مزارع اجساد، کمپوست سازی انسانی، گورستان های حفاظتی: چرا می خواستم طرح بهتری برای دستورالعمل پایان عمر خود ایجاد کنم

[ad_1] نویسنده مالوری مک داف نویسنده "آخرین بهترین عمل ما: برنامه ریزی برای پایان زندگی ما برای محافظت از مرد

توسط HONARMANDKHABAR در 25 آذر 1400
[ad_1]

نویسنده مالوری مک داف نویسنده "آخرین بهترین عمل ما: برنامه ریزی برای پایان زندگی ما برای محافظت از مردم و مکان هایی که دوستشان داریم" است.

زمانی که من در دبیرستان بودم، پدرم نمونه اولیه یک تابوت کاج را ساخت که در کف دستش جا می‌شد، چوب‌ها در لمس صاف می‌شوند. مادرم جواهراتش را در جعبه ای که سال ها روی کمدش بود نگه می داشت.

پدرم به ما گفت: تشییع جنازه من باید جشن زندگی باشد و دوست دارم بدون مومیایی کردن یا طاق بتنی به خاک سپرده شوم. "امیدوارم قبل از مرگم تابوت خودم را اینگونه بسازم."

در آن زمان، برنامه‌های او برای مرگ مانند سر و صدای پس‌زمینه به نظر می‌رسید، که در نگاه یک نوجوان شبیه یک والدین بود.

سپس، در اواخر 30 سالگی، پدر و مادرم در تصادفات آینه‌ای که توسط رانندگان نوجوان در جاده‌های روستایی آلاباما به فاصله دو سال از یکدیگر برخورد کردند، جان باختند. سه برادر و خواهرم توانستند خواسته‌های پدرم را برآورده کنند، که ما را از شوک و سپس غم و اندوه به پیش برد.

به‌سرعت تا 50 سالگی‌ام، با نوجوانان خودم: از من دعوت شد تا داستان مراسم خاکسپاری سبز پدرم را در یک کنفرانس به اشتراک بگذارم تا به دیگران کمک کنم تا از قبل برای مرگ خود برنامه‌ریزی کنند. به 100 نفری که در تالار کلیسای اسقفی من، کلیسای جامع همه روح‌ها، در اشویل، کارولینای شمالی جمع شده بودند، نگاه کردم.

با این حال، کنفرانس به زودی نشان داد که من کار خود را در مورد زندگی و مرگ دارم.

در طول جلسه ای در مورد دستورالعمل های پایان زندگی، یکی از دوستان نزدیک زمزمه کرد: "من باید در اراده خود تجدید نظر کنم زیرا سابق من هنوز در آن است!"

آخرین خواسته های من با ارزش هایم مطابقت نداشت

از زمانی که 10 سال قبل، پس از طلاق خودم و مرگ پدر و مادرم، آنها را تهیه کردم، به مدارک نهایی خود نگاه نکرده بودم. با ادامه سمینارها و گروه های تفکیکی، صورتم سرخ شد: من سوزاندن سوزاندن را به دلیل دسترسی و راحتی آن انتخاب کردم - به سادگی تماس گرفتن و گرفتن نسخه.

آخرین خواسته‌های من با ارزش‌هایم به‌عنوان یک مربی محیط‌زیست یا با مثالی که پدرم برایم آورد، همخوانی نداشت.

یکی از سخنرانی‌ها به جای بردن جسد مستقیماً به سردخانه، بر مراسم تشییع جنازه در خانه تمرکز می‌کند.

متصل: چرا بیشتر آمریکایی ها به تشییع جنازه "سبز" فکر می کنند؟

کارولین یونگ، مدیر مرکز انتقال پایان زندگی اشویل، تصاویری از اعضای جامعه متوفی پوشیده از لحاف و گل‌های وحشی با اعضای خانواده در کنار آنها نشان داد. این به مردم کمک کرده است تا با استفاده از یخ خشک از بدن خود مراقبت کنند تا از مومیایی کردن اجتناب کنند، عملی از جنگ داخلی که با وجود رسوب فرمالدئید سمی در زمین ادامه دارد.

افتتاح گورستان حفاظت شده

یونگ گفت: «هیچ قانون ایالتی نیاز به مومیایی کردن ندارد. "و حمل جسد در ماشین شما قانونی است."

او تصاویر دلخراش اما صمیمی از نوجوانی را با لباسی سفید به اشتراک گذاشت که به حمل جسد پاکت‌بندی‌شده مادرش به قبر در پناهگاه یادبود کارولینا، یک گورستان حفاظت‌شده توسط جوان‌ها که از زمین برای همیشه از طریق ارتفاقات حفاظتی محافظت می‌کند، به اشتراک گذاشت.

من در اطراف زمین این گورستان قدم زده بودم، که شبیه قدم زدن در یک ذخیره گاه جنگلی بود، نه در یک چمن نگهداری شده، زیرا قبرها توسط علف ها، درختان و درختچه های محلی احاطه شده اند.

همچنین ببینید: کمپوست کردن بدن در حال تبدیل شدن به یک جایگزین محبوب "سبز" برای دفن و سوزاندن بدن است

برگشتم سمت دوست کنارم. دختران بزرگ ما که الان در دانشگاه هستند با هم به پیش دبستانی رفته بودند. چشمانش هم مثل من پر از اشک بود.

در طول جلسه، توضیح دادم که چگونه پدرم متوجه شد که قبرستان محله‌اش در فیرهوپ، آلاباما، نیازی به یک طاق بتنی در قبر ندارد. یک ماه پس از کشته شدن مادرم، پدرم یک سند دو صفحه‌ای چاپ شده را برای ما خواند که جزئیات مراسم تشییع جنازه‌اش را در آینده نشان می‌داد، مانند نوار تشییع جنازه‌اش و بیل‌های فراوان تا پیر و جوان بتوانند قبر را ببندند.

او در بهترین فرم زندگی اش بود، اما می خواست برنامه داشته باشیم. هنگامی که او دو سال بعد کشته شد (اگرچه او دوچرخه سواری با جلیقه فلورسنت و چراغ های انعکاسی در انتهای جاده داشت)، ما به آرزوی او برای تشییع جنازه ای که زمین را احیا می کرد، نه تخریب، دنبال کردیم.

به حضار گفتم: "من و خواهرم احتمالاً تنها فارغ التحصیلان دبیرستان فیرهوپ هستیم که جسد پدرمان را برای دفن در یخچال خانه تشییع جنازه محلی آماده کردیم."

جنازه پدرم به پزشکی قانونی و سپس سردخانه منتقل شد. با این حال، مدیر تشییع جنازه پذیرفت که طبق برنامه او را در رختخواب مادرم بپیچیم و جسدش را در تابوت کاج دست‌ساز یکی از دوستانم بگذاریم که تمام شب را برای کار می‌کشد.

ارائه طرحی برای آخرین آرزوهایم

پس از گوش دادن به سخنرانان دیگر در کنفرانس، می‌خواستم همان طرحی را برای دو دخترم، 22 و 15 ساله ارائه دهم، که به نظر می‌رسید با احیای اورژانس گری آناتومی راحت‌تر از صحبت در مورد مرگ و میر خودمان راحت‌تر باشند. اما به عنوان یک مادر مجرد، می‌دانستم که این سفر باید شامل هر دوی آنها شود، حتی اگر آماده گوش دادن کامل نباشند.

عصر همان روز وقتی به خانه برگشتم، پرونده بایگانی اتاق خوابم را باز کردم و پوشه حاوی وصیت نامه، بخشنامه سوزاندن مرده و بخشنامه احتیاط را بیرون آوردم. با توجه به آینده نامشخص فرزندانم در شرایط اضطراری آب و هوایی، به نظر نمی رسید آخرین آرزوی سوزاندن من در دهه 50 زندگی ام باشد.

بعد از مراسم تشییع جنازه ام با آبجو و کباب در Smokehouse Okie Dokie's، رستورانی که وقتی بچه های کوچکم در یک شب مدرسه به یک شام سریع نیاز داشتند، به طور کامل دستورالعمل مهمانی خود را فراموش کرده بودم. (طبق منو، "شام برای خوک ها" را تقدیم کرد).

پس از کنفرانس، در مورد جایگزین هایی برای سوزاندن سوخت های فسیلی برای سوزاندن بدن به استخوان های پودری و خاکستر یاد گرفتم. در حالی که بیش از 50 درصد مردم در ایالات متحده سوزاندن شعله را انتخاب می کنند، من در مورد آبکاری - که به آن هیدرولیز قلیایی نیز می گویند - شنیده ام که از آب و قلیایی برای حل کردن بدن استفاده می کند، نه سوخت های فسیلی، و در 20 ایالت قانونی است.

من همچنین در مورد یک مزرعه بدن که فقط یک ساعت با دانشگاه کارولینای غربی فاصله داشت، خواندم، جایی که می‌توانید بدن خود را برای مشارکت در مطالعه تجزیه بدون مومیایی کردن مورد نیاز علم پزشکی اهدا کنید. تحقیقات در این مزرعه بدن به فرآیندی نوآورانه به نام کمپوست سازی انسانی کمک کرده است که بدن را به خاک غنی از مواد مغذی تبدیل می کند که اکنون در واشنگتن و کلرادو قانونی است. می خواستم بیشتر بدانم.

آن شب، تصمیم گرفتم سفری یک ساله را آغاز کنم تا در آرزوهای نهایی خود از نظر آب و هوا و اجتماع تجدید نظر کنم. دستورالعمل های من برای بدنم باید برای دخترانم قابل دسترس و قابل قبول باشد.

در طول سال، در دانشگاهی که در آن زندگی می‌کنم، قبرستانی پیدا می‌کردم، در تشییع جنازه‌های خانه شرکت می‌کردم، در پایان عمرم با دولا مصاحبه می‌کردم، به عنوان پارکینگ در قبرستان حفاظت‌شده داوطلب می‌شدم و با دخترانم درباره پایان زندگی‌مان صحبت می‌کردم. همانطور که پدرم با من کرد. کتاب من، آخرین بهترین عمل ما: برنامه ریزی برای پایان زندگی ما برای محافظت از مردم و مکان هایی که دوستشان داریم، داستان این مطالعه طولانی سالانه را بیان می کند.

وقتی به کوچولویم در مورد امکان شب زنده داری بعد از مرگم گفتم، او سرگرمی نداشت. او گفت: «اگر این اتفاق بیفتد، در متل 6 خواهم خوابید. "من می توانم هزینه آن را خودم بپردازم!"

در آن لحظه، خودم را دیدم - نوجوانی که چشمانم را می چرخاند در حالی که پدرم تابوت کاج صافی را به دستم می داد تا در کف دستم بگیرم - نمی دانستم برای سال های آینده به چه ابزاری نیاز دارم تا خودم را تجهیز کنم.

از دست ندهید: لوک پری با لباس قارچی به خاک سپرده شد

انتظار مرگ والدینم یا بحران اقلیمی که اکنون با آن روبرو هستیم را نداشتم. اما از این جستجو، متوجه شدم که آرزوهای نهایی یک تصمیم فردی، یک تصمیم خانوادگی و یک تصمیم زیست محیطی است، با شرط بندی های شخصی که هم بر اقلیم و هم بر جامعه تأثیر می گذارد.

این یک استعاره نیست که بگوییم همه ما در این سیاره یک بدن هستیم. همانطور که پدرم گفت، "من یک تشییع جنازه می خواهم که شامل خانواده و دوستانم باشد بدون اینکه به زمین آسیب برساند."

مالوری مک داف آموزش محیط زیست را در کالج وارن ویلسون در کارولینای شمالی تدریس می کند، جایی که با دو دخترش در محوطه دانشگاه زندگی می کند. او نویسنده چهار کتاب است، از جمله "آخرین بهترین عمل ما: برنامه ریزی برای پایان زندگی ما برای محافظت از مردم و مکان هایی که دوستشان داریم" منتشر شده توسط Broadleaf Books.

این مقاله با اجازه از NextAvenue.org, © 2021 Twin Cities Public Television, Inc. تمامی حقوق محفوظ است.

اطلاعات بیشتر از Next Avenue:


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن