"مستقیم از قلب من": این ویدیو که جوانان گمشده نسل Z را از COVID گرفتار می کند، 14 میلیون بار دیده شده است.

[ad_1] دو سال پس از همه‌گیری، هدیه کریسمس عالی برای نسل ضعیف Z دوباره دست نیافتنی به نظر می‌رسد، زیرا نوع بسی

توسط HONARMANDKHABAR در 26 آذر 1400
[ad_1]

دو سال پس از همه‌گیری، هدیه کریسمس عالی برای نسل ضعیف Z دوباره دست نیافتنی به نظر می‌رسد، زیرا نوع بسیار مسری ویروس کرونا، ثبات به دست آمده تا کنون را تهدید می‌کند.

این آه، چنین هدیه گران قیمتی که نمی‌توانیم به متولدین سال‌های 1997 تا 2012 بدهیم - که اکنون اغلب "نسل بسته" نامیده می‌شود - البته یک زندگی عادی است. این پیام در یک ویدیو تعطیلات توسط خرده فروش آلمانی تخفیف پنی منتشر شد که از زمان راه اندازی آن در 11 نوامبر بیش از 14 میلیون بار بازدید شده است.

این ویدیوی سه و نیم دقیقه‌ای با عنوان «هوس» با نوجوانی بی‌خواب و مادرش شروع می‌شود که اواخر شب پشت میز شام می‌نشینند. او از او می‌پرسد: «پس، واقعاً برای کریسمس چه می‌خواهی؟» ژنرال. ز.

مادر این نوجوان مانند صحنه های تخیلی از زندگی بدون کووید - مهمانی ها، عشق، کنسرت ها می گوید: "می خواهم همیشه در خانه نباشی، امیدوارم شب بیرون بیایی، نمی دانیم کجا هستی." ، سفر - بازی. «دوست دارم یک مهمانی مخفیانه برپا کنی و در نهایت به این دختر بگوئید که دوستش داری.

انتشار این ویدئو همزمان با موج پاییزی دیگر از همه گیری ها در آلمان و سایر نقاط اروپا بود که برای دومین زمستان متوالی باعث افزایش موارد و محدودیت ها در چندین کشور شد. در حالی که از آن زمان میزان آلودگی در آلمان کاهش یافته است، ترس از نسخه مسری تر Omicron سایه های نامشخصی را در تعطیلات و سال جدید ایجاد کرده است.

خواندن: فرانسه سفر از بریتانیا را به دلیل گسترش Omicron محدود خواهد کرد

به گفته کریستوف اورکه، شریک مدیریت خلاق کمپین Serviceplan در مونیخ، که تبلیغ پنی را نوشته است، او از فوریه روی "Wish" کار کرده است.

Everke در 25 نوامبر، یک روز قبل از اینکه جهان در مورد omicron مطلع شود، به MarketWatch گفت: "هر سال ما سعی می کنیم یک موضوع بسیار مرتبط برای مشتریان و مشتریان خود پیدا کنیم." او گفت که همچنان مقالاتی را از روانشناسان و سازمان های غیردولتی پیدا می کنند که در مورد تأثیر همه گیری بر جوانان بحث می کنند، و به عنوان پدر سه نوجوان، متوجه می شود که این موضوع نیز به شدت برای او طنین انداز است.

او با اشاره به اینکه از جمله رهبران پنی که متوجه شدند موضوع خانواده‌های خودشان را تحت تأثیر قرار می‌دهند، گفت: «بعد ناگهان همه آنها گفتند: «اوه، بله، ما باید در این مورد صحبت کنیم.»

این تبلیغ به کارگردانی مارکوس ایبانس و تهیه کنندگی Iconoclast آلمان سوژه رسانه های اجتماعی آلمان بود که در فرانسه، بریتانیا و حتی لهستان تماشا شد. از 27 آبان ماه در سینماهای کشور اکران شد.

با قضاوت بیش از 65000 کامنت در یوتیوب، به نظر می رسد که پنی به یک میخ احساسی ضربه زده است. پاسخ‌ها، اغلب خشن و دلخراش، دیدگاه جدیدی را در مورد خانواده‌ها و افرادی که برای نسلی که تجربه، فرصت‌ها و سلامت روانی خود را به دلیل همه‌گیری از دست داده اند، ارائه می‌دهد.

«حتی وقتی برای دهمین بار آن را تماشا می کنم، چشمانم پر از اشک می شود. پسرم دیروز 18 ساله شد و کلیپ 100% به دلم نشست. کاربر Salexlask نوشت. و از زبان یکی از کاربران Grape Driver: "من مجبور شدم گریه کنم" بعد از تقریبا دو سال، فرزندم اکنون به حمایت روانی نیاز دارد. مکان درست از قلبم گذشت. از این بابت متشکرم."

نزدیک به بالای گروه سنی ژنرال Z این پاسخ تکان دهنده را از الا اوریا دریافت کرد: «متشکرم @penny! من 22 سال دارم و بهترین سالهایم را در رختخواب و اتاقم با گریه می گذرانم. من این موقعیت های فعلی را بسیار غم انگیز، فوق العاده غم انگیز می دانم. امیدوارم بتوانیم با هم راه حلی پیدا کنیم و در نهایت از این موقعیت های وحشتناک فرار کنیم... از تو متشکرم، پنی، برای این پیام تأثیرگذار پشت این ویدیو.

از دست دادن و به از دست دادن ادامه دهید

در حالی که برخی از آزادی‌های شخصی ممکن است به لطف واکسن‌ها بازگشته باشند، در حالی که جهان یکی از بزرگترین آزمایش‌های علمی زنده در تاریخ را آغاز می‌کند، شواهدی مبنی بر آسیب رساندن به جوانان در حال انباشته شدن است.

جراح ژنرال ویوک مورفی ایالات متحده در اوایل دسامبر در این شورا گفت: «تعداد باورنکردنی مرگ و میر در دوران همه‌گیری، ترس‌های گسترده، بی‌ثباتی اقتصادی و فاصله گرفتن فیزیکی اجباری از اقوام، دوستان و جوامع، استرس بی‌سابقه‌ای را که جوانان با آن مواجه هستند تشدید کرده است.» ، که نشان می دهد جوانان چگونه به کمک جامعه برای مقابله نیاز دارند.

خواندن: بیش از نیمی از جوانان مورد بررسی معتقدند که "بشریت به دلیل تغییرات آب و هوایی محکوم به فنا است".

او به داده‌هایی اشاره می‌کند که نشان می‌دهد تنها بین سال‌های 2009 تا 2019، یک نفر از هر سه دانش‌آموز دبیرستانی و نیمی از دانش‌آموزان دختر، 40 درصد افزایش در غم و اندوه یا ناامیدی گزارش‌شده را نشان می‌دهد، که مطمئناً این ارقام بدتر خواهند شد. برای دانش‌آموزان و اقلیت‌های کم‌درآمد، شواهد زیادی وجود دارد که تأثیرات بیشتری را نشان می‌دهد.

طبق یک مطالعه مک کینزی که در ماه ژوئیه منتشر شد، این بیماری همه گیر دانش آموزان K-12 را به طور متوسط ​​5 ماه در ریاضی و چهار در خواندن تا پایان سال تحصیلی 2020-21 رها کرد. طبق این مطالعه، نسلی که به اندازه کافی بدشانس است که به یک بیماری همه گیر نفوذ کند، با از دست دادن درآمد بالقوه 49000 تا 61000 دلار در طول عمر خود مواجه است.

در همین حال، گزارش نوامبر توسط بنیاد اروپایی برای بهبود شرایط زندگی و کار (Eurofound) هشدار می دهد که مسدود کردن منطقه - جوانان اسپانیایی شش هفته را در خانه های خود سپری کرده اند - می تواند برای همیشه یک نسل را از جامعه جدا کند، مگر اینکه سیاستمداران فعالانه مشارکت را ترویج کنند. در بازار کار

در آلمان، تعداد بیکاری جوانان ممکن است مورد غبطه اروپا باشد، اما حتی آنها نیز تحت تأثیر کووید هستند، از 5.8 درصد در دسامبر 2018، به 6.5 درصد در اکتبر در اکتبر 2018. از سوی دیگر، سطح 15 درصد در اسپانیا یا 14 است. درصد در یونان در ایالات متحده، نرخ بیکاری جوانان در ماه نوامبر 8.6 درصد بود که کمی بالاتر از سطح اوایل سال 2020 است.

یک قدم کوچک

کمک به جوانان برای یافتن حس عادی بودن و بازیابی تجربیات از دست رفته نیز بخش عمده ای از ویدیوی Desire است. امسال، این خرده‌فروش 5000 «ماجراجویی شدید و تجربه‌های ماجراجویانه» را از طریق قرعه‌کشی که تا شب کریسمس ادامه خواهد داشت، در اختیار شما قرار می‌دهد.

جولیا لیبتزدر، حسابدار ارشد، گفت که پنی شش دوره کارآموزی را نیز اهدا کرد، که شامل یک آپارتمان کاملاً مبله در برلین یا هامبورگ است، و با کارآموزان دیگر زندگی می‌کند تا "تفریح، مهمانی و هر آنچه که می‌خواهید داشته باشید، اما شما شغل دارید و حقوق دریافت می‌کنید." مدیر در کمپین Serviceplan.

"در حال حاضر واقعا سخت است زیرا کسی آن را قبول نمی کند [an intern] اکنون، زیرا هر بار که در محاصره قرار می گیرید، می دانید با آنها چه می کنید؟ "او گفت. کارآموزی افراد را ملزم می کند که برخی از فیلم های معرفی را جمع آوری کنند، اما سایر هدایا فقط از طریق فرمی در وب سایت پنی هستند.

لایبتزر گفت: از جمله موارد اخیر، کوپن‌هایی برای کنسرت‌ها و مسافرت‌ها، مانند بلیت‌های قطار قطار، بلیط‌های گردشگری - «هر چیزی که نتوانستند زنده بمانند».

هولگر زشاپیتزیک گزارشگر ارشد مالی برای ارائه‌دهنده خبری آلمانی ولت، گفت که چنین ویدیوهای صمیمانه تعطیلات یک سنت در این کشور است. او در ایمیلی به MarketWatch گفت، خرده‌فروش Edeka "هنگام برخورد با تنهایی افراد مسن باعث ایجاد حسی می‌شود."

اما او خاطرنشان می کند که ویدیوی پنی چشمگیرتر است. «تعداد تماشاگران نشان می‌دهد که چقدر قوی است. او گفت: «بسیاری تعجب کرده‌اند که چگونه یک فروشگاه تخفیف می‌تواند حال و هوا و احساسات بسیاری از مردم را بهتر از یک دولت آشفته احساس کند.

اورک گفت که هدف آنها بیانیه سیاسی نیست، بلکه مشتری او احساس می کند که با کارمندانی که بسیاری از آنها جوانان بودند در مغازه هایی در قلب محله های آلمان در تماس است.

او نظری را در میان هزاران نفری که این ویدیو برانگیخته است، از یک معلم مطالعات اجتماعی برای کلاس هشتم تا دهم برجسته می کند. در آن نوشته شده بود: «این را به آنها نشان دادم و در مورد آن صحبت کردیم. به عنوان یک معلم غیرقابل باور است که ما قبلاً در مورد این موضوع صحبت نکرده ایم."


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن