من ذهنم را از دست خواهم داد: 2021، سال خشم هوا، پروازهای لغو شده، پرمشغله کارکنان خطوط هوایی و omicron - و هنوز تمام نشده است

[ad_1] این یک سال دیگر از رویدادهای پرفراز و نشیب سفر هوایی بود - و شب سال نو آخرین اقدام است.هزاران پرواز در

توسط HONARMANDKHABAR در 10 دی 1400
[ad_1]

این یک سال دیگر از رویدادهای پرفراز و نشیب سفر هوایی بود - و شب سال نو آخرین اقدام است.

هزاران پرواز در تعطیلات آخر هفته کریسمس و سال نو لغو شدند زیرا نوع کووید-19 omicron به سرعت گسترش یافت و کارکنان فرودگاه و خطوط هوایی را تحت فشار قرار داد، در حالی که طوفان برف در برخی مناطق ایالات متحده این چالش را تشدید کرد.

مسافران و خدمه ناامیدی خود را به صورت آنلاین ابراز کردند. یک زن نوشت در توییتر TWTR، + 3.98٪ از فصل شلوغ تعطیلات: «احتمالا هیچکدام از شما علاقه ای ندارید و مرا برای چنین چیزهایی دنبال کنید، اما جهنم، مهماندار هواپیما بودن در تعطیلات جالب نیست. قسم می خورم که اگر من را لغو کنند یا یک بار دیگر مرا تغییر مسیر دهند، عقلم را از دست خواهم داد."

یک مسافر دیگر شکایت کرد در مورد پرواز لغو شده او: «من سعی کردم دوباره رزرو کنم، اما وب سایت آنها از کار افتاده است. تماس گرفتم. او یک ساعت با تلفن صرف کرد تا کسی را اذیت کند. دوباره تماس بگیر. یک ساعت و نیم دیگر انتظار. «این احساسات در طول فصل تعطیلات به صورت آنلاین بیان شد.

بر اساس گزارش FlightAware که تاخیرها و کنسلی ها را در زمان واقعی ردیابی می کند، در حال حاضر 2365 پرواز در سراسر جهان در شب سال نو و 3146 پرواز در روز پنجشنبه وجود دارد، در حالی که 1085 پرواز به یا از ایالات متحده در شب سال نو و 1438 پرواز در روز پنجشنبه لغو شده است. انتظار می رود این ارقام در روز جمعه افزایش یابد.

در میان خطوط هوایی آمریکایی دلتا ایر لاین DAL، -0.31٪ 91 پرواز سال نو و 163 پرواز در روز پنجشنبه را لغو کرده است، در حالی که United Airlines UAL، -0.68٪ 204 پرواز در شب سال نو و 223 پرواز در روز پنجشنبه لغو شده است. خطوط هوایی گفتند که سخت کار می کنند تا پروازها را تغییر دهند و هواپیماها و خدمه را جایگزین کنند.

بسیاری از مسافران همچنین نگران هستند که آزمایش در طول تعطیلات مثبت باشد، که تاخیر پرهزینه در بازگشت به خانه خواهد بود. بیشتر خطوط هوایی لغو و دریافت بازپرداخت را به صورت آنلاین یا از طریق برنامه خود آسان کرده اند و بسیاری از آنها پروازهای بدون تغییر را بدون هزینه ارائه می دهند. برخی از خطوط هوایی در برنامه های خود پیام های متنی ارائه می دهند.

ادیت داموداران، اقتصاددان اپلیکیشن مسافرتی هاپر، به MarketWatch گفت که بلیط های هواپیمای خروجی و ورودی 9 درصد و 13 درصد کمتر از سال 2019 است، که نشان دهنده کاهش تقاضا برای سفرهای هوایی است زیرا موارد "سریع" بیشتری از ویروس کرونا در بین مردم گزارش شده است. با واکسیناسیون

افزایش حوادث خشم هوایی

دلیلی وجود دارد که مسافران عصبی هستند. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، در حال حاضر تنها 62 درصد از جمعیت ایالات متحده به طور کامل واکسینه شده اند و تنها 33 درصد واکسن اضافی دریافت کرده اند. نشان داده شده است که واکسن‌های COVID-19 خطر بستری شدن در بیمارستان و مرگ را کاهش می‌دهند.

با آمدن و رفتن دومین کریسمس بیماری همه گیر، موارد با گسترش نوع اومیکرون با انتقال بالا افزایش یافت. کووید-19 باعث مرگ 820355 آمریکایی شد. بر اساس گزارش نیویورک تایمز، روزانه به طور متوسط ​​344543 مورد جدید در ایالات متحده وجود دارد که طی دو هفته 181 درصد افزایش یافته است.

به گفته اداره هوانوردی فدرال، تعداد حوادث خشم هوایی نیز در سال گذشته افزایش یافته است، زیرا مسافران عصبی و عصبانی بر سر فاصله گذاری اجتماعی، پوشیدن یا نپوشیدن ماسک با هم نزاع می کردند و در برخی موارد به نظر می رسید که تحت تأثیر قرار گرفته اند. الکل. پرواز آنها

بر اساس داده‌های FAA که در اواخر نوامبر منتشر شد، 5300 مورد از این قبیل در سال جاری گزارش شده است که در مقایسه با صدها مورد یک سال قبل از همه‌گیری بیشتر است. مریک گارلند، دادستان کل آمریکا در یادداشتی به وکلای آمریکایی دستور داد که موضع سخت گیرانه تری اتخاذ کنند و چنین مواردی را تحت پیگرد قانونی قرار دهند. تهدید کارکنان خطوط هوایی برخلاف قوانین فدرال است.

«مسافرانی که به خدمه و خدمه پرواز حمله، ارعاب یا تهدید به خشونت می‌کنند، بیشتر از اینکه به این کارکنان کمک کنند، آسیب می‌رسانند. گارلند در بیانیه ای که ماه گذشته منتشر کرد، گفت: آنها مانع از انجام وظایف حیاتی می شوند که به تضمین سفر هوایی ایمن کمک می کند.

وی افزود: «وزارت دادگستری متعهد است از منابع خود برای جلوگیری از خشونت، ارعاب، تهدید به خشونت و سایر رفتارهای مجرمانه که امنیت مسافران، خدمه و مهمانداران هواپیما را به خطر می اندازد، استفاده کند». به گفته وی، چنین اقداماتی همه سرنشینان هواپیما را به خطر می اندازد.

بر اساس مطالعه اخیر شرکت نظرسنجی Morning Consult، مسافرانی که واکسینه شده‌اند بیشتر احساس نگرانی در مورد سفر خود در طول همه‌گیری COVID-19 دارند. 43 درصد از مردم گفتند که به دلیل ترس از سلامتی خود سفر را کاهش داده اند، در حالی که 41 درصد به دلیل ترس از نحوه رفتار سایر مسافران این کار را انجام داده اند.

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: "نگرانی در مورد اقدامات غیرمسئولانه دیگران باعث شده بسیاری از خلبانان بالقوه در خانه بمانند یا به دنبال اشکال دیگر حمل و نقل باشند، اما آنها تا حد زیادی خطوط هوایی را برای چنین حوادثی مقصر نمی دانند." 59 درصد مسافران دیگر را مقصر می دانند، در حالی که تنها 22 درصد شرکت هواپیمایی یا کارکنان را مقصر می دانند.

"بشین کارن!"

یکی از اتفاقات اخیر مربوط به زنی بود که زمانی نقش کوچکی در برنامه تلویزیونی نجات غریق بازی کرد. در راه بازگشت از حمام، از او عکس گرفته شد که بالای سر مسافری نشسته ایستاده بود و به او می‌گفت ماسک خود را بگذارد. "خودت را مبدل کن!" او داد زد. "بشین کارن!" مرد جواب داد.

نه آن زن که اکنون دلتا کارن نامیده می شود و نه آن مرد در جریان مسابقه فریاد زدن ماسک صورت نبستند. با توجه به تصاویر، به نظر می رسد او به سر مرد ضربه زده است. "تو داری میری زندان!" او جواب داد. خدمه زن را بازداشت کردند و او را به داخل راهرو کشیدند.

هنگامی که هواپیمای دلتا از تمپا به آتلانتا سرانجام روز پنجشنبه فرود آمد، ماموران اداره تحقیقات فدرال او را بازداشت کردند. این شرکت هواپیمایی گفت: "موقعیت هایی از این دست برای اکثر مشتریان ما نادر است و دلتا برای رفتار نافرمانی در فرودگاه های ما و هواپیماهای ما تحمل صفر دارد."

تحمل مسافر در سال 2021 موضوع پیچیده تری است. در تلاش برای کاهش فشار بر کارکنان خطوط هوایی، مقامات بهداشتی ایالات متحده در این هفته زمان ایزوله را برای افرادی که آزمایش COVID-19 مثبت داشتند اما علائمی نداشتند را از 10 به 5 روز کاهش دادند و زمان لازم برای تماس نزدیک خود را در قرنطینه کاهش دادند. .

در 21 دسامبر، مدیر عامل خطوط هوایی دلتا، اد باستیان، مشاور پزشکی کارلوس دل ریو و مدیر ارشد بهداشت، هنری تینگ، به مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، روشل والنسکی، نامه نوشتند و از او خواستند تا زمان های ایزوله سازی توصیه شده آژانس را بررسی کند.

«این راهنما در سال 2020 تهیه شد، زمانی که همه‌گیری بدون واکسن‌ها و درمان‌های مؤثر در مرحله‌ای متفاوت بود. در دلتا، بیش از 90 درصد از نیروی کار ما به طور کامل واکسینه شده اند و این درصدها روزانه در حال افزایش است. آنها وضعیت اسفبار کارکنان را با کارگران مراقبت های بهداشتی، پلیس، آتش نشانی و حمل و نقل عمومی مقایسه می کنند.

این به کارمندانی که آزمایش آنها مثبت بوده کمک می کند تا زودتر با آزمایش کووید-19 منفی به محل کار خود بازگردند، بنابراین به مسافران سرگردان در آخرین موج Omicron کمک می کند. اما انجمن مهمانداران - CWA International، یک اتحادیه صنعتی، گفت که کمک چندانی به کارکنان پرجمعیت خطوط هوایی نخواهد کرد.

سارا نلسون، رئیس AFA به CNN گفت: "این رهبری به دستور شرکت آمریکایی معرفی شد. این برای ابتکارات بهداشت عمومی معرفی نشده است و صراحتاً کار ما را دشوارتر می کند. «با این حال، اتحادیه از تقاضا برای واکسن مسافرتی داخلی حمایت می کند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب