آنچه در مورد پایان قبوض پزشکی "غافلگیر کننده" باید بدانید - "این تفاوت بزرگی برای مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی ایجاد می کند"

[ad_1] سال نو اغلب به عنوان راهی برای شروع دوباره در نظر گرفته می شود، اما افرادی که از سلامت جسمی و مالی بیم

توسط HONARMANDKHABAR در 16 دی 1400
[ad_1]

سال نو اغلب به عنوان راهی برای شروع دوباره در نظر گرفته می شود، اما افرادی که از سلامت جسمی و مالی بیماران حمایت می کنند، می گویند که اول ژانویه 2022 برای پایان آن مهم است.

این تاریخی بود که در آن یک اتهام غافلگیرکننده که زمانی افرادی را که ناآگاهانه به صورت آفلاین تحت درمان پزشکی قرار می گرفتند را کور می کرد، طبق قانون جدیدی به نام قانون بدون غافلگیری پایان یافت. این بیشتر رویه ای را که رایج و پرهزینه بوده است محدود می کند.

محققان در فوریه 2020 گفتند از هر 5 نفری که تحت یک عمل برنامه ریزی شده قرار می گیرند، یک صورتحساب پزشکی غیرمنتظره دارند زیرا در طول مسیر، پزشک یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی که مراقبت را ارائه می دهد در برنامه بیمه آنها نبوده است.

طبق گفته محققانی که هزینه های تقریباً 350000 بیمار را بررسی کردند، میانگین صورت حساب غافلگیرکننده 2011 دلار بود.

بر اساس مطالعه دیگری، تقریباً دو نفر از هر 10 آمریکایی تا ژوئن 2020 بدهی های پزشکی داشتند. به گفته محققان، میانگین 429 دلار است.

رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ در دسامبر 2020 قانون غافلگیرکننده را امضا کرد و دولت جو بایدن رئیس جمهور جو بایدن این قانون را در زمانی وضع کرد که موارد کووید-19 به شدت در حال افزایش بود و بستری شدن در بیمارستان در حال افزایش بود. در میان جهش در نوع Omicron، بستری شدن در بیمارستان در روز دوشنبه برای اولین بار از تابستان از مرز 100000 عبور کرد.

پاتریشیا کلمار، مدیر کمپین های بهداشتی در US PIRG، گفت: قانون بدون غافلگیری "بهترین ابزاری است که مصرف کنندگان بیمه شده آمریکایی برای مقابله با هزینه های بالای مراقبت های بهداشتی چندین دهه دریافت کرده اند." «قانون مداخله می‌کند تا از مصرف‌کنندگان در برابر شیوه باورنکردنی صورت‌حساب، که در گستردگی و فراوانی رو به افزایش است، محافظت کند.

کری کمپتون، رئیس انجمن ملی حمایت از سلامت، یک سازمان حرفه ای برای افرادی که از مراقبت و هزینه های بیمار حمایت می کنند، گفت: "این تفاوت بزرگی برای مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی ایجاد خواهد کرد." چیزی که کمپتون را نگران می کند، سطح آگاهی عمومی در مورد ویژگی های قانون است - "که به نظر من عالی نیست."

البته، حفاظت مطلق نیست و ترکیب مراقبت های بهداشتی و مالی به سرعت در حال پیچیده تر شدن است. در اینجا چیزی است که شما باید در مورد آنچه اکنون در حال رخ دادن است بدانید.

وقتی قانون بدون شگفتی اعمال می شود - و نه - حفاظت

فرض کنید شخصی برای آمبولانس با پای شکسته به بیمارستان منتقل می شود و معلوم می شود که بیمارستان خارج از محدوده طرح بیمه آنها است.

همانطور که مراکز خدمات مدیکر و مدیکید توضیح دادند، قبل از اجرایی شدن قانون غیرمنتظره، شخص سهم خود را از اشتراک هزینه به صورت آفلاین در طرح بیمه خود مدیون خواهد بود. سپس ارائه‌دهنده آفلاین می‌تواند مابه‌التفاوت یا مانده بین آنچه بیمه‌گر پرداخت می‌کند و بقیه هزینه‌های درمان را دریافت کند.

به گفته آژانس، این یک "هزینه تراز" است و هنگامی که یک ترازنامه غیرمنتظره از یک ارائه دهنده آنلاین ظاهر می شود، یک صورت حساب پزشکی شگفت انگیز است. (دریافت کنندگان Medicaid و Medicare اکنون از هزینه های موجودی محافظت می شوند.)

این آژانس گفت: قوانین جدید "قبض های اضطراری غافلگیرکننده را ممنوع می کند، حتی اگر آنها را از شبکه و بدون تایید قبلی حذف کنید." به عبارت دیگر، طبق گفته بنیاد خانواده قیصر، این قانون از ارائه‌دهندگان هزینه‌ای بیش از هزینه‌های اشتراک شبکه‌شان برای سناریویی مانند سفر به بخش اورژانس جلوگیری می‌کند.

US PIRG خاطرنشان می‌کند که در مواقع اضطراری، حفاظت از شارژ شگفت‌انگیز برای بخش‌های اورژانس بیمارستان، بخش‌های اورژانس مستقل و مراکز اورژانسی که مجوز ارائه مراقبت‌های اضطراری را دارند، اعمال می‌شود.

سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان خاطرنشان کرد: حمایت اورژانسی شامل مراکز اورژانس بدون مجوز یا ارائه دهندگان اورژانس از جمله مراکز زایمان و مراکز ترک اعتیاد نمی‌شود.

کلمار گفت که دانستن اینکه کدام کلینیک های اورژانس دارای مجوز هستند و کدام یک مجوز خاص ندارند، می تواند دشوار باشد. بهترین گزینه این است که از قبل برای تعیین مجوزها تماس بگیرید، در صورتی که کسی نیاز به تصمیم گیری سریع در تاریخ بعدی برای دریافت درمان دارد.

حال فرض کنید همان مرد با پای شکسته در یک قله کوه تصادف کرده و به یک هلیکوپتر برای رسیدن به نزدیکترین بیمارستان نیاز دارد. بنیاد خانواده کایزر گفت که حمل و نقل آمبولانس هوایی زمینه دیگری است که در آن حفاظت های صورتحساب شگفت انگیز اعمال می شود. اما قانون این کار را می کند نه پوشش حمل و نقل زمینی آمبولانس.

به گفته PIRG ایالات متحده، ده ایالت در حال حاضر قوانین خود را در برابر صورت‌حساب‌های پزشکی غافلگیرکننده دارند و ممکن است در برابر صورت‌حساب‌های آمبولانس به‌صورت آفلاین محافظت کنند. این سازمان خاطرنشان می کند که ایالت های کلرادو، دلاور، فلوریدا، ایلینوی، مین، مریلند، نیویورک، اوهایو، ورمونت و ویرجینیای غربی هستند.

به گفته این سازمان، بهترین اقدام این است که با بیمه گر خود تماس بگیرید تا مشخص شود که آیا حمایتی وجود دارد یا خیر.

چگونه قانون شگفت‌انگیز بر صورت‌حساب‌های کمک‌های اضطراری تأثیر می‌گذارد

اگر شخصی برای جراحی برنامه ریزی شده یا نوع دیگری از مراقبت های اورژانسی با پزشک آنلاین خود در یک رستوران آنلاین برنامه ریزی کرده باشد، چه؟ ممکن است هنوز صورت‌حساب‌های غافلگیرکننده‌ای وجود داشته باشد، اما قانون نیز حمایتی را ارائه می‌کند.

شاید یک متخصص خارج از شبکه مانند رادیولوژیست یا متخصص بیهوشی در محل با پزشک آنلاین همکاری کند. قانون جدید کارمزدهای آفلاین و ترازنامه را برای این نوع خدمات اضافی در یک سایت در شبکه ممنوع می کند.

فرم های جدید باید بیماران را از هزینه های تخمینی آگاه کند - نیازی به امضا کردن ندارید

در طول مراقبت های اورژانسی، پزشکان و موسسات حق ندارند از شخص بخواهند که اسنادی مبنی بر موافقت با ارائه مراقبت های آفلاین با قیمت های آفلاین امضا کند. با کمک غیر اضطراری می تواند داستان متفاوتی باشد.

برای برخی از انواع مراقبت ها، از جراحی پلاستیک پس از جراحی گرفته تا قلب و عروق، ممکن است از بیمار خواسته شود تا فرمی را برای موافقت با خدمات آفلاین با هزینه های آفلاین امضا کند. به گفته US PIRG، این فرم باید شامل یک "برآورد با حسن نیت" از میزان هزینه ها باشد و معمولاً باید حداقل سه روز قبل از درمان ارائه شود. این سازمان گفت: «این فرم همچنین باید پزشکان آنلاینی را که برای ارائه خدمات مشابه در دسترس هستند، فهرست کند.

کلمار گفت، قبل از امضا کردن، خوب فکر کنید و احساس اجبار نکنید. تا زمانی که آن را امضا نکنید، مسئولیتی بر عهده شما نیست.

قانون بدون غافلگیری برای اختلافات لایحه به چه معناست؟

اینجا نامه قانون است. همچنین این سؤال وجود دارد که مقررات در زندگی واقعی چگونه ارائه می شوند.

کمپتون، که همچنین موسس و رئیس Blue Sky Health Care Advocates است، گفت: "آیا ارائه دهندگان آنها را به درستی اعمال خواهند کرد؟"، جایی که او به مردم کمک می کند تا با آن کنار بیایند، مذاکره کنند و احتمالاً صورت حساب های پزشکی خود را کاهش دهند.

قانون شگفت‌انگیز دارای یک میز کمک و خط تلفن است که در آن بیماران می‌توانند در مورد دفاع خود سؤال بپرسند یا شکایت کنند. پورتال شکایات آنلاین اینجاست و شماره میز کمک 1-800-985-3059 است.

طبق گفته مراکز خدمات مدیکر و مدیکید، کارمندانی که شکایات و سؤالات خود را ارائه می دهند نمی توانند مشاوره حقوقی یا پزشکی ارائه دهند یا بگویند که یک فرد چقدر باید برای یک خدمات بپردازد. اما آژانس گفت که می تواند اطمینان حاصل کند که تامین کنندگان و بیمه گران از قوانین صدور صورت حساب غافلگیرکننده پیروی می کنند و به مردم کمک می کند اسنادی را که باید جمع آوری کنند درک کنند.

این قانون همچنین راه هایی برای افرادی که بیمه ندارند برای مقابله با هزینه های درمانی غیرمنتظره در نظر گرفته است. همین امر در مورد افرادی که تحت پوشش بیمه هستند، اما همچنان انتخاب می کنند که هزینه درمان خود را به طور کامل پرداخت کنند، صدق می کند.

در هر دو مورد، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید یک "برآورد با حسن نیت" برای هزینه مراقبت ارائه دهند. اگر صورت‌حساب نهایی بیش از 400 دلار بیشتر از پیش‌بینی‌شده باشد، فرآیند اختلاف برای تعیین مبلغ دقیق وجود دارد.

پورتال آنلاین را می توانید در اینجا پیدا کنید.

سوال کلیدی که بیماران باید بپرسند تا از پرداخت صورت حساب های غافلگیرکننده جلوگیری کنند

کلمار گفت که قانون مطمئنا به مصرف کنندگان کمک می کند، اما آنها همچنین می توانند با دقت در سؤالات خود به خود کمک کنند.

او به جای اینکه بپرسد "آیا بیمه من را قبول می کنید"، گفت که راه بهتر برای بیان این سوال این است که سؤالی مانند "آیا شما بخشی از شبکه طرح من هستید؟"

در پایان، کلمار خاطرنشان کرد که ارائه‌دهنده می‌تواند بگوید "بله"، آنها برای هر نفر بیمه می‌گیرند - "اما منظور آنها این است که از شرکت بیمه شما هزینه می‌گیرند و همچنان آن صورت حساب موجودی را برای شما ارسال می‌کنند."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب