اموزش دریافت کاراکتر در بازی فری فایر

آموزش دریافت کاراکتر با مهارت های فعال در بازی فری فایر در آپدیت جدید بازی فری فایر شخصیت ها بسیار مورد توجه

توسط HONARMANDKHABAR در 7 خرداد 1401

آموزش دریافت کاراکتر با مهارت های فعال در بازی فری فایر

در آپدیت جدید بازی فری فایر شخصیت ها بسیار مورد توجه سازندگان قرار گرفته اند و دستخوش تغییرات زیادی شده اند و همین امر باعث شده تا بازیکنان توجه بیشتری به شخصیت های قدیمی داشته باشند.

در این مقاله، که توسط diamond land نوشته شده است، تصمیم دارم در مورد 5 شخصیت با شما صحبت کنم. می توانم بگویم که می توانید از آنها به عنوان بهترین شخصیت ها در این فصل فری فایر استفاده کنید.

آموزش باز کردن قفل کاراکترها در بازی فری فایر

این 5 شخصیتی که به شما معرفی می کنم جزو بهترین شخصیت های بازی خواهند بود.

شخصیت الوک

الوک در آپدیت های قبلی به دلیل حضور شخصیت Chrono عنوان بهترین شخصیت را از دست داده بود اما این شخصیت به جای خود بازگشت و بهترین شخصیت بازی شد!

مهارت خاص او به شما این امکان را می دهد که سرعت خود را افزایش دهید و از طرفی بر بهبود سلامتی شما تأثیر بگذارد، به همین دلیل است که Tavasente محبوبیت خاصی دارد. اگر از آن دسته بازیکنانی هستید که رقابت تهاجمی را ترجیح می دهید، شخصیت الوک بهترین گزینه برای شماست!

شخصیت K

یکی دیگر از بهترین شخصیت های این فصل فری فایر همین شخصیت است، این شخصیت توانسته محبوب ترین شخصیت آتش آزاد باشد، زیرا علاوه بر دو برابر شدن سرعت، خرید جم free fire توانایی بازسازی EP ها حدود 60 درصد افزایش یافته است. توسط این شخصیت آمار قابل توجه است!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن