بهترین مرکز چاپ پرچم ساحلی در تهران کجاست؟

  چاپ پرچم ساحلی پرچم ساحلی یا پرچم بادبانی یکی از انواع پرچم‌هاست که این روزها تاثیرات فراوانی در

توسط HONARMANDKHABAR در 8 تیر 1400

 

چاپ پرچم ساحلی

پرچم ساحلی یا پرچم بادبانی یکی از انواع پرچم‌هاست که این روزها تاثیرات فراوانی در تبلیغات دارد، از این پرچم‌ها برای تبلیغات خدمات، کالاها و لوگوها در محیط‌های باز و سربسته استفاده می‌شود.

bit.ly

چرا از پرچم‌های ساحلی برای تبلیغات استفاده کنیم؟

پرچم ساحلی پرچمی جذاب و چشم گیر است و یکی از ماندگارترین تبلیغات مدرن محسوب می‌شود، نصب، جمع آوری و حمل و نقل این پرچم‌ها ساده است و پرچم ساحلی در بسیاری از مکان‌ها قابل نصب می‌باشد.

انواع پرچم‌های ساحلی

1. پرچم ساحلی اشکی (قطره‌ای)

ظاهر این پرچم شبیه به قطرهٔ آب و اشک است و معمولاً ارتفاع این پرچم 3 متر است، از پرچم اشکی معمولاً در مکان‌های روباز استفاده می‌شود.

2. پرچم ساحلی بادبانی

ظاهر این پرچم شبیه به بادبان قایق است و معمولاً ارتفاع این نوع پرچم 3 متر است، از پرچم بادبانی در مسابقات و مکان های سربسته استفاده‌های بیشتری می‌شود.

cutt.ly

از پرچم‌های ساحلی در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

پرچم‌های ساحلی هم در مکان‌های روباز و هم در مکان‌های سربسته قابل استفاده هستند، از پرچم‌های ساحلی در 1.نمایشگاه‌های بین المللی 2.نمایشگاه‌های خودرو 3.نمایشگاه کتاب 4.استادیوم‌ها 5.ورزشگاه‌ها 6.مراکز تفریحی 7.سواحل 8.پیست اسکی 9.پیست دوچرخه سواری 10.پیست رالی  11.پاساژها  12.مراکز خرید  13.فروشگاه‌های بزرگ 14.کنار جاده‌ها استفاده می‌شود.

جنس پرچم‌های ساحلی چیست؟

معمولا پارچه‌های پرچم ساحلی نازک و خنک هستند، پارچه های این نوع پرچم منافذ باز زیادی دارند که باعث افزایش کیفیت و و افزایش طول عمرپرچم میشود.

کیفیت، برش، دوخت و ابعاد پرچم‌های ساحلی در چشمگیر بودن و جذابیت آن تأثیر می‌گذارد، معمولاً جنس پارچه پرچم‌های ساحلی ژرسه است، ژرسه نوعی پارچهٔ قابل شست و شو است که در مقابل عوامل محیطی مختلف مانند باد، باران و آفتاب مقاوم است.

جنس پایه‌های پرچم ساحلی

پرچم‌های ساحلی برای برپایی به سه پایه نیاز دارند، پایه‌های پرچم‌های ساحلی پایه‌هایی انعطاف پذیرند، پایه‌های پرچم‌های ساحلی به دو مدل پایه ساحلی صفحه تخت و پایه ساحلی دارای منبع آب تقسیم می‌شوند.

پایه های پرچم‌ ساحلی در وزن‌های 6 و 8 و 10 کیلوگرم تولید می‌شوند که هرچه این پایه‌ها سنگین‌تر باشند، موجب مقاومت و استقامت بیشتر پرچم‌ها در مقابل عوامل محیطی مانند باد می‌شود.

tinyurl

ابعاد پرچم‌های ساحلی

پرچم‌های ساحلی در ابعاد متفاوت و مورد نظر مشتریان قابل تولید اند، معمولاً سایز این نوع پرچم‌ 60 در 270 سانتی متر است.

چاپ پرچم ساحلی

پرچم ساحلی معمولاً به‌وسیله چاپ دیجیتال تولید می‌شود، چاپ دیجیتال کیفیت بیشتری نسبت به سایرچاپ ها  دارد و در این نوع چاپ محدودیتی در انتخاب طرح و رنگ وجود ندارد، قیمت پرچم‌ها با این نوع چاپ از سایر چاپ‌ها بیشتر است اما با توجه به کیفیت بالای چاپ دیجیتال قیمت بیشتر آن ارزش دارد.

قیمت پرچم‌های ساحلی

قیمت پرچم‌های ساحلی با توجه به ابعاد و جنس و وزن پایه و جنس پارچه متفاوت است، برای اطلاع از قیمت‌های انواع پرچم و پرچم ساحلی می‌توانید از طریق تماس با شماره‌های درج‌شده در صفحه اطلاعات کسب کنید.

is.gd

خرید پرچم‌های ساحلی

فروشگاه آبان پرچم از بهترین مراکز تولید و چاپ پرچم ازجمله پرچم ساحلی است، برای سفارش و چاپ انواع پرچم ازجمله پرچم‌های ساحلی می‌توانید به فروشگاه آبان پرچم مراجعه کرده یا از طریق تماس با شماره‌های موجود در صفحه اقدام کنید.

منبع : v.ht

آخرین مطالب