تزریق چربی : مزایا ، عوارض ، هزینه و روش ها کلینیک صدف

امروزه یافتن یک دکتر عالی در زمینه ی زیبایی در تهران عمل دشواری است. شما برای تعیین پزشک خویش به موردها مختلف

توسط HONARMANDKHABAR در 28 آبان 1401
امروزه یافتن یک دکتر عالی در زمینه ی زیبایی در تهران عمل دشواری است. شما برای تعیین پزشک خویش به موردها مختلفی از جمله تخصص و سند تحصیلی پزشک، وضعیت مطب وی، نمونه امور و سخن های بیماران قبلی او بهره مند گردید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. هم چنین یکی دیگر از دلایلی که در اعلام هزینه های تزریق چربی حصر ساخت می کند، تفاوت هزینه تزریق چربی به صورت مهم تزریق چربی به بقیه بخش های تن است. خیر؛ آقایان با شخصیت نیز می توانند به کمک روش ترانسفر چربی به جوانسازی پوست خود و بهبود حالت ظاهری شان بپردازند. خیر اما خوب تر میباشد به جهت تزریق چربی به نواحی کلیدی نظیر سینه ها یا باسن، همین عمل بعد از تکمیل رشد بافت این بخش ها صورت گرفته باشد.
  • موارد کاربرد تزریق چربیبسیار دوچندان است، همین جور از تزریق می تواند جهت پررنگ سازی گونه، لب، زنخدان و باسن به کار گرفته شود.
  • یکی از حساس ترین اقدامات قبل از تزریق چربی انتخاب یک دکتر معالج خوب می باشد، برای گزینش پزشک آیتم نظرتان می توانید از دوستان عزیز و آشنایان پرس و جو کنید یا این که در وب سایت گوگل جستجو نمایید.
  • دلایل آن کم، هزینه آن مطلوب بوده ومیتوان آن را هر چند بار که لازم است، تکرار کرد.
  • به یاد داشته باشید همین طرز جراحی تهیدست تخصص و تبحر پزشک معالج و همچنین برخورداری از کلینیک مجهز است.
  • تمامی حقوق دنیوی و معنوی این تارنما متعلق به کلینیک زیبایی حس نو می‌باشد.
  • در این روش، حدود پنجاه تا هفتاد % سلول‌های چربی در طی فرایند تزریق زنده می‌مانند و خونرسانی به آنها انجام می‌شود، این به‌این معناست که نتیجه ها همیشگی خواهد بود.
1 – تزریق چربی می تواند به مقدار قابل توجهی چین و چروک ها و بقیه نواقص پوست را کمتر دیتا یا برطرف نماید.همچنین تزریق چربی می تواند با نمای چهره خوشایند و دلپذیر، ظاهر جوانتری را برای شما ایجاد کند. اخذ نتیجه ها مناسب از این شیوه از جوانسازی ، علاوه بر پزشک ماهر و پیروز دست نیازمند رعایت درست نکات و پیشنهاد های دکتر معالج نیز می باشد ؛ از این رو تصمیم گرفته ایم در همین مقاله به توضیح اهمیت ترین نکات پس از تزریق چربی بپردازیم. هدف حساس در هرگونه معالجه به جهت زیبایی صورت، جوانسازی و فرم دهی مطلوب خواهد بود و چربی تن هر شخص بهترین آیتم به جهت جوانسازی و پرکنندگی نواحی صورت خصوصا گونه ها می باشد. توجه داشته باشید که فعالیت تزریق چربی به نسبت بقیه فعالیت های مشابه اهمیت پایداری بالایی میباشد اما این میزان به مقدار زیاد متعددی بستگی به مهارت جراح شما در تزریق چربی به ناحیه مورد لحاظ دارد. پس برای گرفتن نتیجه طولانی مدت بی تردید دارای به کار گیری از جراحان متبحر و کارشناس همین کار را انجام دهید.

# استخراج چربی

اگر چربی بیشتری تزریق شده باشد، حجم چربی باقی مانده آنگاه از جذب بخش اعظم خواهد بود. به طور کلی آن چه که بایستی قبل از داوطلب شدن برای انجام تزریق چربی به نواحی متفاوت بدن گزینه اعتنا قرار گیرد، سلامت عمومی بدن و عدم به کار گیری دخانیات و نوشیدنی های الکلی است. معمولاً اکثر حجم چربی تزریقی زنده می ماند البته عاقبت همین اقدام قابل پیش بینی صد در صدی نیست. اهی اوقات به جهت وصال به سرانجام ی مناسب نیاز به انجام تزریق چربی مجدد است. برخی از پزشکان از سانتریفیوژ جهت مجزاسازی تمام اجزای غیر واجب از بافت چربی استعمال می کنند. همین بهترین شرایط به جهت فراهم سازی چربی آیتم نیاز به جهت تزریق به بخش های مختلف شکل و تن است. دسته‌بندی نشده اگرچه گهگاه اضطراری می شود که از بیهوشی تام به کار گیری شود، براین اساس احتمال بروز مشکلات ریوی همیشه یکی از از عوارض جانبی و ایراداتی میباشد که همیشه می بایست در نظر گرفت. تشکیل لخته خونی (آمبولی ریوی) و نارسائی جزئی ریه ها به بستری شدن و معالجه فوری نیاز دارد. هر کدام از این ایراد ها درصورتیکه برایتان شکل دهد، به بستری و درمان اورژانسی نیاز پیدا خواهید کرد. آمبولی ریوی یک نقص‌ فراوان جدی است که در بعضی مورد ها به مرگ بیمار هم باعث خواهد شد. وقوع سندروم آمبولی چربی، به این معنی که محبوس شدن قطرات چربی در داخل ریه هم در موارد فراوان معدود ممکن است. حتی در موردها نادری، نکروز بافت چربی تزریق شده هم گزارش شده که باعث به بروز بدشکلی صورت و افسردگی مریض شده است. بهتر هست به جهت تزریق چربی به شکل صد رد صد اصلی پزشک معالج خویش مشورت نمایید تا بهترین مورد را برای درمان به شما معرفی کند. معمولا، بعضی از چین و چروک‌های صورت نیازی به معالجه با نحوه تزریق چربی نداشته و از نحوه بقیه روش‌های بی آلایش از در میان می‌روند. روش‌های متعددی به جهت جوانسازی و از فی مابین بردن چین و چروک‌های پوست وجود دارااست که تزریق چربی به رخ یکی از آن‌هاست. سعی کردیم تا دیتاها دارای در آیتم فیلر چربی را به شما ارائه کنیم. روزگار نقاهت کوتاهی و عموماً نیاز وجود ندارد از محل کار مرخصی بگیرید. محل تزریق را دستکم تا ۴ هفته ماساژ ندهید و فشاری به آن وارد نکنید. برای بنا سینه‌ها در زمانی که سینه‌ها فرم و شکل مناسب ندارند یا این که صورت و ترازو آنان مهم یکدیگر گوناگون است.

تماس حیاتی ما

توجه داشته باشید که در جلسه مشاوره قبل از تزریق فیلر ، مطلقا باید در مورد سوابق طبابت خود مهم دکتر تان حرف کنید. اشخاص مبتلا به بیماری های خود ایمنی که ایمنی بدن آن ها اندک میباشد و ممکن هست حیاتی تزریق فیلر در گیر عفونت شوند هم نباید همین فعالیت را انجام دهند. مدت ماندگاری و ارتفاع قدمت فیلرهای موقتی ؛ بسته به میزان فیلر تزریق شده ، جور مارک ، مرحله تزریق و برخی کارداران بیولوژیکی منحصر به فرد به فرد در هر فرد متعدد است. از تزریق اسید هیالورونیک می قدرت به جهت بهبود کانتور پوست و کاهش فرورفتگی های پوست ناشی از آسیب و جراحت یا این که آسیب به کارگیری کرد.

بهترین کاندیداهای تزریق چربی چه افرادی هستند؟

(به یاد داشته باشید که پیری شکل در بالای خط زنخدان ناشی از از دست دادن چربی موجود در ذیل پوست و عضله است و خیر ارتقاء آن) پزشکان می‌خواهند همین حجم از دست رفته را بازگردانده و نگه دارا هستند تا ظاهر جوانتری داشته باشید. کسانی که کار تزریق چربی انجام داده اند، می‌توانند بلافاصله پس از معالجه به وضعیت معمول و روزانه زندگی خویش بازگردند. انتظار می رود که خونریزی، تورم یا قرمزی در هر دو ناحیه برداشت چربی و تزریق چربی چشم شود، ولی به طور معمول در عرض یک‌سری هفته به طور تام بهبود می یابد. دوره بهبودی ممکن است بر مبنا این که آیا لیپوساکشن مورد به کار گیری قرار گرفته و یا خیر و میزان چربی برداشته شده چه میزان است، در اشخاص مختلف متعدد باشد. در طی بهبودی پس از عمل، شما بایستی از نور آفتاب اجتناب نمایید و ممکن است از شما منظور شود از آرایش و پیرایش ضد UV به جهت نگهداری از تشعشعات ضرر بار نور خورشید به کار گیری کنید. برای برطرف کردن مشکلات پوستی صورت و قشنگ خیس شدن چهره طرز های فراوانی وجود دارااست البته بعضی از طریق ها محبوبیت بیشتری دارند.

روش انجام تزریق چربی در صورت

همچنین از بین بردن جای اسکار آسیب ها اصلی همین نحوه قابلیت و امکان پذیر می‌باشد. در ابتدا کمی در گزینه پروسه تزریق چربی خوا‌هیم گفت تا شما مراجعان عزیز نسبت به مراحل انجام آن داده ها کاملی کسب کنید بعد از آن به باز‌نگری عارضه ها احتمالی خواهیم پرداخت. یکی دیگر از طرز های زیبایی که یک شخص می تواند انجام دهد جراحی لیفت ابرو است. به جهت از در میان بردن عوارضی نظیر تورم و … بایستی تنها از کمپرس سرد سوای ساخت فشار بر بر روی محل تزریق کمک بگیرید. آن ها که از عارضه ها تزریق ژل و بوتاکس می ترسند و به دنبال راهی ناچیز عارضه می گردند. در این مرحله محل مبدا و برداشت چربی ضد عفونی می شود و تحت حالت استریل، بی حسی موضعی انجام می گردد. در همین جا باید اشاره داشت که تورم ناشی از تزریق ، به مرور زمان و نهایتا طی 1 الی 2 هفته پس از انتقال چربی ، مرتفع می شود. به طور کلی ماندگاری همین پروسه فی مابین 6 ماه الی 1 سال خواهد بود. البته جهت ماندگارتر نمودن نتایج می قدرت از طریق تکرار تزریق ؛ بر دوام و ارتفاع عمر آن افزود. با بالا رفتن سن ، خواص کلاژن سازی پوست ذیل اثر گذاری قرار گرفته و همین حادثه علائمی همچون کاهش انعطاف پوست ، کمتر چربی زیر پوست و در سرانجام کمتر ضخامت پوست را به دنبال دارد. دندان ها اعضایی از بدن هستند که علاوه بر لزوم داشتن آن ها به جهت برخورداری از یک فرآیند جویدن صحیح غذا، نقش شان نیز در زیبایی لبخند و چهره، انکار ناپذیر است. متاسفانه، در ارتفاع سال های زندگی، به عارضه ها مختلف، از قبیل محافظت نامناسب از دندان ها، زخم دیدگی آنها در رویداد... علائم بالقوه ای که نشان از عوارض احتمالی عمل تزریق چربی است. در صورت دهی به سینه، ساخت خطوط در بدن یا این که مخفی نمودن اثر ها ایمپلنت های سینه هم می قدرت از این کار زیبایی استفاده کرد. در صورتی که از فیلرهای موقت استفاده کرده اید اما دوست دارید تا تصحیحات مستمر بیشتری بر روی بدن خویش داشته باشید، همین کار زیبایی به درد شما می خورد. از آنجایی که چربی از بدن خویش بیمار است، نیازی به آزمایشات گذشته نیست.

تزریق چربی به ناحیه رخ (لب، گونه، چانه، پیشانی و بینی)

بعضی از جراحان بعد از تزریق حیطه را مقداری ماساژ میدهند تا چربی به طور یکسان در همه‌جا پخش شود. البته برخی از جراحان فقط به دقت به اندازه در هنگام تزریق بسنده می‌کنند. در صورت تزریق چربی به صورت برای آنکه هنگام خوابیدن، خون در نواحی تزریق تجمع نکند بایستی سر خویش را فراتر از بدن قرار دهید. برای این مراد می توانید از یکسری بالش استفاده نمایید و یا این که بالش خود را بر بر روی جور مبل یا کاناپه قرار دهید. همینطور از خوابیدن و فشار آوردن به نواحی تزریق انقطاع پرهیز کنید؛ این عمل می تواند منجر جراحت رساندن به چربی های تزریق شده می شود. برداشتن چربی بدن و تزریق آن به واژن به رخ سرپایی در مطب و یا این که کلنیک ها انجام می شود که محفظه های استریلی هستند. داشتن تصویری زیبا و اندامی متناسب می‌تواند در بالا بردن اعتماد به نفس و راضی بودن شما از خود مؤثر باشد. جراحی‌های زیبایی را به خاطر داشتن احساس خوبتر در آیتم خودتان انجام دهید. این تزریق، نتیجه های دوچندان خوب کلیدی کمترین میزان زمان نقاهت را به یار دارد. یک سال بعد از جراحی، ترازو سینه ها تقریبا به مقدار 230 سی سی افزایش خواهد یافت. در مورد ایمنی و خطرات این طریق باید گفت که احتمال بروز عوارضی نظیر کیست، عفونت، نکروز و مرگ سلول های چربی سپس از تزریق وجود دارد.

چرا تزریق چربی ؟

تزریق چربی به رخ شامل دو تراز میباشد که در همان روز انجام می شود. نخست چربی را از محل مورد حیث برداشته بعد از آن آن را به رخ تزریق می کنند. در این روش کلیدی اعتنا به این‌که چربی از تن خویش فرد گرفته می شود احتمال بروز عوارض قلیل است. تزریق چربی برداشتن بافت و سلول‌های چربی از برخی نواحی تن مثل ران‌ها، شکم، باسن و تزریق آن به نواحی آیتم نظر است. همین نکته که این متخصصین همیشه در صدر تحولات پوستی جهانی قرار دارند سبب بهره مندی هر چه اکثر مراجعین می شود. در اکنون حاضر این کلینیک مجهز به تازه ترین و معتبرترین دستگاهای ایجاد اخبار کسب و کار آمریکا و اروپا میباشد که همگی اهمیت تائیدیه های FDA آمریکا و CE European می باشند. همچنین این کلینیک او‌لین مرکز پیوند مو در کشور ایران بوده و حساس بیشترین پرونده در همین راستا می باشد. همچنین تورم نخست دوچندان بوده و تا 6 ماه روزمره و کم ناچیز از حجم آن کاسته خواهد شد. دارای پزشک معالج خود قبل از انجام عمل زیبایی کلام کرده و اطلاعاتی درباره مطالب زیر کسب نمایید. همینطور توجه داشته باشید که علاوه بر شما، کسی که در همین دوران همپا شما بوده و مراقب شما خواهد بود نیز، می بایست نسبت به این مطالب باخبر باشد. تا یکسری روز بعد از تزریق از مصرف آسپرین، ژلوفن و غیره دوری کنید. در شکل ابتلا به بیماری های مختص نظیر فشار خون بالا، دیابت و مصرف دارو حتما پزشک معالج را در جریان بگذارید. این معالجه به طور معمول در کلینیک پوست و مو به صورت سرپایی انجام می شود. شما می بایست دو هفته قبل از مراحل انتقال چربی از مصرف قرص هایی مانند ایبوپروفن خودداری کنید. از آنجایی که واکنش آلرژیک نسبت به سلول های چربی وجود ندارد، نیازی به آزمایش حساسیت قبل از درمان نیست. مهم ترین تفاوت دربین همین معالجه و سایر پرکننده های پوست مثل تزریق ژل و تزریق بوتاکسدر این هست که در همین طریق ماده ی خارجی به بدن تزریق نمی شود.

تزریق چربی به بعضا اشخاص سفارش نمی شود که شامل موارد ذیل هستند:

افرادی که از همین نعمت بی بهره هستند می توانند دارای تزریق چربی به حوزه‌ آیتم نظر، به چاقی موضعی برسند. برای تزریق چربی، چربی از حیطه ای از تن که نیازی به حضور چربی ندارد برداشته شده و به صورت تزریق می شود. در وضعیت کلی، تزریق به نقل از الو پزشک چربی به نقاط متفاوت بدن، در قیاس اهمیت سایر روش‌های درمانی، روشی دردناک نیست. ولی قبل از همین کار، بی‌حسی موضعی به تن فرد وارد می‌شود؛ ولی به طور کلی مقدار دردناک بودن یا نبودن تزریق چربی، به مقدار تحمل فرد هم بستگی دارد. تزریق چربی دست می تواند چین و چروک و شلی پوست دست را برطرف نماید و ظواهر قابل قبولی در دست های لاغر تولید کند. درصورتیکه نگرانی اصلیتان حجم اندک اعضای صورتتان (بخصوص در اطراف چشمان، جور ها و خطوط فک) باشد، تزریق چربی مورد بهتری در مقایسه حیاتی تزریق فیلر خواهد بود. ماندگاری نتایج تزریق چربی به صورت نیز در مقایسه دارای فیلر پوستی بیشتر خواهد بود. بیشتر بیماران باید کاسه 5-7 روز به بهبودی نسبی رسیده و به فعالیت خویش بازگردند، و در این مدت مقدار اندکی از کبودی و تورم ناشی از عمل، در آن‌ها باقی خواهد ماند. پس از 2-3 روز، به میزان کافی سهل وآسان خواهید بود تا عمده وظایف خود را در محل فعالیت یا این که خانه انجام دهید، ولی تورم و ممکن است کبودی کماکان ادامه خواهند داشت.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن