آینده مراقبت های بهداشتی درست در خانه است

[ad_1] جیم پترسون، 83 ساله، که به تنهایی در جامعه ای خارج از دنور زندگی می کند، اخیراً به ذات الریه مبتلا شده

توسط HONARMANDKHABAR در 9 آذر 1400
[ad_1]

جیم پترسون، 83 ساله، که به تنهایی در جامعه ای خارج از دنور زندگی می کند، اخیراً به ذات الریه مبتلا شده است. اما به جای بستری شدن در بیمارستان، گزینه دیگری به او پیشنهاد شد: درمان در سطح بیمارستان در منزلش.

پترسن دریغ نکرد. او می‌گوید: «به انگلیسی ساده، جایی مثل خانه نیست. "شما می توانید مراقبت های خوبی را در بیمارستان دریافت کنید، اما هرگز واقعا خوب نمی خوابید.

به دنبال همه‌گیری COVID-19، تعداد فزاینده‌ای از بیماران بزرگسال مانند پترسن بیش از همیشه مشتاق هستند که از بستری شدن در بیمارستان خودداری کنند. بسته به وضعیت خود، بسیاری می توانند طیف کاملی از خدمات حرفه ای را در خانه دریافت کنند که هزینه آن توسط Medicare پرداخت می شود، گویی در بیمارستان هستند.

در مورد پترسن، پرستاران و دستیاران پزشکی به خانه او آمدند تا او را تحت نظر بگیرند و به او آنتی بیوتیک بدهند. او می‌گوید: «با فناوری امروزی، آنها می‌توانند رادیوگرافی، نوار قلب و آزمایش خون را در آپارتمان من انجام دهند. "آنها فقط عالی بودند. من اینجا ماندم و بهبود یافتم.»

بخوانید: 90 درصد مردم می خواهند در خانه خود پیر شوند. قیمت این کار چنده؟

دکتر او، دکتر مانی دیاز، در یک بیمارستان کار می کرد. اما سپس به او سمت مدیر پزشکی در Advanced Care-Denver، بخش DispatchHealth، پیشنهاد شد. دیاز می‌گوید: «فرصتی که من معتقدم آینده مراقبت‌های بهداشتی خواهد بود، برای حرکت تا حد امکان کارآمد و ایمن به خانه‌های مردم برای ایجاد آسایش با هزینه کمتر، نمی‌توانم از دست بدهم.»

او افزود که بازدید از خانه "ارتباط بین پزشک و بیمار را معکوس می کند." در بیمارستان، بیمار یک لباس می پوشد و روی تخت دراز می کشد در حالی که پزشکان گشت و گذار می کنند. در مقابل، دیاز برای ورود به خانه بیمار دعوت می شود.

در طی ملاقات با پترسن، دیاز در مورد تصویری زیبا از اردک ها اظهار نظر کرد. آنها دریافتند که هر دو عاشق ماهیگیری و شکار هستند و ریشه در شمال ایلینوی دارند.

دیاز می گوید که بودن در خانه بیمار "بیمار و ارائه دهنده را انسانی می کند." "این توانایی ارتباط با یک فرد را بسیار آسان تر می کند و مهم است که از نظر بالینی یک برنامه مراقبتی که در این زمینه کار می کند تعریف شود."

مزایای بیمارستان در خانه

در Sioux Falls، SD، پرستاران در Avera @ Home، بخشی از بیمارستان Avera McKinnan، موافق هستند که ماندن در خانه بیمار منجر به مراقبت بهتر و یک رابطه قابل اعتمادتر می‌شود.

سیندی کاننبرگ، مدیر پرستار در برنامه جدید Hospital at Home ارائه شده توسط Avera @ Home، می گوید که به جای دادن دستورالعمل های متعدد به بیماران برای ترخیص از بیمارستان، "شما می توانید از محیط خانه آنها ... برای یافتن راهی برای کمک استفاده کنید. آنها یاد می گیرند که چگونه بهتر از خود مراقبت کنند."

پزشک ممکن است متوجه خطرات ناشی از زمین خوردن شود، مثلاً، یا راه‌هایی برای تغذیه سالم‌تر پیشنهاد کند.

مربوط: 90 درصد مردم می خواهند در خانه خود پیر شوند - قیمت واقعی آن چقدر است؟

Avera @ Home برنامه مراقبت از خانه و آسایشگاه سنتی خود را پس از همه‌گیری گسترش داده است. راندا وایرینگ، معاون رشد و نوآوری بالینی، گفت: «ما در طول کووید از بسیاری از بیماران در خانه‌هایشان مراقبت کردیم. «بسیاری در خانه با اکسیژن بودند و معیارهای بستری در بیمارستان را داشتند. بیمارستان دید که ما می توانیم مردم را در خانه ایمن نگه داریم.

Avera یکی از 77 سیستم پزشکی و 177 بیمارستان در 33 ایالت است که برای برنامه خدمات مدیکر و مدیکید (CMS) دولت فدرال تایید شده است تا به مراقبت‌های حاد در منزل اجازه دهد.

برنامه مراقبت حاد خانگی به عنوان بخشی از اورژانس بهداشت عمومی COVID-19 ایجاد شد. ائتلاف تازه‌ای از مراقبت‌های خانگی پیشرفته، متشکل از سیستم‌های بهداشتی اصلی مانند کلینیک مایو، کایزر پرماننته و جانز هاپکینز، از CMS برای دائمی کردن برنامه انصراف حمایت می‌کند.

COVID-19 انتقال به مراقبت در منزل را تسریع می کند

حتی قبل از همه‌گیری، عفونت‌های بیمارستانی یک مشکل جدی و اغلب کشنده بود، با 687000 مورد در ایالات متحده در سال 2015، از جمله 72000 مرگ. با پر شدن تخت‌های کووید-19، بیمارستان‌ها و بیماران به دنبال جایگزین‌هایی بودند.

پیشگام در دانشکده پزشکی دانشگاه جانز هاپکینز در سال 1995، بیمارستان در خانه، بالینی و مقرون به صرفه بودن مدل را نشان داد، از جمله کاهش مرگ و میر و رضایت بیشتر برای بیماران و مراقبان با هزینه کمتر. امروزه، بیمارستان هاپکینز در خانه از طریق شش مرکز پزشکی جانبازان و سه بیمارستان در دسترس است.

سایر محققان نیز به نتایج مشابهی دست یافته اند. یک کارآزمایی بالینی در سال 2020 در Annals of Internal Medicine نشان داد که هزینه درمان بیماران بدحال در خانه 38 درصد کمتر از یک گروه بستری در بیمارستان است. بیماران در خانه کمتر تست‌های آزمایشگاهی، معاینات رادیولوژی و مشاوره‌های تخصصی کمتری دریافت کردند و کمتر بی‌تحرک بودند. میزان پذیرش مجدد آنها نیز کمتر بود.

همچنین ببینید: بهتر بسازید - چه چیزی برای سالمندان مفید است؟

همه بیماران واجد شرایط مراقبت در منزل نیستند، مانند کسانی که درد قفسه سینه، علائم سکته مغزی، درد شدید شکم یا مصرف بیش از حد دارو را تجربه می کنند. با این حال، ده‌ها بیماری شایع دیگر، از جمله نارسایی احتقانی قلب، عفونت‌های دستگاه ادراری، تنگی نفس و اسهال را می‌توان در خانه درمان کرد.

آیا مراقبت های بهداشتی در منزل می تواند از افراد در برابر خانه های سالمندان محافظت کند؟

کریستی مک‌کارن، معاون ارشد، سلامت خرده‌فروشی و مراقبت‌های اجتماعی در MultiCare در تاکوما، واشنگتن، پس از دیدن مشکلات والدینش با پذیرش بیمارستان در دهه 1990، تبدیل به یک بیمارستان خانگی شد.

وی گفت: "در مدت کوتاهی، این جمعیت شروع به جبران و زوال از نظر عضلات، قدرت و استقامت می کند."

هر بار که مادرش در بیمارستان بستری می‌شد، او را برای سه شبی که مدیکر برای پوشش مراقبت‌ها نیاز داشت، نگه داشت. سپس او 30 روز در یک مرکز پزشکی واجد شرایط اقامت خواهد داشت. مک‌کارن می‌گوید: «تجربه‌ی من نه تنها با والدینم، بلکه با دیگران نیز - آنها هرگز به حالت اولیه باز نمی‌گردند». "این اشتیاق من است که یک جایگزین داشته باشم."

مک کاران گفت که حضور ساده در یک محیط آشنا، همراه با عزیزان و حیوانات خانگی، می تواند به افراد مسن کمک کند تا بر بحران پزشکی غلبه کنند. او گفت: "آنها با نتایج بسیار بهتر عمل می کنند." "من واقعاً معتقدم اینجا جایی است که باید با شهروندان سالخورده خود برویم.

برای کمک به بیماران از سفر به اورژانس یا بخش اورژانس، MultiCare به DispatchHealth مستقر در دنور پیوسته است. تیم های دو نفره به تماس های بیماران یا ارائه دهندگان پاسخ می دهند. تیم یا بیمار را در خانه درمان می کند یا او را به سطح بالاتری از مراقبت ارجاع می دهد.

کوین ریدلبرگر، یکی از بنیان‌گذاران DispatchHealth، می‌گوید که این شرکت در زمان راه‌اندازی در سال 2013 سریع‌تر از پیش‌بینی‌هایش رشد کرده است. اکنون 40 بازار در 20 ایالت دارد که به صدها هزار بیمار در سال خدمات رسانی می‌کند.

علاوه بر ارائه طیف وسیعی از خدمات مراقبت در منزل، این شرکت یک جایگاه «تعویض تسهیلات» ایجاد کرده است تا مردم را از بیمارستان ها و پرستاران واجد شرایط (SNF) دور نگه دارد.

ممکن است بخواهید بخوانید: تامین اجتماعی بیانیه شما را اصلاح کرده است، بنابراین باید طولانی و با دقت به آن نگاه کنید

جایگزینی SNF مدلی از مراقبت طولانی مدت برای کسانی است که بیمارستان را ترک می کنند. این افراد تا 30 روز در خانه های خود مراقبت می شوند. ریدلبرگر می‌گوید: اگرچه جایگزین مراقبت طولانی‌مدت در خانه سالمندان نمی‌شود، اما ریدلبرگر می‌گوید: «اگر بتوانید با مداخلات مراقبتی با خیال راحت بیماران را دور بزنید، توانایی ماندن در خانه را در مقایسه با مراقبت طولانی‌مدت افزایش می‌دهد.

این می تواند به ویژه برای بیماران مبتلا به زوال عقل مفید باشد. او می گوید: «نگه داشتن آنها در یک محیط راحت به آنها کمک می کند. انتقال به یک مرکز، چه بیمارستان و چه بخش اورژانس، تأثیر منفی بر سلامت روانی و جسمی آنها دارد.

DispatchHealth بیماران را مادام العمر درمان می کند، از جمله افرادی که در Medicaid و Medicare هستند. ریدلبرگر می گوید: «ما با همه ابزارهای اجتماعی-اقتصادی با مردم رفتار می کنیم. هیچ‌کدام از اینها پرداخت شخصی یا از جیب نیست.»

من منتظرم

به گفته پزشکان، با پیشرفت فناوری و پیری افرادی که با رایانه و تلفن همراه احساس راحتی می‌کنند، مراقبت‌های خانگی احتمالاً افزایش می‌یابد، به‌ویژه اگر CMS به تأمین مالی مراقبت‌های خانگی ادامه دهد.

دستگاه های نظارت از راه دور بیمار اکنون به ارائه دهندگان این امکان را می دهند که ضربان قلب و تنفس، تغییرات وزن و سطح فعالیت بیمار را تحت نظر بگیرند. پزشکی از راه دور با استفاده از ویدئو نیز در حال بهبود است و برای کسانی که در مناطق روستایی دور از پزشک زندگی می‌کنند، نویدبخش است (گسترش دسترسی پهنای باند به چنین مناطقی در لایحه زیرساختی گنجانده شده است که رئیس جمهور بایدن به تازگی آن را امضا کرده است).

در ادامه بخوانید: در 50 سالگی و خوب نمی خوابید؟ این باعث می شود که شما احساس پیری کنید - شاید حتی چنین به نظر برسید

ریدلبرگر می گوید: «کووید یک باد خانگی برای مراقبت در خانه فراهم کرده است. «بازار آن را می خواهد. [We can] آن را کارآمدتر، با بهتر انجام دهید [patient] تجربه و مهمتر از همه با هزینه کمتر. توانایی ارائه سطحی از مراقبت در خانه، این پتانسیل را دارد که میلیاردها دلار در سال صرفه جویی کند.

بث بیکر یک روزنامه نگار قدیمی است که مقاله هایش در واشنگتن پست، AARP Bulletin و Ms. مجله. او نویسنده کتاب‌های «با کمی کمک دوستانمان - ایجاد جامعه با پیر شدن» و «سالمندی در عصر جدید - وعده تغییر خانه‌های سالمندان» است.

این داستان بخشی از آینده مراقبت از سالمندان، یک ابتکار خیابان بعدی است که توسط بنیاد جان ای. هارتفورد حمایت می شود.

این مقاله با اجازه از NextAvenue.org, © 2021 Twin Cities Public Television, Inc. تمامی حقوق محفوظ است.

اطلاعات بیشتر از Next Avenue:


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب