نظر: چرا برای شما مهم است که جروم پاول یک دوره دیگر به عنوان رئیس فدرال رزرو خدمت کند؟

[ad_1] مرد مسئول فدرال رزرو یکی از تاثیرگذارترین چهره های جهان است. آنها می توانند تأثیر زیادی بر زندگی آمری

توسط HONARMANDKHABAR در 6 آذر 1400
[ad_1]

مرد مسئول فدرال رزرو یکی از تاثیرگذارترین چهره های جهان است. آنها می توانند تأثیر زیادی بر زندگی آمریکایی های معمولی داشته باشند، نه اینکه به دیگران در سراسر جهان اشاره کنیم.

این امر به ویژه در ماه های آینده صادق خواهد بود، زیرا فدرال رزرو به دنبال مهار افزایش قیمت ها بدون به خطر انداختن بهبود اقتصادی است. عواقب سردرگمی می تواند فاجعه آمیز باشد و منجر به تورم بالاتر، بازگشت به رکود شود، یا بدتر از آن، فدرال رزرو ممکن است مجبور شود با رکود تورمی مقابله کند - که در آن شما هم افزایش قیمت ها و هم اقتصاد را کند می کنید.

جروم پاول رئیس فعلی فدرال رزرو است، اما اولین دوره ریاست او در فوریه به پایان می رسید. دموکرات‌های مترقی از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند که لائل برینارد، اقتصاددانی که در حال حاضر تنها دموکرات ثبت‌شده در هیئت مدیره فدرال رزرو است، جایگزین او شود. ترقی خواهان تا حدی آن را ترجیح دادند زیرا به نظر می رسید با مقررات مالی بیشتر و اقدامات فدرال رزرو در مورد تغییرات آب و هوایی موافق تر باشد.

خبر فوری: پس از اجازه دادن به تنش، بایدن پاول را برای دور دوم انتخاب کرد

بایدن روز دوشنبه اعلام کرد که پس از هفته ها سرمایه گذاران وال استریت، اقتصاددانانی مانند من و سایر بانک های مرکزی در سراسر جهان که مشتاقانه منتظر این خبر هستند، به پاول می چسبد. برای مدت طولانی تصور می شد که پاول شغل خود را حفظ خواهد کرد. بایدن همچنین برینارد را نامزد کرد و او را به عنوان معاون رئیس جمهور معرفی کرد. هر دو حرکت منوط به تایید سنا هستند.

اما وظایف فدرال رزرو و رئیس آن چیست؟ و پاول در سال 2022 و پس از آن با چه چالش های جدی روبرو خواهد شد؟

با صندلی ملاقات کنید

اکثر کتاب‌های درسی مقدماتی اقتصاد کلان - مانند کتاب‌هایی که برای آموزش به دانش‌آموزانم استفاده می‌کنم - توجه داشته باشند که رئیس فدرال رزرو آنقدر تأثیرگذار است که می‌تواند بازارهای مالی را SPX کند. -2.27٪ DJIA، -2.53٪ فقط با گفتن چند کلمه در ملاء عام سقوط می کند یا بلند می شود. سرمایه گذاران اعتراف می کنند که هر کلمه ای را که رئیس فدرال رزرو می گوید بررسی و تجزیه و تحلیل می کنند و حتی تعداد دفعات استفاده از یک عبارت کلیدی خاص را محاسبه می کنند - من آن را "فدر یکنوع بازی شبیه لوتو" می نامم.

در حالی که همه اینها ممکن است کمی اغراق آمیز باشد تا دانشجویان توجه بیشتری به فصلی واقعا خسته کننده در مورد پول و بانک داشته باشند، شکی نیست که ریاست فدرال رزرو بسیار مهم است.

این موقعیت در نهایت مسئول تنظیم سیستم بانکی، ارتقای ثبات سیستم مالی و اجرای سیاست های پولی با کنترل عرضه پول و تعیین نرخ های بهره - تعهدات اصلی فدرال رزرو است. هفت فرماندار، از جمله رئیس جمهور، بر فدرال رزرو نظارت دارند و هر کدام یک رأی در مورد تصمیمات کلیدی سیاست مانند نرخ بهره دارند. اما رئیس جمهور قدرت قابل توجهی در تنظیم دستور کار و عمل به عنوان صدای عمومی فدرال رزرو دارد.

مهمترین وظیفه فدرال رزرو اجرای سیاست های پولی است که شامل کنترل عرضه پول به منظور ارتقای رشد اقتصادی پایدار است. ابزار اصلی برای دستیابی به این هدف، "هدف گذاری" نرخ بهره کوتاه مدت برای دستیابی به تورم پایین و اشتغال پایدار است. این همان چیزی است که اصطلاح دوگانه فدرال رزرو نامیده می شود. در سال های اخیر، فدرال رزرو به روش های غیر متعارف تری مانند خرید اوراق قرضه تجاری و سایر دارایی ها روی آورده است.

معنی آن برای بقیه ما این است که فدرال رزرو به تعیین سودی که برای وام مسکن، وام خودرو، کارت های اعتباری و انواع دیگر وام ها پرداخت می کنیم، کمک می کند. نرخ های بهره پایین تر به معنای ارزان تر بودن اعتبار است که اقتصاد را تحریک می کند. اما این به نوبه خود می تواند تورم را افزایش دهد.

فدرال رزرو ممکن است برای کاهش تورم نرخ بهره را افزایش دهد، اما افزایش قیمت اعتبار می تواند به رشد اقتصادی آسیب برساند و منجر به افزایش بیکاری شود.

این دقیقا همان تعادل دقیقی است که فدرال رزرو در حال حاضر با آن روبرو است.

آمریکایی‌ها در سراسر کشور شاهد قیمت‌های بالاتر در مراکز خرید، خواربارفروشی‌ها و پمپ بنزین‌ها هستند، زیرا تورم اندازه‌گیری شده با شاخص قیمت مصرف‌کننده نشان می‌دهد که با سریع‌ترین سرعت در بیش از سه دهه اخیر رشد می‌کند. در عین حال، بازار کار با 4 میلیون کارمند کمتر از فوریه 2020، از رکود ناشی از همه گیری در ابتدای سال گذشته به طور کامل بهبود نیافته است.

تمرکز فدرال رزرو در حال حاضر به وضوح روی افزایش قیمت است، که در ابتدا انتظار می رفت کوتاه مدت باشد و باید تا کنون تثبیت می شد. اکثر اقتصاددانان بر این باورند که افزایش اخیر قیمت ها منعکس کننده مشکلات موقت عرضه و این واقعیت است که قیمت ها در بهار 2020 با شروع همه گیری کووید-19 به شدت کاهش یافت و باعث می شود که ارقام تورم اکنون بسیار بالاتر به نظر برسد.

تصمیم بزرگی که فدرال رزرو و رئیس آن در ماه های آینده باید بگیرند این است که چه زمانی شروع به افزایش نرخ بهره برای مهار تورم کنند. اگر بیش از حد یا خیلی زود جابجا شوند، خطر ایجاد رکود اقتصادی را دارند که می تواند منجر به از دست دادن شغل قابل توجهی شود. اگر آنها خیلی کم یا خیلی دیر عمل کنند، این خطر را دارند که اجازه دهند تورم از کنترل خارج شود - همانطور که آمریکایی ها آخرین بار در اواخر دهه 1970 تجربه کردند.

در زبانی که ناظران فدرال رزرو استفاده می کنند، این تفاوت بین شاهین و کبوتر بودن است. یعنی شاهین بیشتر به مبارزه با تورم می پردازد در حالی که کبوتر بیشتر روی رشد و اشتغال تمرکز می کند.

در سال 2022، پاول باید به سرعت تصمیم بگیرد که اولویت اصلی او چیست - و شبح رکود تورمی نیز به عنوان یک سناریوی احتمالی در حال ظهور است.

سایر موارد در دستور کار رئیس جمهور

فدرال رزرو همچنین مسئول ارتقای ثبات، یکپارچگی و کارایی سیستم پولی و مالی ملی، عمدتاً از طریق مقررات است.

حباب های مالی در بسیاری از بازارها از سهام گرفته تا ارزهای دیجیتال در حال افزایش هستند - تا حدی به لطف سیاست پولی آسان فدرال رزرو که به افزایش قیمت ها کمک کرده است. عدم توجه به ثبات مالی یکی از دلایلی بود که فدرال رزرو از رکود بزرگ غافل شد تا اینکه خیلی دیر شده بود.

پاول باید تصمیم بگیرد که آیا این موضوع را در اولویت قرار دهد، به خصوص اگر فدرال رزرو به زودی نرخ بهره را افزایش دهد. این می تواند منجر به سقوط بازار شود.

در نهایت، فدرال رزرو برای مقابله با مسائل فراتر از وظایف خود، مانند تغییرات آب و هوا و نابرابری، تحت فشار است. این یکی از دلایل اصلی اول شدن برینارد است.

دموکرات‌های مترقی و فعالان از فدرال رزرو می‌خواهند که از اختیارات نظارتی خود برای محدود کردن جریان سرمایه به سمت صنایع کربن بر و هدایت پول به صنایع سازگار با آب و هوا استفاده کند. این ایده بحث برانگیز است زیرا در وظایف آن نیست، به استقلال فدرال رزرو آسیب می رساند و در نهایت می تواند منجر به تخصیص نادرست منابع شود.

به طور مشابه، جوزف استیگلیتز، اقتصاددان برنده جایزه نوبل و سایر لیبرال‌ها از فدرال رزرو می‌خواهند که اقدامات بیشتری برای مبارزه با نابرابری انجام دهد. تحقیقات نشان می دهد که سیاست های فدرال رزرو به نابرابری ثروت کمک می کند.

اگرچه ممکن است فدرال رزرو نتواند به نابرابری ثروت و درآمد رسیدگی کند - اینها مسائل پیچیده و پیچیده ای هستند که به اقدامات کنگره، قوانین جدید یا اجرای قانون نیاز دارند - حداقل می تواند شروع به توجه بیشتر به اقدامات خود کند تا فعالانه عمل نکند. کمک به مشکل

تداوم یا تغییر

اما انتخاب رئیس فدرال رزرو تنها راهی نیست که بایدن اثر خود را در بانک مرکزی به جا گذاشته است.

در هفته‌های آتی، او باید سه جای خالی دیگر را در هیئت مدیره فدرال رزرو پر کند و به او فرصت تغییر کامل را می‌دهد و به او اجازه می‌دهد هیئت‌مدیره فدرال رزرو را به هیئت‌مدیره تحت سلطه دموکرات‌ها منتقل کند. و انتصاب برینارد به عنوان معاون رئیس جمهور نیز از این دستور کار حمایت می کند.

این می تواند به این معنی باشد که فدرال رزرو همچنان می تواند به دولت بایدن در پیگیری اهداف مترقی مانند مقابله با تغییرات آب و هوا و نابرابری، حتی با وجود پاول در راس، کمک کند.

در هر صورت، عاقلانه است که آمریکایی ها به فدرال رزرو و مدیریت آن توجه زیادی داشته باشند.

ورونیکا دلار، استادیار اقتصاد در دانشگاه ایالتی نیویورک در اولد وستبری است..

این نظر در اصل توسط The Conversation منتشر شده است-جروم پاول شغل خود را در فدرال رزرو حفظ می کند، جایی که او مسئول جلوگیری از خارج شدن تورم از کنترل خواهد بود - بدون اینکه اقتصاد را متلاشی کند.

وال استریت پاول را بهترین گزینه برای رهبری فدرال رزرو می داند، حتی زمانی که تورم در 31 سال به اوج خود می رسد.

نظر: فدرال رزرو به جای تکیه بر کاهش ترازنامه برای انجام کار، اکنون باید نرخ بهره را افزایش دهد تا تورم را متوقف کند.

این همان معنایی است که پاول برای دومین بار به عنوان رئیس فدرال رزرو برای بازارها نامزد شد


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن