معرفی طراحی داخلی و مقایسه ی آن با دکوراسیون داخلی در شرکت مهران طاهری

  معرفی طراحی داخلی و مقایسه ی آن با دکوراسیون داخلی د

توسط HONARMANDKHABAR در 26 آبان 1400
 

 دومین مسئله در طراحی داخلی در اداره ها که در نگاه اول بسیار ساده است اما در صورت بی توجهی سبب آزار می شود توجه به کابل کشی اینترنت است که سیم ها از طریق تراکت های پارتیشن و یا از کف به مکان های مورد نظر رسانده شوند، و همچنین باید در مکان های مورد نیاز اتصالات برق وجود داشته باشد.

 

شرکت طراحی داخلی در کیش در منازل:

خانه به انسان هویت می بخشد و همچنین تمام افراد خانواده در خانه در کنار هم جمع می شوند از این رو طراحی داخلی آن برای افراد سبب  افزایش صمیمیت و آرامش می شود. در طراحی داخلی منازل در اتاق خواب ها از رنگ های گرم و در حال و پذیرایی از رنگ های سرد که سبب هیجان و نشاط می گردد استفاده می شود. طراحی منازل در کیش به صورت سنتی و مدرن انجام می شود که جهت انتخاب نوع طراحی داخلی باید به محیطی که در اختیار داریم و همچنین وسایل، نور محیط و رنگ توجه شود. طراحی داخلی ویلا ها در کیش از دکوراسیون های زمان پهلوی و قاجار الگو برداری کرده و فضاهای زیبایی را ایجاد نموده است، در این مدل طراحی ها از تزیینات نگارگری، گچبری و نقش های ایرانی که توسط متخصصان این حوزه بر روی سقف طراحی می گردد.

 

طراحی داخلی در هتل ها:

یکی دیگر از طراحی های داخلی در کیش در هتل ها می باشد، کیش به دلیل موقعیت تفریحی که دارد افراد زیادی سالانه به آنجا سفر می کنند از این رو شرکت طراحی داخلی در کیش در زمینه هتل هم از اهمیت بالایی برخوردار است و هم بازار کار عالی دارد. بیشتر در هتل ها طراحی های لوکس مد نظر می باشد، در حقیقت در یک محیط معیین باید طراحی زیبا و آرامش بخشی انجام شود. در کنار طراحی داخل اتاق ها طراحی لابی در هتل نقش موثری در جذب افراد دارد، در طراحی لابی ها اصولا نورپردازی های زیبا بکار گرفته می شود و همچنین در لابی ها باید اتصالات برق وجود داشته باشد تا افراد جهت کار با لپ تاپ امکانات لازم را داشته باشند. اصولا طراحی لابی ها به گونه ای خلاقانه انجام می شود تا هم برای نشست های خانوادگی و هم برای قرار های کاری مناسب باشد، امروزه در هتل ها استفاده از آبشار های مصنوعی و فواره های کوچک، چلچراغ های زیبا بر پر زرق و برق کردن محیط تاثیر به سزایی دارد.

 

 

آخرین مطالب