نظر: تورم بزرگترین شکست فدرال رزرو نیست

[ad_1] استانفورد، کالیفرنیا (Project Syndicate) - نامزدی اعضای جدید برای هیئت مدیره فدرال رزرو ایالات متحده

توسط HONARMANDKHABAR در 3 بهمن 1400
[ad_1]

استانفورد، کالیفرنیا (Project Syndicate) - نامزدی اعضای جدید برای هیئت مدیره فدرال رزرو ایالات متحده فرصتی را برای آمریکایی ها - و کنگره - فراهم می کند تا درباره مهم ترین بانک مرکزی جهان و اینکه به کجا می رود فکر کنند.

سوال واضحی که ابتدا باید پرسید این است که چگونه فدرال رزرو وظیفه اصلی خود را که تضمین ثبات قیمت است، انجام داد. اینکه فدرال رزرو کاملاً از تورم امروز شگفت زده شد، نشان دهنده یک شکست اساسی است. مطمئناً به جستجوی نهادی روح نیاز است.

"ما باید پیش‌فرض اساسی یک سیستم مالی را که در آن دولت همیشه کوه‌های بدهی را در مواقع بد تضمین می‌کند، معکوس کنیم، و ما باید این کار را قبل از آزمایش آتش‌خانه انجام دهیم.

با این حال، در حالی که سیاست‌های نرخ بهره به سرفصل‌ها تبدیل می‌شوند، فدرال رزرو در حال حاضر به عنوان یک تنظیم‌کننده مالی بیشترین اهمیت را دارد. پس سوال بزرگ دیگر این است که آیا از قدرت فوق العاده خود برای پیشبرد سیاست های اقلیمی یا اجتماعی استفاده خواهد کرد؟ برای مثال، می‌تواند اعتبار شرکت‌های سوخت فسیلی را رد کند، از بانک‌ها بخواهد که فقط به شرکت‌هایی که برنامه‌های انتشار خالص صفر تایید شده دارند وام بدهند، یا اعتبار را به سمت جایگزین‌های مطلوب هدایت کند. همچنین می‌تواند تصمیم بگیرد که به صراحت به نام برابری یا عدالت نژادی، با گفتن اینکه بانک‌ها کجا و به چه کسی زمین بفرستند، چه کسی را استخدام کنند و اخراج کنند و غیره، به صراحت شروع به تنظیم مقررات کند.

حالا بخوانید: برینارد می گوید فدرال رزرو اعطای وام بانکی به بخش نفت و گاز یا تولیدکنندگان اسلحه را ممنوع نخواهد کرد

اما قبل از در نظر گرفتن اینکه مقررات فدرال رزرو به کجا می رود یا باید به کجا برسد، ابتدا باید شکست بزرگ فدرال رزرو را توضیح دهیم.

وعده های فراموش شده

در سال 2008، دولت ایالات متحده تصمیم ثابتی گرفت: موسسات مالی می‌توانند به دریافت پولی که برای سرمایه‌گذاری پرخطر استفاده می‌کنند تا حد زیادی از طریق فروش بدهی‌های کوتاه‌مدت مستعد به دست آورند، اما ارتش جدیدی از تنظیم‌کننده‌ها در مورد ریسک‌پذیری موسسات قضاوت خواهند کرد. دارایی های. امید این بود که تنظیم‌کننده‌ها دیگر از فیل‌هایی با اندازه وام‌های ارزان قیمت در ترازنامه بانک‌ها غافل نشوند.

"چرا به زحمت نگه داشتن فضای نقدی یا ترازنامه برای خرید در نزول، تامین نقدینگی، یا تلقی "فروش آتش" به عنوان یک "فرصت خرید؟" فدرال رزرو شما را پیشتاز خواهد کرد و سود را از بین می برد.

با این حال، در دهه بعدی مقررات دقیق و «آزمایش استرس» مبتنی بر سناریوهای منظم، ارتش نظارتی فدرال رزرو یک بار به این موضوع فکر نکرد که «اگر یک بیماری همه گیر وجود داشته باشد چه؟»

هنگامی که یک بیماری همه گیر در اوایل سال 2020 فرا رسید، فدرال رزرو وعده های «دیگر هرگز» در سال 2008 را رد کرد و این بار در مقیاسی بزرگتر مداخله کرد. در ماه مارس، بانک‌های دلال قادر به واسطه‌گری در بازار اوراق بهادار خزانه‌داری آمریکا با وانیلی ساده نبودند. بنابراین، فدرال رزرو بازار را حمایت کرد. منتقدان مدت‌ها به مشکلات مربوط به قوانین نقدینگی فدرال رزرو اشاره کرده بودند و اصلاح این بازارها ساده بود، اما اصلاحات آشکار از بین رفته بود.

بعداً، وجوه بازار پول به جریان افتاد. فدرال رزرو بار دیگر سرمایه های بازار پول را نجات داد. هیچ چیز ساده‌تر از جریان‌های بازار پول برای تعمیر وجود ندارد، اما این اصلاح هرگز اتفاق نیفتاد.

فدرال رزرو همچنین بودجه جدید اوراق قرضه شهرداری را تامین کرد و قیمت اوراق قرضه شرکتی را افزایش داد و اساساً تضمینی برای هر چیزی که لازم باشد ارائه کرد. در سال 2008، فدرال رزرو و وزارت خزانه داری از ایده افزایش قیمت بازار همه وام های مسکن تحت برنامه کمک به دارایی های مشکل دار خودداری کردند. با این حال، در سال 2020، «پاول پوت» یک کف صریح برای قیمت اوراق قرضه شرکتی - و موارد دیگر - ایجاد کرده بود.

پس چی؟ کار کرد!

پاسخ قابل پیش بینی به این نقد این خواهد بود: پس چه؟ قرنطینه‌های COVID-19 ممکن است باعث ایجاد یک بحران مالی شده باشد. سیل کمک های مالی کارساز بود، به طوری که مشکل امروز ما تورم است. ما نیازی به نگرانی در مورد ریسک سیستمیک نداریم، زیرا فدرال رزرو و خزانه داری فقط هر آتش سوزی جدیدی را با اقیانوس های پول جدید خاموش می کنند.

"راست می‌گوید که بانک‌های بزرگ انحصارطلبی ناکارآمدی هستند که به اکثر آمریکایی‌ها خدمات ضعیفی می‌دهند. ولی علتش اشتباهه بار انطباق مقرراتی بسیار مانع اصلی ورود به بازار است.

البته مشکل، مشوق هایی است که این سیاست ها ایجاد کرده است. چرا به زحمت نگه داشتن فضای نقدی یا ترازنامه برای خرید در نزول، تامین نقدینگی، یا تلقی "فروش آتش" به عنوان یک "فرصت خرید؟" فدرال رزرو شما را پیشتاز خواهد کرد و سود را از بین می برد.

اگر شما یک شرکت هستید، چرا سهام صادر می‌کنید در حالی که می‌توانید فقط وام بگیرید، زیرا می‌دانید که دولت از بدهی‌های شما حمایت می‌کند یا شما را وثیقه می‌دهد، همانطور که برای خطوط هوایی این کار را کرد؟ اگر شما یک سرمایه گذار هستید، چرا در خرید بدهی متزلزل تردید کنید، زیرا می دانید که ارزش آن توسط یک تعهد دیگر "هر چه که بخواهد" از طرف فدرال رزرو در شرایط بد تضمین می شود؟

جای تعجب نیست که آمریکا غرق در بدهی است. همه تصور می کنند که مالیات دهندگان در رکود بعدی متحمل ضرر خواهند شد. وام‌های دانشجویی، مستمری‌های دولتی و وام‌های مسکن روی هم انباشته شده‌اند و همه منتظر نوبت خود برای نجات عمو سام هستند. اما هر بحرانی نیاز به تزریق خون بزرگتر و بزرگتر دارد.

سرمایه‌گذاران اوراق قرضه در نهایت از تحویل ثروت بیشتر برای کمک‌های مالی خودداری می‌کنند و مردم نمی‌خواهند تریلیون‌ها پول نقد تازه چاپ شده نگهداری کنند. وقتی کمکی که همه انتظار دارند محقق نشود، در شهری در آتش از خواب بیدار خواهیم شد - و آتش‌خانه سوخته است.

اخبار: ایالات متحده می گوید با افزایش خطرات آب و هوا، کووید و کریپتو، خطرات ثبات مالی "بالا" است.

خطر اخلاقی

در سال 2008، تنظیم‌کننده‌ها و قانون‌گذاران حداقل این حس را داشتند که خطرات اخلاقی را تشخیص دهند و نگران باشند که سرمایه‌گذاران در زمان‌های خوب سود می‌برند در حالی که مالیات‌دهندگان زیان را در زمان‌های بد پوشش می‌دهند. اما انفجار 2020 تنها با تبریک به خود مورد استقبال قرار گرفته است.

همان فدرال رزروی که خطرات وام مسکن زیربنایی را در سال 2008، بیماری همه گیر در 2020 را از دست داد، و اکنون می خواهد "خطرات آب و هوایی" را آزمایش کند، مطمئناً جنگ بعدی، بیماری همه گیر، نکول دولتی یا سایر رویدادهای بزرگ مخرب را از دست خواهد داد. رگولاتورهای فدرال رزرو حتی سوال دوم را نمی پرسند.

و در حالی که آنها سالادهای کلمه ای در مورد "اتصالات متقابل"، "تعامل های استراتژیک"، "اثرات شبکه" و "چرخه های اعتباری" منتشر می کنند، آنها هنوز مشخص نکرده اند که ریسک "سیستمیک" چیست، به غیر از یک اصطلاح مهم برای اعطای همه چیز به تنظیم کننده ها. - قدرت فراگیر

تنظیم‌کننده‌ها هرگز نمی‌توانند خطرات را پیش‌بینی کنند، دارایی‌های مؤسسات مالی را به طرز ماهرانه‌ای تنظیم کنند، یا اطمینان حاصل کنند که بدهی‌های هنگفت همیشه می‌تواند پرداخت شود. ما باید پیش‌فرض اساسی یک سیستم مالی را که در آن دولت همیشه کوه‌های بدهی را در مواقع بد تضمین می‌کند، معکوس کنیم، و ما باید این کار را قبل از آزمایش آتش‌خانه انجام دهیم.

مقررات بهتر می تواند اختلافات حزبی را پر کند. راست می‌گوید که بانک‌های بزرگ انحصارطلبی ناکارآمدی هستند که به اکثر آمریکایی‌ها خدمات ضعیفی می‌دهند. ولی علتش اشتباهه بار انطباق مقرراتی بسیار مانع اصلی ورود به بازار است.

درخواست برای مقررات "بیشتر" بی معنی است. مقررات یا هوشمندانه یا گنگ، مؤثر یا ناکارآمد، پر از پیامدهای نامطلوب یا به خوبی طراحی شده اند. ما به مقررات بهتری نیاز داریم. ما به سرمایه بیشتری نیاز داریم، نه هزاران صفحه قانون بیشتر. سرمایه در برابر همه شوک‌ها حائلی را فراهم می‌کند و نیازی به روشن‌بینی رگولاتورها ندارد. فدرال رزرو به طرز رسوائی شرکت های بانکی محدود و ارائه دهندگان پرداخت را که می توانند به نیازهای مالی بسیاری از آمریکایی ها کمک کنند، مسدود کرده است.

قبل از اینکه به شفای سیاره زمین و رفع بی عدالتی روی بیاوریم، فدرال رزرو باید به خاطر عملکرد بدش در وظیفه اساسی حفاظت از سیستم مالی پاسخگو باشد.

جان اچ. کاکرین از اعضای ارشد موسسه هوور است.

این تفسیر با مجوز Project Syndicate منتشر شده است - چرا فدرال رزرو کار خود را انجام نمی دهد؟

دیدگاه های تحریک آمیزتر از Project Syndicate

جیسون فورمن: چرا تقریبا هیچ کس تورم آمدن را ندید؟

آرویند سوبرامانیان: تامین مالی آب و هوا می تواند حباب بعدی باشد که می ترکد

اوتمار ایسینگ: با سیاست های پولی آسان، هیزم بر آتش تورم نیندازید


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب