برترین دانشگاه‌های مالزی - دانشگاه موناش

به دانشگاه موناش مالزی خوش آمدید به دانشگاه موناش مالزی خوش آمدید. دانشگاه موناش در مالزی تأسیس و سومین دان

توسط HONARMANDKHABAR در 2 شهریور 1399

به دانشگاه موناش مالزی خوش آمدید


به دانشگاه موناش مالزی خوش آمدید. دانشگاه موناش در مالزی تأسیس و سومین دانشگاه بزرگ استرالیا و اولین دانشگاه خارجی در مالزی است.

ما یک دانشگاه برتر استرالیا با تحقیق برتر هستیم که در بین 100 دانشگاه برتر جهان با رتبه بندی دانشگاه جهانی آموزش عالی Times و عضو گروه معتبر گروه هشتم استرالیا (Go8) قرار گرفته ایم. دانشگاه موناش نیز در رده بندی دانشگاه های جهانی QS 2021 در رتبه 55 قرار دارد.

پردیس ما با داشتن دانشگاهی معتبر و معتبر ، محیطی کاملاً بین المللی و فرهنگی غنی با تقریباً 8،400 دانشجو از 78 کشور مختلف را ارائه می دهد.

دانش آموزان توسط کارکنان دانشگاهی کاملاً ماهر از سراسر جهان تدریس می شوند و همان استانداردهای سختگیرانه در دانشگاه مانند سایر پردیس های موناش اعمال می شود.

حضور جهانی و مشارکت در صنعت

به عنوان یک دانشگاه متصل به سراسر جهان ، دانشگاه موناش بیش از 100 دانشگاه شریک در سراسر جهان و پردیس های دانشگاه در چهار قاره - استرالیا ، آسیا و اروپا دارد. دانشجویان می توانند از بخشی از برنامه های تحرک بین المللی به عنوان بخشی از دوره خود بهره بگیرند.

دانشگاه موناش در مالزی یکی از برترین دانشگاه های این کشور است و پیوندهای محکمی با صنعت و دولت برقرار کرده است و به عنوان بستری برای تعامل تحقیق و آموزش با جنوب شرقی آسیا و فراتر از آن خدمت می کند. از همکاری با شرکای صنعت تا ایجاد وسایل پزشکی ایمن تر تا همکاری با مرکز پزشکی Sunway تا اعطای فرصت های کارآموزی دانشجویان ، ما در صدر تحقیقات و آموزش قرار داریم که به دنبال راه حل های واقعی برای رفع اولویت های ملی و بین المللی هستیم.

اولویت های ما
این پردیس متعهد است تا تأثیرات مثبتی بر جامعه و بهبود شرایط انسانی داشته باشد.

برای این منظور ، ما چندین بستر تحقیقاتی چند رشته ای ایجاد کرده ایم که دانشمندان منطقه را قادر می سازد در زمینه های کلیدی زیر در مورد چالش های جهانی کار کنند: پزشکی گرمسیری و زیست شناسی. مهندسی پیشرفته؛ آسیای جهانی در قرن بیست و یکم (GA21)؛ آموزش و تحقیقات روغن نخل صنعت موناش؛ موسسه تحقیقات مغز موناش سانوی (BRIMS)؛ و یک سایت نظارت چند منظوره بهداشتی و جمعیتی ، رصدخانه جامعه جنوب شرقی آسیا (SEACO).

BRIMS در سطح بین المللی شناخته شده است و تحقیقات زمینی در مورد بیماری های عصبی و شناسایی اهداف دارویی با استفاده از گیاهان طبیعی بومی منطقه انجام می دهد.

SEACO از جامعه 35000 نفری Johor پیروی می کند و از تحقیقات در سطح جهانی در زمینه بهداشت و رفاه حمایت می کند.

هر دو BRIMS و SEACO قبلاً همکاری هایی را از منطقه آسیا و اقیانوسیه و اروپا به دست آورده اند.

محیط دانشگاه پر جنب و جوش
علاوه بر یک تجربه پر جنب و جوش در دانشگاه با امکانات پذیرایی عالی ، مراکز خرید مواد غذایی ، سالن بدنسازی و استخر روباز ، شهرک Sunway City که در آن محوطه دانشگاه قرار دارد ، امکان خرید و تفریح ​​بیشماری را در فاصله پیاده روی ارائه می دهد.

دانش آموزان همچنین می توانند از بسیاری از باشگاهها و جوامعی که رویدادهای مهیج برگزار می کنند ، استفاده کنند ، خواه از بازارهای کک و مسابقات و یا جشنواره های فرهنگی و موسیقی استفاده کنند.

دانشگاه موناش مالزی در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد تا بهترین چیزها را در آموزش عالی که در مالزی و منطقه امکان پذیر است ارائه دهد.

ما به پتانسیل دانش آموزان و کارمندان خود ایمان داریم و آنها را برای تغییر جهان به چالش می کشیم - و بعضی از آنها.

ما از شما دعوت می کنیم تا به خانواده موناش بپیوندید!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن