نظر: آیا قصد دارید زودتر بازنشسته شوید؟ مراقب این تله های مالیاتی باشید

[ad_1] در حالی که سال را می گذرانیم و به فصل مالیات می پردازیم، این زمان خوبی برای کسا

توسط HONARMANDKHABAR در 27 آذر 1400
[ad_1]

در حالی که سال را می گذرانیم و به فصل مالیات می پردازیم، این زمان خوبی برای کسانی است که انتظار بازنشستگی پیش از موعد را دارند تا وضعیت مالی خود را ارزیابی کنند.

بسیاری از مردم (به اشتباه) تصور می کنند که وقتی بازنشسته می شوید، پول و مالیات شما به حالت خلبان خودکار می رود. اما بسته به اینکه ساختار مالی شما چگونه است، ملاحظات زیادی برای مالیات شما - و در نتیجه پول شما - وجود دارد که باید در نظر داشته باشید، به خصوص اگر قبل از آستانه 65 سال مدیکر بازنشسته شوید.

وضعیت مالیاتی

اگر بازنشسته (بیکار) هستید و همچنین درآمدی دارید که «کسب شده» در نظر گرفته می‌شود، سازمان امور مالیاتی به طور پیش‌فرض شما را مالک انحصاری می‌داند، به این معنی که شما صاحب یک شرکت انفرادی هستید و درآمد کسب شده شما درآمد کسب‌وکار است. علاوه بر اشتغال استاندارد، درآمد کسب شده هر درآمدی است که از کارهای فعال مانند کار یکباره، مشاوره یا اجاره ملک حاصل می شود، در صورتی که IRS آن را یک تجارت بداند. اگر ترکیبی از درآمد به دست آمده و به دست نیاورده دارید - درآمدی که عمدتاً از سرمایه گذاری ها به دست می آید، از جمله سود سرمایه و سود سهام - حداقل مالیات شما ممکن است پیچیده شود یا پیچیده بماند، اما ممکن است با ملاحظات دیگری روبرو شوید که در حین کار در استاندارد W- قابل اجرا نیستند. 2 عملیات. نکته مثبت این است که این وضعیت جدید تاجر انحصاری می تواند به شما این امکان را بدهد که هزینه های تجاری را که قبل از اینکه خوداشتغال شمرده شوید کسر نشده اند را کسر کنید. (با یک متخصص مالیاتی واجد شرایط برای راهنمایی خاص در مورد وضعیت خود مشورت کنید.)

مالیات سه ماهه

هنگامی که توسط شخص دیگری استخدام می شوید، معمولا وظیفه اوست که مالیات بر درآمد را برای شما کسر کند. با این حال، هنگامی که شما خوداشتغالی هستید، از آنجایی که بسیاری از بازنشستگان، بازنشستگان بسیاری در نظر گرفته می‌شوند، حتی اگر این خوداشتغالی شامل یک یا دو کنسرت کوتاه‌مدت در سال باشد، باید مالیات خوداشتغالی، از جمله مالیات‌های سه ماهه تخمینی، یا پرداخت کنید. با جریمه های تاخیر پرداخت می آید زمان مالیات. شما مجبور نیستید مالیات بر عایدی سرمایه یا سود سهام بپردازید، اما باید برای سایر درآمد خود بپردازید. و این مالیات‌ها بسیار بالاتر از مالیات‌های تکلیفی هستند که ممکن است در حین کار به پرداخت آن عادت داشته باشید، زیرا فرد خوداشتغال باید هم به کارفرما و هم به کارمندان و همچنین نرخ‌های معمول بیمه مدیکر و تامین اجتماعی بپردازد. .

حق بیمه و کسورات برای مراقبت های بهداشتی

من آموخته ام که بسیاری از بازنشستگان پیش از موعد بالقوه، هزینه مراقبت های بهداشتی را در سال های قبل از واجد شرایط بودن برای Medicare به طور کامل بررسی نکرده اند، و بنابراین برای اینکه چقدر می توانند گران باشند، آمادگی ندارند. به Healthcare.gov یا صرافی مراقبت های بهداشتی ایالت خود بروید تا برنامه ها و قیمت های موجود خود را بر اساس درآمد مورد انتظار بازنشستگی و ترکیب خانوار مشاهده کنید، تا درک بهتری از هزینه های جاری داشته باشید و درک کنید که چگونه این قیمت ها ممکن است با درآمد بیشتر یا کمتر تغییر کنند. اگر قصد دارید قبل از 50 سالگی بازنشسته شوید، همین اطلاعات را با سن آینده 55 یا 60 ساله نیز وارد کنید تا تصوری از هزینه های آینده داشته باشید. طبق قانون تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه، بیمه گران حق دارند حق بیمه را در زمانی که افراد تحت پوشش 50 سال سن دارند، دو برابر کنند.

مراقبت های بهداشتی برای کسانی که درآمد بالاتری دارند گران است، اما خبر خوب این است که برای کسانی که درآمد متوسطی دارند، اعتبارات مالیاتی هنگفتی برای جبران هزینه های حق بیمه وجود دارد، و حق بیمه سلامت برای طرح های مبادله ای به عنوان هزینه های تجاری قابل کسر در نظر گرفته می شود. برای مقاصد مالیاتی استخدام می شود، که در وهله اول درآمد مشمول مالیات شما را کاهش می دهد.

همه می توانند حق بیمه سلامت را به عنوان تخفیف مالیاتی حساب کنند، اما افراد خوداشتغال تنها در صورتی می توانند معافیت مالیاتی دریافت کنند که حق بیمه و سایر هزینه های پزشکی از 7.5 درصد درآمد ناخالص تعدیل شده بیشتر باشد. بسیاری از بازنشستگان پیش از موعد نیز به استراتژی‌های مالیاتی پیچیده‌ای مانند نردبان تبدیل Roth متکی هستند، و مهم است که بدانیم پذیرش درآمد مشمول مالیات راث چگونه بر حق بیمه مراقبت‌های بهداشتی شما تأثیر می‌گذارد، زیرا افزایش قیمت حق بیمه می‌تواند بیشتر از حذف معافیت‌های مالیاتی از این تحول باشد.

تغییرات در کمک های خیریه

بسیاری از بازنشستگان پردرآمد به کمک های خیریه خود عادت دارند که برای آنها کسر مالیات زیادی به همراه دارد، اما زمانی که همین افراد بازنشسته می شوند، اغلب به نفع آن هستند که به جای لیست کردن کسورات، کسر استاندارد را مطالبه کنند. به خصوص اکنون که کسر استاندارد دلار است. 25100 برای زوج و 12550 دلار برای افراد. دریافت کسر استاندارد به این معنی است که دیگر معافیت مالیاتی برای امور خیریه وجود ندارد. مهم است که این را در نظر بگیرید، اما تصمیم دیگر این است که قبل از بازنشستگی، صندوقی با کمک اهداکنندگان باز کنید و کمک بزرگی کنید که می توانید مالیات خود را حذف کنید. به این ترتیب، در حالی که درآمد بیشتری کسب می‌کنید، معافیت‌های مالیاتی دریافت می‌کنید، اما پس از آن بدون در نظر گرفتن وضعیت مالی خود در زمان بازنشستگی، برای سال‌های آینده پولی برای کمک مالی خواهید داشت.

تغییرات در ریاضیات وام مسکن

برای صاحبان خانه هایی که یک بار کسورات را مشخص کرده اند اما بعداً کسورات استاندارد بازنشستگی را دریافت می کنند، ممکن است ریاضیات با وام مسکن تغییر کند. (ریاضی ممکن است برای کسانی که اجاره بها را در مقابل خرید خانه می سنجند تغییر کند.) از آنجایی که دیگر نمی توانید سود وام مسکن را بدون هماهنگی کسر کنید، ممکن است منطقی باشد که به جای ادامه دادن، وام مسکن خود را در زمان بازنشستگی یا قبل از بازنشستگی پرداخت کنید. پرداخت ماهانه جامد بازپرداخت وام مسکن، حتی اگر کل پس‌انداز سرمایه‌گذاری شما را کاهش دهد، این مزیت را دارد که هزینه‌های ماهانه شما را به شدت کاهش می‌دهد و حتی ممکن است به معنای دریافت بیمه درمانی بسیار ارزان‌تر باشد، زیرا حق بیمه سلامت قبل از واجد شرایط بودن Medicare در سن 65 سالگی با درآمد مرتبط است. نیاز به درآمد کمتر از سرمایه گذاری، زیرا پرداخت وام مسکن وجود ندارد، می تواند به معنای حق بیمه سلامتی باشد که هزاران دلار در سال ارزان تر است. هنگام تخمین هزینه های مراقبت های بهداشتی خود، سناریوهای مختلفی را با وام مسکن و بدون وام مسکن اجرا کنید تا ایده ای از تفاوت هزینه ها داشته باشید. و قبل از خرید یا پرداخت برای خانه، مطمئن شوید که خطرات تغییرات آب و هوایی در محل زندگی خود را در نظر گرفته اید.

تاثیر بر مالیات بر دارایی

بسته به کشوری که در آن زندگی می کنید، اگر صاحب خانه هستید، ممکن است بتوانید از قوانین مالیاتی متفاوتی استفاده کنید که ممکن است به نفع مالی شما باشد. اما ممکن است لازم باشد به افزایش هزینه مالیات بر دارایی توجه بیشتری داشته باشید.

برخی از ایالت ها به شما اجازه می دهند ملکی را که قصد دارید در درازمدت در آن بمانید به عنوان "میزبان" که ممکن است با معافیت های مالیاتی همراه باشد را تعریف کنید. برخی دیگر به شما این امکان را می دهند که پس از برآورده کردن شرایط خاص، اغلب بر اساس سن یا درآمد، ارزش ارزیابی شده یک ملک را به خانه دیگری منتقل کنید تا اگر پس از گذراندن مدت طولانی در خانه دیگری نقل مکان کردید، مالیات شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا نکند. اما حتی قبل از دوره فعلی تورم بالا، مالیات بر دارایی اغلب با سه یا چند عامل از تورم پیشی می‌گرفت، این واقعیتی که اگر تنها نرخ استاندارد تورم را در تمام مخارج خود در نظر بگیرید، می‌تواند به ثبات مالی شما آسیب برساند. (سلامت و هزینه هایی مانند آموزش عالی نیز بسیار جلوتر از تورم هستند و برنامه ریزی برای این افزایش ها مهم است.) قبل از اینکه کار را خاموش کنید، مطمئن شوید که درک کاملی از محل زندگی خود دارید و برنامه ای برای مقابله با افزایش هزینه ها دارید. سریعتر از افزایش پس انداز بازنشستگی شما.

تانیا هستر نویسنده کتاب «فعالیت کیف پول: چگونه از هر دلاری که خرج می‌کنید، به‌دست می‌آورید و پس‌انداز می‌کنید به‌عنوان قدرتی برای تغییر و کار اختیاری استفاده کنید: وبلاگ ما برای زندگی بعدی، زودتر بازنشسته شوید.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب