نظر: چرا بازار گاوی در سال 2022 زنده می ماند --- به علاوه 8 سهام ارزان برای پول شما اکنون

[ad_1] برای یافتن یک تحلیل مستقل بازار و ایده های سرمایه گذاری، من دوست دارم به طور منظم با آن قهرمانان رام ن

توسط HONARMANDKHABAR در 18 دی 1400
[ad_1]

برای یافتن یک تحلیل مستقل بازار و ایده های سرمایه گذاری، من دوست دارم به طور منظم با آن قهرمانان رام نشدنی بازار - نویسندگان بولتن های بازار سهام - مشورت کنم.

البته من تعصب دارم چون یکی هم می نویسم (لینک در بیوگرافی پایین). اما بسیاری از آنها ارزش شنیدن را دارند. برای چشم انداز بازار برای سال 2022 و هشت سهام که باید مالکیت آنها را در نظر بگیرید، بیایید با سه نامه نویس با سوابق بلندمدت خوب بررسی کنیم.

خلاصه سطح بالا: انتظار 5٪ -6٪ سود برای S&P 500 SPX، -0.41٪ امسال، اگرچه گام‌های اشتباه فدرال رزرو در افزایش نرخ‌های بهره می‌تواند منجر به برخی فروش‌ها شود. ارزش می تواند از رشد پیشی بگیرد، جایی که نام های محبوب برای فناوری و وسایل نقلیه الکتریکی هنوز بیش از حد به نظر می رسد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این - و هشت بازی از سرگیری، بانک ها و پیچش هایی که این تحلیلگران ترجیح می دهند - ادامه مطلب را بخوانید.

قیمت سهام بالاتر از رشد

چشم انداز بازار سهام: تعدیل های فعلی در بازار ایالات متحده در سال گذشته باعث شده است که بسیاری از سرمایه گذاران در مورد تورم و سیاست های فدرال رزرو نگران باشند و این نگرانی ها همچنان باقی است. اما جان باکینگهام، سردبیر The Prudent Speculator، چندان نگران بازار سهام در سال 2022 نیست زیرا انتظار دارد رشد اقتصادی در آن باقی بماند. «از لحاظ تاریخی، عملکرد ناچیز سهام با رکود در سود همزمان است. بنابراین اگر هیچ انتظاری از رکود در سود وجود نداشته باشد، من نمی‌دانم چگونه می‌توان خرس بود.»

باکینگهام انتظار دارد رشد جهانی و سود قابل قبول S&P 500 را در سال جاری 6 درصد افزایش دهد. او پیش‌بینی می‌کند که سهام‌های با ارزش باید بسیار بهتر عمل کنند، زیرا در بحبوحه افزایش نرخ‌های بهره با تورم بالاتر، عملکرد بهتری دارند. او انتظار دارد که شاخص ارزش راسل 3000 9٪ -11٪ افزایش یابد.

باکینگهام هشدار می دهد که بخش هایی از بازار ایالات متحده پرخطر هستند زیرا ارزش آنها بیش از حد است. او به سهام رشد محبوبی مانند Amazon.com AMZN اشاره می کند، -0.43٪ و NVIDIA NVDA، -3.30٪، و همچنین سازندگان وسایل نقلیه الکتریکی (EV)، از جمله Rivian Automotive RIVN، -1.20٪ و تسلا TSLA، -3.54٪. سپس نقشه وحشی Omicron وجود دارد. محاصره گسترده در ایالات متحده بهبود را کند می کند. اما در حال حاضر، با توجه به اینکه گزینه نسبتا نرم به نظر می رسد، به نظر نمی رسد که چنین اتفاقی بیفتد.

تبلیغات مورد علاقه: در اینجا یک هشدار مهم وجود دارد. مانند دو خبرنامه دیگر زیر، باکینگهام سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند تا سبد سهام متنوعی برای کاهش ریسک داشته باشند. اما وقت آن است که به چند مورد اشاره کنید که بسته به چیز دیگری که دارید، می تواند جزو دارایی های شما باشد.

او می گوید ابتدا به جنرال موتورز جنرال موتورز فکر کنید. -0.95٪، مانند یک بازی EV مخفیانه. باکینگهام با استناد به ارزش های بازار بزرگ ریوین و تسلا گفت، بسته به روز، شرکت های خودروهای الکتریکی ممکن است بیشتر از جنرال موتورز هزینه کنند. او گفت: "به نظر من این دیوانه است." به هر حال، جنرال موتورز همچنین خودروهای الکتریکی را توسعه می دهد و تجربه ای در تولید انبوه و بازاریابی خودرو دارد. و با این حال سهام تنها با 10 برابر سود بیشتر معامله می شود. باکینگهام به GM گفت: «آنها پتانسیل زیادی در آنجا دارند.

سپس بازگشایی بازی Zimmer Biomet ZBH را در نظر بگیرید. -0.60٪، که دستگاه های پزشکی از جمله ایمپلنت های مورد استفاده در جراحی مفاصل و ستون فقرات را می فروشد. COVID-19 بیماران و بیمارستان ها را مجبور می کند تا عملیات برنامه ریزی شده را به تعویق بیندازند. اما اگر انواع بیماری‌های همه‌گیر همچنان کم‌خطر باشند، می‌توان انتظار داشت که جراحی انتخابی دوباره افزایش یابد. ایمپلنت ها و دستگاه های پزشکی زیمر نیز همین کار را می کنند. در همین حال، سهام ارزان به نظر می رسد و اخیراً با سود 16 برابر بیشتر از محدوده تاریخی 22-28 معامله می شود.

بازی دیگری که باید به آن توجه کنید: شرکت والت دیزنی. DIS، + 0.59٪. به دلیل نگرانی ها در مورد حضور در پارک های موضوعی و سینما، سهام به شدت سقوط می کند. اگر نگرانی ها در مورد COVID-19 برطرف شود، این ترس ها فروکش می کند و سرمایه گذاران احتمالاً دوباره پیشنهاد می دهند. در همین حال، دیزنی شخصیت های فیلم قدرتمندی دارد که می توانند از طریق فروش اسباب بازی، نمایش های برادوی و پیوندهایی به پارک های موضوعی به کسب درآمد ادامه دهند.

بازده سهام نشان دهنده معاملات سودآور است

چشم انداز بازار سهام: تورم همچنان یک مشکل در سال 2022 خواهد بود که تا حدی ناشی از قیمت بالای انرژی است. این امر فدرال رزرو را وادار می کند تا با افزایش نرخ بهره بازی کند. این ممکن است یک خبر بد برای بازار سهام ایالات متحده باشد. کلی رایت، سردبیر نشریه Investment Quality Trends می گوید: «فدرال رزرو همیشه تجربه دیر رسیدن به مهمانی را دارد. «سپس جبران می‌کند و بازار را دچار اسپاسم می‌کند.» رایت می‌گوید حتی این خطر وجود دارد که فدرال رزرو در سال 2022 رکود ایجاد کند: «اگر سالی برابر ... برای بازار سهام داشته باشیم، این یک پیروزی خواهد بود.

چالش دیگر این است که بازار بیش از حد ارزش گذاری شده است. اطلاعات ارزش گذاری بازار را که می توانیم از سیستم انتخاب سهام رایت استخراج کنیم، در نظر بگیرید. رایت برای شناسایی ورود و خروج به موقع سهام با سود تقسیمی، به دنبال بازدهی بالا و پایین تاریخی است. بازده تاریخی بالا زمانی اتفاق می‌افتد که سهام بسیار فروخته می‌شود. (با کاهش سهام بازدهی افزایش می یابد.) بازده پایین زمانی رخ می دهد که سهام به شدت افزایش یابد. با گذشت زمان، حرکات قیمت سهام معمولاً توسط بازده های بالا و پایین تاریخی محدود می شود. به طور کلی می توانید از همان تحلیل ارزش گذاری بازار سهام استفاده کنید. این اطمینان بخش نیست.

به میانگین صنعتی داوجونز DJIA فکر کنید، -0.01٪. از لحاظ تاریخی، داو زمانی که به اندازه کافی افزایش می‌یابد که سودآوری خود را به 2 درصد می‌رساند، «بیش از ارزش‌گذاری» شده است. سوددهی داو در حال حاضر بسیار کمتر از آن - 1.77٪ است. داو باید 12% سقوط کند فقط برای بازگشت به بازگشت تاریخی "بیش از ارزش" طبیعی خود 2%. داو باید 50 درصد سقوط کند تا به بازده 4 درصدی دست کم گرفته شده تاریخی برسد. رایت گفت: «سیستم ما می‌گوید که این یک دوره با ریسک بالا برای سهام است.

تبلیغات مورد علاقه: به استثنای رکود، بانک ها ممکن است عملکرد خوبی داشته باشند زیرا از افزایش نرخ بهره سود می برند - تا زمانی که منحنی بازدهی بالا بماند. در این سناریو، افزایش نرخ بهره به این معنی است که آنها می توانند از وام ها (نرخ بهره وام ها مربوط به انتهای بلند منحنی بازده است) بیشتر از آنچه بانک ها برای سپرده ها می پردازند (انتخاب کوتاه). علیرغم این چشم انداز صعودی، برخی از سهام بانکی همچنان در سیستم رایت ارزان به نظر می رسند.

برای مثال FRME در First Merchants، + 0.31٪ بازده بالای مکرر (که نشان می‌دهد سهام آن به اندازه‌ای کاهش یافته است که ارزش آن کم شده است) 2.6٪ است. سهام در حال حاضر در این سطح معامله می شود. رایت گفت: "ارزش اقتصادی آنها به طور قابل توجهی بالاتر از ارزش بازار آنها است." سهام ها بر اساس سابقه خود، تا زمانی که سهام به اندازه ای افزایش پیدا نکنند که بازدهی به 1.5 درصد کاهش یابد، بیش از حد ارزش گذاری نمی شوند. این نشان می دهد که می توان تا 77 دلار به ازای هر سهم حرکت کرد. در 4 ژانویه با 43.32 دلار به پایان رسید. Arrow Financial AROW را نیز در نظر بگیرید، + 0.69٪. از لحاظ تاریخی، زمانی که سهام آنقدر قوی هستند که بازده آنها به 2.35 درصد کاهش می یابد، بیش از حد ارزش گذاری شده اند. بازده سود سهام فعلی بسیار بالاتر از 2.9٪ است که نشان می دهد سهام ممکن است نیاز به حرکت به 50 دلار از حدود 36 دلار در حال حاضر قبل از افزایش ارزش سهام داشته باشد.

در مراقبت های بهداشتی، Merck MRK را در نظر بگیرید، + 1.86٪. سهام آن پس از سقوط 14 درصدی از نوامبر، اکنون به دنبال قیمت های معقول تری هستند. به نظر می رسد که مرک از نظر تاریخی زمانی که بازدهی آن به 4٪ افزایش می یابد کمتر از ارزش گذاری شده است و با بازده تقسیمی 3.6٪ بسیار نزدیک است. تا زمانی که سهام آنقدر بالا نرود که بازدهی را به 2.35 درصد کاهش دهد، بیش از حد ارزش گذاری نمی شود. این بدان معناست که تا 117 دلار ممکن است اتفاق بیفتد. سهام اخیراً به حدود 77 دلار تغییر کرده است. سهام مرک می تواند از فروش قرص خود برای کووید-19، مولنوپیراویر، که اخیراً توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده است، بهره مند شود. او همچنین داروهایی مانند Keytruda را برای سرطان و طیف وسیعی از درمان‌های بیشتر در این راه مصرف کرده است.

جابجایی نامزدها

چشم انداز بازار سهامبروس سزار، تحلیلگر ارشد Cabot Turnaround Letter گفت: ما فکر نمی کنیم که اقتصاد در رکود قرار گیرد. وی گفت: سود منجر به رشد خوب 8 تا 10 درصدی در سال جاری خواهد شد. این خبر خوبی است. اما رشد سود ثابت را می توان با فشار نزولی بر نسبت های ارزش گذاری ناشی از افزایش فدرال رزرو و افزایش نرخ بهره جبران کرد. باد معکوس دیگر: کاهش محرک های مالی از واشنگتن دی سی، کازر می گوید که نتیجه، سود 5 درصدی S&P 500 خواهد بود.

تبلیغات مورد علاقه: همانطور که از نام سهم نامه او پیداست، کاسر "معکوس" را می پسندد، که به معنای شرکت هایی است که ممکن است به دلیل تغییر در رهبری یا استراتژی وضعیت آنها بهبود یابد. یکی از مواردی که باید در نظر گرفت نوکیا NOK است، -0.33٪، جایی که تلاش‌ها برای تغییر شروع به نتیجه می‌کنند. فروش و سودآوری در حال افزایش است زیرا نوکیا در حال حاضر تجهیزات شبکه 5G را می فروشد. این امر آن را به یک روند تصویر بزرگ تبدیل می کند - یک ارتقاء بزرگ در شبکه های بی سیم.

سپس Kaser از TreeHouse Foods دوست دارد، + 3.38٪، که غذاها و نوشیدنی های خانگی را که در فروشگاه های مواد غذایی می بینید درست می کند. کاسر گفت، شرکت به دلیل خریدهای زیادی دست و پنجه نرم کرد و بدهی های زیادی را به عهده گرفت تا بخرد. بهار گذشته، صندوق تامینی فعال Jana Partners سهامی در TreeHouse گرفت. این موقعیت را در سه ماهه سوم سال 2021 تقویت کرد. یانا، که سابقه تغییر اوضاع در بخش غذا را دارد، دو عضو هیئت مدیره را معرفی کرد. TreeHouse اکنون می‌گوید که در حال بررسی جایگزین‌های استراتژیک است، از جمله فروش بخشی از تجارت مواد اولیه غذایی خود برای تمرکز بر بخش میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های با رشد بیشتر.

مایکل براش ستون نویس MarketWatch است. در زمان انتشار، او مالک AMZN و TSLA بود. Brush AMZN، NVDA، TSLA، GM، ZBH، DIS، FRME و MRK را در خبرنامه سهام Brush Up on Stocks پیشنهاد داد. او را در توییتر @mbrushstocks دنبال کنید.

بیشتر ▼: این 12 سهم «اشرافی سود سهام» بهترین مجموع درآمد برای 5 سال است.

به علاوه: در اینجا آنچه را که باید از سهام در سال 2022 پس از رشدهای بزرگ بازار در روز اول ژانویه انتظار داشت، آمده است


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب