آیا برنامه های سفر کریسمس خود را به دلیل COVID-19 لغو می کنید؟ چگونه از اتلاف وقت و پول جلوگیری کنیم

[ad_1] جیمی کندی و همسرش جاش راث منتظر سفرشان به نیویورک و لندن برای کریسمس در دسامبر امسال بودند.به عنوان تم

توسط HONARMANDKHABAR در 1 دی 1400
[ad_1]

جیمی کندی و همسرش جاش راث منتظر سفرشان به نیویورک و لندن برای کریسمس در دسامبر امسال بودند.

به عنوان تماشاگران مشتاق تئاتر، آنها از لذت بردن دوباره از آهنگ ها و رقص های برادوی و وست اند هیجان زده شدند. کندی، 33 ساله، گفت: «ما قصد داشتیم یکی از هنرمندان مورد علاقه خود، جرمی جردن، را در فروشگاه ترسناک کوچک در برادوی ببینیم.

کندی و راث همچنین مجبور شدند با دوستان و خانواده‌ای که از زمان عروسی‌شان در نوامبر 2019 شخصاً ندیده‌اند جمع شوند. آنها حتی در هتل معروف TWA در نیویورک رزرو کرده بودند.

اما روز دوشنبه، درست یک ساعت قبل از پرواز از لس آنجلس به نیویورک، آنها تصمیم گرفتند سفر خود را لغو کنند. از زمانی که نوع omicron برای اولین بار کشف شد، آنها از نزدیک تعداد موارد جدید COVID-19 را در نیویورک و لندن زیر نظر داشتند. در پایان، اگرچه هر دوی آنها همیشه در مکان‌های عمومی ماسک می‌پوشیدند و دوزهای تقویت‌کننده واکسن کووید-19 را دریافت می‌کردند، این زوج به این نتیجه رسیدند که این خطر ارزش آن را ندارد.

کندی که برای تلویزیون کار می کند، سردبیر گفت: "بزرگترین ترس ما احتمال آلوده شدن به گزینه نیویورک بود، آزمایش زمانی که در لندن فرود آمدیم و مجبور شدیم تمام تعطیلات قرنطینه خود را در اتاق هتل بگذرانیم و تمام پول خود را از دست بدهیم."

"شما نمی توانید سیاست های لیبرالی لغو و تغییر را که در بحبوحه همه گیری داشتیم، پیدا کنید.

- کلینت هندرسون، سردبیر ارشد اخبار در وب سایت مسافرتی The Points Guy

ادیت داموداران، اقتصاددان در اپلیکیشن مسافرتی هاپر، گفت: اگرچه نوع omicron اکنون اکثر موارد جدید کووید-19 در ایالات متحده را تشکیل می دهد، اما افزایش موارد تاکنون تأثیر قابل توجهی بر سفرهای داخلی نداشته است. قیمت بلیط های داخلی تنها 2 درصد کمتر از سطح دسامبر 2019 است، که نشان می دهد با وجود همه گیری همه گیر، چند نفر هنوز قصد سفر دارند.

دامداران گفت: تاثیر قوی تری بر بلیط هواپیماهای بین المللی دارد. قیمت‌های بین‌المللی ورودی و خروجی از اواخر نوامبر، زمانی که omicron به عنوان یک نگرانی طبقه‌بندی شد، روند نزولی داشته است.

به گفته دامادداران، بلیت‌های خروجی و ورودی پس از افت به ترتیب 7 و 3 درصد در پایان آبان ماه، اکنون 9 و 13 درصد کمتر از سال 2019 است. با این حال، سهم بیشتری از تقاضای هاپر مربوط به پروازهای داخلی است و داموداران گفت که علاقه بیشتری به گزینه‌های رزرو انعطاف‌پذیر، از جمله طرح‌هایی که به افراد اجازه می‌دهد به دلایلی سفر خود را لغو کنند، وجود دارد.

این خبر برای کیف پول شما چه معنایی دارد؟ برای اطلاع از این موضوع در Personal Finance Daily ثبت نام کنید.

با این حال، طبق داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط نیویورک تایمز، ایالات متحده روزانه به طور میانگین بیش از 143000 مورد جدید کووید-19 را ثبت می‌کند که نسبت به دو هفته قبل 20 درصد افزایش داشته است. با توجه به اینکه انتظار می‌رود حدود 109 میلیون نفر برای تعطیلات پایان سال به مسافرت بروند، بسیاری از این جت‌ست‌ترهای مشتاق پس از گذراندن آزمایش مثبت یا قرار گرفتن در معرض فردی مبتلا به کووید-19 باید برنامه‌های خود را لغو کنند.

با وجود افزایش موارد، دریافت بازپرداخت این روزها امری نیست. کلینت هندرسون، سردبیر ارشد اخبار در وب سایت مسافرتی پوینت گای، گفت: «شما سیاست های لیبرال لغو و تغییر را که در بحبوحه همه گیری داشتیم، نخواهید یافت.

در اینجا چند نکته برای جلوگیری از از دست دادن پول و صرف زمان زیاد برای لغو تعطیلات در میان آخرین موج COVID-19 وجود دارد:

زمان مهم است

این درسی بود که کندی و شوهرش به سختی یاد گرفتند. اگرچه آنها توانستند برای بیشتر سفر خود کوپن دریافت کنند یا رزرو کنند، اما رزرو هتل خود را در نیویورک به موقع لغو نکردند تا در ازای آن چیزی دریافت کنند. او گفت: «اگرچه سعی کردم آن را به برخی از دوستان بدهم، اما تعجب آور نیست که مردم در حال حاضر نمی خواستند خانه های خود را ترک کنند.

کارشناسان سفر به شما توصیه می کنند که به سیاست این شرکت در مواقعی که برای پس گرفتن پول خود نیاز به لغو سفر دارید، توجه کنید.

کارولین تیل، سردبیر SmarterTravel توصیه کرد: «به محض تغییر برنامه سفر خود را لغو یا دوباره رزرو کنید. "بیشتر خطوط هوایی به شما اجازه می دهند تا حدود 24 یا 48 ساعت قبل از سفر خود را به سرعت و به راحتی به صورت آنلاین تغییر دهید یا لغو کنید - سپس از شما می خواهند که تماس بگیرید، که ممکن است شامل تاخیر طولانی باشد.

به گفته کارشناسان دیگر، اما سناریوهایی وجود دارد که انتظار ممکن است منطقی تر باشد. اکثر خطوط هوایی همچنان به مردم اجازه می دهند سفر خود را لغو کنند و برای پروازهای آینده کوپن یا بلیت الکترونیکی دریافت کنند. البته این همان بازپرداخت نقدی نیست.

این مهم است که اگر یک شرکت هواپیمایی پروازی را لغو کند یا آن را برای چند ساعت از زمان پرواز اولیه تغییر دهد، باید مبلغی را بازپرداخت کند.

یک تماس تلفنی ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد، اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد

انتظار هیچ کس تصور یک زمان خوب نیست، اما ممکن است ارزش آن را داشته باشد که بهترین راه حل ممکن را هنگام لغو سفر دریافت کنید.

هندرسون گفت: «در بیشتر موارد، متوجه می‌شوید که می‌توانید از طریق تلفن شخصی هوشمند را دریافت کنید. "اگر ماموری را دریافت کردید که ستیزه جو است یا کمک نمی کند، فقط تماس را قطع کنید و دوباره تماس بگیرید. احتمالاً یک نماینده خدمات مشتری متفاوت خواهید داشت که می تواند به شما کمک کند یا مسئولیت بیشتری داشته باشد."

گزینه دیگری که هندرسون برای کسانی که نمی خواهند زمان زیادی را پشت تلفن در انتظار صحبت با یک نماینده بگذرانند، توصیه می کند، تماس با شرکت هواپیمایی از طریق رسانه های اجتماعی است. در برخی موارد، او حتی دریافته است که نمایندگان خدمات مشتریان خطوط هوایی در رسانه های اجتماعی مفیدتر از نمایندگان مرکز تماس هستند. اگر این مسیر را انتخاب کردید، سعی کنید یک پیام مستقیم به شرکت هواپیمایی ارسال کنید.

""اگر ماموری پیدا کردید که ستیزه جو است یا کمک نمی کند، فقط تماس را قطع کنید و دوباره تماس بگیرید."

- کلینت هندرسون، سردبیر ارشد اخبار در وب سایت مسافرتی The Points Guy.

با این حال، مواردی وجود دارد که در آنها این استراتژی ایده آل نخواهد بود. اگر بخواهید در یک پیام فوری مستقیم در توییتر به عقب و جلو بروید، واقعاً پیچیده است. -1.04٪ هندرسون گفت، با یک مسیر پیچیده.

برای افرادی که نمی خواهند زمان زیادی را صرف کنسل کردن سفر خود کنند، اکثر خطوط هوایی و هتل ها لغو و دریافت بازپرداخت آنلاین یا از طریق برنامه تلفن همراه خود را آسان تر کرده اند. ویلیس اورلاندو، متخصص ارشد عملیات محصول در پروازهای ارزان اسکات، گفت: برخی از خطوط هوایی حتی در برنامه های خود دارای قابلیت پیام متنی هستند.

اورلاندو گفت: «این کار خیلی بهتر از انتظار است.

چاپ ریز را بررسی کنید

این همیشه توصیه مفیدی است، به خصوص زمانی که می خواهید برای سفر آینده بازپرداخت یا اعتبار دریافت کنید. برای شروع، بسیاری از کوپن ها دارای تاریخ انقضا هستند - اگرچه در برخی موارد مسافران می توانند با رزرو یک سفر دیگر به عنوان جایگزین، آنها را دور بزنند، فقط زمانی که واقعاً می توانند سفر کنند، برنامه ریزی مجدد کنند.

اما می تواند پیچیده تر از این باشد. اورلاندو گفت: "گاهی اوقات شما باید از کوپن برای همان مبدأ یا مقصد استفاده کنید و گاهی اوقات باید از کوپن برای همان مسافر استفاده کنید."

در مورد بیمه مسافرتی نیز چنین است. مگر اینکه شخصی به هر دلیلی بیمه نامه گران قیمت کنسلی را خریداری کرده باشد، اگر صرفاً به دلیل ترس از COVID-19 تصمیم به لغو سفر بگیرد، ممکن است حق دریافت غرامت از بیمه گر خود را نداشته باشد.

هندرسون گفت: «در خرید بیمه مسافرتی مراقب باشید، زیرا در بسیاری از مواقع اگر یک بیماری همه گیر باشد، قوانین اعمال نمی شود.

رسیدهای خود را نگه دارید

اگر بیمه مسافرتی دارید، این توصیه بسیار مهم است. اورلاندو گفت: «اسناد بهترین دوست شماست. "اطمینان حاصل کنید که همه چیز را در طول مسیر مستند کرده اید. مطمئن شوید که تمام رسیدهای شما مرتب است."

شرکت‌های بیمه از شما می‌خواهند که وقتی برای درخواست بازپرداخت می‌روید، دنباله کاغذی ارائه دهید. اما حتی اگر بیمه ندارید، مهم است که اطلاعات رزرو خود را حفظ کنید و در صورت بروز مشکل در بازپرداخت وجه یا کوپن، تمام مکالماتی که با نمایندگان خدمات مشتری دارید را مستند کنید.

نحوه رزرو سفر ممکن است مهم باشد

هندرسون گفت، استفاده از امتیاز کارت اعتباری و مایل برای مسافران مکرر بهترین راه برای رزرو است، تا حدی به این دلیل که در صورت لغو تعطیلات، اغلب فرآیند بازپرداخت ساده‌تر است.

او گفت: «اگر مشکلی پیش بیاید، احتمال اینکه شما آن امتیازها و مایل‌ها را به عقب برگردانید، بسیار بیشتر از بازگشت پولتان است.

نحوه رزرو سفر نیز می تواند بازپرداخت را پیچیده کند. برای مثال، اگر شخصی برای رزرو پرواز از پلتفرم شخص ثالث استفاده کند، برای دریافت وام یا بازپرداخت باید با آن شرکت کار کند، نه با شرکت هواپیمایی. و سیاست ها ممکن است بین پلت فرم و شرکت هواپیمایی متفاوت باشد.

در نهایت، افرادی که با چالش بازگرداندن پول خود مواجه می شوند، اگر از کارت اعتباری استفاده کنند، خوش شانس تر خواهند بود.

در بدترین حالت، اگر سفری را رزرو کرده‌اید و شرکت هواپیمایی یا تعطیلات به شما کمکی نمی‌کند، می‌توانید به شرکت کارت اعتباری مراجعه کنید و بگویید که آنها خدماتی را ارائه نکرده‌اند و از آنها بخواهید که این هزینه را از آن حذف کنند. هندرسون گفت، و هشدار داد که او مشتریان را تشویق نمی کند که به دنبال برگشت از پرداخت های مشابه باشند، مگر در شرایط شدید.

در پایان، کندی و همسرش باید منتظر بازگشت طولانی مدت خود به نیویورک و لندن باشند. اما آنها هنوز هم هیجان زده هستند که به زودی به جاده بازگردند.

او گفت: «ما بسیار ناامید هستیم، اما تلاش می‌کنیم از آن حداکثر بهره را ببریم. ما مشتاقانه منتظریم که در آینده نزدیک از کوپن های خود استفاده کنیم و زمانی که این جهش کند می شود و من احساس مسئولیت می کنم که سفر کنم."

همچنین ببینید: آیا سفر برای کریسمس با گسترش omicron ایمن است؟ در اینجا 5 گام برای سالم ماندن در تعطیلات آورده شده است


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب