تحلیلگران می گویند که کشتار جمعه سیاه چه معنایی برای معاملات دوشنبه بازار سهام می تواند داشته باشد

[ad_1] سویه جدید ویروس کرونا B.1.1.529 که به سرعت در حال گسترش است، که یکی از نگرانی های سازمان بهداشت جهانی

توسط HONARMANDKHABAR در 7 آذر 1400
[ad_1]

سویه جدید ویروس کرونا B.1.1.529 که به سرعت در حال گسترش است، که یکی از نگرانی های سازمان بهداشت جهانی است، بازارهای جهانی را در جمعه سیاه تکان داد و نگرانی ها را در مورد چگونگی وضعیت اقتصاد و وال استریت در هفته آینده، پس از فروش، افزایش داد. حذف نوامبر. سود برای شاخص S&P 500 SPX، -2.27٪ و نزدک کامپوزیت کامپ، -2.23٪ و داو جونز Industrial Average DJIA را ارسال کنید، -2.53٪ کاهش حداکثر یک روزه از 28 اکتبر 2020.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که نوع omicron که در بلژیک، اسرائیل و هنگ کنگ یافت شد و برای اولین بار در جنوب آفریقا شناسایی شد، نسبت به سویه دلتا که در حال حاضر در سطح جهانی غالب است و انواع دیگر قابل انتقال است.

ظهور نوع جدید باعث شده است که کاخ سفید از روز دوشنبه محدودیت‌هایی را برای سفر غیرآمریکایی‌ها و آفریقای جنوبی و همچنین بوتسوانا، زیمباوه، نامیبیا، لسوتو، اسواتینی، موزامبیک و مالاوی اعلام کند. الحاق به اتحادیه اروپا، بریتانیا، سنگاپور و ژاپن نیز ممنوعیت سفر مشابهی را اعلام کردند.

فروش در طول جلسه جمعه سیاه کوتاه شده و پرواز متناسب به دارایی‌هایی که سرمایه‌گذاران امیدوارند در میان محدودیت‌های جدید تحرک عملکرد بهتری داشته باشند، به تحت الشعاع قرار دادن تمرکز معمول بر خرده‌فروشی‌های روزانه مرتبط با مخارج بالای مصرف‌کننده قبل از تعطیلات کریسمس کمک کرده است. . کاهش روز جمعه همچنین یادآور واضحی بود که مسیر بازار و اقتصاد به سیر کووید بستگی دارد.

چیزی که مشخص نیست این است که آیا آخرین پیشرفت ویروس کرونا باعث آسیب دائمی پوست در بازار می شود یا خیر. Omicron در لحظه‌ای شکننده برای سرمایه‌گذاران خوش‌بین قرار می‌گیرد و خرس‌ها به رتبه‌بندی بالای بازار سهام، ترس از تورم و ترس از رشد اقتصاد جهانی به عنوان دلایلی برای انتظار سقوط سهام اشاره می‌کنند که توانسته از افت بیش از 5 درصدی جلوگیری کند.

در تئوری، محیط پس از روز شکرگزاری در روز جمعه به طور سنتی به آرامی معامله می شود و بنابراین بیشتر مستعد نوسانات قیمت زیاد است.

نزدک در بلک فرایدی با 3.479 میلیارد سهم، کمترین حجم خود را در سال جاری ثبت کرد که بسیار کمتر از میانگین سال 5.099 میلیاردی است. حجم کل ترکیبی، از جمله معاملات ICE در بورس بین قاره ای، -1.96٪ طبق داده های بازار داو جونز، پلتفرم های متعلق به NYSE، 8.760 میلیارد است، در مقایسه با سطح متوسط ​​سالانه 11.196 میلیارد.

با این حال، تنها زمان نشان خواهد داد که آیا واکنش Omicron یک کتاب درسی است، یک فروش زانو، یا چیزی شوم تر.

بیل واتس از MarketWatch با استناد به مطالعه مارک آربتر از Arbeter Investments در روز جمعه نوشت که سطح بعدی حمایت از S&P 500 پس از بسته شدن در 4594.62 در روز جمعه روی 4570 بود، میانگین نمایی 50 روزه. 4,566، 38.2% تصحیح رالی; و 4550، بالاترین سطح قبلی از اوایل سپتامبر.

خیلی زود است که بدانیم گزینه جدید تا چه حد بر اقتصادها و بازارها تأثیر خواهد گذاشت و تحرکات بازار روز جمعه ممکن است به دلیل کاهش نقدینگی به دلیل روز شکرگزاری در ایالات متحده و خطر اخبار بد جدید در آخر هفته تشدید شده باشد.» جوناس گلترمن یک اقتصاددان ارشد بازار در کپیتال اکونومیکس در یادداشتی پژوهشی روز جمعه.

JC Parets از وبلاگ All Star Charts می‌نویسد که اگر S&P 500 به زیر 4500 سقوط کند، با پشتیبانی کمی از این نقطه، ممکن است اوضاع بد شود.

"آیا می دانید چگونه والدینتان همیشه به شما می گویند که بعد از نیمه شب هیچ اتفاق خوبی نمی افتد؟" خوب، در S&P 500، هیچ چیز خوبی زیر 4500 اتفاق نمی افتد، "او در یک پست وبلاگ در روز جمعه نوشت.

همه نمودارهای ستاره

پارتس نوشت: "اگر ما کمتر از این باشیم، احتمالاً مشکل بسیار بزرگتری وجود دارد و بزرگترین موقعیت های پولی در 18 ماه تضمین می شود."

برخی از تحلیلگران می گویند دلایل خوبی برای نگرانی در زمینه سلامت عمومی وجود دارد.

مایکل استروبک، مدیر سرمایه‌گذاری جهانی در Credit Suisse، در یادداشتی تحقیقاتی نوشت: «این واقعیت که به نظر می‌رسد این گزینه بسیار سریع‌تر از نسخه‌های قبلی (از جمله گزینه دلتا) گسترش می‌یابد، بسیار دقیق رصد می‌شود. سوالاتی در مورد اثربخشی واکسن‌های کووید موجود از Pfizer PFE وجود دارد، + 6.11٪ و مدرنا MRNA، + 20.57٪ به دلیل تعداد جهش هایی که نوع omicron روی پروتئین اسپایک انجام می دهد. پروتئین خار بخشی از ویروسی است که واکسن‌های کووید-19 آن را هدف قرار می‌دهند.

تحلیلگر Jefferies، به رهبری تحلیلگر شان داربی، خاطرنشان کرد که ریسک پذیری قبل از جمعه سیاه کمتر بود و فروش ممکن است یک "نقطه عطف" به نفع احتیاط و اعتدال باشد.

«خبر نسخه جدید یا نه چندان جدید کووید که در آفریقای جنوبی در حال گسترش است
تحلیلگر Jefferies نوشت: به نظر می رسد که این نقطه عطفی در تغییر ریسک پذیری در 24 ساعت گذشته بوده است.

با این حال، تغییر بزرگی در متغیرهای ریسک طی ماه گذشته رخ داده است - آه
افزایش تعداد "حراج های خطرناک خزانه"، کاهش دامنه بازار سهام و
تغییر ظریف در اشتهای خرده فروشان در ایالات متحده، که به نظر می رسد مورد توجه قرار نگرفته است.
داربی و همکارانش می گویند، موقعیت در سهام جهانی یکی از تهاجمی ترین موارد در تاریخ ایالات متحده است.

تحقیقات جفریز نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران اکنون انتظار دارند که فدرال رزرو به رهبری جروم پاول، رئیس جمهور تغییر نام یافته، سرعت کاهش خرید دارایی‌ها از بانک مرکزی را تسریع بخشد، که منجر به شرایط مالی سخت‌تر می‌شود که ممکن است برای دارایی‌های پرریسک نامطلوب باشد. گلدمن ساکس فدرال رزرو را از کاهش 15 میلیارد دلاری به 30 میلیارد دلار در ماه کاهش می دهد و سه افزایش نرخ بهره را در سال 2022 در مقایسه با دو افزایش می دهد.

«در نهایت، نسبت شارپ - معیاری از بازده به ازای هر واحد ریسک - است
روی آوردن به سهام جهانی جفریس نوشت: ما انتظار داریم شکاف بین ارائه دارایی های خطرناک و ایمن کاهش یابد.

از طریق جفری ها

با این حال، این وضعیت ممکن است همچنان یک فرصت خرید برای سرمایه گذاران جسور باشد.

Strobaek می نویسد که "دارایی های پرخطر مانند سهام احتمالاً دوباره قدرت خود را به دست می آورند، اما ما این را به عنوان یک فرصت در زمینه های انتخابی و خاص در نظر می گیریم."

«در این مرحله ارزیابی خود را از آخرین گزارش کمیته سرمایه گذاری تکرار می کنیم، یعنی. CIO از Credit Suisse می نویسد: حفظ سهام کم وزن در پرتفوی و اوراق قرضه دولتی کم وزن.

تحلیلگران سیتی گروپ همچنین گفتند که "با هرگونه کاهش موافقت خواهند کرد" و اشاره کردند که چک لیست نزولی آن پرچم قرمز قابل توجهی را نشان نمی دهد. سیتی نوشت: «برآوردها ضعیف به نظر می‌رسند، اما عوامل دیگر (اسپردهای اعتباری، جریان‌های وجوه) هنوز به طور خاص گسترده نشده‌اند.

سیتی تحقیق

گرگ باسوک، مدیر عامل سرمایه گذاری AXS در پورت چستر، نیویورک، می گوید فروش آخر هفته ممکن است به فروش جمعه سیاه برای سرمایه گذاران بازار سهام منجر شده باشد.

«جمعه سیاه معمولاً شروع غیررسمی فصل خرید تعطیلات سالانه است. اما ما معتقدیم که خرید واقعی برای سهامی است که در اثر افزایش آلودگی کووید، ترس از تورم و مشکلات زنجیره تامین نابود شده‌اند، اما هنوز پایه‌های محکمی دارند که وقتی در نهایت یک حساب اقتصاد باز شد، به سود آنها منجر می‌شود. او نوشت.

با این حال، برخی از تحلیلگران خاطرنشان می کنند که محاصره در اروپا و گسترش کووید، حتی قبل از بیانیه Omicron، دلیلی برای محتاط بودن ما بود، زیرا بر چشم انداز رشد جهانی تأثیر می گذارد.

در هر صورت، به نظر می رسد که یک سطح هشدار می تواند هفته آینده اعمال شود و می تواند برای بقیه سال 2021 معامله رنگی شود.

معاملات روز دوشنبه به تعیین اینکه آیا روند صعودی ادامه دارد یا فاز نزولی متبلور می شود، کمک خواهد کرد.

این هفته متمرکز بر وضعیت اشتغال خواهد بود و گزارشی از مشاغل در ایالات متحده در پایان هفته تهیه می شود و پاول و دیگران نظرات نهایی خود را قبل از دوره خاموشی رسانه ای که قبل از آخرین جلسه آغاز می شود ارائه خواهند کرد. کمیته فدرال برای بازار آزاد در سال 2021 در 14-15 دسامبر.

نگاه کن: نگرانی فدرال رزرو در مورد تورم در آخرین جلسه، فضایی را برای کاهش سریعتر خرید اوراق قرضه باز می کند

تجمع بابانوئل، کسی هست؟

در تقویم اقتصادی چیست؟

دوشنبه

گزارش فروش خانه های آینده در ساعت 10 صبح به وقت شرقی

سهشنبه

  • شاخص قیمت مسکن S&P Case-Shiller برای سپتامبر در ساعت 9 صبح
  • شاخص مدیران خرید شیکاگو برای نوامبر در ساعت 9:45 ب.ظ.
  • شاخص اعتماد مصرف کننده برای نوامبر در ساعت 10 صبح

چهار شنبه

  • گزارش اشتغال ADP برای نوامبر در ساعت 20:15.
  • شاخص مدیران خرید IHS Markit سرانجام در ساعت 9:45 صبح قرائت شد.
  • شاخص تولید ISM برای نوامبر در ساعت 10 شب.
  • هزینه ساخت مهرماه ساعت 10 شب.
  • کتاب بژ ساعت 2 بعد از ظهر.

پنج شنبه

گزارش هفتگی درخواست های بیکاری دوره منتهی به 6 آبان ساعت 8:30

جمعه

  • گزارش دستمزد برون کشاورزی آبان ماه ساعت 8:30 صبح
  • خواندن غیر تولیدی IHS Markit برای نوامبر در ساعت 21:45.
  • گزارش خدمات ISM برای نوامبر در ساعت 10 شب.
  • کارخانه اکتبر ساعت 10 سفارش می دهد
  • سفارشات اصلی کالاهای سرمایه ای مهرماه ساعت 10 به روز رسانی می شود
بلندگوهای فدرال

دوشنبه

  • رئیس فدرال رزرو جروم پاول سخنان مقدماتی را در ساعت 15:05 ET در رویداد ارائه مرکز نوآوری نیویورک بیان می کند.
  • فرماندار فدرال رزرو میشل بومن در یک سمپوزیوم مجازی در مورد اقتصادهای محلی که توسط بانک کانادا، مرکز اقتصاد بومی تولو و بانک رزرو نیوزلند در ساعت 5:05 بعد از ظهر سازماندهی شده است، سخنرانی می کند.

سهشنبه

  • پاول در ساعت 10 صبح به همراه وزیر خزانه داری در برابر کمیته بانکی سنای ایالات متحده شهادت می دهد. جانت یلن، در مورد وضعیت اقتصاد ایالات متحده در میان همه گیری COVID به عنوان بخشی از قانون مراقبت.
  • معاون برکنار شده فدرال رزرو ریچارد کلاریدا در ساعت 1 بعد از ظهر در رویدادی به میزبانی بانک فدرال کلیولند صحبت کرد.

چهار شنبه

رئیس فدرال رزرو خروجی راندال کوارلز در انستیتوی کارآفرینی آمریکا در ساعت 11 صبح افکار فراق را ارائه خواهد داد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن