خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی

کتاب های زبان اصلی را می توانید از سایت هایی تهیه کنید که اجازه فروش و انتشار این کتاب ها را دارند. این کتاب ه

توسط HONARMANDKHABAR در 25 آذر 1399
کتاب های زبان اصلی را می توانید از سایت هایی تهیه کنید که اجازه فروش و انتشار این کتاب ها را دارند. این کتاب ها معمولا به دلیل اورجینال بودن از قیمت های بالایی برخوردارند. البته این را هم باید اضافه کنیم که تعداد بسیار زیادی از کتاب های زبان اصلی در سایت های ایرانی یافت نمی شوند و برای دست یافتن به آن ها حتما باید به سایت های اصلی و مرجع آن ها مراجعه کنیم.
خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی
خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی

خرید اینترنتی کتاب های زبان اصلی با استفاده از عابر بانک های ایرانی:

همانطور که گفته شد، کتاب های زبان اصلی عموما در سایت های خارجی به فروش می رسند. این کتاب ها را باید با پرداخت هزینه هایی که عموما به دلار است تهیه کنید. پر واضح است که تبدیل این هزینه به تومان ما را با قیمت هایی فضایی رو به رو می کند. البته این را هم باید اضافه کنیم که احتمالا در پرداخت این هزینه در نهایت دچار مشکل خواهیم شد. بنابراین بهترین کار پیدا کردن یک سایت ایرانی است که هم هزینه خرید کتاب ها از آن کمتر باشد و هم بتوانید با استفاده از حساب بانکی خود پرداخت آن را انجام دهید.

بهترین سایت خرید اینرتنتی کتاب زبان اصلی کدام است؟

پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی از سایت ایبوک رالی است. ایبوک رالی امکان خرید اینترنتی هر کتاب زبان اصلی را به شما می دهد. این سایت آرشیوی ۶ میلیونی از کتاب های زبان اصلی را دارد و شما می توانید این کتاب ها را تهیه کنید. اما در صورت عدم وجود این کتاب ها نیز می توانید آن را به تیم ایران پیپر سفارش دهید. نحوه خرید کتاب های زبان اصلی از سایت ایبوک رالی بسیار آسان است. این کتاب ها را می توانید به دو روش از این سایت خریداری کنید.

خرید کتاب از ایبوک رالی ۸۰ درصد زیر قیمت:

اولین امتیاز ایبوک رالی به کاربران تخفیفی است که بر روی کتاب ها اعمال کرده است. این تخفیف ۸۰ درصد پایین تر از قیمت اصلی کتاب در سایت مرجع است. برای خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی از این سایت پس از ورود به سایت باید نام کتاب، نام نویسنده و یا شماره شابک را وارد کنید. پس از آن با کلیک کردن بر روی گزنیه جست و جو لیستی از کتاب ها با تصاویر آن برای شما به نمایش در می آید. کتاب ها با نامی که شما وارد کرده اید، مرتبط هستند. این کتاب را به سبد خرید خود اضافه می کنید. پس از پرداخت طی ۱۲ ساعت لینک دانلود در اختیار شما قرا می گیرد.
کتاب الکترونیکی
کتاب الکترونیکی

سفارش کتاب های نایاب:

این قابلیت مربوط به کتاب هایی است که در آرشیو ایبوک رالی پیدا نمی شود. اگر بعد از جست وجوی کتاب مورد نظرتان با گزینه سفارش کتاب رو به رو شدید، باید کتابتان را به سایت ایبوک رالی سفارش دهید. برای این کار باید بر روی گزینه سفارش کتاب کلیک کرده و مشخصات کتاب مورد نظرتان را به گروه ایبوک رالی اعلام کنید. این گروه پس از تخمین قیمت آن را در اختیارشما قرار داده و شما با پرداخت هزینه می توانید لینک دانلود کتاب مورد نظرتان را دریافت کنید.

بن تخفیف ۲۰ درصدی هدیه ایبوک رالی به شما..

این هدیه مخصوص کاربرانی است که از ایبوک رالی کتاب می خرند. در هر خرید از ایبوک رالی یک بن تخفیف به شما داده می شود. مبلغ بن تخفیف ۲۰ درصد مبلغ کتابی است که شما آن را می خرید. این بن تخفیف را باید تا یک ماه پس از خرید کتاب خود استفاده کنید. تمام کتاب هایی که در سایت ایبوک رالی وجود دارد با همان کیفیتی ارائه می شود که در سایت اصلی و مرجع این کتاب ها موجود است. read more
آخرین مطالب