این زوج 2 سال پیش با حدود 27000 دلار در سال بازنشسته شدند. در اینجا نحوه عملکرد آن است

[ad_1] در ماه مه 2019، جوآن و استیو رید مشاغل پاره وقت خود را ترک کردند - جوآن در کتابخانه عمومی و استیو در ف

توسط HONARMANDKHABAR در 6 آذر 1400
[ad_1]

در ماه مه 2019، جوآن و استیو رید مشاغل پاره وقت خود را ترک کردند - جوآن در کتابخانه عمومی و استیو در فروشگاه گل - و از حومه مرفه نیویورک پرل ریور، نیویورک، به جامعه ساحلی ورو بیچ نقل مکان کردند. فلوریدا. هدف این زوج که در آن زمان هر دو 67 ساله بودند، بازنشستگی، کاهش هزینه ها و زندگی با کمتر از 30000 دلار بود.

Next Avenue سپس در مورد ریدز و نقشه‌های آن‌ها برای داستانی که به یکی از محبوب‌ترین داستان‌های او تبدیل شد، «برداشتن بند ناف» نوشت. Next Avenue به این نتیجه رسید که جالب است که به عقب برگردیم تا ببینیم اوضاع در دو سال چگونه پیش می‌رود و اوضاع چگونه به نظر می‌رسد.

جوآن می گوید: «به طور کلی، کل هزینه های ما بین نیویورک و فلوریدا تقریباً یکسان است.

اما اگرچه صرفه جویی آنها دقیقاً مطابق برنامه ریزی نتیجه نداد، این زوج از تصمیم خود برای نقل مکان راضی هستند. "استاندارد زندگی و اقامت ما یک امتیاز کامل است. جوآن می گوید ما همانطور که همیشه زندگی کرده ایم زندگی می کنیم. "این یک لوکس نیست، اما راحت است."

در مورد بازنشستگی چه احساسی دارید؟

با این حال، انتقال جغرافیایی و ذهنی آسان نبود. جوآن می‌گوید: «احساسات ما از قدردانی به خاطر انجام این حرکت و آنچه در دوران بازنشستگی داریم تا احساس از دست دادن که به تدریج کاهش یافته است، متغیر است. آنها هنوز دلتنگ فصول نیویورک، به خصوص پاییز هستند.

در سال 2019، آنها مشتاقانه منتظر زندگی آرامتر و کندتر در فلوریدا بودند. این خوب معلوم شد. جوآن می‌گوید: «ما با سرعت کمتری پیش می‌رویم، اما این ممکن است بیشتر به راحتی و پذیرش بازنشستگی مرتبط باشد، که فرصتی برای کاهش سرعت است.

درآمد آنها: آن زمان و اکنون

این روزها خانواده رید از منابع مختلفی مانند منبع نیویورک پول جمع آوری می کنند.

استیو که از اشیاء پیدا شده و ترکیبی از وسایل هنری خلق می‌کند، امسال دو اثر هنری را به مبلغ 350 دلار فروخت.

جوآن از نوامبر 2019 تا آوریل 2021 به عنوان ویراستار محتوا برای دو مجله محلی کار می کرد و ماهانه 800 دلار درآمد داشت. او گفت: «این یک تقویت باورنکردنی برای ما بود. او در سال 2019 از نویسندگی، ویرایش و تدریس به صورت مستقل 630 دلار درآمد داشت، اما در سال 2020 تنها 305 دلار و تا کنون در سال 2021 صفر درآمد.

از دست نده: بیشترین افزایش COLA در 40 سال گذشته در تامین اجتماعی در سال 2022 رخ می دهد - این برای بازنشستگی شما چه معنایی دارد

به علاوه: سر و صدا را باور نکنید: COLA و امنیت اجتماعی بسیار مهم هستند

جوآن پس از کنار گذاشتن کار تدوین، روی نوشتن «گذری شاد: مسیر یک زن به سوی بازنشستگی» تمرکز کرد که خودش آن را در AMZN آمازون منتشر کرد. -2.12٪. او توضیح می دهد که چگونه ریدز به بازنشستگی، روند برنامه ریزی و در نهایت نقل مکان به فلوریدا نزدیک شد. جوآن انتظار دارد در ماه نوامبر از او 45 دلار درآمد کسب کند.

او می گوید پیام کتاب این است که برای بازنشستگی لازم نیست از نظر مالی ثروتمند باشید. اگرچه هیچ هزینه اولیه ای برای نوشتن کتاب وجود نداشت، جوآن هزینه های تحویل را برای فروش می پردازد و هزینه نسخه های هر نویسنده را پوشش می دهد. او می گوید: «من بازاریابی خودم را از طریق رسانه های اجتماعی و ایمیل انجام می دهم.

این زوج یک چک 2400 دلاری از دولت ایالات متحده برای تحریک بیماری همه گیر در سال 2020 و یک چک به مبلغ 2200 دلار در سال 2021 دریافت کردند که کمک بزرگی بود.

آنها همچنین هر ماه مجموعاً 257 دلار مستمری دریافت می کنند. و در حالی که مزایای تامین اجتماعی آنها هر سال اندکی افزایش می یابد (هر دو شروع به ادعای 62 کردند)، حق بیمه مدیکر آنها نیز افزایش می یابد، بنابراین این یک کاهش بزرگ است.

به طور کلی، آنها درآمد سال 2021 را 24769 دلار تخمین می زنند، تقریباً مشابه سال 2020، اما کاهش 27000 دلاری در سال 2019. فلوریدا مالیات بر درآمد ایالات متحده ندارد، که به آنها کمک می کند بیشتر از آنچه می آورد نگه دارند.

هزینه های آنها چه شد

مجموع هزینه های روزانه آنها با زمانی که در نیویورک زندگی می کردند برابر است، اگرچه برای هزینه های پزشکی، غذا و بیمه ماشین بیشتر است.

در سال 2020 هزینه دارویی آنها به 423 دلار خواهد رسید. امسال آنها به 583 دلار رسیده اند. جوآن توضیح می‌دهد: «داروهای استیو از نظر مقدار افزایش یافته است، که به معنای مراجعه بیشتر به پزشک و بازدیدهای بعدی است. و هزینه های اضافی بیشتر شد."

برای کاهش هزینه های نسخه خود، این زوج برای برنامه های حمایت از بیمار با شرکت های داروسازی اقدام کردند و استیو توانست داروی رایگان برای سندرم چشم خشک دریافت کند.

مشارکت پزشکی از 848 دلار در سال 2020 به حدود 505 دلار در سال 2019 افزایش یافت. «کلینیک کلیولند بسیاری از اقدامات پزشکی را در ساحل ورو جذب کرده است. جوآن می‌گوید که این سطح پرداخت دیگری را به هر مراجعه به پزشک اضافه می‌کند. آنها اکنون در تلاشند تا از اقدامات پزشکی مرتبط با کلینیک کلیولند استفاده نکنند که در سال 2019 مرکز پزشکی رودخانه هند در ساحل Vero را پس از سه دهه قبل از ورود به فلوریدا جنوبی تصاحب کرد.

برای صرفه جویی در ویزیت پزشک، Reids از چک های رایگان فشار خون، گلوکز و کلسترول در مطب پزشکان خود استفاده می کند.

همچنین ببینید: "سلامتی مانع بازگشت ما به ایالات متحده می شود": زوجی از تگزاس که با حدود 2000 دلار در ماه در اسپانیا بازنشسته می شوند.

جوآن می‌گوید دندانپزشکی در فلوریدا گران‌تر است، اما آن‌ها دندان‌پزشکی را پیدا کرده‌اند که «با نیازها و بودجه ما کار می‌کند و ما توانسته‌ایم برخی از کارها را با پرداخت قسطی انجام دهیم».

بنزین، 60 دلار در ماه، و بیمه خودرو، 100 دلار در ماه، تقریباً به اندازه نیویورک هزینه بر Reids دارد. آنها با یک کرایسلر 16 ساله با مسافت پیموده شده 195000 مایل رانندگی می کنند.

بزرگترین پس انداز این زوج: اجاره. در نیویورک 1450 دلار در ماه پرداخت می کردند. اگرچه اجاره‌های Vero Beach آنها تقریباً 10٪ افزایش یافته است، از 800 دلار به 870 دلار، آنها همچنان در حال صرفه‌جویی در یک بسته هستند.

در همین حال، ریدز توانسته بخشی از بدهی خود را بازپرداخت کند و اکنون 1580 دلار بدهکار است که به میزان قابل توجهی از 4000 دلار کاهش یافته است. برای این کار، آنها توانستند با تماس مستقیم با طلبکاران، مقداری از سود و کارمزد کارت های اعتباری را حذف کنند.

من یک نامه تجدید نظر را مستقیماً برای مدیرعامل Capital One COF ارسال کردم. -4.30٪ جوآن می گوید و یکی به Care Credit. «هر دو از طرف ما از حذف بیش از 800 دلار سود و مسدود کردن مانده حساب‌ها بدون تعلق بهره حمایت کردند. حساب‌ها عملاً بسته شدند.»

علاوه بر این، جوآن اشاره می کند، او Sears را SHLDQ نامید، + 80.00٪ و با خدمات مشتری موافقت کرد که کارت را در آنجا ببندد و سود باقیمانده را با پرداخت های خودکار کوچک بپردازد. این زوج قصد دارند در اوایل سال 2022 بدهی صفر داشته باشند.

Reids نیز کمی ذخیره شده است. آنها در حال حاضر 2400 دلار پول برای روزهای بارانی دارند. اما جوآن می گوید که برنامه پس انداز خاصی نداشته است. او گفت: "او مورد اصابت قرار گرفت و از دست رفت."

کار پیدا کنم؟

ریدز در مقاله‌ای در سال 2019 در Avenue به برنامه‌هایی برای دریافت کار پاره وقت اشاره کرد ("کمتر از 10 ساعت در هفته برای هر یک از ما، با حداقل دستمزد"). آنها این ایده را رها کردند. جوآن توضیح می دهد: «وقتی رسیدیم ابتدا نگاه کردیم. اما هر دوی ما به سرعت متوجه شدیم که میخ های مربعی هستیم که سعی می کنیم در سوراخ های گرد جای بگیریم.

در عوض، او می گوید: "کاری که ما برای کمک به یکدیگر انجام می دهیم این است که هنر استیو را در معرض دید عموم قرار دهیم و من می نویسم."

استیو امسال دو نمایشگاه هنری انفرادی داشت و در یک مجله محلی به نمایش درآمد. جوآن می‌گوید: «نمایشگاه کارنامه هنری او را در منطقه منجنیق کرد.

او خاطرنشان می کند که به طور کلی، "بازنشستگی به ما فرصت بیشتری برای انجام فعالیت های هنری داده است که می تواند درآمد داشته باشد."

از دست نده: من 66 ساله هستم، سالانه 26300 دلار در تامین اجتماعی دریافت می کنم و می خواهم در یک شهر کوچک در کنار اقیانوس زندگی کنم - پس کجا بازنشسته شوم؟

برای کاهش هزینه ها: تفکر خارج از چارچوب

جوآن می‌گوید که او و همسرش به کمک غذایی نیاز دارند و چندین بار توسط کمد غذای ارتش رستگاری به آنها کمک شده است.

برای کاهش قبض غذا، غذا را برای بردن به خانه سفارش نمی دهند و برای صرف غذا بیرون نمی روند و امسال بیشتر غذاهای گیاهی می خورند.

برای تفریح، به جای پرداخت هزینه، کتاب و فیلم را از کتابخانه امانت می گیرند. ریدز سرویس تلویزیونی ندارد. جوآن توضیح می‌دهد: «ما برنامه‌های یوتیوب را می‌بینیم که به یک هات اسپات شخصی در آیفون من متصل است.

آنها از ورود رایگان به موزه هنر ساحلی ورو و مهمانی های رقص در فضای باز رایگان با موسیقی زنده در پارک محلی بهره مند می شوند.

آنها همچنین از Goodwill برای ظروف و لباس آشپزخانه خرید می کنند. جوآن می گوید: «آخرین باری را که از یک فروشگاه معمولی لباس خریدم، به یاد نمی آورم. آنها از فروشگاه های دلار برای چیزهای اساسی مانند شکر، محصولات کاغذی، کارت تبریک 2 دلاری، نوشابه، اقلام یخچالی، شامپو، ملحفه، لباس زیر و کفش دیدن می کنند.

ضایعات کوچک: جوآن با 60 دلار در سال به باغ گیاه شناسی مک کی نزدیک شد. او می‌گوید: "محیط و طبیعت اطراف باعث می‌شود که من با مادر زمین ارتباط برقرار کنم."

این را بخوان: من هرگز انتظار نداشتم در پاناما بازنشسته شوم - اما ما "بسیار راحت" با 1200 دلار در ماه زندگی می کنیم.

سایر فعالیت های خارج از منزل رایگان هستند: آنها صدف ها را در سواحل در کمتر از 10 دقیقه جستجو می کنند و در امتداد مسیرهای موجود در تالاب گرین وی نزدیک راه می روند.

آیا کاری وجود دارد که آنها در پس زمینه به طور متفاوت انجام دهند؟

جوآن می‌گوید: «وضعیت ما همان‌طور که انتظار داشتیم پیش رفت و برنامه‌مان این است که با آنچه داریم بهترین زندگی کنیم و به دنبال علاقه‌هایمان به هنرهای تجسمی و نویسندگی ادامه دهیم.»

دبی ال میلر از بروکلین، نیویورک می نویسد. این هفدهمین مقاله او در Next Avenue است.

این مقاله با اجازه از NextAvenue.org, © 2021 Twin Cities Public Television, Inc. تمامی حقوق محفوظ است.

اطلاعات بیشتر از Next Avenue:


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب