داو به شدت در حال توسعه است، 1000 واحد نوسان دارد و سهام بیشترین کاهش را در چرخش معکوس در بیش از یک سال گذشته نشان می دهد، زیرا ایالات متحده اولین مورد Omicron را تأیید می کند.

[ad_1] بازار سهام ایالات متحده دسامبر را به همان روشی آغاز کرد که نوامبر به پایان رسید

توسط HONARMANDKHABAR در 11 آذر 1400
[ad_1]

بازار سهام ایالات متحده دسامبر را به همان روشی آغاز کرد که نوامبر به پایان رسید، با یک جلسه معاملاتی که در آن میانگین صنعتی داوجونز نزدیک به 1000 واحد از اوج به پایین رسید و فاز نگران کننده ای از نوسان را در آخرین ماه سال 2021 معرفی کرد.

معاملات آتی شاخص سهام چگونه انجام می شود؟
  • شاخص S&P 500 SPX، -1.18٪ 53.96 واحد یا 1.2 درصد سقوط کرد و پس از رسیدن به بالاترین سطح یک روزه 4652.94 در 4513.04 بسته شد.
  • اندیکاتور با ارزش بالا جلسه را زیر میانگین متحرک 50 روزه خود در 4539.32 به پایان رساند.
  • Dow Jones Industrial Average DJIA, -1.34٪ 461.68 واحد یا 1.3 درصد کاهش یافت و در 34,022.04، پس از اوج گیری در روز چهارشنبه در 35,004.64، حدود 520 واحد افزایش یافت.
  • داو برای اولین بار از ژوئیه زیر میانگین متحرک 200 روزه خود در 34361.27 بسته شد.
  • شاخص ترکیبی نزدک COMP، -1.83٪ 283.64 واحد یا 1.8 درصد کاهش یافت و به 15254.05 رسید، اما در طول روز به 15816.82 رسید.
  • نزدک کامپوزیت کمتر از میانگین متحرک کوتاه مدت 50 روزه خود در 15266.03 بسته شد.
  • شاخص Russell 2000 RUT با 2.3 درصد کاهش به 2147.42 رسید که اولین اصلاح آن از ژوئن 2020 است.

در روز سه‌شنبه، داو ایندسترالز با ۶۵۲.۲۲ واحد یا ۱.۹ درصد کاهش به ۳۴۴۸۳.۷۲ واحد رسید. S&P 500 1.9% سقوط کرد در حالی که Nasdaq Composite 1.6% سقوط کرد.

چه چیزی بازارها را هدایت می کند؟

پس از آن که دکتر آنتونی فائوچی، مشاور ارشد پزشکی جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، گفت که ایالات متحده اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا را که باعث COVID-19 می‌شود، تایید کرده است، شاخص‌های سهام آن چیزی را که به عنوان یک بازگشت قوی تلقی می‌شد، هدر دادند.

این اظهارات یک روز پس از آن منتشر می شود که بازار به دلیل ترکیبی از اظهارات جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و نگرانی در مورد نوع جدیدی از ویروس کرونا که سرمایه گذاران را تکان می دهد، بیهوش شد.

فائوچی گفت که «اداره‌های بهداشت عمومی کالیفرنیا و سانفرانسیسکو و CDC تأیید کرده‌اند که یک مورد اخیر کووید-19 در بین فردی در کالیفرنیا ناشی از نوع omicron بوده است».

اگرچه به طور گسترده ای انتظار می رفت که یک مورد احتمالی در ایالات متحده وجود داشته باشد، اما نظرات کارشناسان بهداشت عمومی باد را از بازار خارج کرد، بازاری که اوایل چهارشنبه از لحن بسیار خوش بینانه تری برخوردار بود.

سرمایه‌گذاران حتی آخرین اظهارات پاول را رد کردند زیرا او تکرار کرد که بانک مرکزی ممکن است به زودی نیاز به تشدید شرایط مالی برای مبارزه با تورم فزاینده از انواع جدید کووید مانند Omicron داشته باشد و برای دومین روز به قانون‌گذاران گواهی دهد. وضعیت اقتصاد در مواجهه با همه گیری COVID-19 پاول اظهارات خود را ملایم کرد و گفت که این کاهش نیازی به یک رویداد ویرانگر در بازار ندارد، من انتظار ندارم که چنین باشد. قبلاً این اتفاق نیفتاده است - ما آن را تلگراف کردیم."

بر اساس گزارش ملی اشتغال ADP که در روز چهارشنبه منتشر شد، بازارها حتی قبل از شهادت پاول در روز چهارشنبه وضعیت بهتری داشتند، زیرا سرمایه گذاران دستمزدهای خصوصی در ایالات متحده را تجزیه و تحلیل کردند که در ماه نوامبر 534000 افزایش یافت. اقتصاددانانی که در نظرسنجی وال استریت ژورنال شرکت کردند، افزایش 506000 شغل در بخش خصوصی در ماه نوامبر را پیش بینی کردند.

نتایج ADP قبل از داده های نظارت دقیق در مورد حقوق در ماه نوامبر است که در روز جمعه منتشر می شود.

کاهش روز سه‌شنبه نیز ناشی از اظهارنظرهای Moderna MRNA بود. -11.87٪ مدیر عامل شرکت استفان بانسل، که نسبت به واکسن‌های موجود علیه واریانت omicron ابراز تردید کرد، که سازمان بهداشت جهانی آن را به عنوان یک نگرانی در روز جمعه شناسایی کرد زیرا آنها نگران بودند که به دلیل جهش در بدن، قابل حمل‌تر و ایمن‌سازی آن دشوارتر باشد. پروتئین خوشه

خواندن: ناامید نشوید: Omicron مسئولیت برهم زدن زنجیره تامین را دارد. سوال این است که چقدر بد خواهد بود؟

تحلیلگران گفتند که سرمایه گذاران روی به روز رسانی گزینه omicron تمرکز لیزری خواهند داشت و انتظار می رود داده ها در دو هفته آینده یا بیشتر باشد.

جاشوا ماهونی، تحلیلگر ارشد بازار در IG، در این باره می گوید: «در حالی که پاول تصمیم گرفت عبارت انتقالی را هنگام بحث در مورد تورم کنار بگذارد، واقعیت این است که تورم این خطر را دارد که مطمئن شود این لحن شاهین فعلی به خودی خود تا حدودی ماهیت موقتی دارد. یادداشتی برای مشتریان

"در خطر انسداد و بسته شدن اقتصادی آینده، نظرات فدرال رزرو و [Bank of England] ماهونی گفت: آنها باید با کمی نمک مصرف شوند، با توجه به اینکه چقدر می توانند تغییر کنند وقتی که گستره کامل این گزینه را درک کنیم.

بنا بر گزارش‌ها، ایالات متحده محدودیت‌های سفر بیشتری را در این هفته اعلام کرده است، از جمله اینکه همه مسافران هوایی که وارد می‌شوند را ملزم می‌کند تا یک روز پس از پرواز خود آزمایش کووید را انجام دهند. جزئیات در حال نهایی شدن قبل از سخنرانی برنامه ریزی شده جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن در روز پنجشنبه است، جایی که انتظار می رود وی جزئیات برنامه کشور برای کنترل این بیماری همه گیر در زمستان امسال را شرح دهد.

موسسه مدیریت عرضه روز چهارشنبه اعلام کرد در سایر داده‌های اقتصادی، شاخص تولیدکنندگان مستقر در ایالات متحده از 60.8 در ماه قبل به 61.1 در ماه نوامبر افزایش یافت. این با پیش بینی اقتصاددانان مورد نظر وال استریت ژورنال همزمان است. هر عدد بالای 50 به معنای رشد است. یک نشانه جداگانه از IHS Markit نشان داد که PMI تولید ایالات متحده در ماه نوامبر از 59.1 اولیه به 58.4 کاهش یافته است.

در همین حال، آخرین مجموعه کتاب بژ فدرال رزرو که در روز چهارشنبه منتشر شد، نشان داد که در حالی که اقتصاد در ماه نوامبر با سرعت متوسطی در حال رشد است، شرکت ها در بخشی از اقتصاد به سرعت قیمت ها را افزایش می دهند.

در این مطالعه آمده است: «قیمت‌ها با سرعتی متوسط ​​تا پایدار افزایش یافته‌اند و افزایش قیمت‌ها در بخش‌های اقتصادی گسترده شده است».

کدام شرکت ها در کانون توجه هستند؟
  • Groupon Inc.. سهام GRPN پس از اعلام روز چهارشنبه مبنی بر انتخاب Kedar Despande کهنه کار Zappos به عنوان مدیرعامل بعدی شرکت، 3.3 درصد سقوط کرد. دسپاند دهه گذشته را در Zappos در نقش‌های مختلفی از جمله مدیرعاملی گذرانده است.
  • تولید کننده نیمه هادی GlobalFoundries Inc.با بهره گیری از کمبود مداوم تراشه های جهانی، جهش 56 درصدی درآمد را برای سه ماهه سوم گزارش کرد. سهام این شرکت 4.3 درصد کاهش یافت.
  • صندوق قابل معامله در بورس روی خطوط هوایی متمرکز است، ETF جت جهانی ایالات متحده جت ها، -4.48٪، با کاهش 4.5 درصدی همراه شد گروه خطوط هوایی آمریکا AAL، -7.97٪، هلدینگ هواپیمایی یونایتد UAL، -7.57٪ و شرکت خطوط هوایی دلتا. از جانب، -7.38٪
سایر دارایی ها چگونه معامله می شوند؟
  • آتی طلای GC00، -0.34٪ برای تحویل در فوریه GCG22، -0.34٪ هر اونس با 0.4 درصد افزایش به 1784.30 دلار رسید.
  • قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت CLF22 در ژانویه با 61 سنت یا 0.9 درصد کاهش به 65.57 دلار در هر بشکه در بورس کالای نیویورک پس از رسیدن به بالاترین قیمت یک روز گذشته 69.49 دلار رسید. قیمت ها در روز سه شنبه 5.4 درصد کاهش یافت.
  • شاخص ICE دلار آمریکا DXY + 0.01٪، معیار این ارز در برابر نیم دوجین ارز دیگر در 96002 ثابت شد.
  • اوراق بهادار دولتی 10 ساله دارای TMUBMUSD10Y، 1,438٪ حدود 1.433٪، در مقایسه با 1.440٪ در روز سه شنبه در ساعت 15:00 ET. قیمت اوراق قرضه دولتی با افزایش بازدهی کاهش می یابد.
  • Stoxx Europe 600 SXXP، + 1.71٪ با 1.7 درصد افزایش بسته شد و FTSE 100 UKX لندن، + 1.55٪ 1.6 درصد افزایش یافته است.
  • در آسیا، شانگهای کامپوزیت SHCOMP، -0.09٪ 0.3٪ افزایش یافت در حالی که شاخص Hang Seng HSI، + 0.41٪ برنده 0.7٪ و Nikkei ژاپنی 225 NIK، -0.65٪ 0.4 درصد افزایش یافته است.

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن