رمزارز را فراموش کنید! برخی از فروشندگان ETF شرط می‌بندند که صنعت 800 میلیارد دلاری در سال 2024 محدودیت جدیدی برای سرمایه‌گذاری در صندوق است.

[ad_1] پنجشنبه مبارک، خوانندگان ETF Wrap! این یک قطار سواری در وال استریت است. بازارهای سهام تنها هفته گذشته

توسط HONARMANDKHABAR در 18 آذر 1400
[ad_1]

پنجشنبه مبارک، خوانندگان ETF Wrap! این یک قطار سواری در وال استریت است. بازارهای سهام تنها هفته گذشته پس از سقوط توسط نسخه جدید omicron کووید، در را برای تعدیل می کوبند. اکنون S&P 500 SPX، -0.72٪ در کنار رکورد 18 نوامبر خود قرار دارد. چه سواری!

ما در مورد چند استراتژی برای مقابله با بازارهای نوسان بحث خواهیم کرد. همچنین در مورد روند متاورژن صحبت خواهیم کرد که برخی آن را مرز جدیدی برای اینترنت و ارتباطات اعلام می کنند. اما آیا این یک خاک حاصلخیز ETF است؟

مشاوره یا بازخورد ارسال کنید و من را در توییتر پیدا کنید @mdecambre یا لینکدین، همانطور که برخی از شما دوست دارید انجام دهید، تا به من بگویید که باید به چه چیزی بپریم.

مهمتر از همه، اینجا برای ETF Wrap ثبت نام کنید، که هر هفته تازه به صندوق ورودی شما ارسال می شود.

خواندن: ETF چیست؟ توضیح خواهیم داد.

خوبی…
5 برنده برتر هفته گذشته ٪ بهره وری
ETF خدمات نفت VanEck OIH، -0.95٪ 9.8
صندوق نفت ایالات متحده LP استفاده کنید -2.70٪ 9.7
ETF جت جهانی ایالات متحده جت ها، -1.25٪ 9.4
SPDR S&P ETF برای اکتشاف و تولید نفت و گاز XOP، -1.79٪ 9.0
iShares MSCI Brazil ETF EWZ، -2.65٪ 7.7
منبع: FactSet، تا چهارشنبه، 7 دسامبر، به استثنای ETN و محصولات اهرمی. شامل 500 میلیون دلار یا بیشتر معامله شده در NYSE، نزدک و Cboe استr
... و بد
5 کاهش برتر در هفته گذشته ٪ بهره وری
استراتژی برای کالاهای متنوع با سودآوری مطلوب ETF Invesco № K-1 PDBC، -1.35٪ -23.4
ETF استراتژی بیت کوین ProShares BITO، -6.39٪ -10.9
افزایش ETF برای به اشتراک گذاری داده های تبدیل مسدود کردن، -5.36٪ -4.3
VanEck ETF برای خاکهای کمیاب / فلزات استراتژیک REMX، -2.48٪ -3.5
Global X Lithium & Battery Tech ETF روشن، -3.09٪ -2.3
منبع: فکت ست
اقامت کوتاه مدت در ETF مقیاس خاکستری

در اینجا یک راه سرگرم کننده برای شروع کار خوانندگان ما وجود دارد.

حداقل از روز دوشنبه، FactSet System Inc. FDS بیت کوین تراست GBTC از Grayscale Investment Asset Manager را به عنوان Grayscale Bitcoin Trust ETF در پلتفرم خود نامگذاری کرده است که توسط سرمایه گذاران حرفه ای و سایر مشتریان وال استریت از جمله ناشر MarketWatch داو جونز استفاده می شود.

و همانطور که همه خوانندگان می‌دانند، صندوق Grayscale، بزرگترین ابزار سرمایه‌گذاری بیت‌کوین روی کره زمین، با ارزش بازار تخمینی ۲۷ میلیارد دلاری تا پایان روز سه‌شنبه، یک ETF نیست - دور از آن. ETF ها را می توان به عنوان سهام خرید و فروش کرد و قیمت های شفاف ارائه کرد. Grayscale یک محصول بسته و شبیه به صندوق سرمایه گذاری مشترک است و به دنبال تبدیل به ETF است، اما هنوز وجود ندارد.

مشخص نیست که در پلتفرم داده FactSet چه اتفاقی افتاده است، اما از آن زمان این باگ برطرف شده است، اما برای حداقل یک روز یا بیشتر تمایل Grayscale به یک ETF به واقعیت تبدیل شده است.

TLC برای TLT وجود ندارد

بر کسی پوشیده نیست که اوراق بهادار دولتی مانند سهام در چند هفته گذشته دچار آشفتگی بوده است. با این حال، افراد در گروه سرمایه‌گذاری سفارشی استدلال می‌کنند که اوراق قرضه معمولی بی‌ثباتی را تجربه می‌کنند که معمولاً با سهام مرتبط است، نه اوراق قرضه‌ای که به دلیل جریان‌های نقدی ثابتشان نوید ثبات را می‌دهند.

محاسبه شده توسط iShares اوراق قرضه خزانه 20+ سال ETF TLT، + 0.56٪ در برابر SPDR S&P 500 ETF Trust SPY، -0.68٪ نوسانات اوراق قرضه به سطوح بسیار منفی می رسد. مردم Bespoke اینطور گفتند. با توجه به تفاوت بین تحرکات روزانه جاسوسان علیه TLT از سال 2002، "از سال 2002، در واقع تنها سه دوره دیگر وجود داشته است که در آن گسترش در سطوح مشابه یا شدیدتر بوده است."

Bespoke می نویسد: «وقتی قرائت ها مثبت است، این نشان می دهد که SPY متغیرتر از TLT بوده است، در حالی که خوانش های منفی نشان می دهد که TLT متغیرتر از SPY بوده است» (نمودار پیوست را ببینید).

گروه سرمایه گذاری سفارشی
این چنین هدفی است

چیزی که با تغییر نام بسیار بدنام از فیس بوک شروع شد. FB، -0.22٪، همچنین به عنوان شرکت متا پلتفرم شناخته می شود، به اهرمی برای پول سرمایه گذاران تبدیل شده است. بلومبرگ می نویسد که پس از اینکه زاکربرگ این بخش نوپای فناوری اینترنت را "مرز بعدی" توصیف کرد، ارائه دهندگان ETF برای ایجاد وجوه فراجهانی که قرار گرفتن در معرض کسب و کارهای واقعیت مجازی را ارائه می دهند، عجله دارند.

تا کنون، ETF META 830 میلیون دلاری Roundhill Ball Metaverse وجود دارد. -2.87٪، که در ماه ژوئن راه اندازی می شود و Fount Metaverse ETF MTVR کوچک، -0.37٪، که از پایان مهرماه آغاز می شود.

اکنون، First Trust Advisors LP اخیراً برای راه‌اندازی ETF Indxx Metaverse درخواست داده است و بلومبرگ به نقل از تحلیلگران صنعت تخمین می‌زند که بازار متاورس در دو سال به حدود 800 میلیارد دلار با رشد سالانه 13 درصد خواهد رسید.

تاد روزنبلوت، رئیس صندوق های سرمایه گذاری مشترک و تحقیقات ETF در CFRA، گفت: «مدیران دارایی به طور فزاینده ای به دنبال استراتژی های موضوعی بلندمدت هستند که در آن بتوانند رویکردی منحصر به فرد ارائه دهند و اغلب برای ETF های سنتی مبتنی بر شاخص، حق بیمه دریافت کنند.

او گفت: «بیش از 200 ETF موضوعی وجود دارد که 135 میلیارد دلار دارایی را مدیریت می کنند.

البته، متاورس همچنان یک صنعت نوظهور است که پتانسیل آن به طور کامل شناخته نشده است.

بلک راک عشق را گسترش می دهد

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که غول مدیریت دارایی BlackRock BLK، -0.46٪ ۲ تریلیون دلار از دارایی های ETF که توسط State Street STT نگهداری می شود، جمع آوری می کند. + 1.10٪ برای بیش از یک دهه

بلک راک این کار را انجام می دهد تا وابستگی خود به تعداد کمی از کشورها را کاهش دهد و هزینه هایی را که برای کارهای پشتیبان می پردازد کاهش دهد. بخشی از کارهای اداری انجام شده توسط State Street به سیتی گروپ C منتقل می شود. -0.54٪، JPMorgan Chase & Co. JPM، -0.16٪ و Bank of New York Mellon Corp. BK، + 1.35٪، WSJ گزارش می دهد.

ETF برای کمک به خواب؟

بازارهای از هم پاشیده با وال استریت می آیند. با این حال، همه از نوع حرکت سهام که بازارها در اواخر نوامبر و اوایل دسامبر، در بحبوحه ظهور omicron تجربه کردند، لذت نمی برند.

خوشبختانه، ETF برای این وجود دارد - اما آنها برای همه نیستند.

ما با Jay Pestricelli، مدیر عامل ZEGA Financial که 600 میلیون دلار را مدیریت می کند صحبت کردیم و حدود 5 ماه پیش یک ETF با نوسان کم راه اندازی کردیم که تاکنون حدود 100 میلیون دلار دارایی جذب کرده است.

ZEGA Buy & Hedge ETF ZHDG، -0.37٪ دارای نسبت هزینه رسمی 1.02% دلار (که قیمت سالانه کمی بیش از 10 دلار به ازای هر 1000 دلار سرمایه‌گذاری شده است) و صندوقی است که به طور فعال مدیریت می‌شود که از گزینه‌هایی برای محدود کردن نزولی و در عین حال محدود کردن ریسک رکود استفاده می‌کند.

Pestricelli گفت که استراتژی‌های معمولی با حجم کم شامل خرید سهام و خرید سهام به عنوان پوشش یا خرید اسپرد فروش به عنوان پوشش پوششی است.

او گفت: ما این کار را نمی کنیم.

در عوض، Pestricelli گفت که ZEGA Buy & Hedge ETF قصد دارد سهامی را خریداری کند [options] و این گزینه ها "ارزش احتمالی اما همچنین حفاظت داخلی" را برای سرمایه گذار ETF نشان می دهد.

اختیار خرید اوراق بهادار مشتقه ای است که به خریدار اجازه می دهد اوراق بهادار را با قیمت معینی در مدت زمان معین خریداری یا بفروشد. این قیمت به عنوان قیمت عملکرد شناخته می شود. اختیار خرید به خریدار امکان خرید می دهد، در حالی که اختیار خرید به خریدار امکان می دهد در قیمت و زمان معینی بفروشد. هنگام خرید یک سهام، زمانی که ارزش سهام کاهش می یابد، برنده خواهید شد و زمانی که سهام خریداری می کنید، زمانی برنده خواهید شد که سهام از یک سطح خاص بالاتر برود. از آنجایی که گزینه ها را می توان برای کسری از ارزش سهام پایه خریداری کرد، آنها اغلب به عنوان یک استراتژی برای بیان دیدگاه متمرکز از یک دارایی یا کاهش نوسانات در ارزش استفاده می شوند.

مدیرعامل ZEGA گفت: "با استفاده از گفتگوهای طولانی به عنوان قرار گرفتن در معرض بازار، بیشترین ضرری که می توانم از دست بدهم 8٪ تا 10٪ از دیدگاه بازار سهام است." ETF تماس ها را از SPY خریداری می کند که به عنوان SPDR S&P 500 ETF Trust نیز شناخته می شود. ارائه‌دهنده صندوق گفت که کاندیدای ایده‌آل برای این ETF شخصی نزدیک به بازنشستگی است که می‌خواهد ضرر را محدود کند. این صندوق همچنین در شرکت هایی مانند American Airlines AAL سرمایه گذاری می کند. -0.49٪ و Occidental Petroleum OXY، -1.72٪.

بخشی از پرتفوی سرمایه گذاری شده در اختیار خرید سهام، درازمدت در معرض بازارهای سهام قرار می گیرد و به دنبال پتانسیل رشد است و در عین حال خطر کاهش را کاهش می دهد. ZEGA در بیانیه ای گفت: "بخشی از پرتفوی سرمایه گذاری شده در درآمد به دنبال تولید پول برای کمک به خرید گزینه های سهام است."

در ماه تا به امروز، ETF 2.2% در مقایسه با سود 2.6% S&P 500، رشد 3.6% برای Dow Jones Industrial Average DJIA رشد داشته است. -0.00٪ و 0.8٪ افزایش برای Nasdaq Composite Index COMP، -1.71٪.

Pestricelli گفت که اگر "هدف شما شکست دادن بازار سهام است، برای شما به اندازه کافی تهاجمی نیست"، اما اگر هدف شما این است که تمام شب بخوابید، ZDHG ممکن است ارزش دیدن داشته باشد.

گزینه های کم حجم

رقبا عبارتند از Amplify BlackSwan Growth و Treasury Core ETF SWAN، -0.22٪، که بیش از 900 میلیون دلار را مدیریت می کند و از سال 2018 وجود داشته است. SWAN در ماه تاکنون 0.2٪ کاهش یافته است، اما نسبت هزینه آن 0.49٪ است.

یکی از بزرگترین ETFها با هدف کاهش تحرکات بازار، iShares MSCI USA Min Vol Factor ETF USMV، -0.40٪، 29 میلیارد دلار را مدیریت می کند و در ماه نوامبر تاکنون 2.7 درصد رشد داشته است و دارای نسبت هزینه 0.15 درصد است. USMV در سال 2011 راه اندازی شد. همچنین در Invesco S&P 500 Low Volatility ETF SPLV، -0.06٪، که یک دهه نیز وجود داشته است، در ماه نوامبر 4 درصد رشد داشته و نسبت هزینه آن 0.25 درصد است.

بصری هفته؟

آیا زمان گرفتن چاقوهای در حال سقوط فرا رسیده است؟ این سوالی است که فرانک کاپلری از Instinet ما را وادار می‌کند در مورد آن فکر کنیم، در حالی که به دسته‌ای از ETF‌ها اشاره می‌کند که چرخه هفتگی خوبی داشتند اما به‌طور دیگری در لانه بودند. اینها عبارتند از Cathie Wood's Ark Innovation ETF ARKK، -5.30٪، KranShares CSI China Internet ETF KWEB، -1.43٪، SPDR S&P Biotech ETF XBI، -4.21٪، شرط‌بندی و بازی‌های ورزشی Roundhill ETF BETZ، -2.20٪، درمیان دیگران. به این نگاه کن:

از طریق Instinet

اگر فکر می‌کنید زمان آن رسیده که دوباره به یکی از این نام‌ها بپردازید، به ما بگویید.

خواندن ETF خوب

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب