مبادلات "مشابه" چیست و چگونه بر مالیات بر عایدی سرمایه تأثیر می گذارد؟

[ad_1] به عنوان یک سرمایه گذار املاک، ممکن است بخواهید یک ملک را تخلیه کنید و آن را با دیگری جایگزین کنید. ق

توسط HONARMANDKHABAR در 11 آذر 1400
[ad_1]

به عنوان یک سرمایه گذار املاک، ممکن است بخواهید یک ملک را تخلیه کنید و آن را با دیگری جایگزین کنید. قیمت املاک و مستغلات در بسیاری از مناطق افزایش یافته است. ممکن است ملکی داشته باشید که فکر می‌کنید در بالای آن قرار دارد و می‌خواهید به سمت مراتع سبزتری بروید. به اندازه کافی منصفانه اما فروش یک ملک با ارزش به یک ضربه مالیاتی فعلی منجر می شود - شاید ضربه ای بزرگ. اگر قصد دارید از درآمد فروش برای خرید ملک جایگزین استفاده کنید، این یک نتیجه غیربهینه است.

چه باید کرد؟ مبادله بخش 1031 در مورد کمک. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

آنها چه هستند مبادله 1031، همچنین به عنوان یک تبادل "گونه های مشابه" شناخته می شود؟

در حال حاضر، بخش 1031 کد درآمد داخلی مورد علاقه ما به شما امکان می دهد با ترتیب دادن یک بخش مبادله - صرافی مشابه AKA، صورت حساب مالیات بر درآمد فدرال را برای تخلیه املاک و مستغلات با ارزش به تعویق بیندازید. این مانور تست شده دلیل بزرگی برای برخی سرمایه گذاران املاک و مستغلات برای ثروتمند شدن در طول سال هاست.

نسخه قبلی طرح مالیاتی بایدن توانایی شما را برای به تعویق انداختن مالیات ها در ازای بخش 1031 به شدت محدود می کند. اگرچه این پیشنهاد افزایش مالیات به وضوح در حال حاضر روی میز نیست، ممکن است زودتر بازگردد. اگر قانونگذاران در تلاش جدی باشند. کاهش کسری بودجه فدرال بنابراین ممکن است ایده بسیار خوبی باشد که بخش 1031 را زودتر از زمان دیگری مبادله کنید، در حالی که قوانین فعلی برای مالیات دهندگان هنوز پابرجاست.

بند 1031 مبانی مالیات معاوضه

تا زمانی که ملک منتقل شده (مالی که در حین مبادله تخلیه می کنید) و ملک جایگزین (مالی که در حین مبادله دریافت می کنید) مشابه باشند، می توانید اقدام به معاوضه ملک کنید. در حالی که این یک مشکل بالقوه به نظر می رسد، به این دلیل نیست که هر چیزی که به عنوان املاک تعریف می شود را می توان با هر چیز دیگری که به عنوان املاک تعریف می شود جایگزین کرد.

املاک چیست؟

سؤال خوبی بود. خوشبختانه، مقررات IRS از یک قلم بسیار گسترده برای تعریف املاک و مستغلات به منظور مبادله بخش 1031 استفاده می کند. نقطه شروع این است که املاک و مستغلات شامل زمین، بهسازی زمین، محصولات زمین طبیعی کشت نشده، و آب و هوا زمین است.

اگر دارایی های به هم پیوسته برای خدمت به یک ساختار دائمی با هم کار کنند (به عنوان مثال، سیستم هایی که برق، گرما یا آب یک ساختمان را تامین می کنند)، دارایی ها ممکن است به عنوان جزء ساختاری املاک واجد شرایط باشند. به عنوان مثال، یک خط لوله گاز که سیستم گرمایش ساختمان را تامین می کند، ملک محسوب می شود.

این مقررات همچنین نمونه‌هایی از دارایی‌های نامشهود را فهرست می‌کند که می‌توان آنها را املاک و مستغلات در نظر گرفت - مانند اختیارات، اجاره‌نامه، حق ارتفاق و حقوق توسعه زمین.

مقررات همچنین مقرر می دارد که هر ملکی که طبق قوانین ایالتی یا محلی قابل اجرا، اموال غیرمنقول تلقی می شود، برای اهداف مبادله بند 1031، دارایی غیرمنقول محسوب می شود.

در نهایت، مقررات به شما امکان می‌دهد در ازای بخش 1031، مقدار "تصادفی" از اموال شخصی دریافت کنید. اموال شخصی تصادفی ممکن است تا 15٪ از کل ارزش بازار منصفانه ملک را تشکیل دهد. به عنوان مثال، فرض کنید یک هتل کوچک به ارزش 30 میلیون دلار در ازای بخش 1031 خریداری می کنید. این مبادله ممکن است شامل دارایی شخصی به ارزش حداکثر 4.5 میلیون دلار (15٪ از 30 میلیون دلار) باشد و کل بسته واجد شرایط رفتار مطلوب تحت عنوان ماده 1031.

نقطه کلیدی: برای جزئیات کامل در مورد املاک و مستغلات، قبل از اینکه ماشه ای را که امیدوارید 100% معاوضه مالیات معوق تحت بخش 1031 باشد، با مشاور مالیاتی خود تماس بگیرید.

تاثیر "شارژ"

برای جلوگیری از سودهای مشمول مالیات فعلی از معاوضه املاک، باید از دریافت هرگونه "شارژ" خودداری کنید. چکمه به معنای پول نقد و اموالی است که به عنوان املاک تعریف نشده است. هنگامی که دارایی های رهن شده را شامل می شود، هزینه همچنین شامل مازاد رهن ملک منتقل شده (دینی که از شر آن خلاص می شوید) نسبت به رهن ملک جایگزین (دینی که بر عهده می گیرید) می شود.

اگر چکمه ای دریافت می کنید، در حال حاضر با سودی معادل کمتر از: (1) ارزش شارژ یا (2) کل سود شما از معامله بر اساس ارزش های بازار منصفانه مشمول مالیات می شوید. بنابراین اگر فقط مقدار کمی شارژ دریافت می کنید، مبادله شما همچنان عمدتاً مالیات به تعویق می افتد (برخلاف مالیات کاملاً معوق). از طرف دیگر، اگر کفش های زیادی تهیه کنید، می توانید سود مالیاتی زیادی داشته باشید.

ساده ترین راه برای جلوگیری از دریافت هزینه، جایگزینی یک ملک کم ارزش با یک دارایی با ارزش تر است. به این ترتیب، به جای دریافت شارژ، هزینه آن را پرداخت خواهید کرد. پرداخت هزینه منجر به سود مشمول مالیات در بخشی از معامله شما نمی شود.

در هر صورت، سود غیر مشمول مالیات در مبادله طبق بخش 1031 به دارایی جایگزین منتقل می شود، جایی که تا زمانی که ملک جایگزین را در یک معامله مشمول مالیات بفروشید، بدون مالیات باقی می ماند.

مبادله بخش 1031 به تعویق افتاد

همانطور که می‌توانید تصور کنید، برای کسی که می‌خواهد بخش 1031 را معاوضه کند، معمولاً دشوار است، اگر نگوییم غیرممکن است، شخص دیگری را پیدا کند که دارایی جایگزین مناسبی داشته باشد و همچنین می‌خواهد طبق بند 1031 مبادله کند و به صورت نقدی فروش نداشته باشد. صرفه جویی در این است که مبادلات معوق نیز ممکن است واجد شرایط پرداخت مالیات معوق تحت بخش 1031 باشند.

طبق قوانین معاوضه معوق، نیازی به معاوضه مستقیم و فوری ملکی با ملک دیگر نیست. درعوض، می‌توانید ملک منتقل‌شده را در ازای پول بفروشید، درآمد حاصل از آن را نزد یک کارگزار واجد شرایط که به‌عنوان نماینده شما عمل می‌کند، پارک کنید، ملک مناسبی برای مبادله پیدا کنید، و سپس با خرید ملک، مبادله‌ای بدون مالیات را ترتیب دهید. از طرف. در اینجا نحوه عملکرد یک تعویض با تاخیر معمولی آمده است.

* اموال منتقل شده (مالی که می خواهید مبادله کنید) را به الف منتقل می کنید واسطه ارز واجد شرایط. نقش واسطه صرفاً تسهیل مبادله بر اساس بخش 1031 در ازای کارمزدی است که معمولاً براساس یک مقیاس کشویی با توجه به ارزش معامله است. از نظر درصدی، هزینه های کارگزاری معمولاً کاملاً معقول است.

* سپس کارگزار یک فروش نقدی اموال منتقل شده شما را ترتیب می دهد. سپس کارگزار درآمد حاصل از فروش را از طرف شما نگه می دارد.

* سپس کارگزار از پول نقد برای خرید ملک جایگزین مناسبی که شما از قبل شناسایی و تأیید کرده اید استفاده می کند.

* در نهایت، واسطه، اموال جایگزین را برای تکمیل مبادله طبق بند 1031 به شما منتقل می کند.

وایلا! از نظر شما این سری معاملات مالیات معوق مبادله بند 1031 محسوب می شود چرا؟ زیرا بدون دیدن پولی که لغزنده‌ها را برای تراکنش‌های عمده روغن کاری کرده است، در نهایت با ویژگی جایگزین مواجه می‌شوید.

نقطه کلیدی: برای نیازهای اساسی مبادله معوق در بخش 1031 به نوار کناری مراجعه کنید.

پاداش پس انداز مالیاتی

اگر در هنگام مرگ همچنان مالک ملک جایگزین هستید، چه؟ تحت سیاست فعلی مالیات بر درآمد فدرال ما، هر گونه سود مشمول مالیات به طور کامل از طریق مقررات مطلوب دیگری کسر می شود که پایه مالیاتی دارایی متوفی را به ارزش بازار منصفانه آن در تاریخ مرگ افزایش می دهد. بنابراین، با توجه به قوانین فعلی، سود مشمول مالیات را می توان به طور نامحدود با چنین جایگزینی به تعویق انداخت و سپس در صورت فوت در حالی که هنوز مالک ملک هستید، حذف می شود. برو

سپس وراث شما می توانند ملک را بفروشند و مالیات بر درآمد فدرال صفر یا فقط مالیات اندکی بر اساس ارزیابی پس از مرگ بدهکار هستند، در صورت وجود. چه معامله ای شرط ملک به این صورت بدون نیاز به شریک شدن با عمو سام انجام می شود.

توجه: نسخه قبلی طرح مالیاتی بایدن به طور قابل توجهی وقفه افزایش تاریخ پایه مرگ را کاهش می دهد. اگرچه این پیشنهاد برای افزایش مالیات اکنون روی میز نیست، اما ممکن است دیر یا زود بازگردد. اگر او برگردد، فقط می توانیم امیدوار باشیم که بر کسانی که واقعاً ثروتمند هستند تأثیر بگذارد. انگشتان ضربدری

ردیف پایین

در حالی که مبادلات در بخش 1031 می تواند بسیار پیچیده شود، مزایای مالیاتی می تواند بسیار زیاد باشد و همه عوارض را ارزشمند می کند. همانطور که قبلا ذکر شد، تعویض بخش 1031 دیر یا زود ممکن است به شدت توصیه شود. در نهایت، برای جلوگیری از اشتباه، مشاور مالیاتی خود را استخدام کنید. سازماندهی مبادله در بخش 1031 یک پروژه DIY خوب IMHO نیست.

نوار کناری: الزامات مبادله معوق طبق بخش 1031

برای اینکه مبادله املاک معوق شما واجد شرایط معاوضه معاف از مالیات طبق بخش 1031 باشد، باید دو شرط مهم را رعایت کنید.

1. باید قبل از پایان دوره 45 روزه، ملک جایگزین را بدون ابهام شناسایی کنید دوره شناسایی. این مدت از لحظه انتقال ملک منتقل شده شروع می شود. شما می توانید با ذکر ملک جایگزین در یک سند کتبی و امضا شده که به واسطه ارائه می شود، شرایط شناسایی را برآورده کنید. در واقع، این سند می تواند حداکثر سه ویژگی مختلف را لیست کند که شما می توانید آنها را به عنوان یک ویژگی جایگزین مناسب در نظر بگیرید.

2. باید ملک جایگزین را قبل از پایان دریافت کنید دوره مبادلهکه نمی تواند بیش از 180 روز باشد. مشابه دوره شناسایی، دوره معاوضه نیز با انتقال ملک منتقل شده آغاز می شود. دوره مبادله به پایان می رسد زودتر از: (1) 180 روز پس از انتقال یا (2) تاریخ سررسید (از جمله تمدید) اظهارنامه مالیاتی فدرال شما برای سالی که شامل تاریخ انتقال است. هنگامی که سررسید اظهارنامه مالیاتی شما دوره مبادله را به کمتر از 180 روز کاهش می دهد، می توانید به سادگی اظهارنامه خود را تمدید کنید. این دوره کامل 180 روزه را بازیابی می کند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن