عوارض ایکس بادی چیست – مطلب دقیق

اشخاص به شتاب به آن عادت می نمایند زیرا می توانند اثرات شدید و خستگی عضلانی را از حرکاتی ساده توام مهم تحریک عضلانی احساس کنند! همانطور که تاکید شد دلایل و معایب احتمالی ایکس بادی از نگرانی های بسیاری از اشخاص است که می خواهند دارای این طریق ورزش کنند. مربیان کار کشته تنها فرکانس تعریف و تمجید شده را برای اشخاص و متناسب دارای موقعیت و فیزیک بدنی آن ها تهیه و تنظیم می کنند و خطر آفرین نیست. همین الان انقباضی در عضله خویش به طور خودخواسته (MVC) ایجاد نمایید و آن را به خاطر بسپارید و بدانید که انقباضاتی که در تمرین EMS تجربه می نمایید م یتوانند به مراتب شدیدتر باشند ضمن اینکه نیاز نمیباشد افراد انقباص خودخواسته آنچنانی ای ساخت کنند. EMS همینطور عملکرد فیزیکی را بهبود می بخشد: شما احساس انعطاف پذیری بیشتری دارید، گردش خونتان بهتر هست و شما کمتر خسته می شوید. لازم به ذکر است که حالت فیزیکی در شروع تمرینات و همینطور دسته تغذیه در عاقبت گیری سریع ایکس بادی لاغری اثر گذاری بسزایی دارد. حتمی به یادآوریست که همین انقباضات می توانند حتی از انقباض های معمولی شدیدتر باشند. دارای ارتقا گردش خون موجب افزایش فرایند چربی سوزی در تن می شوند، همچنین تمرینات قدرتی این ورزش اساسی ساخت توده عضلانی عاری از چربی کمتر وزن و سایز را پدید می آورند. چه مدت ارتفاع می کشد تا نتیجه ورزش ایکس بادی سرانجام دهد؟ آنچه تا به حالا فقط دارای ورزش روزانه دشوار ممکن بود نیز حالا فراوان معمولی تر از قبل اساسی سیستم ایکس بادی EMS در دسترس است. تمرین EMS مکملی ایده آل برای تغییر و تحول رژیم غذایی هست تا به طور اثرگذار در کاهش وزن کمک کند. علاوه بر این، هنگامی که در حین انجام تمرین روی عضله ها مرکزی نظیر تمرینات کرانچ ها و پلانک ها هستید، همین عضله‌ها به درستی فعال نمی شوند و ممکن هست به گردن و کمر آسیب برساند. اهمیت تمرینات ای ام اس رشتههای عضلات در قسمت های نا منظم نیز فعال میشوند. پس از یک برنامه تلویزیونی که اهمیت توجه به خطرات احتمالی ای ام اس در ماه دسامبر در اسرائیل منتشر شد، پزشکان گفتند که تعداد بیشتری از مردم اصلی همین نشانه ها چشم شده اند، و دو مورد دیگر رابدومیلیزی تشخیص دیتا شد.

ترجمه تخصصی مقاله

ایندکسر