تعمیر مایکروفر سامسونگ در محل نمایندگی تعمیرات ماکروفر سامسونگ در تهران

۱۳-۷) کاربر می‌پذیرد با انتشار هرگونه آگهی در سایت یا اپلیکیشن دیوار، تمام حقوق ناظر به حق مولف و حق طرح دعوای

توسط HONARMANDKHABAR در 29 شهریور 1401
۱۳-۷) کاربر می‌پذیرد با انتشار هرگونه آگهی در سایت یا اپلیکیشن دیوار، تمام حقوق ناظر به حق مولف و حق طرح دعوای ناشی از آن را به دیوار منتقل می‌کند. همچنین، در این موارد دیوار هیچ مسئولیتی در خصوص بازگرداندن وجه آگهی ندارد و حق عدم استرداد آن را به عنوان جبران خسارت خواهد داشت. ۷-۷) دیوار در قبال خسارات جانی و مرگ و آسیب روحی و روانی ناشی از آگهی‌ها و سهل‌انگاری کاربران، هیچگونه مسئولیتی اعم از مادی و معنوی ندارد.
  • همانطور که متوجه شدید، پیدا کردن مشکل و تشخیص و تعمیر آن یک کار تخصصی است.
  • در غیر این صورت شما با مشکل روشن نشدن ماکروفر مواجه خواهید شد.
  • یکی از اشتباهات استفاده از مایکروفر روشن کردن آن بدون هیچ‌گونه مواد غذایی است.
  • ماندن غذا به مدت طولانی در اجاق، ممکن است موجب آلودگی و افت کیفیت شود.
باید توجه داشته باشید که حتی اگر دستگاه را از برق خارج کنید باز جریان برق زیادی به دستگاه برقرار است. این بخش همچنین برای تامین انرژی مورد نیاز در دستگاه کاربرد دارد. قسمت بالایی مایکروفر توسط قطعه‌ای به نام مگنترون داغ می‌شود.

صفحه نمایش ماکروفر بوش درست کار نمیکند

خرابی دکمه درب، شکستگی اهرم آن، خرابی فنر درب و… ۳ مورد از علت های باز نشدن درب مایکروفر هستند. اگر این مشکل برای سولاردم شما پیش آمده است برای رفع این مشکل از مقاله علت های باز نشدن درب ماکروفر استفاده کنید. جهت کنترل کردن این فنرها، باید ابتدا دستگاه مایکروفر خود را از برق کشیده و پنل درب را نیز بردارید. در صورتی که علت باز نشدن درب ماکروفر از پوسیدگی فنرها باشد، باید آن ها را تعویض نمایید. در صورتی که مدل مایکروفر شما نیز برای باز کردن درب از یک دکمه خاص استفاده می کند، باید این دکمه را فشار دهید و بررسی کنید که دکمه مانند قبل سفت است و یا نرم‌ تر شده است. همچنین اگر نوع فشرده شدن این دکمه نسبت به قبل متفاوت باشد، به این معناست که نحوه اتصال دکمه به درب دچار مشکل شده است. در صورت خرابی خازن غذا در ماکروفر شما گرم نخواهد شد ، خازن برق را برای استفاده ترانس های ولتاژ در مواقع مورد نیاز در خود ذخیره میکند . بطور کلی خرابی 7 قطعه میتواند باعث گرم نکردن مایکروفر ، مایکروویو و سولاردام باشد . علت دیگر گرم نکردن مایکروویو می تواند کار نکردن دکمه استارت ماکروفر نمایندگی تعمیر ماکروفر در اصفهان یا برنامه های مربوط به آن باشد در این صورت اگر دستگاه دارای سوییچ دکمه باشد با تعویض آن مشکل حل می شود. با فشرده شدن شاسی میکروسوئیچ زمانی که درب ماکروفر بسته میشود. مگنترون نمیتواند به کار بیافتد چون ولتاژ مورد نیاز آن تامین نمی شود و این موضوع دلیل گرم نکردن مایکروفر است.

حمله مسلحانه الشباب به هتلی در موگادیشو

بنابراین اگر متوجه اختلال در چرخش این صفحه شدید بدانید نیاز به سرویس ماکروفر دارید. تعمیرگاه‌های مجاز ماکروفر ضمانت کتبی 30 تا 365 روز قطعات، ضمانت اورجینال بودن قطعات و ضمانت بازگشت وجه یا تعمیر مجدد (اگر قطعه خراب شده از طرف تعمیر کار مجدد خراب شد) را به شما خواهند داد. اگر دیود ولتاژ بالا از یک سو دارای مقاومت خیلی کم و از سوی دیگر رسانندگی بالا باشد، سالم است. اما اگر در هر دو سو دارای رسانندگی کمی باشد به این معنا است که دیود خراب شده و باید جایگزین و تعمیر شود. توجه داشته باشید که اگر مشکلی در دیود ولتاژ بالا وجود نداشته باشد احتمال دارد مشکل از مدار ولتاژ بالا باشد که باید این مشکل توسط متخصص مربوطه بررسی و تعمیر شود.

غذاهای شادی آور کدامند؟ با افسرگی خداحافظی کنید!

اگر دستگاه شما غذا را گرم نمیکند باید قطعات بالا تست شود تا از بین آن ها بتوان قطعه معیوب را تشخیص و در صورت نیاز تعویض شود . دیود موجود در ماکروویو برای خنثی کردن ولتاژ با خازن کار می‌کند، که برای تغذیه تعمیر ماکروفر در اصفهان ای پی سرویس مگنترون لازم است. اگر دیود بسوزد، ماکروویو دیگر تغذیه نمی‌شود و در نتیجه نمی‌تواند غذا را گرم کند. مایکروفر دستگاهی است که پیشرفت تکنولوژی و کشف امواج باعث حضور آن در میان لوازم برقی آشپزخانه شده است.

نکات مهم در بررسی علت های خرابی مایکروفر

کارشناسان ما در کمترین زمان سئوالات و نظرات شما را در مورد دلایل گرم نشدن غذا توسط ماکروویو و سولاردام را در قسمت دیدگاه پاسخ خواهند داد. روند این کار به این صورت است که توسط قوانین فیزیک قابل توجه است. امر که قابل توجه این است که ولتاژ تولید شده از ترانس، ولتاژ بالایی دارد و در صورت خرابی این قطعه بایستی از یک متخصص تعمیر در این زمینه کمک بگیرید. ترانس مایکروفر و همچنین آشنایی با این قطعه پرداخته خواهد شد. به دلایل مختلف ممکن است دمای درونی مایکروفر بیش از اندازه افزایش پیدا کند و در نهایت حتی بدنه خارجی آن نیز داغ میشود.

نمایندگی مرکزی و جنوب تهران

موتور كوپلينگ یک تیغه فلزی است که به آرامی داخل مایکروویو می چرخد. غذاهای آبدار با تایم کوتاه تر و غذا های چرب با تایم بیشتر گرم می شوند. حجم غذا اگر زیاد باشد ، تایم بیشتری جهت گرم شدن نیاز دارد. در صورتیکه مگنترون شکسته شود، ممکن است منجر به انفجار فیوز شود که می تواند در سایر موارد منجر به نقص شود. اگر فیوز حرارتی کار نکند،قدرت کنترل ها یا خروجی های کنترل متوقف می شود. ۵-۷) در خسارت‌های مستقیم و غیر مستقیم ناشی از ارتباط کاربران با یکدیگر، دیوار هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت؛ حتی اگر خسارات قابل پیش‌بینی باشد. ۲-۵) این حق برای دیوار محفوظ است که در راستای افزایش امنیت کاربران و به تشخیص خود، هرگاه لازم بداند، حساب کاربری فردی را که شرایط و قوانین مندرج در این سند را رعایت نمی‌کند، موقتاً یا به طور دائم، تعلیق یا مسدود کند. پستانداران، حیوانات وحشی، گونه‌های رو به انقراض یا هر حیوانی که خرید و فروش آن قانونی نیست. این حتی می‌تواند وجود فویل‌های آلومینیومی یا یک سنجاق منگنه باشد. دیود ماکروفر از یک سمت متصل به بدنه است و از سمت دیگر متصل به خازن می‌باشد. حال دیود را از ماکروفر جدا کرده تا به بررسی دقیق آن بپردازید، که آیا دیود مشکل دارد یا خیر. یک سری عوامل هم وجود دارند که باعث خراب شدن مگنترون می‌شوند. عواملی مثل جرقه زدن ماکروفر؛ که علت جرقه زدن ماکروفر نیز، می‌تواند به دلیل عدم توجه به تمیز کردن آن باشد. برای کنترل میکرو سوئیچ بعد از قطع برق دستگاه و باز کردن قاب، محل نصب کلیدهای درب را کنترل کنید تا دچار شکستگی نشده باشند.

اگر صدای غیرعادی از سینی مایکروفر شنیده می‌شود، مشکل بایستی مربوط به ریل زیر سینی باشد که کمک می‌کند

2- گرم شدن بیش از اندازهاگر ماکروفر بیش از اندازه داغ شود، ترموستات یا سنسور محیطی فعال شده و برای محافظت از مگنترون، دستگاه را خاموش میکند. پریز برق، دوشاخه و کابل را بررسی نمایید تا علت خاموش شدن ناگهانی ماکروفر نباشد. بعد از اینکه از سلامت مگنترون مطمئن شدید، ترانس های ولتاژ را بررسی کنید. اگر در چند روز گذشته جرقه در مایکروفر ایجاد شد حتما مطمئن شوید که به لامپ مگنترون آسیب نزده باشد. توجه داشته باشید که در هنگام خرابی مگنترون، احتمال سوختن فیوز ها هم وجود دارد.

تعمیر ماکروویو در تهران

اگر بدین منظور از روکش های پلاستیکی استفاده می شود، بهتر است با غذا تماس نداشته باشند. فرهای مایکروویو امروزی نسبت به اولین نسل این دستگاه ها (که بیش از سی سال پیش به بازار آمدند) ایمنی بیشتری دارند. امکان خروج امواج repair microwave door از آن ها بسیار کمتر است و معمولاً در کارخانه توسط دستگاه های حساس، آزمایش و کنترل می شوند. در ضمن این اجاق ها (چه انواع قدیمی و چه انواع پیشرفته ی امروزی)، هیچ نوع تشعشع رادیو اکتیویته ای تولید نمی نمایند.
آخرین مطالب