آئودی R8 2022 پر از قدرت و عملکرد عجیب و غریب است

[ad_1] قیمت: آئودی R8 مدل 2022 از 148700 دلار شروع می شود.آئودی R8 2022 یک ابرخودروی بعید است. ظاهر بدنام لا

توسط HONARMANDKHABAR در 25 آذر 1400
[ad_1]

قیمت: آئودی R8 مدل 2022 از 148700 دلار شروع می شود.

آئودی R8 2022 یک ابرخودروی بعید است. ظاهر بدنام لامبورگینی هوراکان را ندارد. همچنین شجره نامه پورشه POAHY وجود ندارد، -0.10٪ 911. در عوض، قدرت فوق‌العاده و عملکرد عجیب و غریبی را در یک بسته سبک وزن و کاملاً فکر شده قرار می‌دهد که ممکن است جذاب باشد، اما عموماً کم گفته می‌شود. به صورت کوپه یا کانورتیبل به نام Spyder موجود است.

آئودی R8

آئودی

همانطور که نوآوری های فنی و پیشرفت های مهندسی راه خود را به صنعت خودرو باز کردند، حتی خودروهای بسیار قدرتمند برای رانندگی در جاده های عمومی متمدن شدند. R8 قطعا آرام و دلپذیر است. در واقع، مهم نیست که چه زمانی تویوتا TM اجتناب ناپذیر وجود دارد، + 3.30٪ پریوس وسایل را جلو نگه می دارد. با این حال، R8 را در مسیر خود قرار دهید و مجموعه ای کاملا متفاوت از هیجان را ارائه می دهد.

ما اکنون در دومین نسل از R8 هستیم که در سال 2015 معرفی شد و امسال احتمالا آخرین آن است. ممکن است R8 دیگری ظاهر شود، شاید با منبع تغذیه الکتریکی یا هیبریدی، اما اگر کسی یک R8 جدید با این موتور شگفت‌انگیز V-10 می‌خواهد، اکنون زمان آن است که به نمایندگی آئودی مراجعه کند. ما R8 را دوست داشتیم و از دیدن آن متاسف خواهیم شد.

شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت آئودی R8 2022 در 3.6 ثانیه و حداکثر سرعت 204 مایل در ساعت است.

آئودی
قیمت آئودی R8 برای سال 2022

قیمت خرده فروشی پیشنهادی 146500 دلاری سازنده برای R8 2022 R8 V10 Performance Coupe RWD به اضافه هزینه مقصد و پس از آن 1700 دلار مالیات بر جذب گاز اعمال می شود.

این 199800 دلار برای مدل 2022 R8 V10 Performance Coupe Quattro با سیستم چهار چرخ متحرک و موتور قدرتمندتر است.

حق بیمه برای نسخه های soft top حدود 14000 دلار است. رنگ متالیک یا رنگ مروارید 595 دلار است. در پیکربندی سایت خرده فروشی آئودی، ما توانستیم قیمت Spyder AWD را به تقریباً 232000 دلار افزایش دهیم.

رقیب اصلی R8 2022 همین انتخاب ثابت راننده، پورشه 911 است. برای به دست آوردن قدرت مشابه (یا بیشتر) به این معنی است که به 911 توربو با قیمت 172000 دلار نگاه کنید. مک لارن GT از 210،000 دلار شروع می شود. لامبورگینی هوراکان اوو از 200000 دلار شروع می شود و از آنجا به سرعت افزایش می یابد. ابرخودروی هیبریدی آکورا NSX (قطعاً متوقف شده) حدود 170000 دلار است و نسخه ای از مرسدس AMG GT با قدرت قابل مقایسه با R8 ممکن است وضعیت مشابهی داشته باشد.

همچنین ببینید: شورولت کوروت Z06 جدید 2023 صفحه موتور به سبک فراری را بهبود می بخشد.

قبل از خرید، قیمت خرید منصفانه KBB.com را بررسی کنید تا متوجه شوید که دیگران در منطقه شما برای R8 جدید خود چه پرداختی کرده اند. مانند هزینه سوخت، خریدار R8 احتمالاً چندان نگران ارزش فروش مجدد نیست، اما 911، R8 و هوراکان عملکرد بسیار خوبی دارند.

کارائیکی آئودی R8 2022

این سوال قبلی در مورد قابلیت اطمینان؟ ما R8 را از لس‌آنجلس به سمت راه آهن Infineon در Sonoma، درست بالای سانفرانسیسکو، راندیم. من یک سری دور داغ انجام دادم و آن را تا آخر رانندگی کردم. او در هر مایل عملکرد تحسین برانگیزی داشت. اگر فرصت داشتیم همین الان هم همین کار را می کردیم.

رفتار آن در بزرگراه های عمومی به اندازه یک ابرخودروی کم موتور 2 سرنشینه آرام و محتاطانه است. در جاده های تمیزتر و جالب تر، R8 شروع به نشان دادن برخی از استعدادهای بزرگ خود در شتاب گیری و تسخیر پیچ ها کرده است. سپس صداهای موتور نیز شروع به سوزن سوزن شدن ستون فقرات می کند.

همچنین ببینید: آئودی A6 2022 رانندگی را با فضای داخلی جادار و زیبا ارائه می دهد

خودروهای با موتور متوسط ​​در گذشته گاهی اوقات دشوار بوده اند. اگر قسمت عقب واژگون شود، گرفتن و کنترل آن همیشه آسان نبوده است. R8 اصلاً اینطور نیست، مخصوصاً وقتی که دارای سیستم چهار چرخ متحرک باشد. در پیست، هندلینگ خوب R8 اعتماد به نفس زیادی را القا می کند. از پیچ ها عبور می کند و در یک خط مستقیم پایین می آید و باعث می شود راننده بیش از همیشه احساس استعداد کند.

پلت فرم آئودی R8 با لامبورگینی هوراکان از جمله V10 مشترک است. این موتور دارای آسپیراتور طبیعی است و در سرعت های بالا پیشرفت می کند و همین امر آن را به شدت به فشار گاز حساس می کند. حتی کم‌توان‌ترین نسخه نیز می‌تواند R8 2022 را در 3.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 60 مایل در ساعت برساند و به حداکثر سرعت 204 مایل در ساعت برسد.

راحتی درونی

ما از کابین کوچک یا دید محدود بیرون شکایت نخواهیم کرد. این موضوع در مورد بسیاری از ابرخودروهای موتور وسط یکسان است و با این نوع خاص از قلمرو عرضه می شود.

دو بزرگسال هنوز هم می توانند مناسب باشند. صندلی‌ها که با چرم ناپا روکش شده‌اند، راحت هستند و در حین پیچ‌های سریع سرنشینان را در جای خود نگه می‌دارند. و موقعیت رانندگی باید برای اکثر افراد خوب باشد.

آئودی گزینه ای از صندلی های اسپرت با بدنه فیبر کربنی را ارائه می دهد، اما پشتی ثابت دارند. بنابراین آنها بیشتر شبیه یک جنگجوی اختصاصی در مسیر هستند. فرمان کف تخت به رانندگان اجازه می دهد تا راحت تر از حالت گرد زانوهای خود را بلغزند، در حالی که دکمه احتراق قرمز - فقط با کشیدن انگشت شست از حالت ربع به سه - هرگز باعث لرز نمی شود. هر بار که فشار داده می شود هیجان دارد.

همچنین بخوانید: زن و شوهری که سالانه 220000 دلار درآمد دارند و تقریباً هیچ بدهی ندارند، فکر می کنند که هرگز کافی نیست - چگونه می توانند چیزها را متفاوت ببینند؟

خریداران همچنین می توانند بسته چرمی توسعه یافته، دوخت الماس و آستر آلکانترا (جیر شبیه سازی شده) را مشخص کنند.

یک ظاهر طراحی شده بیرونی

هنوز هم شبیه یک ابرخودروی یک فیلم علمی تخیلی به نظر می رسد، اینطور نیست؟ با روشنایی LED محفظه موتور در نسخه کوپه که از شیشه عقب قابل مشاهده است، حتی بیشتر از آن. R8 Spyder 2022 همان ظرافت را کاهش می دهد، اما به دلیل سقف موتوری آن 97 پوند وزن اضافه می کند - که تنها 20 ثانیه طول می کشد تا وظایف خود را انجام دهد.

اندازه استاندارد چرخ های آلیاژی 20 اینچ قطر است. عناصر مختلف (مانند اسپویلرهای جلو و عقب) به رنگ مشکی ساخته شده اند، اما نوک صدا خفه کن روکش کرومی دارد. R8 دارای نورپردازی در فضای باز با روشنایی کامل LED است، با گزینه ای برای فناوری لیزر برای چراغ های جلو.

ویژگی های مورد علاقه

موتور V-10
دو سیلندر بهتر از V8 هستند. به طور جدی، این یک موتور عالی است، عضلانی اما صاف، فقط در دورهای بالا صدا می دهد. قدرت خود را با پیشرفت آسان فراهم می کند. یک تغییر جزئی در سال جاری این است که نسخه قبلی با 532 اسب بخار قدرت اکنون 562 اسب بخار تولید می کند که باعث شد آئودی نام کامل خود را تغییر دهد. هر R8 جدید اکنون Audi R8 V10 Performance 2022 نامیده می شود.

کابین خلبان مجازی
آئودی یکی از اولین کسانی بود که از صفحه نمایش دیجیتال قابل تنظیم با اطلاعات راننده به جای تابلوی ابزار سنتی استفاده کرد. اگرچه این روزها بسیار رایج‌تر است، اما هنوز هم عالی به نظر می‌رسد و به حس تکنولوژی بالای R8 کمک می‌کند.

توابع استاندارد

مقرون به صرفه ترین کوپه دیفرانسیل عقب R8 2022 هنوز هم با صندلی های گرم شونده / تنظیم برقی 18 جهته با پایه هوا، کنترل تهویه مطبوع خودکار، کابین مجازی، آینه های کم نور خودکار، پدال های فولادی ضد زنگ، سنسورهای پارک جلو/عقب، نور بالا موجود است. و تعلیق ورزشی

سیستم اطلاعات سرگرمی شامل Wi-Fi، رادیو ماهواره‌ای، ناوبری، شارژ بی‌سیم، تقویت‌کننده تلفن، یک میکروفون در کمربند ایمنی برای کنترل صوتی و تماس‌های تلفنی، به‌علاوه Apple AAPL است. + 2.85٪ ادغام تلفن هوشمند با CarPlay / Android Auto.

در غیاب آنها عملکردهای کمکی راننده مانند هشدار برخورد از جلو یا نظارت بر منطقه مرده قابل توجه است. بسیاری از سوپراسپرت های دیگر نیز در این زمینه همین گونه هستند. یک فلسفه وجود دارد که کسی که چنین ماشینی را رانندگی می‌کند، کمتر حواسش پرت می‌شود و ویژگی‌های اضافی باعث اضافه وزن می‌شود. اما سوپراسپرت ها به دلیل قوانین ایمنی بدون شک در آینده دارای کمک های بیشتری برای راننده خواهند بود.

گزینه های کارخانه

یک انتخاب بین سقف ثابت یا سقف پارچه ای تاشو، چهار چرخ متحرک (که در دنیای آئودی به عنوان کواترو شناخته می شود)، چرم بهتر، عناصر بیرونی و داخلی فیبر کربن، صدا خفه کن ورزشی و 13 بلندگو / 550 وات Bang وجود دارد. & Olufsen BGOUF، -5.07٪ سیستم صوتی.

آپشن های تخصصی شامل ترمزهای دیسکی سرامیکی، تثبیت کننده فیبر کربنی جلو (تقریباً 4.5 پوند در مقایسه با یک آیتم فلزی استاندارد صرفه جویی می شود) و فرمان با نسبت متغیر.

ترکیب کواترو / 602 اسب بخار همچنین دارای تنظیمات عملکرد در حالت‌های رانندگی قابل انتخاب، به علاوه فیبر کربن بیشتر (مانند بال عقب ثابت)، دیسک‌های ترمز سرامیکی و چراغ‌های جلوی لیزری است.

از دست ندهید: 9 تا از جسورانه ترین داستان های جنایات مالی 2021

موتور و گیربکس

یک روز، شاید زودتر از آنچه فکر می کنیم، با حسرت و حسرت به موتورهای جوی قدرتمندی مانند اینها (بدون توربو یا کمپرسور) نگاه خواهیم کرد. مهم نیست که بهترین چیزی که می توانید یک گالن بنزین ممتاز فشار دهید، به طور متوسط ​​حدود 17 مایل است.

این موتور 5.2 لیتری V10 در حالت دیفرانسیل عقب (RWD) 562 اسب بخار قدرت و 406 پوند فوت گشتاور (در مقایسه با 398 پوند فوت سال گذشته) تولید می کند. با سیستم چهار چرخ متحرک (AWD)، این خودرو 602 اسب بخار قدرت و 413 پوند فوت گشتاور تولید می کند.

همچنین در MarketWatch: فورد برانکو اسپورت محبوب دارای یک قطعه کوچک و بالقوه در حال تغییر صنعت است که هیچ خودروی دیگری ندارد.

در هر دو حالت، گیربکس یک تنظیم خودکار 7 سرعته با کلاچ دوگانه با اهرم‌های تعویض دنده در زیر فرمان است.

5.2 لیتری V10 (RWD)
562 اسب بخار در 4475 دور در دقیقه
گشتاور 406 پوند فوت در 6300 دور در دقیقه
مصرف سوخت شهر EPA / بزرگراه: 14/23 مایل بر گالن (کوپه و کانورتیبل)

5.2 لیتری V10 (AWD)
602 اسب بخار در 8100 دور در دقیقه
گشتاور 413 پوند فوت در 6700 دور در دقیقه
مصرف سوخت شهر EPA / بزرگراه: 13/19 مایل بر گالن (کوپه و کانورتیبل)

سوالات متداول

آئودی R8 2022 چند است؟

از 148700 دلار تا 211300 دلار متغیر است. بنابراین، می دانید، برای یک میلیاردر متوسط ​​کاملاً مقرون به صرفه است.

قابلیت اطمینان آیا مطمئن Audi R8 2022 ، محکم؟

کلیشه ای که برای خودروهایی مانند R8 و پورشه 911 وجود دارد این است که آنها ابرخودروهایی هستند که می توان هر روز با آنها رانندگی کرد. خوب، کلیشه ها تبدیل به کلیشه می شوند، زیرا واقعیت دارند. با نگاهی به انجمن های صاحبان R8، افراد خوشحال زیادی با این خودرو در گاراژ خود هستند.

مدل های 2022 آئودی R8 چقدر عمر می کنند؟

R8 2022 با تعمیر و نگهداری منظم و بدون ماندگاری زیاد (البته وقتی یک V10 برای لذت بردن از آن وجود دارد، سخت است که قلاب آن را باز نکنید)، R8 2022 نه تنها باید عمر طولانی داشته باشد، بلکه می تواند به کلاسیک های قدردانی تبدیل شود. با این حال، به یاد داشته باشید که این یک ماشین عجیب و غریب است و قطعات یدکی آن ممکن است گران باشد.

این داستان در ابتدا در KBB.com پخش شد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب