تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل MITV P155-تلویزیون شیائومی مدل MI TV P155

تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل MITV P155-تلویزیون شیائومی مدل MI TV P155 با آن قابل نمایش است که نشان می دهد رو

توسط HONARMANDKHABAR در 15 بهمن 1401

تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل MITV P155-تلویزیون شیائومی مدل MI TV P155

xiaomi tvبا آن قابل نمایش است که نشان می دهد روشنایی تصویر در حال پخش را تا حد چشمگیری بالا می برد. کیفیت صوتی آن بسیار عالی است و دارای توان خروجی 20 وات بوده و این میزان صدا بسیار فرح بخش است. ودارای سیستم عامل اندروید است که به سهولت می توانید به جستجو در صفحات گوگل بپردازید. این تلویزیون به راحتی می تواند پاسخگوی انتظارات افرادی باشد که همواره خواهان محصولی تک و جدید هستند و از همه مهمتر قیمت آن به نسبت رقبایش بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. شیائومی در سال های اخیر توانسته فعالیت های خود را در عرصه های مختلف گسترش دهد و در همین راستا در یکی دو سال اخیر توانسته تلویزیون های مختلفی را با امکانات و قابلیت های به روز روانه بازار های بین المللی کند.ظاهرا این برند اکنون خود را در کنار سایر تولید کننده های بزرگ تلویزیون ثابت کرده و این باور نیز به وجود امده است که تلویزیون های شیائومی از سطح کیفیتی مناسبی برخوردار هستند.اکنون و درسال 2021 تلویزیون شیائومی مدل P1 در سایز های مختلف به بازار عرضه شده اند و با وجود طراحی و ویژه گی های خاص خود می تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.کیفیت صدا و تصاویر ان بسیار بالاست و می تواند شما را در محتوای در حال پخش غوطه ور کنند.تلویزیون P1 شیائومی دارای سیستم عامل اندروید (Android) و امکانات هوشمند مختلفی است.این تلویزیون دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است.در این تلویزیون از دو پردازنده CPU:Quad A55 و GPU: Mali G52 MP2 برای پردازش محتوای در حال پخش و پردازش گرافیکی به صورت جداگانه استفاده شده است.این تلویزیون دارای گیرنده سه گانه DVB-T2/C, kalinab DVB-S2 برای دریافت شبکه های تلویزیونی مختلف است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش با رزولوشن 2160×3840 پیکسل است و از کیفیت تصویر فورکی برخوردار است. در این تلویزیون بسیار عالی طراحی شده است. وجود این میزان پیکسل و داشتن تصاویر با کیفیت 4K UHD سبب کیفیت بلورین کنتراست دقیق را بر هر محتوای در حال پخش خواهد شد. و شما می توانید در بهترین کیفیت ممکن به تماشای تصاویر و فیلم ای در حال پخش بپردازید. نیز از گوگل سوال کنید و پاسخ مناسب را در یافت کنید.

  • ویدیو رضایت مشتری
  • خروجی صدای نوری (SPIDF)
  • ماتریکس پنل VA
  • باندل تلویزیون شیائومی 55 اینچی و ساندبار ردمی
  • پردازنده به کار رفته و سرعت پردازشگر
  • برنامه تنظیم دوربین گوشی شیائومی را باز کنید

xiaomi tvتصاویری روشن و رنگ هایی که روح در تصاویر میدمند چشم هر بیننده ای را مفتون خود می کند. بدون اختلاف وقت بگوییم که سامسونگ یکی از بهترین انتخاب های امروز بیشتر افراد است. انتخاب بعدی که پیش رو دارید در لیست قیمت تلویزیون ال جی جای دارد. اگر سامسونگ نتوانست نیازهای تان را برآورده کند یا دوست دارید کمی بیشتر در بازار تلویزیون ها گذر کنید، مدل های ال جی می توانند بسیار هیجان انگیز باشند. اگر تا به اینجای کار هنوز هم تمایل دارید با تلویزیون های بیشتری آشنا شوید. لیست قیمت تلویزیون سونی جایی برای کاربران خاص پسند و اهل اصالت است. برند سونی نماینده کیفیت واقعی تصویر در کل صنعت تلویزیون است و توانایی این را دارد که هر بیننده ای را به وجد بیاورد. همانطور که میدانید هیچ چیز ارزشمندی ارزان نیست و برای بهترین کیفیت باید دست های تان را کمی بیشتر در جیب فرو ببرید و هزینه بیشتری پرداخت کنید. اگر با این مورد مشکلی ندارید از خرید سونی پشیمان نخواهید شد!

IFrame

تلویزیون هوشمند شیائومی L86M7-ESME جزو نخستین تلویزیونهایی است که با جدیدترین آپدیت استاندارد شبکه وایرلس یعنی Wi-Fi 6 در اختیار کاربران جهانی قرار میگیرد. وای-فای 6 بر اساس پروتکل IEEE P 802.11ax توسعه یافته است و در مقایسه با پروتکل 802.11ac که وای-فای 5 نیز عنوان میگیرد سریعتر بوده و ظرفیت و بهرهوری انرژی بالاتری دارد. تلویزیون با پهنای باند شبکه بالاتر میتواند راندمان انتقال و محیط شبکه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. با امکان اتصال تلویزیون به شبکه وای-فای میتوان به سرگرمی در مقیاس وسیع دسترسی پیدا کرد. سیستم عامل Android TV از تلویزیون هوشمند MAX 86 شیائومی، دستگاهی بسیار کاربرپسندتر ساخته است. نسخهی 11 اندروید در تلویزیون دسترسی به محتوای غنی و کاربردی را راحتتر میسازد. این مدل به بالغ بر 400000 فیلم و نمایش تلویزیونی دسترسی دارد. در فروشگاه Google play در بیش از 7000 برنامه و بازی وجود دارد. شما میتوانید در هر زمان از این برنامه استفاده کرده و برنامههای دلخواه خود را دانلود و نصب کنید.

تلویزیون شیاومی

علاوه بر این IPS به کالیبره کردن رنگ ها و بالا بردن دقت رنگی می پردازد . در کل در تلویزیون های این سری پردازنده قدرتمند MT9611 بکار رفته است که دارای 4 هسته پردازشی می باشد تلویزیون 4k شیائومی قیمت . با قدرت و سرعت بی نظیر این پردازنده صحنه های سریع بازی فوتبال یا مسابقه ماشین سواری و انواع بازی ها بدون تاری و نویز و در بهترین کیفیت ارائه می شوند . در هنگام تماشای محتویات پرفریم و سرعتی دیگر هیچگونه پارگی تصویر و هنگ و کراش اتفاق نمی افتد و شما این صحنه ها را بسیار حرفه ای و کارشده مشاهده می کنید . آن چه موجب کارایی بالا و وجود امکانات بی شمار اسمارت در این تلویزیون 55 اینچی می شود سیستم عامل روان و سبک اندروید است که بدون شک تمامی ما با آن آشنایی داریم . به صورت بی سیم به وای فای وصل شوید و تمامی آهنگ ها ، فیلم ها ، برنامه ها و سریال های مورد علاقتان را دانلود کنید و یا آنها را آنلاین تماشا نمایید .

xiaomi tvدر این مقاله سعی می کنیم شما را با مهمترین تکنولوژی ها و فناوری هایی که در هنگام خرید تلویزیون لازم است به آن توجه کنید، آشنا کنیم. پس حتما با ادامه متن همراه شوید. فناوری های نمایشگر تلویزیون ها از اولین نکاتی که بی شک تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تلویزیون ها دارد، می توان به فناوری نمایشگر اشاره کرد. ایتنا- گزارشی جدید از کره جنوبی مدعی شده است که بخش تولید تلویزیونهای سامسونگ در تلاش است تا تولیدات خود را به قصد نهایی عرضه صفحه نمایشهای QD-OLED رول شونده، ظریفتر و انعطاف پذیرتر کند. گزارشی جدید از کره جنوبی مدعی شده است که بخش تولید تلویزیونهای سامسونگ در تلاش است تا تولیدات خود را به قصد نهایی عرضه صفحه نمایشهای QD-OLED رول شونده، ظریفتر و انعطاف پذیرتر کند. تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل ۶۵SJ۹۵۰۰۰GI سایز ۶۵ اینچ با قیمتی بین ۶۰ میلیون ۷۰۰ هزار تومان تا ۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته میشود.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

شیائومی یکی از کمپانیهایی است که در سالهای اخیر در دنیای دیجیتال سر و صدای بسیار زیادی به پا کرده است. که میتوان این شرکت را با گوشیهای هوشمند اقتصادی و بیار کاربردیاش شناخت. که در چند سال گذشته نیز پا به عرصه بازار تلویزیون گذاشته است و تلویزیونهای محبوبی را روانه بازارهای جهان کرده است. ما نیز امروز میخواهیم در این مطلب از سلام بابا بهترین تلویزیونهای تولید شده در سال 2022 را برای شما معرفی کنیم و شما را با امکانات و قابلیت تلویزیونهای این کمپانی بیشتر آشنا سازیم. در نظر داشته باشید تلویزیونهای ارائه شده شیائومی مانند بسیاری از محصولات دیگر این کمپانی بسیار مقرون به صرفه هستند و یقینا میتوانند برای افرادی که میخواهند یک تلویزیون خوب و با امکانات مطلوبی داشته باشند تلویزیونهای شیائومی توصیه میشود. Q1E از محصولات جدید و فوقالعادهای است که در سال ۲۰۲۱ معرفی گردید. این محصول چینی دارای امکانات و قابلیتهای مطلوب و قابل قبولی است و به راحتی میتواند نیازهای کاربر را پاسخگو باشد.

تلویزیون شیائومی

سامسونگ سابقه بسیار درخشان و نام بسیار آشنایی برای ما ایرانیان نیز داشته و برندی بسیار محبوب به شمار میرود. سامسونگ هر ساله در نمایشگاههای معتبر دنیا حضور داشته و همواره علاقه مندان بیشتری را به خود جذب کرده است. تلویزیونهای سامسونگ هر سال با تحولات گستردهای به بازار میآیند و همه مخاطبان و علاقه مندان به دنیای دیجیتال را شگفت زده میکند. سال 2020 همانند سالهای گذشته سامسونگ بسیار موفق ظاهر شد و محصولات بسیار پر طرفداری را روانه بازار کرد. مدلهای موفقی همانند TU7000 یا TU8000 از جمله مدلهای بسیار موفق سامسونگ بودند. سامسونگ در طراحی تلویزیونهای میان رده بسیار موفق بوده و امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. تلویزیونهای میان رده و قیمت مناسب سامسونگ علاوه بر ظاهر زیبا و شیک از ویژگیهایی نظیر کیفیت تصویر 4K UHD و یا پشتیبانی از فایلهای HDR بر خوردار هستند. امکانات دیگری همانند قابلیت اتصال به دنیای اینترنت، قابلیت اتصال به موبایل و سیستم عامل Tizen موجب افزایش کیفیت و کارایی هر چه بیشتر تلویزیون شده است.

بی هیچ مقدمه دیگری بگذارید سراغ آنها برویم.

راهنمای خرید گوشیهای شیائومی؛ تفاوت مدلها و سریهای مختلف چیست؟ اما از دور که به آنها نگاه کنیم، شیائومی به طور کل پنج سری گوشی دارد که برخی از آنها حتی محصول جدیدی در یکی دو سال اخیر نداشتهاند. بی هیچ مقدمه دیگری بگذارید سراغ آنها برویم. گوشیهای سری Mi شیائومی، محصولات اصلی این شرکت به حساب میآیند. هر سال یک مدل جدید در این سری عرضه میشود و آخرین نسل آنها، گوشیهای سری شیائومی می ۱۱ نام دارند که برای سال ۲۰۲۱ عرضه شدهاند و در مدلهای مختلفی هم به فروش میرسند. به طور کل گوشیهای سری Mi با بهترین پردازندههای کوالکام همراه هستند و بهترین دوربینهای موبایلی شیائومی را هم به همراه دارند. دربارهی خانواده Mi 11 هم این موضوع صدق میکند و بیشتر گوشیهای این خانواده با اسنپدراگون ۸۸۸، پردازندهی ۵ نانومتری و قدرتمند کوالکام همراه هستند. دو مدل لایت هم در این خانواده معرفی شدند که در آنها از پردازندهی اسنپدراگون ۷۸۰G (برای مدل ۵G) و اسنپدراگون ۷۳۲G (برای مدل ۴G) استفاده شده است.

قیمت تلویزیون شیائومی

تلویزیون 4S-2019 نسخه گلوبال از سری محصولات شرکت شیائومی است که با صفحه 43 اینچی و با کیفیت 4K به بازار ارائه شده است. که در صفحهای تخت نمایش داده میشود. رزولوشن 2160 × 3840 پیکسلی این تلویزیون با ابعاد آن متناسب بوده و تصویری مناسب را به نمایش میگذارد. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است؛ به این ترتیب می توان اپلیکیشن ها و بازی های مختلف را روی این تلویزون نصب کرد و در اینترنت به جستوجو پرداخت. برای بهرهمندی از سرویسهای اینترنتی، مانند تماشای فیلم به صورت آنلاین یا جستوجو در اینترنت، میتوانید از اتصال بیسیم Wi-Fi یا پورت LAN استفاده کنید. گفتنی است 4S-2019 به دو اسپیکر مجهز شده است که توان خروجی صدای هرکدام 8 وات است و درمجموع میتواند 16 وات صدا تولید کند. همچنین این مدل برای سهولت کاربران، به چند درگاههای USB و HDMI مجهز شده است و امکان اشتراکگذاری فایلهای متنوع را فراهم میکند. تلویزیون 4S-2019 نسخه گلوبال از سری محصولات شرکت شیائومی است که با صفحه 54.6 اینچی و با کیفیت 4K به بازار ارائه شده است.

  • طراحی شیک با بدنه باریک
  • تنوع بسیار پایین در ایران
  • سیستم عامل اندروید 10
  • پشتیبانی از Dolby Audio
  • ساسان امین نژاد - فروردین 30, 1400
  • خوانندگان خود را آموزش دهید
  • کیفیت تصویر بی نظیر

تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ چند؟ اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ طبق گزارش اقتصادآنلاین فرشندگان لوازم خانگی، برای خرید تلویزیون ۵۰اینچی سامسونگ مدل 50NU7900 باید ۱۹ میلیون تومان کنار گذاشت. دنای و جی پلاس از دیگر تلویزیونهای ۵۰اینچ بازار به شمار میرود که در رنج ۱۱ میلیون تومان معامله می شود. همچنین سینگل مدل DLE-50K4310U یکی از ارزان ترین تلویزیون ۵۰اینچ است که ۱۰ میلیون و ۸۰۰هزار تومان قیمت دارد. تلویزیون ۵۰اینچ ایکس ویژن مدل 50XCU635 نیز حوالی ۱۲میلیون تومان ارزش گذاری شده است. قیمت تلویزیون ۵۰اینچ آیوا مدل JU50DS180S نیز حدود ۱۲میلیون تومان اعلام شده است. قیمت تلویزیون ۵۰اینچ سام الکترونیک مدل SSD-50SA620U را ۱۲میلیون و ۷۰۰هزار تومان اعلام کردند. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید. تلویزیون سایز بزرگ سامسونگ چند؟ اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی، قیمت تلویزیون ۵۵اینچی سامسونگ مدل 55Q7770 Ultra HD حوالی ۴۹میلیون تومان اعلام شده است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s گلوبال وب سایت خود باشید.

آخرین مطالب