ماسک آزمایشی مدل پوستی محدود 10 تخفیف

ماسک صورت پاک پوست لوسیون با وزن 15 گرم محصول بسیار خوبی ماسک لکسیون از شرکت Media Labs در فرانسه است. این ماس

توسط HONARMANDKHABAR در 23 مرداد 1399
ماسک صورت پاک پوست لوسیون با وزن 15 گرم محصول بسیار خوبی ماسک لکسیون از شرکت Media Labs در فرانسه است. این ماسک منبع غنی از آنتی اکسیدان های طبیعی و مصنوعی و سرشار از ضد باکتری های گیاهی و مصنوعی قدرتمند است. این محصول به آرامی پوست را لایه برداری ماسک لکسیون می کند و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. همچنین باعث رفع افتادگی و افتادگی ماسک لکسیون پوست می شود و پوست را روشن تر می کند. ماسک صورت شفاف پوست ، 15 گرم روی پوست وزن دارد و جوش و آکنه را از بین می برد.

ماسک های لکسیون

توضیحات پاک کردن ماسک صورت ماسک صورت پاک پوست لوسیون 15 گرم وزن دارد ، ماسکی است که منافذ پوست را از بین می برد. این ماسک حاوی عصاره اسطوخودوس است که باعث آرامش و ترمیم پوست می شود. عصاره گیاه آب پنیر موجود در این محصول ماسک لکسیون دارای خاصیت پاکسازی پوست است و عصاره دارچین آن منافذ را باریک می کند و ترشح سموم پوستی را تنظیم می کند. همچنین خاک رس سبز ماسک لکسیون موجود در آن به دلیل قدرت جذب زیاد ، باعث آلاینده های اضافی و سموم می شود.

کرم دور چشم لکسیون

ماسک صورت را پاک کنید مشخصات ماسک صورت پاک پوست سبوم اضافی را از روی پوست پاک کرده و از بین می برد منافذ کوچک شدن با خاصیت ترمیم کننده و تسکین دهنده ماسک لکسیون پوست صورت با یک فرمول ایده آل برای نرم کردن پوست خشک نحوه استفاده از ماسک صورت Clear Skin مدل 10 تا 15 دقیقه روی پوست بمالید و بعد با آب بشویید. از تماس با چشم.
آخرین مطالب