تم های تولد در چه طرح هایی به بازار عرضه شده اند؟

تم های تولد از ارکان اصلی برگزاری جشن تولد محسوب می شوند. انواع مختلف تم های تولد شامل: تم تولد زنبوری، تم تول

توسط HONARMANDKHABAR در 22 آبان 1400

تم های تولد از ارکان اصلی برگزاری جشن تولد محسوب می شوند. انواع مختلف تم های تولد شامل: تم تولد زنبوری، تم تولد ورزشی و غیره می باشد.

تم های تولد در چه طرح هایی به بازار عرضه شده اند؟

 

تم تولد جایگاه ویژه ای را در جشن های تولد ایرانی دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از سایت ها اقدام فروش انواع تم های تولد، متناسب با هر سنی و همچنین لباس تولد پسر بچه و بزرگسال می نمایند که با مراجعه به آدرس اینترنتی آن ها می توانید اقدام به خرید اینترنتی وسایل تولد و علاوه بر آن خرید اینترنتی لوازم جشن تولد نمایید.

ایده های خلاقانه برای تم تولد 18 سالگی پسران در سرزمین تولد

تم های تولد پسرانه دارای تنوع زیادی هستند و متناسب با هر سبک سلیقه و علاقه ای در بازار روز دنیا وجود دارند. از جمله تم های جشن تولد پسرانه که بسیار خلاقانه و خاص می باشند را در قسمت زیر به شما معرفی خواهیم کرد.

- مهمانی در رستوران: استفاده از این نوع تم برای پسران 18 سال، می تواند به طور ویژه ای خاص و خاطر انگیز باشد. برگزاری یک مهمانی در رستوران به همراه پخش یک مسابقه ورزشی یا یک فیلم هیجان انگیز می تواند بسیار نشاط آور و خاص شود.

- مهمانی سینمایی: برای به اجرا درآوردن این نوع از تم ها تولد می توانید یکی از اتاق ها را خالی کرده و با سبکی شبیه به سینما وسایل داخل آن را بچینید. علاوه بر این می توانید از یک پروژکتور کمک گرفته و چندین فیلم را برای نمایش روی آن آماده نمایید. در کنار نمایش فیلم می توانید از انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها برای پذیرایی استفاده کنید و روز خاطر انگیزی را برای خود و دوستانتان، ترتیب دهید.

- تم تولد دخترانه ورزشی: یکی از انواع تم های تولد مورد علاقه پسران نوجوان می باشد. در کنار استفاده از این نوع تم در وسایل تزیینی می توانید از لباس تولد پسرونه متناسب با ین نوع تم نیز کمک گرفته و جشن باشکوه تولد ورزشی را رقم بزنید.

 

ایده های خلاقانه برای تم تولد زنانه

 

تم های تولد دخترانه، دارای تنوع و جذابیت زیادی هستند و بیشتر از رنگ های گرم در تم تولد دخترونه استفاده می شود که این خود به نوعی موجب مضاعف شدن هیجان جشن تولد می شود. در قسمت زیر به معرفی انواعی از تم های تولد خاص و جذاب دخترانه به همراه تزینات تولد دخترانه خواهیم پرداخت.

- تم تولد راک: یکی از انواع تم های تولد می باشد که می توانید از آن برای افرادی که علاقه زیادی به موسیقی راک دارند، استفاده نمایید.

- تم تولد آب نبات چوبی شکلاتی: از آنجایی که آب نبات چوبی مورد علاقه اکثر دختر خانم ها است می توانید از این تم جهت برگزاری جشن تولدی به یاد ماندنی استفاده نمایید.

تم تولد جواهرات: چنانچه به دنبال تم تولد دخترانه شیک می گردید، پیشنهاد ما به شما تم تولد جواهرات می باشد. این تم تولد دخترونه را می توانید در بیشتر مراکز فروش لوازم تولد پیدا کرده و اقدام به خرید آن نمایید. علاوه بر آن می توانید از لباس تولد دخترانه نوجوان متناسب با این نوع از تم های تولد استفاده و در جشن تولدتان به زیبایی بدرخشید.

نحوه خرید انواع تم های تولد مردانه

شاید با این سوال مواجه شده باشید که، تم تولد از کجا بخرم؟ ما در این قسمت به نحوه خرید تم تولد می پردازیم. در درجه اول می توانید به مراکز خرید رفته و در آنجا به مغازه هایی که اقدام به فروش انواع تم های تولد، مانند؛ تم تولد پسر بچه ها، بزرگسال، دخترانه و زنانه می کند، بروید و تم های تولد مورد نظر خود را بعد از انتخاب خرید نمایید. در کنار خرید تم تولد کودک، یا نوجوان می توانید برای هماهنگ شدن بیشتر وسایل تولد، لباس جشن تولد پسرانه و یا دخترانه نیز تهیه کرده و جشنی خارق العاده را رقم بزنید. قیمت تم تولد دخترانه و پسرانه از رنج های پایین تا به بالا را شامل می شود و می توانید مناسب با بودجه ای که دارید به خرید آن اقدام نمایید.

 

آخرین مطالب