"سعی می کنم مردم را به سمت مارپیچ نزولی سوق ندهم": چرا برخی از والدین باید خود را برای بازپرداخت مالیات کمتر در سال 2022 آماده کنند

[ad_1] در سال 2021، افزایش اعتبار مالیاتی کودک به میلیون‌ها خانواده از طریق پرداخت‌های ماهانه کمک مالی کرد.در

توسط HONARMANDKHABAR در 30 دی 1400
[ad_1]

در سال 2021، افزایش اعتبار مالیاتی کودک به میلیون‌ها خانواده از طریق پرداخت‌های ماهانه کمک مالی کرد.

در سال 2022، به گفته متخصصان مالیاتی که برای مشتریان آشفته آماده می شوند، همین اعتبار مالیاتی ممکن است حجم بسیاری از بازپرداخت های مالیات بر درآمد را کاهش دهد - یا حتی برخی صورت حساب های مالیاتی پیش بینی نشده را بدهد.

مایک زیتر، مالک خدمات مالیاتی Zeiter، در کارتاژ، مو، گفت: "با افراد زیادی که با آنها صحبت می کنم بسیار ناراحت خواهند شد."

Zeiter در نامه خود به مشتریان با شروع فصل مالیات در ژانویه، پیوند بین اعتبار مالیاتی کودک و بازپرداخت بالقوه کمتر را علامت گذاری می کند. 24. «هنوز سعی می کنم روی عبارت دقیق کار کنم. من سعی می‌کنم در ژانویه مردم را در یک مارپیچ نزولی قرار ندهم."

از پاییز، پل فنر، بنیانگذار TAMMA Capital در حومه دیترویت، به مشتریان می‌گوید اگر پرداخت‌های ماهانه اعتبار مالیاتی کودکان را دریافت کرده‌اند، بازپرداخت آنها ممکن است کمتر باشد و برخی ممکن است حتی مالیات بدهکار باشند.

"من آن دانه را کاشته ام. فنر، پدر چهار فرزند که وجوه اعتبار مالیاتی کودک را که دریافت کرده بود در حساب پس‌اندازی قرار می‌دهد، گفت: «با وجود اینکه من آن بذر را کاشته‌ام، هنوز هم پیش‌بینی می‌کنم که خانواده‌هایی ناراحت شوند.» هر صورت حساب مالیاتی بالقوه

اما قانونگذاران افزایش یافت اعتبار مالیاتی کودک برای سال 2021، پس چرا Fenner، Zeiter و سایر متخصصان مالیاتی انتظارات برای بازپرداخت مالیات را مدیریت می کنند نزول کردن?

این به روشی برمی گردد که کنگره اعتبار را در هنگام تصویب طرح نجات 1.9 تریلیون دلاری آمریکا در ماه مارس افزایش داد. قبل از آن زمان، اعتبار حداکثر 2000 دلار به ازای هر فرزند واجد شرایط پرداخت می شد. این قانون حداکثر پرداخت را به 3600 دلار برای کودکان زیر 6 سال و 3000 دلار برای کودکان بین 6 تا 17 سال تبدیل کرد.

نیمی از مبلغ افزایش یافته به اقساط ماهانه از جولای تا دسامبر تقسیم شد. نیمی دیگر از اعتبار به شکل سنتی و با بازپرداخت مالیات به صورت یکجا در می آید. مسئله این است که مبلغ یکجای انتظار در بال، چه تا 1800 دلار برای بچه های کوچکتر یا 1500 دلار برای بچه های بزرگتر باشد، کمتر از حداکثر 2000 دلار است.

برای روشن بودن، خانوارها می توانند از پیش پرداخت صرف نظر کنند و مبلغ مقطوع بیشتری را انتخاب کنند. وزارت خزانه داری گفت، با این حال، خانواده های بیش از 61 میلیون کودک در ماه دسامبر 16 میلیارد دلار پرداخت کردند و IRS از ماه جولای به خانواده ها نزدیک به 93 میلیارد دلار پرداخت کرده است.

حتی اگر مردم بفهمند که بازپرداخت کمتری دریافت می‌کنند زیرا مبلغ بیشتری دریافت کرده‌اند، Fenner گفت که بازپرداخت کوچک‌تر ممکن است همچنان یک شوک عاطفی باشد زیرا بسیاری از مردم خواهان بازپرداخت هستند که می‌توانند برای آن برنامه ریزی کنند. فنر افزود: «تجربه آن در صورت عدم نمایش چیز دیگری است.

آمار IRS نشان می دهد که میانگین بازپرداخت مالیات بر درآمد فردی تا اوایل دسامبر 2815 دلار بوده است.

دولت بایدن می خواهد اعتبار افزایش یافته در سال 2022 به عنوان بخشی از لایحه گسترده تر شبکه ایمنی اجتماعی ادامه یابد. شکاکانی مانند سن. جو مانچین، یک دموکرات میانه رو از ویرجینیای غربی، تردیدهای خود را دارد و آینده این لایحه و اعتبار افزایش یافته نامشخص است.

"به طور ناگهانی، پس باید آن را پس بدهی"

دلیل دیگری نیز وجود دارد که این نسخه از اعتبار مالیاتی کودک می تواند به بازپرداخت تبدیل شود: تعهد بازپرداخت در صورتی که یک خانواده پیش پرداخت ها را دریافت کند اما در سال 2021 پول زیادی به دست آورد.

قبل از اینکه واجد شرایط بودن برای بخش افزایش یافته اعتبار شروع به حذف تدریجی کند، یک فرد باید تا 75000 دلار بپردازد. 150000 دلار برای یک زوج متاهل که به طور مشترک بایگانی می کنند و 112000 دلار برای فردی که به عنوان سرپرست خانواده تشکیل پرونده می دهد.

IRS در حال ارسال نامه هایی است که نشان می دهد به هر خانواده دریافت کننده اعتبار چقدر پرداخت کرده است. اگر خانواری پیش پرداخت ها را دریافت کند اما درآمد سالانه آن بالاتر از این آستانه باشد، IRS اضافه پرداخت ها را جبران می کند. بسته به بقیه وضعیت مالیاتی یک فرد، گفته است که صورتحساب را یا با کاهش بازپرداخت یا اضافه کردن مانده بدهی تکمیل می کند.

Zeiter گفت که این یک بیداری بی ادبانه دیگر خواهد بود - به خصوص پس از سه دور بررسی محرک. وقتی نوبت به پرداخت‌های تاثیر اقتصادی می‌رسد، قوانین می‌گویند افرادی که این پول را دریافت کرده‌اند، در صورتی که در نهایت بیش از سطوح واجد شرایط بودن درآمد کسب کنند، مجبور به بازپرداخت آن نیستند. اکنون، وقتی صحبت از اعتبار مالیاتی کودک می شود، «به یکباره، باید آن را پس بدهید. اینها بزرگترین نگرانی های من از نظر مکالمه با مشتریان هستند.

عوارض بالقوه اعتبار مالیاتی در طول فصل مالیاتی رخ می دهد که IRS هشدار می دهد ممکن است خشن شود. مقامات وزارت خزانه داری می گویند که کارکنان آژانس پر بار، کم کار، عقب ماندگی و نیاز به پول بیشتری برای رفع نیازهای مالیات دهندگان دارند.

پیچیدگی های اعتبار مالیاتی کودک به سردردهای اداری می افزاید. به عنوان مثال، دو نفر از مشتریان فنر می توانستند از کمک استفاده کنند. آنها سعی کردند از طریق یک پورتال آنلاین IRS از پیش پرداخت ها انصراف دهند. کار نکرد و آنها هرگز نتوانستند با کسی در IRS ارتباط برقرار کنند تا مشکل را برطرف کند. او گفت: «آنها نتوانستند جلوی آمدن چک ها را بگیرند.

یکی از مشتریان جوآن برک نیز ممکن است به کمک نیاز داشته باشد. برک، از مشاوران مالی برچ استریت در وین، ویرجینیا، گفت که IRS اخیراً نامه ای به مشتری ارسال کرده است که در آن گفته شده است که او مبلغ 500 دلار اعتبار مالیاتی برای کودک دریافت کرده است، اگرچه این کار را نکرده است.

تصور برک این است که ممکن است اطلاعات اظهارنامه مالیاتی منسوخ پس از طلاق مشتری در ژانویه 2021 باشد. اقدامات مشتری مانند بررسی سوابق بانکی و بررسی حساب IRS آنلاین او.

اما برک ممکن است نیاز داشته باشد که برای رفع مشکل با IRS ارتباط برقرار کند - احتمالی که پس از تماس با آژانس برای سؤالات دیگر، ساعت‌ها معطل ماندن و شنیدن قطع شدن سیستم خودکار از آن می‌ترسد. برک گفت: "این واقعاً تلاش کرده است... من فقط می خواهم به هر قیمتی از IRS اجتناب کنم."

آیا اعتبار مالیاتی دیگری می تواند کمک کند؟

بر اساس گزارش IRS، مبلغ یکجا اعتبار مالیاتی کودکان ممکن است برای خانواده‌هایی که اقساط ماهانه دریافت می‌کنند کمتر باشد، اما کنگره همچنین اعتبار مالیاتی مراقبت از کودکان و افراد وابسته (CDCTC) را برای سال 2021 افزایش داد و آن را «به‌طور قابل‌توجهی سخاوتمندانه‌تر» کرد.

به عنوان مثال، حداکثر پرداخت اعتبار تا 4000 دلار برای یک وابسته واجد شرایط و 8000 دلار برای دو نفر یا بیشتر افزایش می یابد. این از 1050 دلار برای یک کودک و 2100 دلار برای دو یا بیشتر است. درصد هزینه های تحت پوشش از 35 درصد به 50 درصد رسید و قوانین آستانه درآمد کاهش یافت.

مرکز سیاست دو حزبی دارای یک ماشین حساب است که تخمین می زند چقدر پول می تواند تحت اعتبار افزایش یافته دریافت کند.

Zeiter گفت CDCTC "باید تاثیر بسیار مهمی داشته باشد". او خاطرنشان کرد، اما کمک مالیاتی با بازپرداخت بالاتر واقعاً به خانواده‌های بچه‌های کوچک‌تر که نیاز به مراقبت از کودک دارند تعلق می‌گیرد. (این اعتبار برای افراد تحت تکفل زیر 13 سال و برخی افراد وابسته بزرگسال اعمال می شود.)

البته برای مطالبه این اعتبار در سال گذشته یک خانواده نیاز به یافتن و پرداخت مرکز یا فردی برای نگهداری از کودکان داشت. این سخت‌تر از آن چیزی بود که به نظر می‌رسد، زیرا مهدکودک‌ها با کمبود نیروی کار، افزایش هزینه‌ها و بسته شدن احتمالی مواجه بودند.

بر اساس نظرسنجی که در ماه سپتامبر توسط انجمن ملی آموزش کودکان خردسال منتشر شد، یک سوم از ارائه دهندگان مراقبت از کودکان در نظر داشتند تا سال آینده تعطیل شوند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب