ارتقا سریع ساختمان در کلش اف کلنز

سلام خدمت شمادر این پست ترفندها و نکاتی را برای ارتقاساختمان ها و افزایش سطح بازی کلش به شما ارائه خواهیم داد.

توسط HONARMANDKHABAR در 26 آبان 1399

سلام خدمت شما

در این پست ترفندها و نکاتی را برای ارتقاساختمان ها و افزایش سطح بازی کلش به شما ارائه خواهیم داد.

امروزه نگرانی بسیاری از آهنگران توسعه روستای آنها و بالا بردن سطح آنها است که این به سرعت عمل شما و صحت عمل شما بستگی دارد.

1. کارگران (سازندگان) خود را افزایش دهید!

برای کارگر بیشتر به مربا احتیاج دارید. وقتی شما 1250 فنجان بدست آورید ، بازی 450 مربع رایگان به شما می دهد ، وقتی به 2600 فنجان برسید ، بازی 1000 مربع رایگان و وقتی به 3200 فنجان می رسید ، 2000 فنجان رایگان به شما می دهد. همچنین ، این بازی به شما 2 کارگر رایگان برای شروع می دهد ، اما شما برای ساخت کارگر سوم به 500 مربع ، برای کارگر چهارم 1000 و برای کارگر پنجم به 2000 مربع احتیاج دارید.

بنابراین برای ساختن کارگر ، باید لیوان خود را بالا ببرید تا مربا بگیرید ، در اینجا چند روش برای افزایش فنجان و سریعتر کارگر آورده شده است:

1- راهنمای بازی در ابتدای بازی به شما پیشنهاد می دهد به فروش اکانت کلش خود استفاده کنید ، اما این مرباها در آینده برای ساخت کارگر سوم مفید خواهند بود تا بتوانید کارگر سوم خود را سریعتر بسازید.

2- برای بزرگنمایی فنجان: استفاده از اتر و بربر توصیه می شود ، زیرا زودتر ساخته می شوند و قیمت کمی دارند

3- برای افزایش جام: به روستاهایی که تالار شهر آنها (خانه اصلی) با نقشه اصلی فاصله زیادی دارد حمله کنید ، با 5 تیرانداز یا بربر که فقط تالار شهر را نابود کرده و 1 ستاره و چند فنجان دریافت کنید.

4- برای افزایش جام: به روستاهایی که بسیار آسان و ضعیف هستند حمله کنید تا بتوانید با آرچر و بربر 100٪ را از بین ببرید و سه ستاره بزنید و چند فنجان بدست آورید.

5. برای از دست ندادن جام: تالار شهر خود را در مرکز بازی ها قرار دهید و از آن محافظت کنید. و هنگامی که می خواهید به افراد خارج از تالار شهر آنها حمله کنید ، کمانداران و بربرهای بیشتری بسازید تا در صورت وجود بمب یا تسلی خاطر در اطراف تالار شهر از بین بردن و نیزه خود را از دست ندهید.

 

2- به روزرسانی ساختمان های خود را با دقت مدیریت کنید!

 

در اینجا چند نکته برای مدیریت ارتقا ساختمان آورده شده است:

1. هرگز یک نوع ساختمان را برای مدت طولانی به روز نکنید (به عنوان مثال حفاران طلا).

2. ساختمانهای حفاظتی از اولویت بالاتری برخوردار هستند.

3- ساختمانهای مدرن باید با یکدیگر متعادل باشند (به عنوان مثال: کسی که دارای جویندگان و تانک های طلا با سطح بالا و ساختمانهای دفاعی ضعیف است ، هرگز قادر به محافظت از منابع خود نخواهد بود)

4- حتی چنین ساختمانهایی را به صورت متعادل ارتقا دهید (به عنوان مثال: اگر 4 خمپاره دارید ، فقط از یک هاون ملات بلند نکنید. زیرا اگر فقط یک ساختمان به روز شود و ساختمانهای دیگر ضعیف باشند ، وقتی ساختمان مستحکم تر ارتقا می یابد ، روستا طولانی است هوا ضعیف است و مورد حمله قرار می گیرد)

3- هزینه ها و زمان را برای به روزرسانی ساختمان های خود مدیریت کنید!

1. باز هم ، پیشنهاد ما برای غارت منابع برای ایجاد ارتقا این است که با کمانداران و بربرها حمله کنید (به این ترتیب که در این حمله شما دهکده ای را پیدا می کنید که ماینرها و جمع کننده ها (سازندگان منابع) در آن طرف و خارج از روستا در قالب نیروهای پراکنده خود را آزاد کنید برای به دست آوردن منابع خوب.)

2- اگرچه زمان به روزرسانی یک ساختمان چندان مهم نیست ، اما در صورت نیاز به ساختمان دیگری که در صورت عدم ساخت و به روزرسانی ضعیف شود ، باید ساختمان روستا در اولویت باشد.

 


4- کارگران خود را بدون کار رها نکنید!

با رعایت تمام نکات فوق ، می توانید به روزرسانی ساختمان های خود را مدیریت کرده و هرگز کارگران خود را بیکار نگذارید.

حتماً قبل از مراجعه به خرید اکانت کلش تاون هال 9 ، همه موارد مربوط به نسخه را بخوانید؟
1- به آب و هوا فکر کنید و بلافاصله پس از ارتقا ساختمان ، به بازی بروید و ساختمان دیگری را ارتقا دهید.

 


5- قبل از ارتقا تالار شهر (خانه اصلی) ، تمام ساختمان ها را به حداکثر سطح (تا آخرین سطح) برسانید!

1- دیدگاه غلط برخی از افزودنی ها این است که آنها پیشرفت بازی را فقط در ظهور لول تاون هال می بینند

کنجکاوی خود را کنترل کنید ، بیشتر افراد فقط می خواهند سالن ساختمان خود را زودتر ارتقا دهند تا ساختمانهای جدید را به روی آنها باز کنند.

اما این باعث ضعف بیشتر دهکده شما می شود ، زیرا می دانید که می توانید ساختمان ها را برای ساختمان هر شهردار به سطح معینی ارتقا دهید ، و هنگامی که ساختمانی در مکس از راهرو مورد نظر شما پایین می رود ، باید تالار شهر خود را ارتقا دهید تا بتوانید ساختمان را دوباره ارتقا دهید. .

اگر شخصی فقط یک تالار شهر بسازد و به ساختمان های دیگر توجه نکند ، این باعث ضعف در دفاع از روستای شما می شود و هر زمان که تالار شهر خود را ارتقا می دهید ، وقتی بدنبال حمله می روید ، روستاهای سختی را برای شما به ارمغان می آورد که نمی توانید. ناپدید شدن همچنین تعداد شما را نشان می دهد تا افراد سرسخت بتوانند به راحتی به شما حمله کنند.

بنابراین تمام ساختمان ها و نیروهای موجود در تالار شهر که قرار دارید را به آخرین سطح ممکن برسانید و سپس تالار شهر خود را ارتقا دهید.

مطمئناً ساختمانهایی مانند معدن کاران و کلکتورها (سازندگان منابع) و مخازن قابل ارتقا در سطح بسیار بالایی در هر تالار شهر هستند ، چنین ساختمانهایی نباید در حد حداکثر باشند و در مقایسه با تالار E شما فقط می توانید آنها را ارتقا دهید. )

لینک منبع

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن