در اینجا نحوه و مکان بازیافت درخت کریسمس آورده شده است

[ad_1] امسال و هر سال که تاننبام خود را دور می اندازید، آن را زباله تصور نکنید.برنامه‌های بازیافت درخت کریسمس

توسط HONARMANDKHABAR در 10 دی 1400
[ad_1]

امسال و هر سال که تاننبام خود را دور می اندازید، آن را زباله تصور نکنید.

برنامه‌های بازیافت درخت کریسمس در چند دهه گذشته به‌طور قابل‌توجهی گسترش یافته است، و شهرها و شهرستان‌های بیشتری پیشنهاد می‌کنند - و حتی ترجیح می‌دهند - برنامه‌های بازیافت را برای برداشتن یا بازگرداندن قبل از پر کردن درختان دور ریخته شده در سطل‌های زباله یا دفن کردن حاشیه‌ها ارائه می‌کنند. درختان می توانند مهر و موم کامیون های حمل زباله را مسدود کنند یا قبل از تجزیه آهسته محل های دفن زباله را جمع کنند.

دن لمبه، رئیس بنیاد روز درختکاری، گفت: «داشتن یک درخت زنده در طول تعطیلات راهی عالی برای جشن گرفتن فصل است، و دانستن اینکه چگونه آن را پس از آن بازیافت کنیم، راهی عالی برای جشن گرفتن زمین است.» ما امیدواریم که مردم را تشویق کنیم تا با بازیافت درختان خود، راه‌های متفاوتی را بیابند تا بتوانند تأثیر مثبتی بر محیط‌زیست داشته باشند.

""داشتن یک درخت زنده در طول تعطیلات راهی عالی برای جشن گرفتن این فصل است و دانستن نحوه بازیافت آن پس از آن راهی عالی برای جشن گرفتن زمین است.

چوب زنده سنتی برای شروع تعطیلات نسبتاً گران قیمت است، بنابراین استفاده از آن منطقی است: برای حیاط خلوت خود. مسیرهای پیاده روی عمومی؛ نهالستان های دنج ماهی؛ و یا حتی به عنوان منبع غذایی برای حیوانات مزرعه - و افراد ماجراجو، همانطور که توسط این روند عجیب در رستوران آشکار شد.

انجمن ملی درخت کریسمس (NCTA) انتظار دارد تقریباً 46.9٪ از خانواده های آمریکایی در سال 2021 یک درخت کریسمس بخرند. به طور کلی، ما احتمالاً 6.1 میلیارد دلار را برای نوعی از درختان همیشه سبز جشن امسال خرج کردیم که به طور متوسط ​​برای هر درخت واقعی 83.39 دلار پرداخت کردیم. و 118.08 دلار برای هر درخت مصنوعی.

خواندن: از هر سه آمریکایی یک نفر به تازگی بیش از 1200 دلار بدهی تعطیلات جمع کرده است. در اینجا راه هایی برای رهایی از آن وجود دارد

بسیاری از جوامع به شما در مورد راه‌های هوشمندانه‌تری برای دور ریختن درخت کریسمس زنده یا انواع تاج‌های گل و گلدسته‌های زنده توصیه می‌کنند. در واقع، مقررات و امکانات محلی می‌تواند بسیار متفاوت باشد، بنابراین بهتر است به دنبال ویژگی‌های خاص در منطقه خود باشید - به عنوان مثال، در اینجا چیزی است که سنت لوئیس، شیکاگو، نیواورلئان، بوستون و واشنگتن امسال ارائه می‌دهند.

خواندن: این لباس سیاه کوچک با قیمت 69 دلار از کربن جمع آوری شده از کارخانه های فولاد ساخته شده است

به عنوان مثال، نیویورک، با تبلیغ Mulchfest از طریق فهرست جشنواره های خود، مراسم استفاده مجدد از درخت کریسمس را ایجاد کرده است. پارک های زیادی درگیر هستند، بنابراین یافتن یک دوست و بردن درخت خود به محل جمع آوری راحت تر است. مالچ به دست آمده در پارک های شهر استفاده می شود و در برخی مکان ها کیسه هایی برای خانه ارائه می شود.

یکی از همکارانش می‌گوید: «پارک اینوود هیل دقیقاً برعکس است، و Mulchfest همیشه بوی شگفت‌انگیزی دارد. "آنها بیشتر مالچ را در اطراف پارک پراکنده می کنند، بنابراین وقتی هفته ها در آنجا قدم می زنید بوی درخت کریسمس می آید.

خواندن: نیویورک گاز را برای پخت و پز و گرمایش محدود می کند و راه را برای شهرهای بیشتری هموار می کند

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید هنگام دور انداختن درخت خود از چه چیزهایی اجتناب کنید. اگر یک منطقه زباله و بازیافت مشترک دارید، مودب باشید، به این معنی که با 8 فوت دور ریخته شده خود دسترسی به دیگران را محدود نمی کنید. و هرگز درخت کریسمس خود را در شومینه یا اجاق هیزمی نسوزانید. آب میوه ممکن است منفجر شود، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد.

این گزینه های بازیافت درخت (ارائه شده توسط NCTA و کارشناسان باغبانی و مهد کودک) را در نظر بگیرید:

جمع آوری زباله یا بازیافت در کشتی: بسیاری از تامین کنندگان درختان را طی برنامه های منظم چیدن در دو هفته پس از کریسمس جمع آوری می کنند. NCTA بیش از 4000 برنامه بازیافت از این قبیل در سراسر کشور دارد. اغلب الزاماتی برای اندازه، حذف زیور آلات، گله شدن و غیره وجود دارد. شرکت مخابراتی شما را از تاریخ های تحویل در منطقه خود مطلع می کند یا حتماً خودتان بررسی کنید، زیرا ممکن است تاریخ ها محدود باشد.

درخت خود را به یک مرکز بازیافت ببرید: اکثر شهرستان ها و شهرستان ها مکان های فرود رایگان دارند. شما اغلب می توانید تا دو درخت را در محل به صورت رایگان انتخاب کنید.

برنامه های بازیافت درختان / مالچ پاشی: با بخش خدمات عمومی محلی یا خدمات اطلاعات پارک خود مشورت کنید. این بخش ها اغلب درختان را قطع و خرد می کنند، سپس مالچ را برای استفاده در باغ خود در دسترس قرار می دهند. مالچ خود یک کشنده طبیعی علف های هرز است که استفاده از مواد شیمیایی را کاهش می دهد.

مطالبات غیر انتفاعی: برخی از پیشاهنگان، مدارس، یا سایر موسسات خیریه ممکن است با یک سرویس کمک مالی کوچک کمک مالی جمع آوری کنند.

درخت خود را همانطور که برای تغذیه پرنده است بگذارید: درخت کریسمس دست نخورده را در باغ یا حیاط خلوت قرار دهید و از آن به عنوان تغذیه و پناهگاه پرندگان استفاده کنید. تکه های پرتقال تازه یا ذرت بو داده رشته ای پرندگان را جذب می کند و آنها می توانند برای پناه گرفتن در شاخه ها بنشینند. مطمئن شوید که تمام تزئینات، قلاب ها، گلدسته ها و نخ ها برداشته شده اند. در نهایت معمولاً در عرض یک سال، شاخه ها شکننده می شوند و می توانید درخت را با دست بشکنید یا با دستگاه خرد کنید.

یک توده کمپوست جدید راه اندازی کنید: The Spruce توصیه می‌کند که لایه‌ای از شاخه‌های نازک همیشه سبز، پایه‌ای محکم برای توده‌ای جدید از کمپوست، یک سایت بازسازی و طراحی خانه ایجاد می‌کند. شاخه ها اجازه می دهند هوا به سمت پایین شمع جریان یابد، اگرچه به خاطر داشته باشید که شاخه ها کندتر از مواد آلی کوچکتر تجزیه می شوند. فقط شاخه ها را طوری کوتاه کنید که در سطل زباله شما قرار بگیرند و آنها را به ارتفاع چهار تا شش اینچ بچینید. سپس شروع به اضافه کردن باقیمانده و سایر محصولات قابل کمپوست کنید.

جامعه گرا

موانع فرسایش خاک: برخی از جوامع از درختان کریسمس برای ایجاد موانع موثر در برابر فرسایش شن و ماسه و خاک، به ویژه برای تثبیت خط ساحلی دریاچه ها و رودخانه ها و مدیریت رسوب دلتای رودخانه استفاده می کنند.

تغذیه ماهی: درختان غوطه ور در دریاچه های خصوصی یا عمومی، زیستگاه و محل تغذیه بسیار خوبی برای ماهی ها هستند. در واقع، این صخره های ایجاد شده به عنوان مهدکودک های محافظتی عمل می کنند که ماهی های کوچکتر می توانند در آن پناه بگیرند.

مسیرهای پیاده روی: برخی از مناطق از درختان خرد شده به عنوان یک ماده رایگان، تجدیدپذیر و طبیعی برای مسیرهای پیاده روی استفاده می کنند که به محیط زیست کمک می کند و نیازهای گردشگران را برآورده می کند.

خوراک حیوانات مزرعه (با مجوز): سوزن کاج حاوی مقادیر کمی مواد مغذی، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و فیبر است. آنها همچنین یک عامل کرم زدایی طبیعی هستند. بزها به خصوص صنوبر را دوست دارند. Channell Homestead مستقر در ماساچوست چند نکته دارد: مطمئن شوید که درختان با سموم دفع آفات یا کپسول آتش نشانی اسپری نشوند. درخت باید زنده باشد، زیرا بزها و سایر حیوانات مزرعه درختان مرده را نمی خورند. و مطمئن شوید که قسمت آخر سیم یا تزئینات دیگر حذف شده است.

ریشه و همه چیز؟ یک فکر برای سال آینده

درختان زنده و ریشه دار یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد، اگرچه برنامه ریزی و عضله سازی مورد نیاز است، بنابراین سعی نکنید یک درخت زنده واقعی بسازید.

در این مورد، خریداران چوب ریشه دار (توپ و گونی یا ظرف) را تهیه می کنند، آن را برای استفاده در داخل خانه در طول فصل تعطیلات اوج تزئین می کنند (توجه داشته باشید که برخی از باغبان ها می گویند این زمان در داخل خانه را به حدود دو هفته محدود کنید، یعنی کمتر از زمانی که بیشتر قطع شده است. درختان بالا هستند)، سپس درخت را در حیاط بکارید. نشاء کاری فرصتی برای خانواده ها است تا شادی تعطیلات خود را گسترش دهند و در مورد گونه های درختی و باغبانی بیشتر بیاموزند.

در آب و هوای سردتر، ایده خوبی است که محل را در اواخر پاییز در حالی که خاک هنوز نرم است حفر کنید، سپس درخت را درست بعد از کریسمس در آن سوراخ بکارید. درختان زنده ای که از داخل به بیرون آورده می شوند، در آب و هوای معتدل نرخ بقای بهتری دارند. مزارع Meadows مستقر در ویرجینیا می‌گوید حدود هشت درخت از هر 10 درخت پس از کریسمس در بیرون کاشته می‌شوند. آنها نکات بیشتری را برای کاشت ارائه می دهند، از جمله افزودن یک "نعلبکی" سورتمه زیر درخت سنگین برای تحرک راحت تر از بیرون به داخل و عقب.

خواندن: فورد برانکو اسپورت محبوب دارای یک قطعه کوچک و بالقوه در حال تغییر صنعت است که هیچ خودروی دیگری ندارد.

با این حال، برخی از کارشناسان می گویند که تاثیر "مثبت" یک درخت کریسمس بریده نشده بر درخت بریده شده آنقدرها که ما فکر می کنیم بریده و خشک نشده است.

بیشتر 15000 مزرعه درخت کریسمس در ایالات متحده متعلق به خانواده است، بنابراین وقتی یک درخت کریسمس واقعی را خریداری می کنید، از اقتصاد محلی حمایت می کنید و 1.3 میلیارد دلار در سال به صنعتی کمک می کنید که بیش از 100000 شغل از این صنعت ایجاد می کند. . علاوه بر این، این مزارع همیشه دوباره کاشته می شوند، که درختان جذب کننده کربن بیشتری را حتی برای عمر نسبتا کوتاه آنها اضافه می کند. انتشار کربن CL00، -0.99٪ البته، آنها محرک اصلی گرمایش جهانی هستند.

و چیزهای بیشتری برای در نظر گرفتن وجود دارد.

راب مودی از مهدکودک و باغ مودی به بانکور دیلی نیوز در مین گفت: "درخت قطع شده به عنوان یک نهال کوچک، کم تاثیر کاشته می شود، حدود هفت سال رشد می کند، برداشت می شود و به بازار منتقل می شود." "چوب زنده از نهال رشد می کند، کم تاثیر، برداشت با تجهیزات تخصصی، حمل و نقل به یک خرده فروش است. [and] درختان بار کمتری را می توان به طور همزمان حمل کرد و پس از آن از تجهیزات تخصصی برای تخلیه آن استفاده می شود. [which is a] تاثیر بیشتر بر ردپای کربن.

از دست ندهید: 3 راه برای کاهش ردپای کربن در دفعه بعد که برای خرید مواد غذایی خرید می کنید


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب