خرید لوازم ارایشی

مورد علاقه من - سایه چشم های تک 28 نوامبر 2018   فکر نمی کردم این سایه را اینقدر دوست داشته باشم. خر

توسط HONARMANDKHABAR در 6 اردیبهشت 1400

مورد علاقه من - سایه چشم های تک

28 نوامبر 2018

 

فکر نمی کردم این سایه را اینقدر دوست داشته باشم. خرید لوازم ارایشی  من در اصل می خواهم از آن با هر آرایش چشم گرم و نرم استفاده کنم. این یک رنگ قهوه ای مایل به زرد مات با رنگ قهوه ای است. من معمولاً از آن در چین یا سر درب برای یک نگاه اساسی مات چشم استفاده می کنم. تن گرم زرد در آن باعث می شود که آن را خیلی دوست داشته باشم ، زیرا به خوبی با رنگ های گرم پوست جفت می شود و به آرایش چشم شما حالت کلی گرم می بخشد.

 

سایه چشم های مات Nabla کمی در سمت خشک تر است ، به این معنی که باید کمی آنها را بسازید ، اما رنگدانه قطعاً شگفت انگیز است. این دقیقاً مثل Colourpop نیست ، که بافت آن شلتر به نظر می رسد و سریعتر مشت می دهد. اما شما با سایه چشم های Nabla موقعیت بسیار مساوی تری خواهید داشت.

 

نابلا پترا

 

یکی دیگر از موارد مورد علاقه من از Nabla و فکر می کنم همه ما می دانیم چرا. این نام است نام من نیز پترا است ، بنابراین فقط جایگاه ویژه ای در قلب من دارد. قهوه ای مات مایل به قرمز متوسط ​​است. من بیشتر از آن در پاییز استفاده می کنم ، زیرا آن سایه مناسب برای قرار دادن کل درب یا عمیق کردن فضای داخلی V است. گاهی اوقات فقط از آن در امتداد خط مژه استفاده می کنم تا آرایش چشم معمول خود را عمیق کنم. این فرمول مشابه کارامل است ، اما فقط مرطوب تر است.

 

سایه 143 پودر فشرده Colourpop

 

من مدت طولانی است که این سایه را ندارم ، اما به محض این که برای اولین بار آن را امتحان کردم ، فهمیدم که مورد علاقه من قرار خواهد گرفت. این رنگ بنفش مات و مات متوسط ​​است. بنفش ها به دلیل سختی کار با آنها مشهور هستند ، اما این یکی واقعا خوب است. فرمول خیلی خشک و مرطوب نیست و رنگدانه عالی است. مانند بیشتر سایه های مات تیره رنگ Colourpop ، باید آن را ایجاد کنید تا کاملاً مات و یکدست به نظر برسد. اگر آن را روی درب می گذارید ، بهتر است فقط انگشتان را روی آن بکشید تا بهترین شدت را داشته باشد. به ندرت می توان بنفش های گرم را پیدا کرد که سرزنده باشند ، اما تا حدودی مقهور باشند و این دقیقاً همان است.

 

 

 

Colourpop Super Shock Shadow Kathleenlights

 

فرمول Colourpop Super Shock Shadow کاملا منحصر به فرد است. من بیشتر آن را به عنوان فرمول موس توصیف می کنم که با لمس آن مانند کرم احساس می شود ، اما به صورت پودر در می آید. آنها پایان های مختلفی دارند. رنگدانه ها بسیار شگفت انگیز است. اکثر آنها دارای یک شدت کش رفتن هستند و نیازی به افزایش آنها نیست.

 

Kathleenlights یکی از موارد مورد علاقه من است ، زیرا این طلای مسی عالی است. این دارای گرما و پایان فلزی است که در آن براق است. این سایه مناسب برای قرار دادن در مرکز درب روی هر سایه مات است تا چشم شما پاپ شود.

 

نارگیل سایه ای Colourpop Super Shock Shadow

 

نارگیل سایه بی نظیر دیگری در مجموعه من است. این یک رنگ آبی زمردی عمیق است که دارای براقیت کمی سبز است. همچنین حاوی براق کننده کوچکی است. این یکی دیگر از سایه های سرگرم کننده است ، زیرا دارای نشاط از آن آبی الکتریکی است ، اما به اندازه کافی تیره است و براقیت سبز چیزی متفاوت به آن می بخشد. این یک رنگ واقعی است که هر وقت بخواهم چیزی چشم نواز را انتخاب کنم ، آن را انتخاب می کنم. می توانید آن را با چیز سبکتر و گرمتر جفت کنید یا در یک شب بیرون با پایه چشم دودی سیاه آن را بپوشید. این رنگ آبی مورد علاقه من از مجموعه من است.

 

 

روی Pinterest پین بزنید

 

لیست آرزوهای سایه چشم من تنها بسیار کوچک است. معمولاً سراغ پالت های سایه چشم می روم. نابلا رادیکال و سیرکل هنوز در لیست خواسته های من هستند ، زیرا هنوز فرصت خرید آنها را پیدا نکردم. من همچنین دوست دارم برخی از سایه های چشم زرق و برق و گلس مایع Stila Magnificent Metals را امتحان کنم. به نظر می رسد بچه گربه محبوب ترین است و من عاشق احساس طلایی هلویی تر آن هستم. من فقط کنجکاو هستم که اینها واقعا چقدر پر زرق و برق هستند ، اما قیمت آن بسیار سنگین است. من همچنین چند سایه چشم مجرد دیگر نیز از Colourpop خریداری کرده ام ، بنابراین بررسی های بیشتری در مورد Colourpop در آینده وجود خواهد داشت.

Avtor Adjusting Beauty ob 18:48

اشتراک گذاری:

OZNAKE: AB ، EYESHADOW ، مورد علاقه من ، بررسی ، تنها

تو میگی

 

خرید لوازم ارایشی---ok-uni

خرید لوازم آرایش-----ok uni

خرید لوازم آرایشی----ok uni

خرید لوازم آرایشی اصل-----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی بهداشتی----ok uni

 

لوازم آرایشی------ok uni

 

خرید محصولات آرایشی----ok uni

 

ارايشي---------ok umi

 

 

خریدلوازم آرایشی-----ok-uni

 

محصولات آرایشی اصلی------ok-uni

 

خرید محصولات آرایشی بهداشتی----ok uni

 

------------------------------------------------------------------------------------

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران----ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی اصل عمده-------

 

خرید لوازم آرایشی ارزان   ----ok

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

لوازم آرایشی دخترانه  ---ok

 

لوازم ارایشی مارک---ok

 

لیست لوازم آرایشی

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

 

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران

 

فروشگاه های معروف لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران

 

خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی

 

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

 

لیست فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی

 

خرید لوازم آرایشی اصل----ok

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی نی نی سایت

 

خرید لوازم آرایشی ارزان

 

خرید و فروش لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

سایت مو تن رو

 

سایت خانومی لوازم آرایشی

 

سایت زنونه لوازم آرایشی

 

آخرین مطالب