قیمت میلگرد ساده بدون آج

قیمت میلگرد آجدار نوع کاربرد میلگرد در بتن تقویت معمولاً به روشهای مختلفی در واحدهای بتن آرمه که به طور دقیق ب

توسط HONARMANDKHABAR در 8 دی 1399

قیمت میلگرد آجدار نوع کاربرد میلگرد در بتن تقویت معمولاً به روشهای مختلفی در واحدهای بتن آرمه که به طور دقیق بر روی نقشه های سازه نصب می شوند، استفاده می شود. برنامه های مختلف در زیر ذکر شده است. خص شده است.

کاربرد میلگرد در سازه های بتنی

قاب مستقیم است برای افزایش مقاومت کششی بتن میلگرد خاموت از برجستگی آرماتور طولی در اثر کمانش و نیروهای برشی لوگیری کرده و از انتشار ترکها جلوگیری می کند. قاب سنجاقک مقاومت برشی خاموت ها و اتصال کامل بین میله دایره ای طولی و خاموت را تقویت کنید پیچ و مهره قاب برای قرار دادن دو شبکه افقی متوالی در یک فاصله مشخص در داخل قالب (خاک و بتن پایه) قاب رکاب برای حفظ آرماتورهای طولی یا طولی بین دیوار و دال بتنی (U شکل) یا دو جدول آرماتوربندی (شبکه) قاب ادکا لنگر منفی برای پشتیبانی از تیر در برابر نیروهای برشی خرید میلگرد میانه

انواع و تفاوت های میلگرد و آرماتور

به طور کلی، بتن بسیار محکم است، بنابراین خوردن آن به نیروی زیادی نیاز دارد. با این وجود، از آنجا که بتن دارای مقاومت کششی نسبتاً ضعیفی است، در نتیجه برای خلال یا پیچ خوردن بتن، ترکش آن بسیار کمتر از خوردگی مستقیم آن است. به همین دلیل از میله های آرماتوربرای افزایش مقاومت کششی بتن استفاده می شود و ترک ها دارای مقاومت کششی نسبتاً کمی هستند و نیروی خمش یا پیچش بتن کمتر است. مستقیماً بازنویسی کنید. از آرماتور برای افزایش مقاومت کششی بتن استفاده می شود. آرماتورها در طول و قطرهای مختلف موجود هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. با این حال، فقط شش نوع رایج وجود دارد.

خرید میلگرد اروپا (آلیاژهای کربن، منگنز، سیلیکون و غیره) ولاد کربن (میلگرد مشکی عمومی) روکش روی پوشش اپوکسی الیاف شیشهفولاد ضد زنگ انواع و تفاوت های تقویت کننده اروپایی در کشورهای اروپایی که عمدتاً کشورهای لرزه نگاری نیستند و از نظر زلزله در مناطق جغرافیایی ایمن قرار دارند، میلگردها با استفاده از روش حرارتی (thermex) تولید می شوند؛ بنابراین، تجزیه و تحلیل شیمیایی برای روش ترماکس برای تولید میلگرد مناسب ارزیابی می شود.

فولاد کربن

قمت میلگرد سیاه پرکاربردترین میلگرد است. این میلگرد از مقاومت کششی خوبی برخوردار است. یکی از اشکالاتی که در قاب سیاه وجود دارد زنگ زدگی است. پس از خوردگی، بتن اطراف ترک می خورد و در اثر آرماتور مشکی شکسته می شود.

پوشش اپوکسی

میلگرد روکش اپوکسی در واقع یک میلگرد روکش دار اپوکسی است. مقاومت این آرماتور همان مقاومت میله های آرماتورسیاه است اما مقاومت در برابر زنگ زدگی با استفاده از یک پوشش اپوکسی 70 تا 1700 برابر بیشتر است.

قاب گالوانیزه

قیمت میلگرد مقاومت در برابر خوردگی میلگرد گالوانیزه کمتر از پوشش اپوکسی است. با این وجود میلگرد گالوانیزه در برابر شکنندگی بسیار آسیب پذیر است، بنابراین از میلگرد روکش اپوکسی ارزش بیشتری دارد. میلگرد گالوانیزه حدود 40٪ گرانتر از اپوکسی است.

میلگرد فایبرگلاس

خرید فایبرگلاس ایده خوبی برای تقویت بتن است زیرا در برابر زنگ زدگی مقاوم است و زنگ نمی زند. با این حال، از آنجا که الیاف شیشه ترکیبی شبیه به الیاف کربن است، در هنگام استفاده از الیاف شیشه نمی توان آن را خم کرد. از نظر قیمت میلگرد فایبرگلاس حدود 10 برابر اپوکسی گرانتر است اما به آنجا بروید. فایبرگلاس به دلیل طولانی بودن کاربرد بسیار سبک است. هزینه برای همان مقدار اپوکسی تقریبا دو برابر است.

میلگرد فولاد ضد زنگ

گرانترین گزینه برای تقویت بتن، تقویت فولاد ضد زنگ است که تقریباً هشت برابر است. این یک آرماتوراپوکسی است. فولاد ضد زنگ 1500 برابر آرماتورسیاه است در برابر زنگ زدگی مقاوم است. معمولاً فولاد ضد زنگ مگر اینکه مورد نیاز باشد به دلیل قیمت بالا و استفاده کم بسیار خاص است اما از نظر کیفیت برای اکثر پروژه ها بهترین ماده آرماتوراست. علامت گذاری تقویت شده

قیمت میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان توزیع آرماتورها در بازار با علائمی که مکان های تولید آلیاژهای فولادی با کیفیت و اندازه را نشان می دهد. شکل زیر این علائم را نشان می دهد. حرف بزرگ تولید کننده را نشان می دهد، حرف بعدی اندازه قاب را نشان می دهد و علامت سوم نوع قاب را نشان می دهد. S معمولاً است در تیرهای بتونی از میلگرد استفاده کنید نیروی کششی تحمل کننده A: شکل 1-2 تیرآهن بتونی را با دهانه قبل از بارگذاری نشان می دهد. در وسط این بسته محوری قرار دارد که خط خنثی یا مرکزی نامیده می شود. پس از اعمال بار مطابق شکل 2-2، سیم خنثی فشرده یا کشیده نمی شود، بلکه لایه بتنی بالای سیم خنثی فشرده می شود. هرچه این لایه از حالت خنثی فاصله داشته باشد، جمع و جورتر شده و لایه زیر خنثی کشیده می شود؛ و هر چه این لایه ها بیشتر از حالت خنثی کشیده شوند.

بنابراین مشخص می شود که در یک تیر واحد از دهانه، پس از بارگیری، حداکثر کشش در ناحیه میانی تیر و در پایین ترین لایه تیر در زیر تیر خنثی ایجاد می شود؛ بنابراین باید آرماتورها را در نزدیکی بستر بتونی قرار داد تا در برابر نیروهای کششی مقاومت کند.

قیمت میلگرد امروز سطح مقطع این میله های آرماتوربر اساس مقدار نیروی کششی وارد شده به هر ناحیه محاسبه می شود، بنابراین ممکن است میله کششی در مرکز دهانه از نوار کششی اطراف آن بزرگتر باشد. از مکانهایی با کشش کم پشتیبانی می کند. شکل 2-3 مقاومت کششی تیرهای بتونی را نشان می دهد. تیرآهن بتنی قبل از بارگیری تیر بتن پس از بارگیری نمایش مقاومت کششی تیرهای بتونی ب- تحمل نیروی فشرده سازی: به دلیل مقاومت فشاری عالی، بیشتر نیروهای فشاری را می توان در مقابل بتن تحمل کرد.

قیمت میلگرد شاهرود در پرتو یک دهانه، در منطقه بالایی سیم خنثی، یک میله آرماتوربا کمترین فشرده سازی طبق استاندارد مربوطه قرار می گیرد (بدون محاسبه). بعضی اوقات سطح بتن به تنهایی نمی تواند در برابر فشار فشاری مقاومت کند یا در صورت لزوم می توانید ابعاد کوچکی از بتن را انتخاب کنید. قطعات در این مورد نیروی فشاری توسط میلگرد فشرده سازی پشتیبانی می شود. چنین میله های آرماتوردر ناحیه فشرده سازی (نزدیک سطح آزاد بتن) قرار دارند و سطح مقطع در مقاطع مختلف تیر با محاسبه تعیین می شود.

نمایش آرماتورهای کششی و فشاری در تیرهای بتونی در یک تیر واحد، مناطق کشش و فشار همانطور که گفته شد وجود دارد، اما شکل خمش تیر می تواند تحت شرایط مختلف تغییر کند برای روشن شدن این نکته، شکل خم شدن تیرها را که روی چندین تکیه گاه مداوم قرار داده شده (تیرهای دارای دهانه های متعدد) در نظر بگیرید (شکل 5-2). تیرهای دهانه چندگانه تحت تأثیر نیرو قرار می گیرند خرید میلگرد ضد زنگ

همانطور که از تصویر مشخص است، بار از بالا تیر را به مرکز پایین دهانه می کشد و آن را در بالا فشرده می کند، اما برعکس، برعکس، تیر از قسمت کشیده می شود. فشرده سازی در بالا و پایین؛ بنابراین، گاهی لازم است متناسب با کششی که به هر قسمت از تیر اعمال می شود، مقدار آرماتور را در بخشهای مختلف قسمت بتونی تغییر دهیم. این تغییرات گاهی با افزایش یا کاهش افزایش جهت ایجاد می شود. (سیتکا)، گاهی اوقات با تغییر موقعیت قاب از پایین به بالا یا بالا به پایین فراهم می شود. شکل 6-2 دو نوع افزایش جهت را نشان می دهد. به قابهایی که خم می شوند و در صورت لزوم تغییر جهت می دهند، آنکا می گویند. شکل 7-2 نمونه هایی از پشتیبانی معمول برای تیرهای بتونی را نشان می دهد.

قیمت میلگرد گالوانیزه برخی از نمونه های تقویت خم (وابستگی) دو نوع آرماتورمستقیم (sitka) نیروی برشی تحمل C: هنگامی که نیروی برشی یک قطعه بتن از مقاومت برشی بتن بیشتر باشد (شکل 2-8 را ببینید)، در تیر بتنی که خط خط خنثی را قطع می کند ترک ایجاد می شود. حدود 45 درجه است و در نهایت می توان یک قطعه بتن را برش داد. دارند. شکل 9-2 روش برش ناشی از نیروهای برشی بالا را نشان می دهد. اگر بتن نتواند از تشکیل این برش جلوگیری کند، لازم است با استفاده از میله هایی به شکل مناسب از برش جلوگیری شود.

دو شکل میله گرد برای برش های احتمالی مناسب است. شکل A- = 2-1 با توجه به آرماتورقوی، یک خط عمودی عمود بر صفحه برش در نظر گرفته می شود. این مقاومت توسط یک تکیه گاه واحد یا مرده ایجاد می شود. قرار دادن سخت کننده های مقاومت به صورت عمودی بر روی تیرهای بتونی دو نوع آرماتوربرای مقاومت در برابر نیروهای برشی تیر این عنصر مقاومت "Khamut" (تسمه رکاب) نامیده می شود.Khamoot (کمربند رکابی): گیره ar است خرید میلگرد مقاوم به زنگ زدگی

آخرین مطالب