ما در دهه 60 زندگی خود هستیم، شوهرم قصد دارد تا زمانی که "بمیرد" کار کند و هزینه های پزشکی ما بسیار زیاد است - چگونه می توانیم اینطور بازنشسته شویم؟

[ad_1] شوهر من برای شهرستان کار می کند و تقریباً 55000 دلار در سال درآمد دارد، اما قبل از آن او یک خرده فروش

توسط HONARMANDKHABAR در 2 بهمن 1400
[ad_1]

شوهر من برای شهرستان کار می کند و تقریباً 55000 دلار در سال درآمد دارد، اما قبل از آن او یک خرده فروش بود که تنها حدود 36000 دلار درآمد داشت. در سال 1996، دخترمان درست زمانی که شغلش را تغییر داد، به یک بیماری خودایمنی غیرقابل درمان تهدید کننده زندگی مبتلا شد، بنابراین بیمه ای وجود نداشت. قبل از اینکه بتوانیم کمکی دریافت کنیم، مجبور شدیم چندین هزار دلار بدهی بدهیم.

سپس، هنگامی که او 18 ساله شد و از کار افتاد، در دهه 40م شروع به علائمی کردم که با چندین تشخیص غیرقابل درمان همپوشانی داشتند. من الان 60 ساله هستم، شوهرم 64 ساله است. ما تنها زندگی می کنیم، خانه خودمان داریم که تقریباً پرداخت شده است، 401 (k) و دو قبض بازنشستگی دیگر داریم، اما با توجه به آن، صرفه جویی زیادی نمی شود.

ما هر پنی که می توانیم پس انداز می کنیم، اما صورتحساب های پزشکی، داروها هرگز تمام نمی شوند. چگونه کسی می تواند با هر اتفاقی که می افتد آماده یا پس انداز کند؟

شوهرم قصد دارد تا زمانی که بمیرد یا بازنشسته شود کار کند! او چه انتخابی دارد؟

و بیایید به آن فکر کنید، در حدود 15 سال اول زندگی مان فکر می کردیم سالم هستیم و سپس ناگهان زندگی برای همه ما برای همیشه تغییر کرد.

نگاه کن: بدهکار و بازنشسته؟ چگونه آن را پرداخت کنید - یا اگر می توانید آن را نگه دارید

خواننده محترم

از شنیدن وضعیت استرس زا شما بسیار متاسفم. خیلی درست می گویید، وقتی همه فکر می کنند همه چیز خوب است، چیزی شبیه تشخیص می تواند تعجب آور باشد. خیلی خوب است که می شنویم خانه ای دارید که تقریباً آماده پرداخت آن هستید و مقداری قبض بازنشستگی دارید، حتی اگر در حال حاضر برای شما کافی نباشد.

موقعیتی که در آن قرار دارید بسیار چشمگیر به نظر می رسد، اما بدانید که تنها نیستید. بسیاری از آمریکایی‌ها - به ویژه در دو سال گذشته در طول همه‌گیری همه‌گیری - در سناریویی مشابه شما قرار گرفتند، جایی که امرار معاش کردند و ناگهان به دلیل بیماری، بیماری یکی از عزیزان، از دست دادن شغل و غیره در ترافیک پرت شدند. بر.

با این حال، می توان برنامه ریزی کرد و برای بازنشستگی آماده شد. کار زیادی نیاز دارد، حتی ممکن است احساسی باشد، اما ممکن است - و شما می توانید آن را انجام دهید.

اول، مانند هر هدف دیگر یا رویداد مهم زندگی، باید یک ارزیابی کامل از جریان نقدی و دارایی ها وجود داشته باشد. بررسی کنید که چه صورت‌حساب‌ها و بدهی‌هایی دارید، چه مقدار پول وارد می‌شود، چه مقدار مطلقاً باید خرج کنید و همه پولی که بیرون می‌آید. به این فکر کنید که چه منابع درآمدی ممکن است در هنگام بازنشستگی داشته باشید، مانند مزایای تامین اجتماعی، هر گونه حقوق بازنشستگی، و میزان برداشت شما حداقل از حساب های بازنشستگی شما چقدر است.

مورگان هیل، مدیرعامل هیل و هیل فایننشیال گفت: «بسیاری از مردم واقعاً غرق شده‌اند و سعی می‌کنند حساب‌های زیادی را در ذهن خود انجام دهند. او به شما پیشنهاد می کند که یک برنامه مدون داشته باشید و برای آینده پیش بینی کنید. "چیزی که من پیدا کردم این است که کمی امید می دهد." این تمرین نه تنها ایده روشنی از تصویر مالی شما به شما می دهد، بلکه می تواند ایده هایی در مورد چگونگی کسب درآمد بیشتر یا پرداخت بدهی ها نیز به شما بدهد.

در حال حاضر، به طور خاص برای صورتحساب های پزشکی. ابتدا، هر صورتحساب فردی را که دریافت می کنید مرور کنید - گاهی اوقات ممکن است خطاهایی وجود داشته باشد. سپس، و ممکن است شما قبلاً این را بدانید، اما برای کسانی که آن را نمی دانند، ارزش گفتن دارد، سعی کنید این تعادل ها را کاهش دهید.

صورت‌حساب‌های پزشکی، بر خلاف بسیاری از انواع دیگر بدهی‌ها، قابل مذاکره هستند و بیمارستان‌ها و سایر مراکز پزشکی ممکن است مایل به همکاری با بیماران در برنامه بازپرداخت باشند. چه با شرکت بیمه خود صحبت کنید، چه با مطب پزشک یا مرکز پزشکی که در آن این روش را دریافت کرده اید، در مورد آنچه که می توانید هزینه کنید صادق باشید.

همچنین، هزینه واقعی این خدمات پزشکی را دریابید - می توانید از Healthcare Bluebook یا FAIR Health، دو پایگاه داده و Medicare.gov برای جستجوی قیمت این خدمات در محل خود استفاده کنید. در مورد داروها هم همینطور است - می توانید از پایگاه های داده مانند GoodRx و SingleCare برای مقایسه قیمت داروها استفاده کنید. این وب سایت ها شفافیت و پشتیبانی را در مذاکرات ارائه می کنند، اگر بیش از حد به شما اهمیت داده شود.

نکات مفیدتری برای سفر خود به پس انداز بازنشستگی می خواهید؟ MarketWatch را بخوانید هک های بازنشستگی ستون

ممکن است یک وکیل بیمار در بیمارستانی وجود داشته باشد که بتوانید با او صحبت کنید تا به مشکلات مالی شما کمک کند. و می توانید از یکی از شرکت های بیمه خود بخواهید که تمام مطالبات شما را بررسی کند و به شما در یافتن استراتژی های مناسب کمک کند. مشاوران اعتباری نیز ممکن است بتوانند کمک کنند، اگرچه همیشه باید ابتدا با متخصصانی که با آنها کار می کنید مشورت کنید.

لیندا اریکسون، یک برنامه ریز مالی معتبر و بنیانگذار Erickson Advisors، گفت: این چیزی است که نباید انجام دهید - برای پرداخت این صورت حساب ها از حساب های بازنشستگی خود پول بردارید. اریکسون گفت: «این زوج تحت هیچ شرایطی نباید از برنامه بازنشستگی خود یا IRA برای پرداخت قبوض پزشکی پول بگیرند. «دارایی‌های بازنشستگی عموماً توسط طلبکاران محافظت می‌شوند و در صورتی که ممکن است مجبور به اعلام ورشکستگی شوند، نباید این حساب‌ها را تمام کنند.

رالف بندر، یک برنامه ریز مالی معتبر در Enduring Wealth Advisors، گفت: شما همچنین مجبور نیستید آن صورت حساب های پزشکی را روی کارت های اعتباری قرار دهید. وی گفت: برای پرداخت به آنها مستقیماً با تامین کنندگان کار کنید و پرداخت های ماهانه را به هر میزان ممکن انجام دهید. «قبض‌های پزشکی به ندرت سود دریافت می‌کنند. کارت‌های اعتباری با استفاده از نرخ‌های بهره بالا درآمد خود را به دست می‌آورند و استفاده از آن‌ها می‌تواند منجر به مارپیچ نزولی شود.»

بدانید چه مزایای دیگری برای شما در دسترس است. به عنوان مثال، می توانید برای صورتحساب های پزشکی که بیش از 7.5٪ از درآمد ناخالص تعدیل شده شما است، کسر مالیات بر درآمد را درخواست کنید. به گفته توماس اسکانلون، برنامه ریز مالی خبره در خدمات مالی ریموند جیمز، هزینه ها را فقط می توان تا حدی کسر کرد و کسر بیشتر از تفصیل شما یا کسر استاندارد (که در سال 2021 برای زوج های متاهل با هم 25100 دلار بود) را می گیرد. . سایر کسورات عمومی شامل مالیات های ایالتی و محلی، بهره وام مسکن و کمک های خیریه است.

همچنین ببینید: من 68 ساله هستم، شوهرم بیماری لاعلاجی دارد و دارایی 3 میلیون دلاری او به پسرش می رسد. من می خواهم بقیه روزهایم را در سفر بگذرانم - آیا پول کافی خواهم داشت؟

به تعویق انداختن تامین اجتماعی تا زمانی که هر دوی شما می توانید مزایایی را که هر ماه دریافت خواهید کرد را افزایش می دهد. البته، اگر همسر شما قبل از 70 سالگی بازنشسته شود، ممکن است مجبور شود درخواست کند، اما اگر قصد دارد تا این مدت کار کند، مزایای تاخیری باعث می شود که شاهد کاهش یا مالیات بر آن چک نباشید.

وام مسکن معکوس راه دیگری برای نگاه کردن است. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد وام مسکن معکوس وجود دارد.

در نهایت اشاره کردید که برنامه شوهرتان این است که تا زمان مرگ یا مجبور به بازنشستگی کار کند. در هر صورت، سعی کنید برای زمانی که دیگر کار نمی کند، برنامه ریزی کنید، حتی اگر به این معنی باشد که سایر اعضای خانواده را برای بحث درگیر کنید. و سعی کنید در صورت امکان دیدگاه جدیدی از کار پیدا کنید. هیل گفت که در مورد کار در دوران بازنشستگی یا عدم بازنشستگی تا یک تاریخ یا سن خاص، انگ زیادی وجود دارد.

خواندن: آیا فکر می کنید در دهه 60 زندگی خود را متوقف کنید؟ واقعی شدن

کار کردن در دهه 60 یا 70 زندگی یک شکست نیست، به خصوص زمانی که شما و عزیزانتان تمام تلاش خود را می کنید تا صورتحساب هایشان را بپردازید و سالم و سرپا بمانید. مکالمات متمرکز، همانطور که بسیاری از آمریکایی ها اکنون در پرتو ویروس کرونا هستند، فقط در آینده به شما کمک خواهد کرد.

خوانندگان: آیا پیشنهادی برای این خواننده دارید؟ آنها را در نظرات زیر اضافه کنید.

در مورد پس انداز بازنشستگی خود سوالی دارید؟ به ما ایمیل بزنید HelpMeRetire@marketwatch.com


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن