برای مالیات اضافی بر روی پرداخت های صندوق های مشترک بزرگ آماده شوید

[ad_1] در مقابل پس‌زمینه کارت‌های تعطیلات که در پست‌ها و صندوق‌های ورودی در این فصل ارسال می‌شوند، برای برخی

توسط HONARMANDKHABAR در 20 آذر 1400
[ad_1]

در مقابل پس‌زمینه کارت‌های تعطیلات که در پست‌ها و صندوق‌های ورودی در این فصل ارسال می‌شوند، برای برخی از سرمایه‌گذاران صندوق‌های سرمایه‌گذاری یک تبریک بالقوه کمتر خوشایند وجود دارد: توزیع سود سرمایه.

همه چیز خبر بدی نیست. تعدادی از صندوق ها سود می پردازند زیرا سهام امسال با شاخص S&P 500 SPX انباشته شده است. + 0.95٪ تا نوامبر 22 درصد افزایش یافت (و در دسامبر به رشد خود ادامه داد). بازارهای بین المللی نیز با شاخص MSCI ACWI ACWI عملکرد خوبی داشتند. + 0.54٪ نسبت به 11 ماهه مشابه 16.8 درصد افزایش داشته است.

اما قطعه با یک تکه زغال سنگ یک صورت حساب مالیاتی احتمالی است.

سرمایه‌گذاران صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک با سهام در حساب‌های مشمول مالیات باید برای ضربه مالیاتی بر سود توزیع‌شده آماده شوند - حتی اگر توزیع‌ها را دوباره سرمایه‌گذاری کنند. اگر موقعیت‌های زیان‌دهی را فروخته باشند، می‌توانند برخی یا تمام سود (و مالیات‌ها) را جبران کنند.

از سوی دیگر، افرادی که وجوه متقابل را در حساب های محافظت شده مالیاتی مانند 401 (k) یا حساب های بازنشستگی فردی نگهداری می کنند و در توزیع های مجدد سرمایه گذاری می کنند، نباید نگران باشند. در این حساب‌ها، مالیات تنها زمانی گزارش می‌شود که سرمایه‌گذاران سهام را در دوران بازنشستگی بفروشند، و کسانی که دارای وجوهی در Roth IRA واجد شرایط هستند، حتی در آن زمان نیز مجبور به پرداخت نخواهند بود.

خواندن: آیا برای پس انداز بازنشستگی باید از 401 (k) یا IRA استفاده کنم؟ اکانت سنتی یا نسخه روث؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید

شرکت های سهامی معمولاً تخصیص خود را بر اساس قیمت سهام بین پایان سپتامبر یا اکتبر تخمین می زنند. این اطلاعات در وب سایت صندوق معمولاً تحت اطلاعات مالیاتی موجود است. پرداخت ها بر اساس قیمت سهام در زمان ارزیابی به عنوان درصدی از دارایی ها توصیف می شود.

وجوه متقابل در برابر ETF ها

کریستوفر فرانتس، مدیر استراتژی های سهام در مورنینگ استار، گفت: دلیل بزرگ دومی به غیر از سال عالی برای سهام وجود دارد، که توضیح می دهد چرا شرکت های سهام به طور کلی سود سرمایه را پرداخت می کنند: تمایل سرمایه گذاران به انتقال دارایی های صندوق های مشترک به صندوق های قابل معامله در بورس. .

در چند سال گذشته، شرکت‌های صندوق سرمایه‌گذاری مشترک شاهد سرازیر شدن دارایی‌هایشان به اسکیت‌های سرعت و صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بوده‌اند که عمدتاً به دلیل کارمزدهای پایین‌تر و کارایی مالیاتی است. در بسیاری از موارد، وجوهی که به طور فعال مدیریت می شوند، از ETF هایی که عمدتاً به صورت غیرفعال مدیریت می شوند ضرر می کنند.

بنابراین، نحوه ساختار صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، زمانی که سرمایه‌گذاران واحدهای صندوق‌های مشترک خود را می‌فروشند، مدیران سبد سهام باید دارایی‌ها را برای پرداخت این بازخریدها بفروشند. مدیران تا زمانی که نتوانند این سودها را با زیان جبران کنند، این سودها را ثبت کرده و به سهامداران منتقل می کنند.

ETFها مالیات کارآمد هستند زیرا فرآیند ایجاد / بازخرید برخی از این توزیع‌های سود سرمایه را کاهش می‌دهد. زمان‌های نادری پیش می‌آید که ETF سود سرمایه را منتقل می‌کند.

این ساختار صندوق‌های سرمایه‌گذاری متقابل توضیح می‌دهد که چرا سرمایه‌گذارانی که وجوه متقابل را در حساب‌های مشمول مالیات نگهداری می‌کنند، ضربه‌هایی از توزیع سود سرمایه دریافت می‌کنند، حتی اگر حتی یک سهم را نفروخته باشند، نتیجه‌ای که بسیار شبیه به گرینچ است.

فرانتس گفت: "این فقط یک یادآوری وحشیانه است که در ساختار صندوق های سرمایه گذاری مشترک... اساساً هزینه انجام تجارت را اجتماعی می کند."

سرمایه گذار باهوش تری باشید هر روز صبح نیاز به دانستن را بخوانید.

توزیع ها نسبت به گذشته بزرگتر است

مورنینگ استار سالانه نرخ توزیع سود سرمایه را برای حدود دوجین صندوق بزرگ خانوادگی بررسی می کند و فرانتس گفت که روند امسال کاملاً مشابه سال گذشته است. این شرکت میانگین‌های گسترده‌ای برای میانگین پرداخت یا درصد توزیع ندارد، زیرا مجموعه داده‌ها بسیار گسترده است، اما به طور حکایتی، شرکت اشاره می‌کند که توزیع‌ها اکنون بزرگ‌تر از گذشته هستند. او گفت که ترکیبی از خریدها و سودهای قوی بازار سهام باعث افزایش پرداخت ها می شود.

ممکن است دلایل خاصی وجود داشته باشد که چرا یک صندوق بازپرداخت بالایی دارد، مانند تغییر در مدیران، استراتژی ها یا شاخص ها.

در چند سال گذشته، سرمایه گذاران صندوق رشد به دلیل دستاوردهای بازار با توزیع های قابل توجهی دست و پنجه نرم کرده اند، اما فرانتس گفت که امسال این توزیع ها گسترده تر شده است، از جمله در برخی از استراتژی های ارزش محور. استراتژی‌های ارزشی معمولاً اخیراً از بازار گسترده‌تر عقب مانده‌اند، اما ارزش امسال افزایش یافته است.

دو صندوق با پرداخت های مورد انتظار بزرگ عبارتند از BIGRX Century Disciplined Core Value، + 0.79٪ و رشد قرن آمریکایی BEQGX، + 0.96٪، هر کدام 23 درصد از ارزش صندوق.

گلن کیسی، مدیر محصول جهانی در American Century، گفت که هیچ دلیل اساسی برای تقسیم بین این دو صندوق وجود ندارد و افزود که افزایش سرمایه یک نتیجه طبیعی از تغییرات پرتفوی است. شرکت ممکن است عواقب مالیاتی را هنگام فروش سهام در نظر بگیرد، اما این به ندرت یک عامل اصلی است.

"هم برای صندوق اصلی منضبط و هم برای صندوق رشد سهام، ما از یک رویکرد ساختاریافته و منضبط برای انتخاب سهام و سبد سازی استفاده می کنیم، با خرید یا فروش سهام بر اساس مبانی. علاوه بر این، با تغییر محیط اقتصاد کلان و ظهور ریسک‌های جدید، صندوق‌ها به طور فعال مدیریت می‌شوند تا بازده و ریسک‌های مورد انتظار را در بلندمدت متعادل کنند. این فرآیند منجر به گردش مالی می شود که می تواند منجر به افزایش سرمایه شود، زیرا ما پرتفوی را در موقعیتی قرار می دهیم که بهترین فرصت برای قدردانی است.

پرداخت‌های Threadneedle کلمبیا نمونه‌هایی از موفقیت صندوق‌های رشد هستند، اما همچنین نشان می‌دهند که چگونه صندوق‌های شاخص غیرفعال گاهی اوقات می‌توانند مانع توزیع شوند. این شرکت پتانسیل رشد خود را با سرمایه بزرگ در NFEPX کلمبیا ارزیابی کرد. + 0.68٪ بین 21 تا 25 درصد از صندوق عایدی سرمایه و شاخص کلمبیا NINDX خود را توزیع خواهد کرد. -11.07٪ بین 11 تا 12 درصد دارایی ها.

لیزا فویرباخ، سخنگوی کلمبیا Threadneedle، گفت که افزایش سرمایه در فرصت رشد بزرگ تا حدی به دلیل فروش سهام خریداری شده در طول رکود بازار کووید در ماه مارس و آوریل 2020 است.

سودهای بالاتر در سقف امسال تابعی از تیم است که در ارزیابی منضبط باقی می ماند، زیرا بسیاری از اوراق بهادار در ابتدا زودتر از حد انتظار به اهداف قیمتی رسیده اند. فوئرباخ گفت: «اگرچه ما تغییراتی در تیم مدیریت پورتفولیو داشتیم، فلسفه و فرآیند ثابت ماند.

وی همچنین توضیح داد که صندوق شاخص دارای سود سرمایه خواهد بود زیرا صندوق های شاخص، زیرا مدیران پرتفوی نمی توانند گزینه هایی را برای جمع آوری زیان های مالیاتی انتخاب کنند تا توزیع را به حداقل برسانند، زیرا آنها منفعلانه مدیریت می شوند.

برای به حداقل رساندن خطاهای ردیابی و ارضای بازخرید، مدیران صندوق های شاخص سهم متناسبی از هر سهام را می فروشند، خواه این فروش سود یا زیان باشد. او گفت: "در تلاش برای به حداقل رساندن توزیع، ابتدا سهام با بالاترین قیمت فروخته می شود، اما پس از سال ها انجام این کار، شما تمایل دارید که در اکثر دسته های پایه ارزان باقی بمانید." او افزود که این صندوق عمدتاً در حساب های مطابق با مالیات استفاده می شود، بنابراین اکثر سهامداران تحت تأثیر توزیع ها قرار نخواهند گرفت.

در میان سایر شرکت‌های معروف، چندین صندوق پیشتاز که به‌طور فعال مدیریت می‌شوند، امسال پرداخت‌های قابل‌توجهی خواهند داشت. Vanguard Mid-Cap Growth VMGRX، -0.33٪ فرانتس گفت که VMGRX با تغییر توزیع مشاوران خود در اواسط اکتبر، 25 درصد توزیع دریافت خواهد کرد.

همچنین نمونه ای از گسترش نادر از ETF وجود دارد. ارزیابی بین‌المللی سود سهام Vanguard ETF VIGI، + 0.26٪ او افزود که هدف خود را در اوایل سال جاری تغییر داد.

چندین صندوق متمرکز بر رشد T. Rowe Price نیز شاهد توزیع های بزرگی هستند. اینها شامل T. Rowe Price Global Technology PRGTX، -1.38٪ و T. Rowe Price New Horizons PRNHX، -0.70٪.

در مقابل، به نظر می رسد پرداخت ها از صندوق های ایالات متحده در مقایسه با همتایان خود نسبتاً ملایم است و بسیاری از آنها از 5٪ تا 8٪ متغیر است. صندوق رشد پیشرو آنها در آمریکا AGTHX، + 0.48٪ شیوع تقریباً 6 تا 8 درصد وجود دارد.

Vanguard، T. Rowe و American Funds اظهار نظری نکردند.

سال آینده چه باید کرد

فرانتس گفت، سرمایه گذارانی که نمی خواهند درد مالیاتی را تکرار کنند، باید به این فکر کنند که می خواهند با وجوه متقابل فعال خود در حساب های مشمول مالیات چه کنند.

پاسخ ساده ممکن است فروش باشد، اما می تواند منجر به سود نیز شود. ممکن است دلایل استراتژیک برای نگهداری وجوه در حساب مشمول مالیات وجود داشته باشد، بنابراین بهتر است این موضوع را با یک مشاور مالی در میان بگذارید.

یکی از گزینه هایی که برای سرمایه گذاران باز است، سرمایه گذاری مجدد سود سهام و سود سرمایه در ETF ها برای کاهش مشکل در آینده است. بسیاری از خانواده‌های صندوق شروع به ساخت نسخه‌های ETF از صندوق‌های مشترک محبوب خود کرده‌اند، مانند T. Rowe Price Blue Chip Growth ETF TCHP. + 0.54٪، نسخه ETF صندوق مشترک محبوب.

دبی کارلسون ستون نویس MarketWatch است. او را در توییتر دنبال کنید @ DebbieCarlson1.

بیشتر از دبی کارلسون

با ورود Vanguard به سهام خصوصی، برخی از طرفداران شروع به نگرانی کرده اند

آیا می توانم با سرمایه گذاری ESG بازار سهام را شکست دهم؟ چگونه صندوق مناسب خود را پیدا کنیم

به همین دلیل است که این سرمایه گذار رشد فوق العاده موفق دیگر سهامی در تسلا ندارد


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن