طرح پیری: چگونه خانه خود را برای همیشه خانه خود کنیم

[ad_1] زمانی که این سریال را برای آمادگی برای زندگی در سن 65 سالگی به بالا شروع کردم، فکر نمی کردم امسال برنا

توسط HONARMANDKHABAR در 1 دی 1400
[ad_1]

زمانی که این سریال را برای آمادگی برای زندگی در سن 65 سالگی به بالا شروع کردم، فکر نمی کردم امسال برنامه ریزی و اجرای این برنامه ها به این سرعت بگذرد. تنها چند ماه باقی مانده بود، فشار خودم را احساس کردم و متوجه شدم که شوهرم، دارنی، 64 ساله، باید کار کند تا اگر در اینجا پیر شویم، خانه ما در لنسینگ، میشیگان، مناسب‌تر باشد.

سپس برای من روشن شد که آماده سازی خانه 2800 فوت مربعی ما که در سال 1929 ساخته شد - دو طبقه و یک زیرزمین - برای قدیمی شدن در محل، یک روند مداوم بود. اما من و دارنی (یک معلم دبیرستان) به برنامه ای نیاز داشتیم، تا زمانی که هنوز خانه خود را خانه ابدی خود می بینیم.

بمانیم یا برویم؟

پس با یک دفترچه نشستیم.

اولین مجموعه رکوردها درباره مزایا و معایب انتقال از خانه ای بود که به مدت 32 سال در آن زندگی می کردیم به خانه ای به سبک مزرعه در آب و هوای گرم تر که مشکل راه پله را حل می کند.

در واقع، ایده حرکت در آن زمان بسیار زیاد بود. و در حالی که محله ما هم از نظر فروش خانه و هم از نظر قیمت رونق دارد، به این معنی است که قیمت یک مکان جدید که نیازی به بازسازی و سایر هک‌ها ندارد گران خواهد بود. ما تصمیم گرفتیم به پیری در محل متعهد شویم.

سپس تمرکز ما بر روی کارهایی که باید انجام دهیم تا خانه را در سال‌های آینده راحت و ایمن کنیم تغییر کرد.

متصل: 90 درصد مردم می خواهند در خانه خود پیر شوند

آنچه می دانیم و آنچه می تواند اتفاق بیفتد

من فهرستم را با چیزهایی که می‌دانستیم شروع کردم - در مورد آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد.

آنچه می دانستیم: چالش ها و ترس های فیزیکی فعلی ما در مورد پیری در این مکان. این مشاهده خوشایند نبود، زیرا دانستن اینکه چگونه بدن شما تغییر کرده است، نوشتن آن و برنامه ریزی برای مقابله با آن می تواند تحقیرآمیز و واقعی باشد.

در مورد من، من مشکلات مزمنی دارم، مانند کمر و زانوهای خودم، که پس از اطلاع تصمیم می‌گیرند در صورت درخواست خم نشوند. هر دو یک خانه سه طبقه را به یک چالش تبدیل می کنند. به احتمال زیاد این وضعیت بهتر نخواهد شد.

ما پله های بیرونی خود را در سال 2010 بازسازی کردیم، که سال ها خوب بودند اما اخیراً شیب دار به نظر می رسیدند. بنابراین، تابستان امسال با اضافه کردن چند مرحله اضافی، آنها را دوباره کار کردیم. وقتی مواد غذایی و سایر بسته بندی ها را حمل می کنم، تفاوت زیادی وجود دارد.

این یک تصمیم سریع بود، اما برخورد با پله ها در داخل خانه کمی چالش برانگیزتر بود.

همچنین ببینید: چگونه با والدین سالخورده خود "گفتگو" داشته باشیم؟

برخورد با مراحل

در اینجا نرده ها را در سراسر خانه تقویت کردیم و نرده های دستی را در زیرزمین اضافه کردیم. و برای کاهش ترافیک روی پله ها، من شروع به استفاده از شوت لباسشویی خود کردم که از طبقه دوم ما تا زیرزمین ادامه دارد.

بهترین راه این است که ماشین لباسشویی و خشک کن را به طبقه دوم خود منتقل کنیم تا از بالا و پایین رفتن به زیرزمین جلوگیری کنیم، اما ما بدون تعمیرات اساسی جایی برای آن نداریم.

حمام: از آنجایی که به دلیل ترک خوردگی و زنگ زدگی لوله‌های قدیمی مجبور به تعمیرات اساسی در آنجا شدیم، تصمیم گرفتیم وان چدنی قدیمی را با وانی که ضلع‌های پایین‌تری دارد، تعویض کنیم که ورود و خروج را آسان‌تر می‌کند و همچنین چسبندگی بیشتری دارد. شبکه ها به دیوار

حمام با دوش را در نظر بگیرید.

istock

همچنین توالت هایی با نیمرخ برآمده در نظر می گیریم که برای زانوهای مزاج مطلوب تر است. من اغلب به اپیزود گریس و فرانکی با جین فوندا و لیلی تاملین فکر می کنم، جایی که یک توالت مدرن کم حاشیه چالش بزرگی برای گریس بود. خنده دار نه خنده دار (مارتا کافمن، تهیه کننده گریس و فرانکی، به تازگی به عنوان تأثیرگذار در خیابان بعدی 2021 در سنین پیری معرفی شده است.)

ما همچنین یک چنگ زدن به آنجا اضافه می کنیم.

من و شوهرم واقعاً به فناوری و آنچه که ارائه می دهد علاقه مندیم. بنابراین، ما تکالیف خود را برای ابزارهای "هوشمند" انجام دادیم که می توانند به ما در بالا رفتن سن کمک کنند. در نتیجه، ما یک سیستم امنیتی پیشرفته خانه ایجاد می کنیم که شامل دوربین ها، چراغ ها و قفل های هوشمند است.

خواندن: آیا انتقال به دوران بازنشستگی منطقی است؟

ما همچنین ترموستات و ردیاب‌های دود خود را به نسخه‌های هوشمند ارتقا داده‌ایم که می‌توانیم از طریق تلفن‌هایمان نظارت کنیم. ما قبلاً چند دستیار مجازی بی‌سیم داشتیم که هرگز از آنها استفاده نکرده بودیم، اما اکنون آنها را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در صورت افتادن هر یک از ما کمک بگیرند.

ترس از افتادن

وقتی صحبت از افتادن شد، این بزرگترین ترس من با افزایش سن است. می دانم که تنها نیستم و دلیل خوبی وجود دارد. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، از هر سه سالمند یک نفر هر سال کاهش قابل توجهی دارد. من و دارنی می دانیم که سقوط می تواند بر توانایی ما برای زندگی مستقل تأثیر بگذارد.

برای جلوگیری از سقوط، کلیدهای روشنایی را در بالا و پایین هر پله اضافه کردیم. من همچنین چراغ های خواب خریدم و آنها را به صورت استراتژیک در اطراف خانه قرار دادم.

یکی از بهترین نکاتی که برای جلوگیری از زمین خوردن و آسیب دیدم دریافت کردم، از بین بردن بهم ریختگی روی پله ها و کف بود. من به داشتن انبوه کتاب روی پله ها و روی زمین کنار تختم معروف هستم. دارنی ابزارهای خود را در حالی که روی خانه کار می کرد پهن کرد. این چیزها قبلا عادت های بدی بودند، اما وقتی از زمین خوردن می ترسید بد معنای جدیدی پیدا می کند.

از آنجایی که آب و هوای ما ممکن است برای لحظه ای بد شود، ما همچنین به بودجه سال 2021 خود اضافه کرده ایم تا افرادی را استخدام کنیم تا ایوان ها، پیاده روها و کوچه ها را از برف و یخ تمیز نگه دارند.

هزینه ها عاملی برای آماده سازی خانه ما برای پیری در محل بود. برخی از خریدها را به تعویق انداختیم، مانند خرید یک ژنراتور کامل خانه برای جایگزینی ژنراتور قابل حملی که چند سال پیش خریدیم. مشکل این است که ژنراتورهای کل خانه قیمت بسیار بالایی دارند، از حدود 6000 تا 10000 دلار برای خانه ای به اندازه ما.

این احتمالاً خرید بزرگ بعدی ما در محل خواهد بود - یک روز.

خرید معوق دیگر ما: سیستم گرمایش و سرمایش جدید. خانه ما یک سیستم گرمایش بخار غول پیکر در حین ساخت آن نصب کرده است، ما بیش از حد خوش شانس بودیم که هنوز شکست نخورده ایم. اما هر زمستان نفسم را حبس می کنم.

من نگرانم که وقتی کمتر انتظارش را داریم، یک قبض کلان برای تعویض سیستم گرمایشی و سرمایشی دریافت کنیم. ما تخمین هایی داریم و احتمالاً انتظار هزینه 10000 دلاری را داریم. امیدواریم بتوانیم این را تا سال 2023 به تعویق بیندازیم.

چه چیزی را فراموش کردم؟

گاهی اوقات حتی با بهترین لیست نمی توانید آنقدر دور در جاده را به تنهایی ببینید. ما از دوستان و خانواده پرسیدیم که برای رفع نیازهای سالمندی خود چه کاری انجام داده‌اند، و آنها نکاتی را به من دادند که فکر نمی‌کردیم که ممکن است برای شما مفید باشد:

  • نور هر اتاق را افزایش دهید. این شامل نورپردازی برای کارهای آشپزخانه و روشنایی بهتر در هر کجا که مطالعه می کنید می باشد. هر چه نور شما بهتر باشد، فشار کمتری به چشمان شما وارد شود، احتمال زمین خوردن شما کمتر می شود و پخت و پز در آشپزخانه راحت تر خواهد بود. برای جلوگیری از سقوط، حتماً نور بیرونی، از جمله چراغ‌هایی با حسگرهای حرکتی را اضافه کنید.
  • از شر کفپوش های زیبا اما لغزنده حمام خلاص شوید. به فرش های ضد لغزش نگاه کنید و آنها را در مقابل دوش یا وان قرار دهید. یا کف لغزنده را با کفپوش مشمع کف اتاق با کیفیت بالا یا کفپوش چوبی مهندسی شده جایگزین کنید.
  • درها را در حین تعمیر باز کنید. در حالی که احتمالاً فکر نمی‌کنید به آن نیاز داشته باشید، بیشتر خانه‌ها به درهای قابل افزایش برای دسترسی بالقوه ویلچر نیاز دارند. عرض ها، به خصوص در خانه های قدیمی تر، می توانند تا 28 اینچ باریک باشند. استاندارد تعیین شده توسط قانون آمریکایی های دارای معلولیت 32 اینچ است.
  • در مورد استفاده از فرش و دونده تجدید نظر کنیدمی توانند باعث واژگونی و سقوط شوند.
  • خلاص شدن از حمام را در نظر بگیرید. می توانید آن را با یک کابین دوش با صندلی نیمکتی جایگزین کنید تا از سختی بالا رفتن یا خارج شدن از وان جلوگیری کنید و خطر سقوط را تهدید کنید.

فکر می‌کردیم زمان کافی برای انجام هر کاری برای کمک به پیر شدن در محل داریم. اما سال 2021، البته، با کاهش سرعت در زنجیره تامین COVID-19 پیچیده بود. بنابراین آشپزخانه بازسازی شده ما احتمالاً شش تا هشت ماه از برنامه عقب است. ما نمی توانیم کابینت ها را زودتر تهیه کنیم.

در ادامه بخوانید: اسم آن را زندگی با کمک مجازی بگذارید: افراد مسن به لطف این هک های همه گیر می توانند مدت بیشتری در خانه های خود بمانند

من می گویم که ما در حال حاضر 50٪ در کل خانه آماده هستیم. حقیقت این است که هر چه بیشتر روی پروژه ها کار می کردیم، بیشتر متوجه می شدیم که باید انجام شود. مانند تعمیر و نگهداری منظم خانه، همیشه کاری برای دسترسی بیشتر و ایمن تر کردن خانه شما وجود دارد.

آندریا کینگ کولیر روزنامه نگار و نویسنده ای است که در لنسینگ، میشیگان مستقر است.

این مقاله با اجازه از NextAvenue.org, © 2021 Twin Cities Public Television, Inc. تمامی حقوق محفوظ است.

اطلاعات بیشتر از Next Avenue:


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن