ما در اواخر دهه 50 زندگی‌مان هستیم و با کمتر از 1 میلیون دلار بازنشسته شده‌ایم: "آیا آن را رد کردم؟"

[ad_1] من 540000 دلار پس انداز کرده ام و همسرم 250000 دلار در صندوق بازنشستگی دارد. 60000 دلار هم در بانک دا

توسط HONARMANDKHABAR در 11 دی 1400
[ad_1]

من 540000 دلار پس انداز کرده ام و همسرم 250000 دلار در صندوق بازنشستگی دارد. 60000 دلار هم در بانک داریم. تصمیم گرفتیم زودتر بازنشسته شویم (من 58 ساله و او 57 ساله). تنها بدهی ما کامیون من است که ماهیانه 450 دلار است و بیمه من که 1300 دلار در ماه است. بودجه ما تاکنون حدود 3200 دلار در ماه بوده است (از زمانی که در پایان ژوئن بازنشسته شدم). این به ما حدود 38400 دلار در سال می دهد.

سال بعد که به 59 ½ (در پایان اکتبر) رسیدم، قصد دارم ماهانه 4000 دلار از صندوق بازنشستگی خود برداشت کنم. آیا وقتی بازنشسته شدم از اسلحه رد شدم؟

خواننده محترم

کاملاً صادقانه بگویم، سخت است بگوییم که خیلی زود بازنشسته شده اید یا خیر. اگرچه میزان دارایی های بازنشستگی خود و میزان بودجه سالانه خود را به اشتراک گذاشته اید، ممکن است همه هزینه های ممکن را در نظر نگرفته باشید یا هزینه های آینده را در نظر نگرفته باشید. و این واقعیت که شما سوال می کنید نشان می دهد که ممکن است فکر کنید خیلی زود بازنشسته شده اید.

همچنین - و ناامید نشوید، زیرا این در واقع چیز خوبی است - مردم بیشتر عمر می کنند، به این معنی که باید پول خود را طولانی تر کنید. شما می توانید تا 90 سالگی یا بیشتر زندگی کنید و به دارایی های خود برای بخشیدن نیاز دارید.

با در نظر گرفتن این موضوع، من دستورالعمل هایی دارم که به شما کمک می کند تشخیص دهید که آیا "اسلحه خود را برداشته اید". و همچنین، من فقط می خواهم به این نکته اشاره کنم که حتی اگر تصمیم بگیرید که خیلی زود بازنشسته شده اید، نیازی به وحشت نیست - این واقعیت است که شما بسیار مراقب هزینه های سالانه خود هستید و هنوز وضعیت خود را پس از بازنشستگی می سنجید. ، مهم است.

بودجه ها خیلی جذاب نیستند، اما شما قبلاً متوجه شده اید که چقدر مهم است که بدانید آیا بازنشستگی شما ایمن خواهد بود یا خیر. من مطمئن هستم که 3200 دلار در ماه شامل کامیون و بیمه شما می شود، اما آیا زمانی که شما و همسرتان می خواهید به شهر بروید یا همه خواربار و آب و برق، هزینه های اختیاری را شامل می شود؟ آیا با بودجه قبل از بازنشستگی شما قابل مقایسه است؟ و مالیات و تورم برای همه چیز زیر آفتاب، از جمله مراقبت های بهداشتی چطور؟ آیا در صورت بروز شرایط اضطراری جایی برای حرکت وجود دارد تا مجبور نباشید به حساب بانکی خود وارد شوید یا حتی بیشتر از حساب های بازنشستگی خود برداشت نکنید؟ احتمالاً شاهد تعمیرات خانه نیز خواهید بود یا مجبور خواهید بود ماشین خود را در طول زندگی خود تغییر دهید.

نگاه کن: وقتی سال آینده مطب دندانپزشکی خود را بفروشم 5 میلیون دلار برای بازنشستگی خواهم داشت - اما همسر و فرزندانم نمی خواهند من بازنشسته شوم.

شما مشخص نکرده اید که آیا این بیمه 15600 دلاری خودرو، خانه و سلامت را پوشش می دهد یا خیر، اما مطمئن شوید که هر سه را دارید. مراقبت های بهداشتی بسیار مهم است، به خصوص زمانی که منتظر واجد شرایط بودن برای Medicare 65 برای هر یک از شما هستید. همچنین ممکن است بخواهید در مورد چگونگی تأمین بودجه مراقبت های طولانی مدت که شامل خانه های سالمندان یا کمک های خانگی است فکر کنید. این حساب ها می توانند به راحتی پس انداز بازنشستگان را که به سختی به دست آورده اند جمع آوری کرده و از بین ببرند.

از دست ندهید: مدیکر کافی نیست - چرا بسیاری از آمریکایی های بالای 65 سال نمی توانند هزینه مراقبت های بهداشتی را بپردازند

همراه با بودجه خود، با نگاه کردن به جایی که پول شما ماه به ماه یا سال به سال می رود، در مخارج خود غوطه ور شوید. چیزی که امروز پول خود را برای آن خرج می کنید ممکن است چیزی نباشد که در یک یا پنج سال برای آن خرج می کنید، و احتمالاً در 10 یا 20 سال دیگر نیست. مراقب هزینه هایی باشید که ممکن است برای خلبان خودکار داشته باشید اما در واقع از آن استفاده نکنید ( مانند اشتراک در خدمات پخش جریانی) یا در حال حاضر بیش از حد هزینه کنید (مانند لباس). سعی کنید تعیین کنید که ممکن است در یک سال، پنج سال یا 10 سال آینده چه هزینه هایی داشته باشید - آیا آنها با بودجه و بودجه فعلی شما مطابقت دارند؟ اسکات مک‌لئود، یک برنامه‌ریز مالی معتبر و رئیس مشاور مالی براون، گفت: این فرآیند ساده به آنها کمک می‌کند "با دقت بیشتری تعیین کنند که آیا موفق خواهند بود یا خیر."

نکات مفیدتری برای سفر خود به پس انداز بازنشستگی می خواهید؟ MarketWatch را بخوانید هک های دوران بازنشستگی ستون

بحث‌های زیادی در مورد نرخ برداشت مناسب برای پس‌انداز و سرمایه‌گذاری وجود دارد، اگر می‌خواهید تا آخر عمر ادامه داشته باشد. قانون اساسی 4٪ بود، اما این موضوع در سال های اخیر به طور گسترده مورد مناقشه قرار گرفته است. هدف ایده آل این است که تا حد امکان تعداد کمی از این حساب ها را به دست آورید تا بتوانند با افزایش سن به رشد خود ادامه دهند - به این ترتیب تا زمانی که شما زنده هستید حذف نخواهند شد. هزینه سالانه فعلی شما به مبلغ 38400 دلار برابر است با نرخ برداشت 4.9٪ از حساب های بازنشستگی شما به تنهایی - اما دریافت 4000 دلار در ماه کمی بیش از 6٪ خواهد بود. آیا می توانید این هزینه های سالانه را حداقل تا زمان شروع تامین اجتماعی کاهش دهید؟ یا آیا جریان‌های درآمد دیگری وجود دارد که می‌توانید از هم‌اکنون تا زمانی که ادعای تامین اجتماعی می‌کنید در نظر بگیرید؟

من می خواهم یک دقیقه دیگر به تورم برگردم. یکی از دلایل بی‌شماری که چرا حفظ دارایی‌های دوران بازنشستگی شما تا زمانی که ممکن است ضروری است، این است که سرمایه‌گذاری، اگر تخصیص دارایی منطقی فرض شود، احتمالاً تورم را شکست می‌دهد.

اشتون لارنس، یک برنامه ریز مالی معتبر و شریک در Goldfinch Wealth Management می گوید: «برای مدت طولانی، تورم تمایل به تضعیف قدرت خرید داشته است. «یک استراتژی سرمایه‌گذاری بازنشستگی مؤثر باید شامل رشد، سرمایه‌گذاری‌های جایگزین و دارایی‌های درآمدزا باشد تا در برابر اثرات مخرب تورم محافظت شود.

سبدهای خود و ترکیب سرمایه گذاری آنها را مرور کنید. بسیاری از مردم به لطف رشد بازار سهام عاشق بازدهی شده اند که در دهه گذشته دیده اند، اما هیچ تضمینی برای ادامه آن وجود ندارد. شما باید برای رکود آماده باشید تا پس انداز خود را تضعیف نکنید. می توانید در شرکت هایی که دارایی های بازنشستگی شما برای پرتفوی شما قرار دارد با یک متخصص صحبت کنید.

اگر قبلا این کار را نکرده اید، یک حساب کاربری در سازمان تامین اجتماعی ایجاد کنید. در آنجا می‌توانید بررسی کنید که آیا کل سابقه کار و درآمد شما صحیح است یا خیر و می‌توانید ایده‌ای درباره اینکه مزایای بازنشستگی شما بسته به زمانی که شروع به مطالبه می‌کنید (چه در اوایل 62 سالگی باشد، چقدر خواهد بود یا خیر) به دست آورید. سن بازنشستگی یا تاخیر تا 70 سالگی). این عدد به شما ایده می دهد که چقدر کمتر از دارایی های بازنشستگی خود نیاز دارید.

همچنین ببینید: من 56 سال دارم، شوهرم 57 سال دارد و او بازنشسته است. ما حدود 750000 دلار و مستمری نظامی پس انداز کرده ایم. من از کار در آمریکا خسته شده ام. آیا می توانم سه سال دیگر بازنشسته شوم؟

به خاطر داشته باشید که هر چه زودتر قبل از سن بازنشستگی کامل خود مطالبه کنید، از مزایای کامل کمتری دریافت خواهید کرد و این یک کاهش دائمی است. دیوید هاس، یک برنامه ریز مالی معتبر و صاحب مشاوران مالی سرئوس، گفت، برای مثال، گرفتن بیمه اجتماعی در سن 62 سالگی تقریباً 30 درصد کاهش در مزایای مادام العمر خواهد داشت. این خیلی زیاد است و برای این زوج بسیار مهم خواهد بود.» نحوه مطالبه مزایای تامین اجتماعی بر آنچه همسرتان به تنهایی دریافت می‌کند نیز تأثیر می‌گذارد - کاهش مزایای شما معادل کاهش مزایای او در صورت بیوه شدن است.

باز هم نمی توانم با اطمینان بگویم که خیلی زود بازنشسته شده اید یا خیر. اگر این پاسخی نیست که انتظارش را داشتید، با یک برنامه ریز مالی واجد شرایط همکاری کنید تا اعداد خود را با جزئیات بیشتری بررسی کنید. و فقط به این دلیل که بازنشسته شده اید به این معنی نیست که نمی توانید به درآمدزایی ادامه دهید. اگر به این دلیل ترک کردید که قبلاً مجبور بودید یا از کاری که انجام می‌دهید خوشتان نمی‌آید، کار نیمه وقت یا آزاد را در نظر بگیرید که در آن می‌توانید ساعات کاری خود را تنظیم کنید و کاری را انجام دهید که شما را خوشحال می‌کند. این پول اضافی به معنای برداشتن کمتر از حساب های بازنشستگی شماست و به رشد دارایی های شما اجازه می دهد.

هاس گفت: «خبر خوب این است که تصمیم برای بازنشستگی مطلق نیست. «این زوج هنوز هم می توانند شغلی پیدا کنند، حتی شغلی با مزایا. آنها می توانند به مشاغل مختلفی بروند که دوست دارند بهتر باشد، حتی مشاغلی که دستمزد کمتری دارند. مزایا می توانند مشکل سلامتی را تا سن 65 سالگی حل کنند و با اجتناب از مزایای اولیه تامین اجتماعی، می توانند مزایای مادام العمر بالاتری را دریافت کنند.

خوانندگان: آیا پیشنهادی برای این خواننده دارید؟ آنها را در نظرات زیر اضافه کنید.

در مورد پس انداز بازنشستگی خود سوالی دارید؟ به ما ایمیل بزنید HelpMeRetire@marketwatch.com.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن