من یک پدر مجرد 39 ساله با 600000 دلار پس انداز هستم - می خواهم در 50 سالگی بازنشسته شوم، اما نمی دانم چگونه. باید چکار کنم؟

[ad_1] من یک پدر مجرد 39 ساله و یک پسر 16 ساله هستم. من 70000 دلار پس انداز نقدی دارم، 530000 دلار در حساب ه

توسط HONARMANDKHABAR در 4 دی 1400
[ad_1]

من یک پدر مجرد 39 ساله و یک پسر 16 ساله هستم. من 70000 دلار پس انداز نقدی دارم، 530000 دلار در حساب های بازنشستگی فردی سرمایه گذاری کرده ام و 210000 دلار برای خانه ای به ارزش 500000 دلار بدهکار هستم. من هم حدود 20000 دلار برای ماشینم بدهکارم.

درآمد من در خانه 7200 دلار در ماه است و درآمد ماهانه من حدود 4000 دلار است.

من برنامه بازنشستگی فعلی با کارم ندارم، زیرا آنها پیشنهاد نمی کنند. آرزوی نهایی من این است که بتوانم تا 50 سالگی بازنشسته شوم، اما احتمالاً خوشحال نخواهم شد که در خانه بنشینم و بخواهم کار کنم. من به دنبال بهترین گزینه برای پس انداز بیشتر برای بازنشستگی هستم و به مشاوره نیاز دارم.

از کمک شما بسیار سپاسگزاریم

نگاه کن: من در تولد 78 سالگی خود بازنشسته می شوم، بیش از 200000 دلار پس انداز دارم و هزینه را با دوست پسر 80 ساله ام تقسیم می کنم. آیا من خوب خواهم شد؟

خواننده محترم

من بسیار خوشحالم که حتی اگر کارفرمای شما برنامه بازنشستگی ارائه نمی دهد، شما مصمم هستید که برای آینده پول شرط بندی کنید. این یک مثال عالی و شگفت انگیز برای پسر شما است.

اگرچه مایه تاسف است که شما به برنامه بازنشستگی تحت حمایت کارفرما دسترسی ندارید، اما تنها نیستید. یک راه این است که انواع حساب های سرمایه گذاری خود را متنوع کنید.

شما ذکر می کنید که حساب های بازنشستگی فردی دارید، اما می توانید یک Roth IRA باز کنید، که پس از کسر مالیات با دلار تامین می شود. بسته به درآمد ناخالص تعدیل شده و وضعیت پرونده مالیاتی شما محدودیت های درآمدی وجود دارد، بنابراین باید بررسی کنید که واجد شرایط هستید، اما بر اساس چک حقوقی شما، این نباید مشکلی ایجاد کند. کریس هاردی، یک برنامه‌ریز مالی معتبر در مشاوران سرمایه‌گذاری پارامونت، گفت: «از آنجا شروع می‌کنم.

گزینه دیگر یک حساب پس انداز سلامت است که معمولاً با طرح های بهداشتی با کسر کسر بالا ارائه می شود. این حساب ها دارای یک مزیت مالیاتی سه برابری هستند، زیرا پول پرداخت شده، سرمایه گذاری و توزیع شده در صورت استفاده برای هزینه های مراقبت های بهداشتی واجد شرایط از مالیات معاف است. استفاده از پول در سالی که در آن واریز شده است ضروری نیست، به این معنی که می توانید اجازه دهید موجودی حساب در طول سال ها رشد کند و از آن برای هزینه های بازنشستگی واجد شرایط استفاده کنید.

به ستون MarketWatch مراجعه کنید هک های بازنشستگی برای راهنمایی های مفید برای سفر خود به پس انداز بازنشستگی

حساب کارگزاری مشمول مالیات گزینه بالقوه دیگری برای سرمایه گذاری شما است. بسیاری از حساب های بازنشستگی، از جمله IRA های سنتی، 10 درصد جریمه برای برداشت های قبل از 59 ½ سالگی دارند (قوانین برای حساب های Roth کمی متفاوت است - به عنوان مثال، کمک های شخصی یک فرد همیشه در دسترس آنها است - و استثنائاتی وجود دارد. قاعده. برای هر دو حساب سنتی و روث).

برایان بل، برنامه ریز مالی معتبر در گفت: «از آنجایی که می خواهید حدود 10 سال قبل از آن سن بازنشسته شوید، راه اندازی یک حساب کارگزاری مشمول مالیات بسیار مفید خواهد بود تا بدون نیاز به پرداخت مالیات و جریمه کامل به دارایی ها دسترسی داشته باشید. مدیریت ثروت بهل. با حساب‌های کارگزاری مشمول مالیات، سرمایه‌گذاران مالیات بر سود سهام و بهره دریافتی و سپس عایدی سرمایه از فروش همه سرمایه‌گذاری‌های ارزیابی شده را پرداخت می‌کنند.

بنابراین در اینجا چند گزینه برای ابزارهای سرمایه گذاری وجود دارد که می توانید خارج از یک حساب حمایت شده توسط کارفرما از آنها استفاده کنید. اکنون به این فکر کنید که واقعاً برای بازنشستگی به چه مقدار پول نیاز دارید.

هاردی گفت: «در قلب هر استراتژی بازنشستگی، تعیین نیازهای جریان نقدی است. "او باید تعیین کند که برای پوشش هزینه های ثابت چه چیزی لازم است و سپس چه چیزی برای این عناصر اختیاری (مانند سفر، وسایل نقلیه جدیدتر، چیزها ") مورد نیاز است." پس از ارزیابی برآوردهای این هزینه ها، می توانید منابع را محاسبه کنید. درآمد شما - پس انداز شما، هرگونه حقوق بازنشستگی، تامین اجتماعی و غیره.

هاردی گفت، یکی از قوانین اساسی، قانون 4 درصد است که هر سال در زمان بازنشستگی، 4 درصد از لانه شما را برمی دارد تا هزینه های زندگی شما را پوشش دهد. به عنوان مثال، شخصی که 1 میلیون دلار پس انداز بازنشستگی دارد، هر سال 40000 دلار برداشت می کند. به خاطر داشته باشید که قوانین سرانگشتی فقط اصول کلی هستند - آنها برای همه کار نمی کنند و عوامل شخصی زیادی وجود دارد که می تواند تأثیر آنها را در محاسبه بازنشستگی افراد تغییر دهد.

هنک فاکس، یک برنامه ریز مالی معتبر، گفت که پرداخت وام مسکن برای شما سود زیادی خواهد داشت. وی گفت: این امر باعث حذف بدهی های کلان و همچنین افزایش جریان نقدی آن به میزان پرداخت وام مسکن فعلی می شود.

همچنین گزینه تامین مالی مجدد در وام مسکن با نرخ بهره پایین تر وجود دارد، اما شما باید یک تجزیه و تحلیل هزینه-فایده انجام دهید که آیا واقعاً برای موقعیت شخصی شما منطقی است، اگر و زمانی که آن را در نظر بگیرید.

همچنین اگر در 50 سالگی بازنشسته شوید، وضعیت کمی متفاوت خواهید داشت، زیرا بیش از یک دهه فرصت دارید تا بتوانید مزایای اجتماعی و 15 سال پوشش مدیکر را مطالبه کنید. قبل از بازنشستگی در سنین پایین، به دقت فکر کنید که چگونه هزینه های درمانی خود را پرداخت می کنید و چه پوشش بیمه درمانی در طول این فاصله خواهید داشت، مانند چیزی که در بورس بیمه دولتی ارائه می شود.

بل گفت: "بیمه سلامت یکی از بزرگترین نگرانی ها (و هزینه ها) برای همه مشتریان من است که می خواهند قبل از سن 65 سالگی بازنشسته شوند، زمانی که واجد شرایط مدیکر شوند." تسویه پول در حساب‌های کارگزاری مشمول مالیات نیز می‌تواند در این زمینه کمک کند - این توزیع‌ها درآمد معمولی در نظر گرفته نمی‌شوند، که درآمد شما را نسبتاً پایین نگه می‌دارد و بنابراین به طور بالقوه به شما این امکان را می‌دهد که واجد شرایط دریافت یارانه در مبادلات بیمه شوید، که هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

همچنین ببینید: من یک مادر مجرد 55 ساله هستم که یک نوجوان را به فرزندی قبول می کنم. من 550000 دلار در حساب بازنشستگی خود دارم، سالانه 295000 دلار درآمد دارم، اما دوست دارم زودتر بازنشسته شوم. ایا می تونم؟

از آنجایی که شما یک پدر مجرد هستید، بر خود موظف می دانم که به نیازهای برنامه ریزی املاک اشاره کنم. این هرگز جنبه سرگرم کننده برنامه ریزی نیست، اما اطمینان از ایمنی و امنیت فرزندتان در مواقع اضطراری بسیار مهم است.

فاکس گفت: «نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که پسرش در چه برنامه‌ای قرار می‌گیرد. به این فکر کنید که اگر حادثه ای قبل از بالغ شدن او اتفاق بیفتد، چه کسی به عنوان یک نگهبان عمل می کند، و چگونه دارایی های شما برای انتقال او تنظیم شده است، اگر این چیزی است که شما می خواهید. برچسب های ذینفعان خود را بررسی کنید، وصیت نامه ای ایجاد کنید، یک وکالت نامه و یک وکالت نامه از طرف خود بنویسید و مطمئن شوید که همه چیز دقیقاً همانطور که می خواهید است.

فاکس گفت، این واقعیت که شما ارائه دهنده اصلی مراقبت از پسر خود هستید، دلیلی برای اطمینان از مناسب بودن بیمه سلامت، ناتوانی و زندگی است، زیرا به تضمین درآمد از دست رفته برای هزینه های مراقبت از کودک در مواقع ضروری کمک می کند.

من شما را با آن ترک می کنم. بازنشستگی در سنین پایین برای بسیاری از مردم مانند یک رویا به نظر می رسد، اما شما قبلاً به یک نتیجه بسیار واقعی دست زده اید - خسته شدن بدون کار. از آنجایی که قبلاً با این واقعیت کنار آمده اید که ممکن است از ترک نیروی کار خوشحال نباشید، حتی اگر از نظر مالی توانایی بازنشستگی را داشته باشید، به این فکر کنید که فصل بعدی ممکن است برای شما چگونه باشد. مفهوم بازنشستگی در سال‌های اخیر به‌طور چشمگیری تغییر کرده است و بسیاری از آمریکایی‌ها در حال حاضر برای چیزی به نام «استقلال مالی» تلاش می‌کنند، به این معنی که آنها ابزار اقتصادی برای ترک نیروی کار دارند، اما آن را فرصتی برای دنبال کردن اشتیاق یا سرگرمی یا خواب می‌دانند. در عوض . .

کار پاره وقت یا حتی دستمزد کمتر در منطقه ای که واقعاً به آن علاقه دارید نیز می تواند بیمه درمانی را برای شما فراهم کند.

هاردی گفت: «بسیاری از مردم به بازنشستگی به عنوان نقطه پایانی یک زندگی سازنده نگاه می کنند. ما این را «کناره گیری از» چیزی به جای «انصراف از» چیزی می نامیم. اکثر افراد گروه قبلی در نهایت از آنچه فکر می کردند بازنشستگی به نظر می رسد بسیار ناامید هستند و برخی حتی سطحی از افسردگی را تجربه می کنند.

برای ارزیابی توانایی های خود وقت بگذارید - آیا دوست دارید کار مشاوره ای در زمینه کاری خود انجام دهید؟ آیا باید برای یادگیری یک کاردستی جدید به مدرسه برگردید؟ سرگرمی پیدا کنید؟ سعی کنید برای یک هدف نزدیک به قلب خود داوطلب شوید؟ ببریم و به دنیا سفر کنیم؟ یا چند کنسرت جانبی که برای شما شادی می‌آورد را اجرا کنید؟ آنچه تصمیم می گیرید همچنین در میزان پولی که باید قبل از آماده شدن برای بازنشستگی پس انداز کنید، و احتمالاً حتی درآمد بیشتری در هنگام بازنشستگی به ارمغان بیاورد، نقش دارد، اما قبل از انجام این کار، برای بازنشستگی زودهنگام خود برنامه ریزی کنید.

بل گفت: "بعضی از مشتریان همچنین دوست دارند پس از رسیدن به استقلال مالی سخت‌تر کار کنند، زیرا می‌دانند اگر بخواهند می‌توانند فردا بازنشسته شوند." این باعث می شود شغل آنها به جای یک ضرورت انتخابی اختیاری باشد."

خوانندگان: آیا پیشنهادی برای این خواننده دارید؟ آنها را در نظرات زیر اضافه کنید.

در مورد پس انداز بازنشستگی خود سوالی دارید؟ به ما ایمیل بزنید HelpMeRetire@marketwatch.com


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب