ایالات متحده الزامات آزمایشی را برای مسافران با توجه به نوع Omicron تشدید می کند و تحلیلگران انتظار دارند مجوز محدودی برای داروی ضد ویروسی Merck صادر کند.

[ad_1] ایالات متحده قصد دارد با توجه به نوع جدید ویروس کرونا که باعث COVID-19 می شود، شرایط آزمایش را برای مس

توسط HONARMANDKHABAR در 10 آذر 1400
[ad_1]

ایالات متحده قصد دارد با توجه به نوع جدید ویروس کرونا که باعث COVID-19 می شود، شرایط آزمایش را برای مسافران بین المللی که وارد این کشور می شوند، از جمله کوتاه کردن زمان آزمایش قبل از سفر، تشدید کند.

به گزارش آسوشیتدپرس، به نقل از یک مقام ارشد دولت که گفت هنوز برخی از جزئیات ممکن است همچنان ادامه داشته باشد، پروتکل های دقیق هنوز قبل از سخنرانی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که قرار است برای پنجشنبه در مورد برنامه این کشور برای کنترل همه گیری کووید-19 در فصل زمستان انجام شود، نهایی می شود. تغییر دادن.

از جمله سیاست‌های در نظر گرفته شده، الزام همه مسافران هوایی به ایالات متحده برای آزمایش COVID-19 در یک روز پس از سوار شدن به پروازشان است، در مقایسه با رژیم فعلی، که اجازه می‌دهد یک آزمایش ظرف سه روز پس از سوار شدن به هواپیما انجام شود. .

دکتر روشل والنسکی، مدیر مرکز کنترل بیماری، گفت: "CDC در حال ارزیابی چگونگی ایمن کردن سفرهای بین‌المللی تا حد امکان، از جمله آزمایش‌های قبل از پرواز نزدیک‌تر به زمان پرواز و ملاحظات برای آزمایش‌های اضافی پس از ورود و قرنطینه شخصی است." و پیشگیری.

گزینه های دیگر شامل نیاز به آزمایش در بدو ورود و حتی اجبار افراد به قرنطینه است. ایالات متحده مرزهای خود را به روی مسافران کاملاً واکسینه شده در 8 نوامبر بازگشایی کرد.

در حال حاضر، آزمایش‌های بیشتری برای تعیین اینکه آیا omicron که اولین بار توسط دانشمندان در آفریقای جنوبی گزارش شد و جمعه گذشته توسط سازمان بهداشت جهانی "نگرانی" اعلام شد، قابل انتقال‌تر، کشنده‌تر یا مقاوم‌تر به واکسن‌ها و درمان‌های کنونی است، مورد نیاز است.

WHO از رهبران می‌خواهد که نظارت و توالی‌بندی را افزایش دهند و مردم را تشویق کنند تا واکسینه شوند و به اقدامات کاهش‌دهنده مانند پوشیدن ماسک در اماکن عمومی، فاصله اجتماعی و شستن مکرر دست‌ها پایبند باشند.

این سویه در بیش از 20 کشور یافت شده است و بسیاری به دنبال محدود کردن یا ممنوعیت سفر از آفریقای جنوبی و کشورهای همسایه بوده اند. دکتر آنتونی فائوچی، کارشناس ارشد بیماری‌های عفونی در دولت ایالات متحده، گفت که با رشد و آزمایش نمونه‌های آزمایشگاهی این ویروس توسط دانشمندان، طی دو تا چهار هفته آینده اطلاعات بیشتری در مورد omicron خواهد شد.

در دیگر اخبار پزشکی، یک هیئت مشاوره ای از سازمان غذا و داروی ایالات متحده جلسه خود را در روز سه شنبه با رای دادن با صدایی محدود به توصیه قرص کووید-19 مرک برای بزرگسالان در معرض خطر بالای بستری شدن در بیمارستان و مرگ به پایان رساند. این هیئت با 13 رای موافق در برابر 10 رای مثبت به اجازه درمانی به نام مولنوپیراویر داد.

اما تحلیلگران گفتند که اکنون انتظاری بیش از تاییدیه "ولرم" از FDA ندارند، که الزامی برای پیروی از توصیه های پانل نیست، اگرچه اغلب پس از طرح سوالاتی از سوی پزشکان در مورد اثربخشی و مشخصات ایمنی دارو، به ویژه در میان افرادی که باردار، همانطور که توسط جیمی لی از MarketWatch گزارش شده است.

تحلیلگران SVB Leerink روز چهارشنبه به سرمایه گذاران گفتند: "رای تقسیم قریب الوقوع نشان دهنده نگرانی ها در مورد اثربخشی بالینی متوسط ​​مولنوپیراویر است، با نتایج موقتی که با نتایج موقت مثبت تر که منجر به توقف زودهنگام مطالعه شد، در تضاد است." ما انتظار داریم که این نگرانی‌ها به دنبال درمان و محدود کردن جذب، به‌ویژه زمانی که درمان‌های جایگزین در دسترس هستند، باشد.

مرک MRK، + 1.79٪ اولین داده های موقت مشترک در ماه اکتبر نشان داد که مولنوپیراویر می تواند خطر بستری شدن در بیمارستان و مرگ را تا 50٪ کاهش دهد. این خبر باعث هیجان گسترده شد. بازارها افزایش یافتند و پزشکان از ورود یک ابزار نویدبخش جدید برای مهار همه گیری تحسین کردند.

اما پس از آن دو اتفاق افتاد: Pfizer PFE، + 1.10٪ در ماه نوامبر داده‌های موقتی را در مورد قرص کووید-19 خودش به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد Paxlovid خطر بستری شدن و مرگ را تا 89 درصد کاهش می‌دهد و سپس Merck اطلاعات کامل را یک روز پس از عید شکرگزاری منتشر کرد که نشان می‌داد داروی آن به این شکل عمل نمی‌کند. همانطور که فکر می کردیم خوب است - می تواند بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر را 30٪ کاهش دهد، نه 50٪.

حالا بخوان: ناامید نشوید: Omicron مسئولیت برهم زدن زنجیره تامین را دارد. سوال این است که چقدر بد خواهد بود؟

پرزیدنت بایدن روز دوشنبه گفت که دولت او با کارکنان شرکت های فایزر، مدرنا و جانسون اند جانسون همکاری می کند تا برنامه های اضطراری را برای واکسن ها یا تقویت کننده ها در صورت نیاز برای مبارزه با گزینه Omicron توسعه دهند. عکس: الیور کنترراس / بلومبرگ

به گزارش خبرگزاری فرانسه، 194 کشور عضو سازمان جهانی بهداشت به اتفاق آرا با تصویب قطعنامه ای برای ایجاد توافقنامه جدیدی برای مقابله با همه گیری های آینده موافقت کردند. این توافق در یک نشست ویژه در ژنو حاصل شد.

تدروس آدانوم گبرییس، رئیس سازمان جهانی بهداشت در پایان این نشست سه روزه گفت: «تصویب این تصمیم فرصتی برای جشن و امید است که همه ما به آن نیاز داریم.

به گفته یکی از ردیاب‌های نیویورک تایمز، ایالات متحده همچنان روزانه به طور میانگین نزدیک به 900 مرگ ناشی از کووید را دارد و تعداد مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان به طور نامطلوبی بالاست. میشیگان همچنان از نظر موارد جدید که بر اساس سرانه اندازه گیری می شود، در سایر ایالت ها پیشتاز است. به طور متوسط، بیش از 8000 مورد در روز.

در همین حال، نظارت بر واکسن CDC نشان می دهد که 197 میلیون نفر که در ایالات متحده زندگی می کنند به طور کامل واکسینه شده اند یا 59.4٪ از کل جمعیت. این عدد پس از هفته‌ها ثابت ماندن بیشتر می‌شود.

نگاه کن: سردرگم هستید که آیا باید تقویت کننده کووید را دریافت کنید؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

دانشمندان و سازندگان واکسن در حال بررسی Omicron هستند، یک نوع کووید-19 با حدود 50 جهش که از زمان گسترش آن در آفریقای جنوبی در بسیاری از کشورها یافت شده است. در اینجا چیزی است که ما می دانیم، زیرا ایالات متحده و دیگران محدودیت های سفر را اعمال می کنند. عکس: فضی اسماعیل / EPA-EFE / Shutterstock

به گزارش گاردین، در جای دیگر، اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، روز چهارشنبه گفت که اتحادیه اروپا باید واکسیناسیون اجباری را به دلیل نوع Omicron در نظر بگیرد. فون در لاین گفت که 27 کشور عضو اتحادیه اروپا باید به سرعت دوزهای تقویت کننده را معرفی کنند و کشورهایی که توسط بیانیه کمیسیون حمایت می شوند که به طور موقت آزمایش های PCR قبل از سفر را حتی در داخل بلوک اعمال کنند.

اتحادیه اروپا BNTX را در Pfizer و BioNTech منتشر خواهد کرد. -3.75٪ به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت بهداشت آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد، نسخه ای از واکسن علیه کووید-19 برای کودکان 5 تا 11 ساله در 13 دسامبر، یک هفته زودتر از زمان برنامه ریزی شده، اعلام شد.

واشنگتن پست گزارش داد، مارکوس لمب، رئیس شبکه تلویزیونی مسیحی آمریکایی Daystar، که از واکسن‌های ضد کووید انتقاد می‌کند، پس از ابتلا درگذشت. شبکه بره 64 ساله در طول همه گیری ویروس را به کانونی بزرگ تبدیل کرد و آن را یک حمله شیطانی خواند که نباید با واکسن درمان شود.

الجزیره گزارش داد که عربستان سعودی اولین کشور در خلیج فارس است که پرونده Omicron را باز کرده است. پرونده مربوط به یک شهروند سعودی است که از یکی از کشورهای شمال آفریقا بازگشته است.

به گزارش رویترز، شرکت های هواپیمایی بزرگ ژاپنی پس از افتتاح دومین مورد Omicron، رزروهای جدید از خارج از کشور را در روز چهارشنبه تا پایان دسامبر به حالت تعلیق درآوردند. این اقدام به درخواست وزارت حمل و نقل صورت گرفت که از خطوط هوایی خارجی نیز خواسته بود تا این گونه رزروها را متوقف کنند.

از دست نده: «واکسن» توسط مریام وبستر به عنوان کلمه سال انتخاب شد

آخرین محاسبات

بر اساس داده‌های خلاصه‌شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز، تعداد جهانی بیماری‌های مرتبط با ویروس کرونا روز سه‌شنبه به بیش از ۲۶۳ میلیون نفر رسید، در حالی که تعداد مرگ و میرها از ۵.۲۱ میلیون نفر فراتر رفت.

ایالات متحده با مجموع 48.6 میلیون مورد و 780244 مرگ و میر همچنان در صدر جهان قرار دارد.

هند با 34.6 میلیون نفر پس از ایالات متحده در رتبه دوم قرار دارد و 469247 قربانی داشته است. برزیل رتبه دوم مرگ و میر را دارد - 614681 و 22.1 میلیون مورد.

در اروپا، روسیه با 271 هزار و 91 مورد بیشترین مرگ و میر را گزارش کرده است و پس از آن انگلیس با 145 هزار و 414 مورد قرار دارد.

چین، جایی که ویروس برای اولین بار در پایان سال 2019 در آن شناسایی شد، طبق آمار رسمی این کشور، 111,353 مورد تایید شده و 4,809 مرگ و میر دارد که تصور می شود بسیار دست کم گرفته شده است.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب