روش های رفع موهای زائد صورت و بدن در خانم ها جراح پلاستیک و زیبایی- دکتر جمیلی

خیال کنید به هر عاملی نتوانسته اید موهای زائد پایین بغل خود را از میان ببرید و در یک مهمانی هم شرکت کرده باشید

توسط HONARMANDKHABAR در 20 شهریور 1401
خیال کنید به هر عاملی نتوانسته اید موهای زائد پایین بغل خود را از میان ببرید و در یک مهمانی هم شرکت کرده باشید. احتمالا در آن روزگار بطور ناخودآگاه احساس شرم، نا امیدی و نبود اعتماد به نفس به شما دست خواهد داد. برای بخش اعظمی از افراد، اصلاح یا اپیلاسیون موهای زائد جزء ضروریات محسوب میگردد. ولی کلیدی پیدایش لیزر، خیال می‌گردد در آینده ای خیر چندان دور، بکارگیری طریق های دیرین از دربین بردن موی زائد به خاطره ای تبدیل شوند. از اینرو به جرات می توان گفت لیزر موهای زائد، بهترین شیوه از فی مابین بردن موهای زائد به جهت همیشه است.
  • آلوئه ورا همان طور که می دانید یک گیاه دوچندان مالامال خواص به جهت پوست و مو می باشد و امروزه به کارگیری از آن رواج پیدا کرده است.
  • چنانچه به دوران قاعدگی خویش عکس العمل کردید می توانید از تامپون استفاده کنید، البته خوب تر هست لیزر را تا آن گاه از پریود خویش به تعویق بیاندازید.
  • پیش از اقدام به لیزر در صورتی که به مواد دارویی آلرژی دارید یا این که داروی خاصی استعمال می کنید به پزشک معالج خود بگویید.
  • هزینه ها متغیر هست و به کارداران متفاوتی بستگی دارد؛ البته توصیه می‌کنیم متن تعرفه سرویس ها کلینیک آنیل را مشاهده فرمایید.
  • در همین طرز نخ کلیدی تکنیک خاصی بر روی پوست شکل حرکت میکند و حساس به دام انداختن موهای بیش تر شکل در دربین نخ، موها کنده می‌شوند.
  • گزینه­‌های دیگر که به جهت نواحی کوچک تن به کارگیری می‌شود، رفع موی زائدبا موچین و اپیلاسیون حرفه‌ای می باشد که بوسیله یک کارشناس زیبایی انجام می‌شود.
برخی از همین زنان ممکن میباشد در گیر ناباروری شوند یا دیگر، پریود را تجربه نکنند. به جهت نتیجه‌گیری بهتر، این کار را بعداز هربار اپیلاسیون انجام دهید. برای گرفتن بهترین نتیجه، دوبار درهفته از آن به کارگیری کنید. یک نوار اپیلاسیون بردارید و موها را در جهت مخالف خارج بکشید. ممکن است همین ماسک برای اشخاص مستعد آکنه موءثر نباشد و منجر به مسدودشدن منافذ و ارتقا خطر تولید جوش شود. پوست را محکم نگه دارید و موم سرد شده را در مغایر جهت پرورش مو به‌سرعت بکشید.

کلینیک زیبایی آدرین

در این طرز اساسی به کار گیری از دستگاه های منحصر به فرد مهم زدن پالسی از نور به پوست افراد، موهای باطن پیاز مو را از بین می برند. با از در میان رفتن موهای زائد داخل پیاز مو، رشد دوباره موها متوقف می شود. بهترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد افرادی که موهای ضخیمی اینجا کلیک نمایید دارا‌هستند لیزر الکساندرایت میباشد که به مدت طولانی تری باقی خواهد ماند و هیچ عوارضی ندارد . لیزر الکساندرایت برای نژاد ایرانی که اهمیت موهای ضخیم تری هستند مطلوب خیس میباشد . مسافت در بین جلسات لیزر موهای زائد، بسته به محل لیزر می تواند دربین یک تا دو ماه متغیر باشد . پودرهای موبر بدون درد هستند و درزمانی کاهش از چند دقیقه موها را در خویش حل می‌کند. استفاده از موادی حساس چسبندگی بالا برای برداشتن موهای زائد، روشی همگانی در دربین مردان وزنان است. این طریق هر دسته موی زائدی را به‌راحتی از فی مابین می برد و مدت برگشت مو هم طولانی‌تر است.

موارد مستعد موهای زائد

مکمل های تغذیه ای شامل انواع مولتی ویتامین ، املاح معدنی و همینطور مکمل های تخصصی نظیر قرص آهن،قرص ضد ریزش مو، قرص جوانساز پوست وانواع کلاژنو تقویت سیستم ایمنی به فعالیت برده است. علاوه بر مکمل ها محصولات آرایشی بهداشتی، تجهیزات پزشکی، محصولات زناشویی و به طورکلی تمام اقلام داروخانه ای نیز در لیست فروش آنلاین همین داروخانه وجود دارند. توزیع موهای زائد زنان ، به خصوص در منطقه تناسلی، بیشتر وراثتی است.

بهترین منش های محافظت از مو فر

برخی از عوامل می توانند بر شتاب پرورش مو تأثیر بگذارند، از جمله تغذیه، داروها و عوامل ژنتیکی.همچنین حساس ارتقا سن ممکن میباشد شتاب پرورش مو نیز کند شود. نه تاثیری ندارد چون همین کرم ها مو را از ریشه از در بین نمی برند . تا چند روز آنگاه از لیزر هر روزگار که قصد خروج از منزل را دارید حتماً کرم ضد آفتاب استعمال کنید چون پوست تحریک شده و آسیب‌پذیر است. روزی که قرار می باشد لیزر انجام بدهید بایستی لباس گشاد بپوشید که آن‌گاه از اتمام کار، احساس سوزش نداشته باشید. افرادی که به جهت درمان اندومتریوز از دارو استعمال می‌کنند.

مو چه میزان پرسرعت پرورش می کند؟

یکی از مهم ترین مزیت این معالجه نداشتن درد آن نسبت به سایر نحوه های دیگر است. از لیزر علاوه بر حذف موهای زائد می قدرت از خواص درمانی دیگر آن مانند معالجه واریس ، جوانسازی و ترمیم پوست ، درمان فوتودینامیک و آکنه یا جوش به کارگیری کرد. خانم ها در مقایسه حیاتی مردها موهای نخ نما تری داشته و برای لیزر نیاز به تعداد جلسات بیشتری دارند. چرا که موهای نخ نما ملانین کمتری سایت مرجع دارند و تاثیر لیزر به جهت معالجه موهای زائد به میزان ملانین یا این که همان رنگدانه ها بستگی دارد. بخاطر همین ، درمان موهای زائد تن مردان اساسی لیزر سهل وآسان تر است و زودتر به سرانجام می رسد. لیزر موهای زائد یکی از متداول ترین روش ها به جهت معالجه موهای زائد تن مردان می باشد که در کل دنیا طرفدار متعددی دارااست و روزانه تعداد آقایانی که از همین طریق به کارگیری می نمایند ، عمده می شود. گرچه ممکن می باشد رنگ موهای سر شما به صورت طبیعی تیره باشد، ولی موهای صورت شما اینگونه نیستند. لیزرهایی که به صورت رایج به کارگیری میشوند، به مهربانی نمی توانند موهای واضح روی چانه را از بین ببرند. این طرز برای خانم های که موهای دیره بر روی زنخدان خود دارا‌هستند خوب تر خواهد بود. داروهای ضد آندروژنی، مانند اسپیرنولاکتون، اکثر وقت ها برای مسدود نمودن اثرات آندروژن در بدن استفاده میشوند.

لیزر مو های زائد

الکترولیز مو هم یک خط مش حل مستمر برای از فی مابین بردن موهای زائد تن در خانم ها و آقایان است که از جریان الکتریکی به جهت از میان بردن مو از ریشه به کارگیری می کند. در همین روند ، از یک الکترود سوزنی شکل به کارگیری می شود که جریان الکتریکی را از پوست بدن انتقال داده و ریشه های مو را از در میان می برد. همین روند در بخش ها کوچکتر مانند ذیل بغل و ابرو بهتر عمل می کند. طبق نظریات طب اسلامی، نوشیدن دمنوش نعناع در صبح می‌تواند به کمتر ترشح تستوسترون و رویش موهای زائد بدن کمک کند. اما افراد مبتلابه رفلاکس معده، می بایست درمصرف آن احتیاط کنند. گاها در بعضی از اشخاص ممکن هست چند سال نیاز باشد تا به طورکامل موهای زائد تن وی از بین برود که این حالت بسیار نایاب است. لیزر موهای زائد، یک شیوه غیر تعرضآمیز از بین بردن موهای زائد رفع موهای زائد می باشد که، به کمتر موهای اجباری تن کمک می کند. این یک عدد از دوستداشتنی ترین طریق های پوستی در اکنون حاضر می باشد و افراد بیشتری به جهت خلاص شدن از شر موهای زائد از این طرز استفاده می کنند.

الکترولیز موهای زائد صورت : از بین بردن موهای زائد مطلوب برای گونه های پوست

به طور یگانه یک گونه از این کرم ها حیاتی نام آمپولوریتین شناخته می شود که شما دو بار در روز به مدت یک ماه آن را استفاده می کنید. این کرم با مهار ساخت آنزیم کیفیت دستگاه لیزر تیتانیوم هایی که سبب ساز تحریک رشد مو می شوند عمل می کند. این کرم موها را برطرف نمی کند، البته سرعت رویش آنها را کند کرده و باعث می شود آنها دقیق تر و نرم خیس شوند. در صورتیکه سوابق گذشته تبخال در حوزه‌ رخ یا ناحیه تناسلی ، سابقه مصرف دارو بخصوص آکوتان ، سوابق مشکلات هورمونی و … دارید اساسی پزشک معالج خویش در بین بگذارید . • از استعمال از عطر یا این که محصولات بر مبنا الکل اجتناب کنید. شما می‌توانبد در صورت نیاز موهایتان را دارای هماملیس خشک کنید.

ضایعات مرسوم پوستی شامل چه چیزهایی است؟

وقت خویش را به جهت فکر نمودن در مورد اینکه بخواهید موهای زائد بدن خویش را حذف نمایید هدر ندهید. ولی رویش و پرورش دوباره موها ی زائد پس از مدت كوتاهی ناراحت‌كننده و آزاردهنده بود. در صورتی که برطرف کردن موهای زائد اهمیت لیزر و الکترولیز را دوست ندارید، می‌توانید دارای یک کارشناس پوست کلام کنید تا برای از میان بردن موهای زائد بدن، کرم‌های مخصوصی به جهت شما تجویز کند. الکترولیز روشی است گوناگون حساس لیزر موهای زائد، که به عنوان یک درمان اثرگذار به جهت از بین بردن موهای زائد هم به حساب می‌آید. همین روش می‌تواند بر روی کل گونه های پوست‌ها و موها نتیجه‌ بخش باشد. اضطراری به ذکر میباشد هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک آنیل مناسب‌‌تر از هر جای دیگری است.

لیزر موهای صورت

تیم کارشناس ما در کل مراحل معالجه در دسترس شما هستند به این ترتیب درصورتیکه شما هرگونه نگرانی و ناراحتی دارید، می‌توانید حیاتی کلینیک تماس بگیرید. شما می‌توانید برای اطمینان یافتن و آشنا شدن با نحوه درمان، در یک دوران مناسب حیاتی دکتر خود ملاقات کنید. لیزر درمانی، یک شیوه خیلی مؤثر برای موهای متراکم و دسته‌ای است. منجر پر‌نور شدن پوست در نواحی گزینه حیث و بخصوص در نصیب پایین بغل و بیکینی می‌شود. اشخاصی که در طول روز خیلی در معرض آفتاب قرار می‌گیرند نباید از این متد به کار گیری کنند زیرا تابش آفتاب بر بر روی قسمت لیزر شده منجر سوختگی محل و تغییر تحول رنگ آن نصیب خواهد شد. هرچه موها تیره خیس و قطور خیس و نیز پوست واضح خیس باشد، تاثیر لیزر عمده است. به این ترتیب آن‌گاه از تصحیح بگذارید یک سری روز بگذرد تا پوست به تغییرات عادت کند. اگر موها به سمت زیر رشد کرده اند به سمت راست یا چپ اصلاح کنید. همت کنید به حس خویش در خصوص موها اعتنا نمایید و به چشم ها اعتماد نکنید. برداشتن مو با موچین می‌تواند خسته‌کننده باشد و هرگاه غلط انجام ‌شود، می‌تواند باعث پوسته پوسته شدن و اگر موچین در پوست فرو برود می تواند موجب آسیب شدن پوست شود. به جهت پرهیز از التهاب قسمت مو زدایی شده، یک کرم مرطوب کننده ملایم به پوست بمالید.
آخرین مطالب