نحوه تنظیم تقسیم ثروت نژادی

[ad_1] رادنی بروکس بیشتر عمر خود را به عنوان یک روزنامه نگار مالی گذرانده است، اما ارائه توصیه های غیررسمی به

توسط HONARMANDKHABAR در 8 آذر 1400
[ad_1]

رادنی بروکس بیشتر عمر خود را به عنوان یک روزنامه نگار مالی گذرانده است، اما ارائه توصیه های غیررسمی به دوستان و همکاران آفریقایی-آمریکایی خود بخش بزرگی از شخصیت او بوده است.

و حمایت او بازی را برای آنهایی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که با او کنار بیایند تغییر داده است. این امر به ویژه در مورد کسانی که او به آنها کمک کرده تا در برنامه های بازنشستگی کارفرمای خود ثبت نام کنند صادق است.

کتاب جدید عالی او، پل زدن بر ثروت نژاد: نژادپرستی و تبعیض، سنگ بنای ماموریت او برای ایجاد سواد مالی و امنیت برای سیاهپوستان آمریکایی و ایجاد ثروت برای نسل‌ها است.

بخوانید: 75 درصد از آمریکایی ها معتقدند که دولت باید به آنها کمک کند برای بازنشستگی پس انداز کنند

حدس می‌زنم کمتر کسی متوجه جدی بودن نابرابری ثروت در آمریکا باشد. من نبودم و در مورد مالی و پول شخصی می نویسم.

به عنوان مثال، همانطور که در ستون اخیر در مورد زنان و امنیت بازنشستگی اشاره کردم، زنان سیاه پوست به ویژه در برابر مشکلات سلامتی و ثروت که بر آینده بازنشستگی آنها تأثیر می گذارد آسیب پذیر هستند. بروکس نوشت: بسیاری از آنها شغل خود را با دستمزدهای پایین گذرانده اند، "و همچنین احتمال بیشتری دارد که از شریک زندگی خود بیشتر بگذرند و به احتمال زیاد تنها و در فقر پیر شوند."

بخوانید: در اینجا بهترین راه ها برای از بین بردن شکاف نژادی در دوران بازنشستگی وجود دارد

بروکس خاطرنشان می کند که زنان سیاه پوست در ایالات متحده که به طور تمام وقت کار می کنند معمولاً تنها 63 سنت برای هر دلار پرداختی به مردان سفیدپوست دریافت می کنند. کارگران سیاه پوست، و به ویژه زنان سیاه پوست، کمتر برای کارفرمایانی که مزایای بازنشستگی ارائه می دهند، کار می کنند.

این یک بحران است.

حقایق اکنون زنگ خطری هستند

این پیشینه ای است که بروکس در کتاب باز کرده است:

طبق گزارش موسسه بروکینگز، دارایی خالص یک خانواده متوسط ​​سفیدپوست 171000 دلار است که تقریباً 10 برابر 17150 دلار برای سیاه پوستان است. ویلیام داریتی، استاد سیاست عمومی در دانشگاه دوک، گفت: اگرچه سیاهپوستان آمریکایی 13 درصد از جمعیت کشور را تشکیل می دهند، اما سهم آنها از ثروت این کشور تنها 2.5 درصد است.

مالکیت خانه منبع اصلی ثروت برای بسیاری از آمریکایی ها است، اما تنها 43 درصد از سیاه پوستان صاحب خانه هستند، در حالی که این رقم برای سفیدپوستان 72 درصد است.

بر اساس گزارش فدرال رزرو، تنها 34 درصد از آمریکایی های آفریقایی تبار در طرح های پس انداز بازنشستگی شرکت می کنند، در حالی که 60 درصد از سفیدپوستان این کار را انجام می دهند.

تنها 33 درصد از خانوارهای سیاه پوست در سال 2019 دارای سهام بودند، در حالی که نزدیک به 61 درصد از خانوارهای سفیدپوست دارای سهام بودند. کمتر از نیمی از رنگین پوستانی که به نظرسنجی آلیانز لایف پاسخ دادند، گفتند که سرمایه‌گذاری‌ها و حساب‌های دیگری دارند که می‌تواند به امنیت بازنشستگی کمک کند، از جمله بیمه عمر، حساب‌های بازنشستگی فردی و مستمری.

و سیاهپوستان بازنشسته آمریکایی به شدت به تامین اجتماعی وابسته هستند. طبق گزارش اداره تأمین اجتماعی ایالات متحده، حدود 38 درصد از ذینفعان اقلیت برای 90 درصد یا بیشتر از درآمد خود به تأمین اجتماعی متکی هستند، در حالی که این رقم در سفیدپوستان 28 درصد است.

در همین حال، مزایای تامین اجتماعی ممکن است برای آمریکایی های آفریقایی تبار کمتر باشد، زیرا مزایا بر اساس درآمد است و کارگران سیاه پوست در گذشته کمتر درآمد داشته اند.

بروکس نوشت، گزارشی از بانک فدرال رزرو مینیاپولیس می گوید که در 70 سال گذشته هیچ پیشرفتی در پر کردن شکاف ثروت صورت نگرفته است. گزارشی توسط Prosperity Now و مؤسسه مطالعات سیاست می گوید که اگر روند فعلی ادامه یابد، دارایی خالص سیاهپوستان آمریکایی تا سال 2053 به صفر خواهد رسید.

این غم انگیز است.

با بروکس تماس گرفتم تا درباره کتابش بیشتر بدانم. در افشای کامل، او سردبیر، دوست و همکار من از زمانی که به عنوان مقاله نویس در آن کار می کردم بوده است USA Today حدود 20 سال پیش در آن زمان، او معاون سردبیر / امور مالی شخصی بود.

در اینجا گزیده هایی از گفتگوی ما ویرایش شده است.

کری هانون: چرا اکنون این کتاب را منتشر کردید؟

رادنی ا. بروکس: همه گیر شدن اوضاع را برای سیاهپوستان آمریکایی بدتر کرده است. بیشتر سیاهپوستان آمریکایی به صورت پاره وقت با دستمزد کمتر کار می کنند. وقتی همه‌گیری رخ داد، رنگین پوستان به دلیل داشتن مشاغل خدماتی بیشتر متضرر شدند. اگر در خانه می ماندند، پس شغل خود را حفظ نمی کردند.

چالش های اصلی چیست؟

علاوه بر مشکلات بزرگ پرداخت، برای زنان سیاه پوست اغلب ورود و خروج از بازار کار است. یکی از دلایل این است که سیاه پوستان به طور کلی مشکلات سلامتی زیادی دارند. از 13 عامل اصلی مرگ در آمریکا، سیاهپوستان آمریکایی به طور نامتناسبی از 9 مورد از جمله بیماری قلبی، فشار خون بالا و دیابت رنج می برند. زنان برای مراقبت از همسر و والدین خود از کار خود وقت صرف می کنند و همچنین مراقبت از کودکان نیز وجود دارد.

سیاهپوستان آمریکایی برای بازنشستگی پس انداز نمی کنند. بخشی از آن مربوط به مشاغل کم درآمد است، اما بخشی از آن نیز سواد مالی است. بی اعتمادی به بانک ها سیاه پوستان آمریکایی را در سرمایه گذاری های خود بسیار محافظه کار کرده است. و اگر در وهله اول پول زیادی نداشته باشید، ریسک نخواهید کرد. این منجر به یک سناریوی بازنشستگی وحشتناک می شود.

سیاه پوستان آمریکایی نیز به ویژه زودتر از امنیت اجتماعی برخوردار می شوند. به طور واقع بینانه، آنها اغلب نمی توانند تا سن 70 سالگی صبر کنند، زمانی که اکثر مشاوران مالی تصور می کنند که باید سود بیشتری دریافت کنند. اگر درآمد دیگری ندارید، این تنها درآمدی است که به آن نگاه می کنید، آن را تا زمانی که بتوانید دریافت می کنید، آن هم در 62 سالگی.

چه اقداماتی را توصیه می کنید؟

یکی از کارهایی که مردم می توانند انجام دهند این است که با فرزندان خود در مورد مسائل مالی صحبت کنند. خانواده های سیاه پوست احساس تابو می کنند. این موضوع برای برخی از خانواده های سفیدپوست نیز صادق است. در کتابم درباره یک صاحب کسب و کار در نیویورک صحبت می کنم. مادرش زمانی که دختر کوچکی بود او را مجبور به نوشتن صورت‌حساب‌ها کرد و گفت: "من هرگز چیزی نمی‌خواستم، زیرا می‌دانستم بعد از پرداخت صورت‌حساب‌ها چیزی باقی نمانده است." و با دخترش هم همین کار را کرد.

من هرگز با پدر و مادرم بحث مالی نداشتم. من به کالج رفتم، حتی نمی دانستم چگونه حساب جاری باز کنم یا حساب چک کنم. ما باید سواد مالی را در مدارس ارتقا دهیم. کلاس های مالی شخصی باید بخشی از برنامه درسی عادی در مدارس متوسطه و دبیرستان باشد. والدین می توانند با فرزندان خود درس بخوانند. امروزه، اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های مالی شخصی عالی وجود دارد، و بسیاری از کلیساها نیز به آموزش مالی کمک می‌کنند.

ما همچنین باید در مورد گلایدرهای مالی و اهمیت چیزهایی مانند طرح های مالی و طرح های دارایی به مردم آموزش دهیم. اگر می توانید، یک مشاور مالی مقرون به صرفه پیدا کنید تا به شما کمک کند. لازم نیست گران باشد. شما می خواهید کسی را داشته باشید که با او در مورد پول راحت صحبت کنید، زیرا شخصی است. توصیه می کنم به دنبال یک برنامه ریز مالی معتبر یا CFP در انجمن مشاوران مالی آفریقایی آمریکایی باشید.

بزرگترین ایده شما برای خوانندگان این کتاب چیست؟

من سعی نمی کنم مردم را افسرده کنم، اما اعداد بد هستند. با این حال، برای من واضح است که عطش دانش مالی وجود دارد.

و برخی برنامه‌ها و سیاست‌ها وجود دارند که احتمالاً می‌توانند به پر کردن شکاف در ثروت نژادی که من در مورد آن در کتاب می‌نویسم کمک کند. به عنوان مثال، دولت فدرال ممکن است چیزی را ایجاد کند که به آن اوراق قرضه کودک می گویند. این ایده در گزارشی توسط اقتصاددانان ویلیام اچ. داریتی و داریک همیلتون از دانشگاه ایالتی اوهایو ارائه شد.

این طرح از دولت می خواهد تا به هر کودکی که در ایالات متحده متولد می شود، در هنگام تولد یک حساب پس انداز بدهد. بر اساس تجزیه و تحلیل مورنینگ استار، یک شرکت خدمات مالی، پیشنهاد داریتی/همیلتون فاصله مسابقه در آمریکا را به نصف کاهش خواهد داد.

طرح مشابهی توسط ریک ادلمن، کارشناس امور مالی شخصی شناخته شده ملی و نویسنده و بنیانگذار Edelman Financial Engines پیشنهاد شد. این در حالی است که طرح ادلمن به دولت یا مالیات دهندگان وابسته نخواهد بود. در عوض، این اوراق قرضه کودک توسط افرادی تامین می شود که اوراق قرضه ای مشابه اوراق صادر شده در طول جنگ جهانی دوم خریداری می کنند. سرمایه گذاران پول خود را به اضافه بهره پس از سقوط اوراق قرضه پس از 20 سال پس خواهند گرفت.

بخوانید: آیا می خواهید بحران بازنشستگی را حل کنید؟ دو کلمه: پیوند بچه

تقریباً سه چهارم ایالت ها قوانینی را برای طرح بازنشستگی تحت حمایت ایالت تصویب یا پیشنهاد کرده اند. برخی ارائه برنامه ها را برای کارفرمایان اجباری کرده اند، در حالی که برخی دیگر آنها را داوطلبانه کرده اند. این طرح‌های دولتی معمولاً بر روی افرادی که برای شرکت‌های کوچک کار می‌کنند و همچنین کارگران جوان‌تر، اقلیت‌ها و افراد کم‌درآمد تا متوسط ​​تمرکز می‌کنند. آنها معمولاً به عنوان Roth IRA طراحی می شوند که در سرمایه گذاری های کم ریسک سرمایه گذاری می کنند. برخی به صورت خودکار کارمندان را با کسر حقوق ثبت نام می کنند.

در نهایت، می‌توانیم با راه‌اندازی تلاش‌های دولت بین‌وزارتی برای رسیدگی به نابرابری‌ها در ارزیابی مسکن و مبارزه با تبعیض‌های مسکن، با تبعیض نژادی در بازار مسکن مقابله کنیم.

کری هانون متخصص مشاغل، آینده پژوه در محیط کار و استراتژیست در زمینه کارآفرینی، امور مالی شخصی و بازنشستگی است. کری نویسنده بیش از دوازده کتاب از جمله مشاغل عالی با لباس خواب: راهنمای کامل شما برای کار از خانه،، هیچ وقت برای ثروتمند شدن خیلی قدیمی نیست: راهنمای کارآفرینان برای شروع یک کسب و کار میانسال. کتاب آینده او است کنترل 50+: چگونه در دنیای جدید کار موفق شویم. او را در توییتر دنبال کنید @kerryhannon.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن