مدیر دارایی‌های رمزنگاری می‌گوید: ارزهای دیجیتال مختلف کمتر به هم مرتبط خواهند شد، زیرا سهام مراقبت‌های بهداشتی به یکسان حرکت نمی‌کنند و ETF طلا را حرکت می‌دهند.

[ad_1] سلام! به Distributed Ledger، خبرنامه هفتگی رمزارز ما، که هر پنجشنبه هر هفته به صندوق ورودی شما می رسد

توسط HONARMANDKHABAR در 23 دی 1400
[ad_1]

سلام! به Distributed Ledger، خبرنامه هفتگی رمزارز ما، که هر پنجشنبه هر هفته به صندوق ورودی شما می رسد، خوش آمدید. من فرانسیس یو هستم، یک خبرنگار ارزهای دیجیتال در MarketWatch، و این هفته شما را با جدیدترین و بهترین دارایی های دیجیتال آشنا خواهم کرد. مرا در توییتر پیدا کنید @FrancesYue_ بازخورد ارسال کنید یا به ما بگویید که چه چیزی را باید پوشش دهیم.

رمزگذاری برای یک لحظه

بیت کوین بیت کوین، -2.74٪ اخیراً در حدود 42900 دلار معامله شد که در هفت روز گذشته 1.5 درصد سود داشت. اتر ETHUSD، -3.26٪ در هفت روز گذشته زیان 2.2 درصدی را ثبت کرد و اخیراً در حدود 3287 دلار معامله شد. میم های رمزی Dogecoin DOGEUSD، + 1.41٪ در هفت روز گذشته 6.9 درصد افزایش یافته است، در حالی که نماد دیگر سگ، Shiba Inu SHIBUSD، -8.03 4.5 درصد افزایش داشته است.

معیارهای رمزنگاری
بیشترین سود قیمت % بازده 7 روزه
شبکه واحه 0.51 دلار 32.9٪
هماهنگی 0.36 دلار 26%
نزدیک به 18.4 دلار 19.3٪
خط تیره 143.6 دلار 16.2٪
اسمز 9.3 دلار 15.5٪
منبع: CoinGecko از 13 ژانویه
بزرگترین رکودها قیمت % بازده 7 روزه
المپوس 226.3 دلار -28.4٪
سرزمین عجایب 2197.28 دلار -13.8٪
حلقه چرخه 1.59 دلار -12.5٪
هلیوم 34.36 دلار -11.7٪
شبکه سلسیوس 3.28 دلار -10.3٪
منبع: سکهمارمولک از 13 ژانویه
رمزنگاری متنوع است؟

ارزهای دیجیتال عمده اغلب به صورت پشت سر هم معامله می‌شوند، زیرا احساسات سرمایه‌گذاران پیرامون اخبار مربوط به اقتصاد کلان، نظارت نظارتی و پذیرش گسترده دارایی‌های دیجیتال تغییر می‌کند. با این حال، برخی از شرکت‌کنندگان در صنعت گفتند، با این‌که فضای کریپتو با عمودهای مختلف صنعتی بالغ‌تر می‌شود، احتمالاً چنین همبستگی‌هایی ضعیف می‌شود.

جف دورمن، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در شرکت مدیریت دارایی‌های رمزنگاری Arca، در مصاحبه‌ای با Distributed Ledger می‌گوید: «هر بار که تعدیل بزرگی وجود دارد، همبستگی‌ها بلافاصله افزایش می‌یابد. اما به گفته دورمن، چنین همبستگی ها در طول زمان کاهش می یابد.

توکن‌ها در بخش‌های مختلف بازدهی بسیار متفاوتی را در سال گذشته نشان داده‌اند. بیت کوین حدود 25 درصد افزایش یافت در حالی که اتر 216 درصد افزایش یافت. در میان سایر بلاک چین‌ها، LUNA Terra بیش از 10.770 درصد رشد کرد در حالی که Solana SOLUSD، -3.06٪ بیش از 4000 درصد سود ثبت کرد. XRP XRPUSD، -3.99٪ و کاردانو ADAUSD، -4.71٪ بازدهی به ترتیب 160% و 335% گزارش شده است.

در همان دوره، شاخص DeFi Pulse، شاخصی با وزن سرمایه که عملکرد توکن های مالی غیرمتمرکز را ردیابی می کند، 42 درصد افزایش یافت.

توکن بلاک چین برای بازی های Axie Infinity AXSUSD، -6.15٪ و سندباکس به ترتیب 16.419% و 13.024% معامله شدند.

دورمن می‌گوید: «دلیلی وجود ندارد که دو دارایی در دارایی‌های دیجیتال پیچیده شده‌اند تا یکسان باقی بمانند. "به همین ترتیب، چرا انتظار دارید سهام خدمات بهداشتی به همان شیوه ای حرکت کنند که ETF طلا به عنوان ETF در مراحل اولیه اجرا می شود؟" همه آنها ETF هستند، نه اینکه شبیه هم باشند.

"در مورد دارایی های دیجیتال هم همینطور است. فقط به این دلیل که آنها در دارایی های دیجیتال بسته بندی شده اند، آنها را دارایی مشابه نمی کند. آنها متفاوت رفتار می کنند. ورودی های مختلفی وجود دارند که خروجی ها را کنترل می کنند، به گفته دورمن.

ارتباط بیت کوین با سایر ارزهای دیجیتال

این نمودار ارتباط بیت کوین را در سه سال گذشته با بلاک چین قرارداد هوشمند اتر، بلاک چین اثبات مشارکت Cardano که به توکن Decentraland MANAUSD Metaverse مرتبط است، نشان می دهد. -4.29٪، توکن میم Dogecoin، توکن غیرمتمرکز برای مبادله SushiSwap SUHIUSD، -0.84٪ و به ترتیب یک توکن ارز دیجیتال متمرکز بایننس کوین.

اگرچه نسخه ایده آل ارائه همبستگی بیت کوین با شاخص های مختلف با ارزش بازار وزنی عمودهای مختلف است، نمودار نمای کلی از نحوه معامله بیت کوین با سایر ارزهای دیجیتال ارائه می دهد.

همبستگی از -1.00 تا 1.00 متغیر است. همبستگی مثبت به این معنی است که دارایی ها در یک جهت حرکت می کنند، در حالی که همبستگی منفی به این معنی است که دارایی ها در جهت مخالف حرکت می کنند. هر چه قدر مطلق ضریب بیشتر باشد، رابطه قوی تر است.

بیت کوین در طول زمان با اکثر ارزهای دیجیتال منتخب همبستگی مثبت داشته است. ضریب همبستگی اتر آن به طور قابل توجهی بالاتر از سایر توکن ها است. همبستگی بیت کوین با اکثر ارزهای دیجیتال منتخب در آخرین دور فروش بازار افزایش یافت.

نشانگرهای سکه
ارگ افزایش بالقوه کریپتو؟

Citadel Securities، یک سازنده بازار الکترونیک که توسط کن گریفین تأسیس شده است، روز سه شنبه از سرمایه گذاری 1.15 میلیارد دلاری توسط غول سرمایه گذاری خطرپذیر Sequoia و شرکت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال Paradigm خبر داد.

در نظری، Thornton McEnerie از MarketWatch نوشت که چگونه این معامله می تواند به سیتادل نقدینگی بدهد تا بزرگتر شود و به خارج از کشور برود. مک‌انری نوشت: سال‌ها پنهان بود که گریفین می‌خواهد سیتادل گلدمن ساکس بعدی باشد، یک ابرقدرت خدمات مالی جهانی که می‌تواند بازارها را ایجاد کند، بر معاملات سهام تسلط داشته باشد و معاملات مالی را در مقیاس بزرگ تامین کند.

این معامله همچنین می‌تواند به افزایش بالقوه سیتادل در حوزه کریپتو اشاره کند، زیرا Paradigm یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر است که بر سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها و پروتکل‌های رمزنگاری تمرکز دارد.

در بیانیه ای، مت هوانگ، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت Paradigm، نوشت که "ما مشتاقانه منتظر همکاری با تیم Citadel Securities هستیم زیرا آنها فناوری و تخصص خود را به بازارها و کلاس های دارایی بیشتری از جمله ارزهای دیجیتال گسترش می دهند."

در مقایسه با برخی دیگر از شرکت‌های تجاری بزرگ، سیتادل با بازی کریپتو کمی تأخیر کرده است، که ممکن است به دلیل تردیدهای دیرینه گریفین در مورد دارایی‌های دیجیتال باشد، اگرچه در ماه اکتبر این میلیاردر گفت که شرکتش در صورت تعدیل ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال را معامله خواهد کرد.

سایر شرکت‌های تجاری بزرگ با فرکانس بالا، مانند Jump Trading و Hudson River Trading، رویکرد کمی خود را به این صنعت معرفی کرده‌اند، در حالی که صندوق تامینی کمی دو سیگما نیز نقش‌های ارزهای دیجیتال را برای ایجاد تجارت معاملات ارزهای دیجیتال خود استخدام کرده است.

Coinbase مبادله مشتقات را به دست می آورد

کوین‌بیس روز چهارشنبه اعلام کرد که صرافی مشتقات FairX را می‌خرد تا بتواند عرضه‌های صرافی رمزارز را به مشتریان خرده‌فروشی و نهادی گسترش دهد و با دادن مکانی برای تجارت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال و همچنین دسترسی به دنیای در حال رشد مشتقات مرتبط، به آن‌ها محلی بدهد.

بر اساس گزارش کوین مارکت کپ، پس از بایننس، کوین بیس با حجم معاملات 24 ساعته حدود 3.3 میلیارد دلار، دومین حجم معاملات نقطه ای در ارزهای دیجیتال را دارد.

افزودن FairX، یک صرافی مشتقات خرده‌فروشی مستقر در شیکاگو، به Coinbase کمک می‌کند تا با ارائه دسترسی مشتریان خود به معاملات آتی ارزهای دیجیتالی که در یک پلتفرم تحت نظارت CFTC معامله می‌شوند، گسترش یابد.

بر اساس گزارشی که در سایت داده CryptoCompare منتشر شده است، حجم مبادلات مشتقات کریپتو در ماه دسامبر به 2.9 تریلیون دلار رسیده است که از معاملات نقطه ای بیشتر است.

چه چیز دیگری؟

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، چانگ پنگ ژائو یا CZ، بنیانگذار بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، ۹۶ میلیارد دلار ثروت خالص دارد که بیشتر از مارک زاکربرگ است. ثروت، ارزهای دیجیتال شخصی CZ را در نظر نگرفت. بر اساس مقاله بلومبرگ، بایننس صحت برآوردهای بلومبرگ از ارزش خالص ژائو را به چالش کشید و گفت که این ارز دیجیتال "مستعد سطوح بالاتری از نوسانات است".

ژائو سال گذشته در توییتی به سرمایه گذاران هشدار داد که مدیریت ریسک هایشان مهم است. "من می توانم از دست دادن خانه را تحمل کنم. من همیشه می توانم در یک بانک کار پیدا کنم اگر بیت کوین به 0 برسد. سبک زندگی (ساده) من زیاد تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت. همه در شرایط یکسانی نیستند.» نوشت.

در دیگر اخبار مرتبط با رمزنگاری، شرکت‌ها و بانک‌های بیشتری سکه‌های پایدار خود را منتشر می‌کنند، نوعی از ارز دیجیتال که ارزش آن به دارایی دیگری، اغلب ارزهای فیات، مرتبط است.

پی پال در حال کاوش برای انتشار سکه پایدار خود است، در حالی که کنسرسیومی از بانک‌ها از جمله بانک جامعه نیویورک، NBH Bank، FirstBank، بانک ملی استرلینگ و بانک سینووس در حال راه‌اندازی استیبل کوین خود به نام USDF هستند.

شرکت های رمزنگاری، صندوق ها

در تجارت با شرکت های رمزنگاری، سهام Coinbase Global Inc. سکه، -0.72٪ بعد از ظهر پنجشنبه با 1% افزایش به 232.75 دلار معامله شد. در پنج جلسه معاملاتی گذشته 0.5 درصد کاهش داشته است. شرکت میکرواستراتژی مایکل دریانورد MSTR، -3.72٪ در روز پنجشنبه با 3.4 درصد کاهش به 497.34 دلار معامله شد و در پنج روز گذشته 0.3 درصد کاهش یافت.

شرکت معدن Riot Blockchain Inc. شورش، -2.93٪ سهام 3.2 درصد سقوط کرد و به 20.44 دلار رسید که در پنج روز گذشته 0.2 درصد کاهش داشت. سهام شرکت Marathon Digital Holdings Inc. مارا، -6.82٪ کاهش 6 درصدی به 28.53 دلار و کاهش 2.7 درصدی در پنج روز گذشته. یکی دیگر از ماینرهای Ebang International Holdings Inc. EBON، -7.04٪ با 7.1% کاهش در 0.98 دلار معامله شد، با 5.5% سود در پنج روز گذشته.

Overstock.com Inc. OSTK، -2.68٪ با 2.85 درصد کاهش به 52.23 دلار رسید. سهام در دوره پنج جلسه 2 درصد سقوط کرد.

Block Inc. SQ، -4.65٪ سهام s با افت 3.7 درصدی در هفته به 144.15 دلار رسید. شرکت تسلا TSLA، -4.63٪'s سهام با افت 4 درصدی به 1061.5 دلار رسید، در حالی که سهام آن در پنج جلسه گذشته 0.3 درصد کاهش یافت.

PayPal Holdings Inc. PYPL، -2.06٪ 1.5% از دست داد تا 184.52 دلار، در حالی که 4% ضرر را در دوره پنج جلسه ثبت کرد. NVIDIA Corp. NVDA، -4.44٪ 4 درصد از دست داد و به 268.47 دلار رسید و به دنبال زیان 4.8 درصدی در پنج روز گذشته بود.

Advanced Micro Devices Inc. AMD، -2.54٪ در پنج روز معاملاتی گذشته از بعدازظهر پنجشنبه با 2.7 درصد کاهش به 134.1 دلار رسید و 1.6 درصد از دست داد.

در فضای ProShares Bitcoin Strategy ETF BITO، -3.01٪ در روز پنجشنبه 2.2% کاهش یافت و به 27.01 دلار رسید، در حالی که Valkyrie Bitcoin Strategy ETF BTF، -2.99٪ با 2.2 درصد کاهش به 16.71 دلار رسید. استراتژی VanEck Bitcoin ETF XBTF، -2.80٪ با 2.5 درصد کاهش به 42.2 دلار رسید.

مقیاس خاکستری بیت کوین تراست GBTC، -5.11٪ با 3.4 درصد کاهش در بعدازظهر پنجشنبه با 30.97 دلار معامله شد.

خواندن مورد نیاز

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب