فورد برونکو اسپورت 2022 مملو از شخصیت و توانایی های خشن است

[ad_1] قیمت: فورد برانکو اسپورت دارای MSRP اولیه 27265 دلار است. تریم برتر Badlands از 33935 دلار شروع می شو

توسط HONARMANDKHABAR در 7 بهمن 1400
[ad_1]

قیمت: فورد برانکو اسپورت دارای MSRP اولیه 27265 دلار است. تریم برتر Badlands از 33935 دلار شروع می شود.

فورد اف، -0.35٪ Bronco Sport در کنار Bronco جدید معرفی شد و برای مدل سال 2021 معرفی شد. تفاوت این است که Bronco Sport فقط به صورت 4 در در دسترس است و برای استفاده روزانه در خیابان نسبت به Bronco ناهموار تر و کامیون مانند تر طراحی شده است. اگر ظاهر و شخصیت Bronco را دوست دارید اما قصد ندارید زیاد در خارج از جاده انجام دهید، Bronco Sport می تواند SUV مناسبی برای شما باشد. با این حال، Bronco Sport به لطف یک سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد، آفرود بی‌رویه نیست.

برونکو اسپورت علاوه بر زیبایی‌شناسی شیک و قابلیت‌های ناهموار، با ویژگی‌های فنی کاربرپسند و موتورهای توربوشارژ خود را تحت تأثیر قرار می‌دهد. موتور 3 سیلندر توربوشارژ استاندارد تعادل رضایت بخشی از قدرت و کارایی را ارائه می دهد، در حالی که توربو 4 سیلندر عملکرد خوبی را ارائه می دهد.

فورد برونکو اسپرت 2022

آب کم عمق

برخی از شاسی بلندهای ساب کامپکت رایج مانند هوندا HR-V HMC، -1.54٪ صندلی‌های عقب جادارتر، مصرف سوخت بهتر و قیمت پایین‌تر دارند. از دیگر آفرودهای خوب در این بخش می توان به جیپ کامپس و سوبارو فوجیهی اشاره کرد. -0.44٪ کراس کانتری. با این حال، تعداد کمی از SUV ها در این کلاس به اندازه فورد برونکو اسپورت شخصیت دارند.

قیمت اسپرت فورد برانکو 2022

قیمت پایه فورد برونکو اسپورت 2022 از 27265 دلار شروع می شود. مدل میان‌رده Big Bend از 28825 دلار شروع می‌شود، تریم لوکس Outer Banks از 33075 دلار شروع می‌شود و مدل Badlands با قابلیت آفرود از 33935 دلار شروع می‌شود.

قیمت فورد برانکو اسپورت برای یک شاسی بلند جمع و جور کمی بالاتر از حد متوسط ​​است. قیمت آن نزدیک به جیپ چروکی بزرگ‌تر است، یکی دیگر از شاسی‌بلندهای آفرود توانمندتر در این کلاس. اگر به دنبال یک SUV کوچک با AWD استاندارد و خودروهای آفرود مناسب با قیمت پایین‌تر هستید، سوبارو کراس‌ترک ارزش بالایی دارد.

رانندگی با فورد برونکو اسپرت 2022

ایده Ford Bronco Sport این است که یک نسخه کاربردی تر و جاده پسند از Bronco معمولی باشد. فورد در ایجاد تعادل بین راحتی در جاده و قابلیت خارج از جاده، کار بسیار خوبی انجام داده است. در رانندگی روزمره در جاده های آسفالت شده، برونکو سواری دلپذیر و راحت دارد. اندکی رول بدنه در گوشه ها وجود دارد، اما اگر به دنبال چابکی اسپرت در SUV خود نباشید، آزارتان نخواهد داد.

موتور 3 سیلندر توربوشارژ پایه برای رفت و آمد روزانه کافی است. هیچ چیز الهام‌بخش خاصی در مورد عملکرد آن وجود ندارد و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک آن کار خود را با کمی سر و صدا به خوبی انجام می‌دهد. اگر به دنبال افزایش عملکرد هستید، موتور 4 سیلندر توربوشارژ اختیاری عملکرد بهتری دارد، اما مصرف سوخت آن قابل توجه نیست.

وقتی پیاده رو به پایان می رسد، Bronco Sport برای ماجراجویی آماده می شود. به لطف سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد و سیستم مدیریت زمین با حالت‌های GOAT (از هر نوع زمینی عبور می‌کند)، آفرود برای تازه‌کاران و متخصصان آسان است. فقط به حالت GOAT بروید که برای زمین زیر شما مناسب‌تر است، و از کارهایی که Bronco Sport می‌تواند انجام دهد تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.

وارسی: اونیکس، شب، نیمه‌شب - اسمش را هر چه می‌خواهید بگذارید، مشکی رنگ سیاه جدید در ماشین‌ها است

راحتی داخلی

فضای داخلی Bronco Sport نشان دهنده شخصیت خشن و در عین حال راحت این SUV است. این یک طراحی داخلی ساده با کنترل هایی است که برای راننده آسان است. بسیاری از پلاستیک های سخت در این فضای داخلی ممکن است احساس ارزان بودن آن را ایجاد کنند، اما در نظر گرفته شده است که تمیز کردن آن پس از یک ماجراجویی خارج از جاده آسان باشد.

فضای صندلی در جلو جادار است و فضای پا و سر فراوان دارد. صندلی‌های عقب به لطف شکل جعبه‌ای این SUV فضای سر زیادی دارند، اما فضای پای صندلی‌های عقب کمی تنگ است.

فضای بار کاملاً جادار است و به اندازه کافی بلند است تا دو دوچرخه کوهستان را در حالت ایستاده در خود جای دهد. در صورتی که بتوانید صندلی‌های عقب را تا کنید، محفظه بار بازتر می‌شود. شیشه جلوی عقب می تواند در حالی که درب بالابر در جای خود قرار دارد، پایین بیاید و بارگیری و تخلیه وسایل کوچک را آسان کند.

هچنین ببینید: هوندا پایلوت 2022 تقریباً همه چیز را درست انجام می دهد

یک ظاهر طراحی شده بیرونی

زیبایی فورد برونکو اسپورت به قدری شبیه به فورد برونکو معمولی است که چشمی که آموزش ندیده ممکن است متوجه تفاوت آن نشود. مهم ترین تفاوت این است که Bronco Sport منحصراً به صورت 4 در موجود است، اما می توانید Bronco را با چهار یا دو در تهیه کنید.

شکلی جعبه ای با حالت عمودی دارد که آن را از بسیاری از رقبای خود بلندتر می کند. ظاهری متمایز از یک آفرود دارد و قابلیت‌هایی برای مطابقت دارد. این با فاصله از زمین و زوایای نزدیک / خروج که برای خارج از جاده مناسب است طراحی شده است.

Bronco Sport در سمت کوچکتر شاسی بلندهای جمع و جور قرار دارد. ابعاد آن مشابه جیپ کامپس، نیسان NSANY است. -0.75٪ Rogue Sport و نوع 2 در از Ford Bronco.

وارسی: این پیکاپ کوچک به صحنه بازگشته و جوایزی را کسب کرده است

ویژگی های مورد علاقه

حالت های GOAT
حالت های Sand، Slippery، Sport، Eco و Normal به صورت استاندارد در هر Bronco Sport وجود دارد. تریم Badlands حالت‌های Mud/Ruts و Rock Crawl را اضافه می‌کند.

استاندارد AWD
سیستم چهار چرخ متحرک با سیستم مدیریت زمین به صورت استاندارد در هر فورد برونکو اسپورت وجود دارد و آن را برای آب و هوای برفی و ماجراجویی خارج از جاده مناسب می کند.

ممکنه خوشت بیاد: در اینجا پیکاپ برقی هامر جنرال موتورز عرضه می شود

ویژگی های استاندارد

ویژگی های استاندارد در مدل پایه فورد برونکو اسپورت شامل موتور 3 سیلندر توربوشارژ، چهار چرخ محرک، سیستم مدیریت زمین با پنج حالت GOAT (معمولی، اکو، اسپرت، لغزنده، شنی)، تهویه مطبوع و اطلاعات راننده است. صفحه نمایش و چراغ های جلو LED

سیستم اطلاعاتی-سرگرمی استاندارد SYNC 3 دارای یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با Android Auto و Apple AAPL است. -0.06٪ CarPlay. پورت های USB-A و USB-C در هاب رسانه، داخل کنسول مرکزی و پشت کنسول مرکزی قرار دارند.

مجموعه استاندارد فناوری ایمنی فورد Co-Pilot360 شامل نوربالای خودکار، نظارت بر نقاط کور با هشدار ترافیک متقاطع، سیستم حفظ خطوط، ترمز اضطراری خودکار و دوربین پشتیبان است. ترمز پس از برخورد نیز استاندارد است.

دیدن: فورد برانکو اسپرت محبوب دارای یک قطعه کوچک و بالقوه متحول کننده صنعت است که هیچ وسیله نقلیه دیگری ندارد

گزینه های کارخانه

تریم Big Bend برخی از امکانات رفاهی موجود را به Bronco Sport اضافه می کند. از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به جلوپنجره خاکستری کربنیزه با حروف سفید «برونکو»، چرخ‌های 17 اینچی، کاهش صدا اضافی، کنترل آب و هوای خودکار، صندلی‌های پارچه‌ای منحصربه‌فرد، تکیه‌گاه وسط عقب، سیستم بند MOLLE، آینه‌های گرم شونده، استارت دکمه‌ای و SiriusXM.

گزینه های زیادی برای تریم پایه موجود نیست، اما تریم Big Bend دارای یک بسته راحتی و یک بسته Ford Co-Pilot360 Assist + است. بسته راحتی، صندلی راننده برقی، گرمکن صندلی‌های جلو، چراغ‌های مه شکن LED، سنسورهای پارک عقب، پد شارژ بی‌سیم و موارد دیگر را اضافه می‌کند. Ford Co-Pilot360 Assist + کروز کنترل تطبیقی ​​با سرعت کامل را با مرکز بین خطوط، کمک فرمان فراری و ناوبری اضافه می کند.

خواندن: خرید خودرو از کارخانه گران به نظر می رسد، اما در واقع می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

تریم لوکس Outer Banks با اضافه کردن بسیاری از محتویات بسته راحتی به علاوه صندلی‌های چرمی اسپرت، صندلی برقی سرنشین جلو، فرمان گرم کن، کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه‌ای، تزئینات بیرونی مشکی، 18 بر روی تریم Big Bend ساخته شده است. چرخ‌های اینچی، راه‌اندازی از راه دور، چراغ‌های LED، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران و موارد دیگر. Outer Banks پکیج Ford Co-Pilot360 Assist + را به همراه یک بسته فناوری با صدای ممتاز B&O، رادیو HD، درب بازکن جهانی گاراژ و یک پد شارژ بی سیم ارائه می دهد.

تریم Badlands آماده ترین مدل برای آفرود در خط تولید Bronco Sport است. در بالای موتور استاندارد 2.0 لیتری توربوشارژ خطی 4، سیستم پیشرفته AWD، حالت‌های Mud/Ruts و Rock Crawl GOAT، سیستم تعلیق خارج از جاده، صفحات اسکید فلزی، قلاب‌های یدک‌کش جلو، جلوپنجره منحصر به فرد و قفسه سقف را اضافه می‌کند. ریل، پریز برق 110 ولت، کفپوش های منحصر به فرد، صفحه نمایش دیجیتال 6.5 اینچی در پانل ابزار، کف لاستیکی، صندلی های پارچه ای مخصوص که به راحتی تمیز می شوند، محفظه ذخیره سازی زیر صندلی در پشت، جلو 180 - دوربین درجه و Trail Control که مانند کروز کنترل برای آفرودهای کم سرعت است.

تریم Badlands با پکیج Ford Co-Pilot360 Assist + پکیج ممتاز که صندلی‌های دو رنگ چرمی، آینه کم‌نور خودکار، صدای B&O، دستگیره‌های رنگ بدنه درها، استارت از راه دور، سنسورهای پارک عقب، سیستم گرمکن را اضافه می‌کند، در دسترس است. فرمان، پد شارژ بی سیم و درب بازکن جهانی گاراژ.

موتور و گیربکس

دو موتور توربوشارژ برای فورد برانکو اسپورت موجود است. موتور پایه 3 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژر است. این موتور برای رفت و آمدهای روزانه و گاه به گاه خارج از جاده، با توازن خوب قدرت و کارایی بیش از حد کافی است.

4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ موجود به صورت استاندارد در تریم Badlands و اختیاری در سه تریم پایین تر است. این به Bronco Sport عضله زیادی اضافه می کند و رانندگی در جاده و خارج از آن را هیجان انگیزتر می کند. با این حال، مصرف سوخت پایین‌تر را برای شاسی‌بلندهایی با این اندازه برمی‌گرداند.

هر فورد برانکو اسپرت مجهز به سیستم چهار چرخ محرک است. نیرو از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود.

1.5 لیتری توربوشارژ خطی 3
181 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
گشتاور 190 پوند فوت در 3000 دور در دقیقه
مصرف سوخت شهر EPA / بزرگراه: 25/28 mpg

2.0 لیتری توربوشارژ خطی 4
250 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
گشتاور 277 پوند فوت در 3000 دور در دقیقه
مصرف سوخت شهر EPA / بزرگراه: 21/26 مایل بر گالن

این داستان در ابتدا ادامه داشت KBB.com.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن