حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای آنلاین

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اسباب و اثاث خانگی اصلی پشتوانه واردات م

توسط HONARMANDKHABAR در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>دکان</span> <span class=changed>جدید</span> <span class=changed>لوازم</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اسباب و اثاث خانگی اصلی پشتوانه واردات مستقیم، مولودی کالا Moloudimall

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گروه مولودی مال کلیدی بیش از سه دهه فعالیت رشته ای در زمینه اسباب خانگی، یعنی از سال 1370 درگیر به فعالیت و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، تیم مولودی جنس در حوزه فروش اسباب خانگی حیاتی توجه به استانداردها و نیاز مشتریان کلیدی بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، کار خود را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی آغاز کرده است.

هم حال مولودی مال مفتخر است که اساسی توجه به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش نام ترین های بازار اسباب خانگی ایران باشد. در گفتگویی که کلیدی مادح مولودی مدیریت ارشد همین مجموعه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان این گروه ملازم آوردیم:

امید میباشد که مشتریان همیشگی و کهن نیز کلیدی حضور در باشگاه مشتریان سایت مولودی مال، ما را مفتخر کنند و هم زمان از هدایا و تخفیفات ویژه تارنما اینترنتی اثاثیه خانگی مولودی جنس به جهت مشتریان دیرین استعمال نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال رضایت خرید کننده عزیز از خرید خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وبسایت مولودی مال میتوانید از آدرس ذیل به کارگیری نمایید:

آدرس تارنما قانونی مجموعه مولودی مال: https://moloudimall.com/

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سال های پیشین به عنوان یک عدد از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، این شرکت کار خویش در حوزه لوازم خانگی را از سال ۲۰۱۸ حیاتی واردات محصولات اهمیت میزان مرغوب بودن دیجیتال آغاز کرد. محصولاتی عمدتا با برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین شرکت از به عبارتی نخست بر همین اصل بوده هست که لیاقت مشتری کالی ناب خرید کردن یک فرآورده مهم کیفیت و رضایت بخش است و نیکی هر کلایی اهمیت هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از ارزش رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی می باشد زمانی که هدف شما هم ارائه محصولات حیاتی میزان مرغوب بودن و هم ارزش مطلوب و رقابتی می باشد کار بسیار پیچیده و مشکلی را پیش روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. البته همین تیم امیدوار هست که به یاری معبود و تلاش همکاران همچنان که تا به امروز در تحقق همین اساسی چیره بوده‌اند در آتی هم جهت جلب راضی بودن مندی اکثر مشتریانشان عملکرد ببیشتری رخ بدهند.

کالی ناب بی حریف در بها محصولات شیائومی در بازار

در ضمن دکان کالی ناب رو در حوزه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اساسی ارزش رقابتی و بسیار عالی به نسبت بازار ارزش محصولات شیائومی در حیث گرفت.

برای مراجعه به مغازه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر بر روی لینک و پیوند ذیل کلیک نمایید:

آدرس وب سایت فروشگاه اینترنتی کالی ناب: https://kalinab.com/

لوگو کالی ناب
لوگو دکان کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک تارنما مورد پسند برای بانوان و نوعروسان ایراد پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به رخ حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته می باشد و از نخست سرمایه خود را بر تهیه محصولات حساس میزان مرغوب بودن سازه گذاشته است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره مغازه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا اساسی خدماتی متعدد و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای همه چیز فروشی و فروش نامطمئن، مهم نگاهی اصلی و هدف راضی بودن مشتریان خود را از دربین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود گزینش کند؛ مطمئن‌تر، اساسی کیفیت‌تر و اساسی بها های منصفانه را به مشتریان جانِ خویش ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی اورجینال

در رابطه با تارنما خانگی لند اهمیت مدیریت فروش محترم همین مجموعه حاذق و کلیدی میزان مرغوب بودن صحبت کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع دوچندان بسیار همین تارنما به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات اسباب و اثاث خانگی سوال پرسیدیم، اما پاسخ آقای هیمن عبداله پوری مضاعف جذاب و به اندازه بود:

در سال چهارم عمل خواستیم کاری بزرگ‌تر نماییم و گامی نو برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و با مجموعه‌ای از بهترین مرکزها مستقیم صادرات محصولات اسباب و اثاث خانگی و اسباب و اثاث جانبی بر سر میز مذاکره نشستیم و اهمیت متخصصین همین حوزه در جهت همکاری برای پشتیبانی و هدایت خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش تیم خانگی لند

مشاهده و بررسی محصولات سایت خانگی لند توصیه میشه، مخصوصا به جهت بانوان و دوستانی که برای تهیه جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو دکان اینترنتی خانگی لند

آدرس تارنما خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تنظیم و خرید جهیزیه عروس از بانه: https://khanegiland.com/

پیشرومال یک سایت جامع از لوازم خانگی و محصولات تکنولوژی روز دنیا pishromall

سایت دکان اینترنتی پیشرو مال ، از زیر گروه سایتهایی می باشد که تمرکز اهمیت آن ها بر محصولات مختص و تکنولوژیک است، این فروشگاه در سال 1400 مهم فروش محصولات سایت آمازون در جمهوری اسلامی ایران و اهمیت ارزش کمتر از همین تارنما بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به صورت جدی، فعالیت خود را در راستا محصولات 'خانگی گجت و جانبی حساس کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 آغاز کرد. هدف همین گروه فروش محصولات مهم کیفیت و دارای بها های مطلوب و خدمات متمایز از دیگر وبسایت ها می باشد. گروه پیشرومال عملکرد بر ارسال محصولات در پر سرعت ترین زمان و بالاترین خدمات را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمانه ممکن را دارد. بها محصولات موجود در پیشرومال همت شده همواره به روز باشد و میتوانید اهمیت تصور ریلکس تصویب توصیه نمائید.

در واقع مورد قضیه خاصی که پیشرو فرآورده را در گزیده همین نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات وبسایت چیره آمازون در محصولات این تارنما اینترنتی می باشد.

حتما سری به این وبسایت بزنید، احتمال دارد شما هم مثل ما محصولاتی رو اونجا پیدا نمایید که در بقیه سایتها یا سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: https://pishromall.com/

فروشگاه پیشرومال
لوگو فروشگاه پیشرومال

یک تارنما بینظیر برای خرید کردن لپ تاپ استوک، مارک اسم آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمین مورد از لیست معرفی 1+4 فروشگاه برتر، فروشگاهی غیر اسباب و اثاث خانگی اما واجب برای علاقمندان به لپ تاپ و خرید لپ تاپ، فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به تیتر سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به عمل شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت و امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد که بها ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را بررسی کنند. نکته جالب در مورد لپ تاپ استوک بها آن است. دارایی مورد نیاز به جهت خرید کردن لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم بودجه گزینه نیاز برای خرید کردن یک لپتاپ تازه اساسی مشخصاتی شبیه است.

اما آنچه مغازه لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا متمایز می کند، علاوه بر قیمت منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی اهمیت همین مجموعه در رابطه باشید و محصولات همین فروشگاه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید کردن سوای نگرانی

مسئله کلیدی در خرید کردن لپ تاپ های استوک میزان مرغوب بودن و اطمینان از کارکرد و سالم بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب به جهت راحتی خیال مشتریان، صد رد صد قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای کامل دستگاه را برای مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استعمال مشخصی را به جهت کاربران در نظر گرفته اند که در صورتی که در زمانه به کارگیری مشکلی متوجه دستگاه شد سوای هزینه دستگاه را رجوع دیتا و یا هزینه را به حساب مشتری واریز می‌نمایند و یا دستگاهی سوای اختلال احتمالی به جهت ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که به وسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. حیاتی دقت به حجم بالای سفارشات، عملکرد کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کاهش از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا مشاهده مدل های محشر لپ تاپ استوک حتما به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و قیمت لپ تاپ استوک : https://abidarstok.com/

در نهایت در یک جدول میتونیم این چهار فروشگاه رو کلیدی هم مقایسه کنیم:

در جدول تحت سعی کردیم بهترین خصوصیت های هر فروشگاه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 مغازه معرفی شده

در صورتی که شما هم مغازه لطف میشناسید بی تردید معرفی کنید.

نکات اهمیت در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از طرز اینترنت، دلیلی کلیدی برای پیروزی کسب‌وکارهای اینترنتی است. بخش اعظمی از مشتریان نسبت به این جور معاملات شک دارا هستند چون نگران‌اند که اطلاعات شخصیشان بوسیله هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. اصلی کمک دانش روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در درحال حاضر پیشرفت‌ هستند و هر روز برای امنیت و راحتی بخش اعظم خرید و فروش اینترنتی یک راهکار جدید ابتکار عمل می‌شود. حساس وجودِ این، هنوز نیز اکثری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در به کارگیری از internet تردید دارا‌هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته حیاتی که در خرید اینترنتی باید به آن دقت کنید همین هست که خرید کردن خود را از یک وبسایت اعتبار و خوش سابقه انجام دهید. صد رد صد نظرات اعضا در ارتباط اهمیت ارآیه کالا و رضایت مشتریان را در نظر بگیرید.

به این نکته دقت کنید که برای پیدا کردن وب سایت های دارای در نتیجه ها کاوش ممکن است تقلبی صورت دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس تلاش کنید وبسایت هایی که میشناسید را انتخاب نمایید نیکی لزوما سایت هایی که در نتیجه های ابتدایی گوگل بالا آمده اند. در اسم وب سایت مراقب نادرست املایی یا دامنه ی آن (به عنوان نمونه .net به جای .com .net) باشید و بدون شک از صدق و درستی نشانی تارنما اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای اهمیت ssl معتبر خرید کردن کنید

هرگز اهمیت استعمال از کارت اعتباری خویش از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاری نکرده هست ، هیچ خرید کردن آنلاین و یا این که پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. ولی همین مورد را چگونه متوجه شویم؟ سایتی که حیاتی SSL رمزگذاری شده میباشد نشانی اینترنتی آن حیاتی HTTPS آغاز می شود نیکی صرفا مهم HTTP.

علاوه بر همین نمادی از یک قفل کوچک نیز در نشانی بار آن ظواهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا این که نوار حالت تحت قرار دارد که منزلت قرارگیری آن ، بستگی به نوع مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS حال حتی در وبسایت هایی که خرید اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال هست ونشانه ای از امن بودن آن سایت دارد. این استاندارد تا جایی اصلی هست که وب سایت گوگل Chrome هر کاغذ ی فارغ از رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین کار هایی که در سال های آخر در داخل مرزو بوم شروع شده، ثبت و سوق دهی فروشگاه های اینترنتی است. علامت اعتماد الکترونیکی که بوسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به فروشگاه های آنلاین دیتا می شود بهترین روش به جهت تشخیص و شناسایی یک وب وبسایت دارای از وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی دکان های آنلاین می توانند اصلی ثبت نام اینترنتی در سامانه نشانه اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir خواهش ثبت دیتاها و اختصاص آرم اعتماد را داشته باشند. همچنین تمامی فروشگاه های مورد تایید می بایست نماد اعتماد الکترونیکی را (که به صورت یک e آبی رنگ به ملازم یک یا این که چندین نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل کردن یک آیکون گرافیکی کار چندان دشواری نیست. در سرانجام درصورتیکه میخواهید از امنیت یک وب وبسایت به طور کامل مطمئن شوید به اندازه هست به ورقه به دست آوردن و کارهای اهمیت آرم اعتماد الکترونیکی در همین وب وبسایت مراجعه نمایید و حساس یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن تارنما گزینه لحاظ اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد به کار گیری می کنند. پس در همین ابتدا باید توجه داشته باشید که هیچوقت به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید از شماره کارت شخصی استعمال می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی با استعمال از پروتکل های امن SSL رابطه شما را اهمیت خزانه آیتم نظر برقرار می کنند. به این ترتیب درصورتیکه به نوار نشانی وب سایت بانکی که از شیوه دکان به آن متصل شده اید توجه کنید، در شروع آن می بایست عبارت https را بازدید کنید. در صورتی که برگه خزانه آیتم حیث حیاتی کلمه http است هرگز اطلاعات حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در زمان وارد نمودن دیتاها کارتتان در صفحه خزانه آیتم نظر، حتی چنانچه تمامی حالت دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از برگه سوییچ های مجازی (Virtual Keyboard) استعمال نمایید تا ضریب امنیتی کار شما بالاتر باشد. همچنین تا حد قابلیت از کافی نت ها و رایانه های موجود در مراکز عمومی مانند مدرسه های و دانش گاه برای انجام خرید اینترنتی استفاده نکنید.

از مرورگر به روز استفاده کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای قدیمی و غیراستاندارد مانند internet اکسپلورر ورژن ۶ یا مرورگرهای کهن دیگر استعمال می‌کنند.

توجه فرمایید که چنانچه به سالم داده ها خویش دارای می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صدق بر روی مرورگر خود ببینید، از نهایی ورژن مرورگر گزینه علاقه‌تان استفاده کنید. چون در اورجینال مرورگرها خویش با مشکلات و حفره‌های امنیتی میباشند که کلیدی کشف آن‌ها نسخه‌ای نو جهت پوشش این حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از نهایی نسخه مرورگرتان به جهت خرید الکترونیکی استفاده کنید.

از رمز دوم پویا استعمال کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از از اصلی‌ترین مورد ها امنیتی به جهت پرهیز از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. این روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی دارای روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مرزو بوم دوچندان گسترده شده و اکثری از کسانی که اطلاعات پاره ای از روش‌های سارقان امروزی دارا هستند در گیر ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در وضعیت رمز ثابت شما برای خرید اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم دائمی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مانند شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به طرز فیشینگ سارقان به شکلی اعضا را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک برگه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا به عبارتی رمز پویا راهکاری به جهت وصال به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در در مقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار داراست و به معنای کلمه و واژه رمزی است که می‌تواند فقط به جهت یک توشه در تراکنش مورد به کارگیری قرار گیرد. بر پایه آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ ادله شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در سرزمین است. به این خاطر به کارگیری از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در فرمان کار قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود اصلی جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همه بانک‌ها می‌توان میزان قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کمتر داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای استفاده از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر بار خرید اینترنتی یا این که پرداخت‌های مستضعف رمز دوم کارت، از رمز پویا که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، استفاده کنند.

روش فعالسازی رمز پویا به جهت خرید اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی صرفا و تنها به وسیله بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر بانک می‌توانند به جهت اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همچنین دریافت رمز پویا از طرز اس ام اس و یا این که راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های فراهم شده برای ارائه آن به مشتریان به وسیله بانک‌ها است. بانک مرکزی نیز اهمیت هدف نظارت و راهبری این پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بخش اعظم بانک‌ها باجه‌ای به منظور ارائه خدمات الکترونیک در نظر گرفته شده و مشتریان هر خزانه برای اخذ راهنمایی و سرویس ها دارای ربط اصلی رمز پویا می‌توانند به این باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات اخذ کنند. همچنین در رخ بروز مشکل، مشتریان می‌توانند این مهم را از طرز روابط‌عمومی مدیر شعب هر بانک پیگیری کنند. یا اساسی مرکز پشتیبانی تلفنی خزانه تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، سرویس ها پرداخت اینترنتی را از شیوه یکی از از بانک‌های مملکت دریافت می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین وقتی می‌خواهید مرحله پرداخت وجه را از طرز کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت خزانه مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اهمیت طراحی و ساخت درگاه‌هایی مشابه به درگاه‌های اهمیت بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار اعضا قرار داده و به محض وارد نمودن داده ها بانکی، مبادرت به سرقت دیتاها حساب‌های بانکی و در غایت سرقت وجوه از حساب بانکی عضو می‌کنند، لذا بایستی نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود مبادرت کنند.

مجرمان سایبری اصلی ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و یقین نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که کاربر را وارد کاغذ جعلی و مشابه سازی شده بانک کرده یا این که در بعضا از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مانند دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن چکیده از پول فرآورده به عنوان پیش پرداخت یا به عبارتی بیعانه کرده و آن‌گاه قطع رابطه می‌کنند.

در انتها گشوده هم باید به همین نکته اشاره نماییم که یک دکان دارای را نمی اقتدار صرفا اساسی دقت به سکو آن در وب تارنما هایی مثل الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن می باشد یک ورقه فروشگاهی معمولی در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب وب سایت لبریز زرق و برق اینترنتی با هزاران تماشا کننده و رتبه جهانی بالا داشته باشد. با رعایت این نکات ساده می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در ده سال اخیر، مهم دقت به سرعت بالای خرید، شتاب بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید اینترنتی تمایل مضاعف زیادی نشان داده‌اند اما نکته‌ای که همواره از شروع به دست آوردن و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که اهمیت دقت به دغدغه‌های اشخاص در دنیای کنونی، خرید اینترنتی در هر جایی از عالم فرار و گریز ناپذیر است. از همین رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواقعی میباشد که می‌تواند برای اعتماد به یک دکان اینترنتی به شما یاری کند و درایت شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا چیره شود تا در نهایت خرید اینترنتی فارغ از دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این نوشته توانسته باشد برای شما در خرید کردن اینترنتی بهتر یاری کننده و راهنما باشد.

با تشکر

زیاد
آخرین مطالب