نظر: 4 دلیل که چرا سرمایه گذاران درآمدی باید سهام با درآمد سود سهام خوب را به اوراق قرضه ترجیح دهند، زیرا فدرال رزرو انقباض می کند

[ad_1] با توجه به نوسانات بیشتر سهام و فدرال رزرو با افزایش نرخ بهره، اکنون زمان فروش سهام و تمرکز بر امنیت ا

توسط HONARMANDKHABAR در 27 آذر 1400
[ad_1]

با توجه به نوسانات بیشتر سهام و فدرال رزرو با افزایش نرخ بهره، اکنون زمان فروش سهام و تمرکز بر امنیت اوراق قرضه فرا رسیده است، درست است؟

انجامش نده

این یک تجارت محبوب در حال حاضر است، اما تاریخ حداقل چهار دلیل برای کاهش ارزش اوراق قرضه از اینجا به ما می دهد.

در مورد سهام، پیش بینی افزایش نرخ بهره در نشست روز چهارشنبه فدرال رزرو برای S&P 500 SPX مشکلی ایجاد نخواهد کرد. -1.03٪، میانگین صنعتی داوجونز DJIA، -1.48٪ یا نزدک کامپوزیت کامپ، -0.07٪. تاریخ نشان می دهد که وقتی رشد به اندازه فعلی قوی باشد، بازارهای صعودی می توانند چندین بار افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را تحمل کنند و همچنان رشد کنند.

نتیجه: عاقلانه تر است که به اهداف خود از سرمایه گذاری درآمد از طریق سهام با بازده سود مناسب دست یابید که پتانسیل افزایش سرمایه را نیز ارائه می دهد. البته بسته به ترکیب پورتفولیوی شما، سن و مشخصات تحمل ریسک. من سه مورد را در زیر پیشنهاد می کنم.

اول، دلایل اجتناب از اوراق قرضه در حال حاضر. همانطور که آنها را می خوانید، این نکته کلیدی را در مورد اوراق قرضه به خاطر بسپارید: قیمت اوراق و بازده اوراق در جهت مخالف هستند. هنگامی که قیمت اوراق قرضه کاهش می یابد، بازده اوراق افزایش می یابد.

1. افزایش طولانی مدت تورم به ما می گوید که قیمت اوراق قرضه کاهش خواهد یافت

با بازگشت به 50 سال قبل، ارتباط بسیار نزدیکی بین تورم و بازده اوراق قرضه (و در نتیجه قیمت اوراق قرضه) وجود دارد. دو نتیجه اصلی را از نمودار زیر ارائه شده توسط یاردنی تحقیق در نظر بگیرید.

اولاً، بازده اوراق قرضه (خط قرمز) و تورم (خط آبی) تقریباً با یکدیگر همسو هستند. دوم، بازده اوراق قرضه معمولاً بالاتر یا حداقل بالاتر از تورم است. این منطقی است، زیرا چه کسی پول را در سرمایه‌گذاری که از ابتدا از دست می‌دهد (بازده واقعی منفی) سرمایه‌گذاری می‌کند؟

در حال حاضر این ارتباط تاریخی کاملاً سردرگم است. تورم بسیار بالاتر از بازده اوراق است. این نشان می دهد که بازده اوراق قرضه افزایش می یابد و قیمت اوراق قرضه کاهش می یابد. البته ممکن است در عوض تورم کاهش یابد تا تعادل را بازگرداند. اما بعید است که این کار را انجام دهد. اد یاردنی پیش بینی می کند که تورم کاهش خواهد یافت، اما سال آینده همچنان بالا خواهد ماند، احتمالاً در محدوده 3 تا 5 درصد.

2. نیروی مولد قیمت پایین تر اوراق قرضه را پیش بینی می کند

در اینجا یک پیش‌بینی کلاسیک سودآوری وجود دارد: شاخص مدیران خرید ISM (PMI). سطح فعالیت مدیران خرید را اندازه گیری می کند. همانطور که نمودار زیر نشان می دهد، PMI و بازده اوراق قرضه معمولا ردیابی می شوند. این منطقی است، زیرا با افزایش PMI، این به معنای رشد بیشتر و مستعد تورم است، که معمولاً سرمایه‌گذاران را تشویق می‌کند تا از اوراق قرضه خارج شوند و بازده اوراق قرضه را افزایش دهند. باز هم می بینیم که این رابطه از بین رفته است. احتمال بیشتری وجود دارد که با بازده اوراق قرضه بالاتر و قیمت اوراق قرضه پایین تر حل شود، زیرا رشد اقتصادی در سال آینده با توجه به همه انگیزه ها و تقاضای تاخیری (ترازنامه قوی مصرف کنندگان و شرکت ها) ثابت خواهد ماند.

3. نسبت مس به طلا نشان دهنده کاهش قیمت اوراق است

اقتصاددانان دوست دارند تعجب کنند که «دکتر. عزیزم” دارای مدرک دکترا است. در اقتصاد به دلیل قابلیت پیش بینی زیاد فلز. در واقع، یک پیش‌بینی قابل اعتماد برای بازده اوراق قرضه، نسبت قیمت مس به طلا است. اینجوری بهش فکر کن قیمت های قوی مس می تواند شاخص اصلی رشد باشد، زیرا یک فلز صنعتی است. قیمت بالای طلا می تواند یک اقدام پیشگیرانه در بین سرمایه گذاران باشد، در حالی که قیمت پایین طلا نشان دهنده تمایل سرمایه گذاران به اقتصاد است. بنابراین زمانی که قیمت مس در برابر طلا قوی باشد، این ممکن است به معنای رشد قوی پیش رو و در نتیجه تورم باشد که برای قیمت اوراق قرضه (افزایش بازده) مضر است.

در نمودار زیر مشاهده می کنید که نسبت مس به طلا به ما می گوید که بازده اوراق از اینجا افزایش می یابد و قیمت اوراق کاهش می یابد.

چه چیزی می تواند باعث افزایش بازده اوراق و کاهش قیمت اوراق شود؟ خود فدرال رزرو بسیاری از مردم در مورد بازده اوراق قرضه 10 ساله TMUBMUSD10Y گمانه زنی می کنند. 1,407٪ به دلیل بازخرید سنگین این اوراق توسط فدرال رزرو به عنوان بخشی از تسهیل کمی آن، علیرغم همه احتمالات، بسیار پایین مانده اند. بر اساس این نظریه، خرید فدرال رزرو به طور مصنوعی قیمت اوراق قرضه را افزایش داده و بازدهی را کاهش داده است. بنابراین، با کوچک شدن فدرال رزرو (کاهش خرید)، این امر برخی از حمایت های قیمت را از بین می برد که منجر به کاهش قیمت اوراق و افزایش بازدهی می شود. فدرال رزرو به تازگی به ما گفته است که در حال تسریع کاهش خود است، بنابراین این تاثیر ممکن است دیر یا زود اتفاق بیفتد.

4. اوراق قرضه زمانی که بازدهی بسیار پایین است، نوسانات را کاهش نمی دهند

برای تعیین اینکه آیا اوراق قرضه موجود در ترکیب اوراق قرضه و سهام شما نوسانات را کاهش می دهد بدون اینکه به بازده صدمه وارد کند، این به تقسیم داستان به دو دوره کمک می کند: زمان هایی که بازدهی کمتر از 3 درصد است و زمانی که بازدهی بالاتر از 3 درصد است. به نظر می رسد که وقتی بازدهی بالاتر از 3٪ باشد، داشتن اوراق قرضه در پرتفوی شما معمولاً فقط اندکی بازده دارد، اما نوسانات را بسیار کاهش می دهد. در مقابل، بر اساس تحلیل جیمز پولسن، اقتصاددان و استراتژیست بازار، داشتن اوراق قرضه در ترکیب پرتفوی خود زمانی که بازدهی کمتر از 3 درصد است - همانطور که اکنون وجود دارد - بازدهی شما را تا حدی بدتر می کند و به کاهش نوسانات کمکی نمی کند. در Leuthold Group.

این منطقی است زیرا زمانی که بازدهی پایین باشد، به این معنی است که اقتصاد فضایی برای رشد دارد - به سهام کمک می کند - قبل از اینکه نرخ بهره به اندازه ای افزایش یابد که به رشد آسیب برساند. و فقط اوراق قرضه جذابیت کمتری دارند زیرا گرانتر هستند.

اوراق قرضه شرکتی به شما کمکی نخواهد کرد

هشدار دیگر برای سرمایه گذاران درآمدی: به اوراق قرضه شرکتی پناه نبرید. آنها تا حد کمال ارزش دارند. نیکلاس فار، اقتصاددان کپیتال اکونومیکس، گفت که تفاوت بین بازده اوراق قرضه شرکتی پرخطر و اوراق قرضه دولتی (اسپرد) کوچک و بسیار کم است. از نظر تاریخی، وقتی اسپردها بسیار اندک است، اوراق قرضه شرکتی در مقایسه با اوراق قرضه دولتی عملکرد خوبی ندارند. فر گفت: ما شاهد توسعه کمی بهتر برای اوراق قرضه شرکتی توسعه یافته هستیم.

در مورد سهام چطور?

آیا افزایش نرخ بهره آتی که در این هفته توسط فدرال رزرو تایید شد به رشد اقتصادی و بازار سهام آسیب نمی رساند؟ احتمالاً نه، فقط به این دلیل که رشد بسیار قوی است. از نظر تاریخی، زمانی که رشد اقتصادی بالای 3 درصد بود - که احتمالاً در طول سال آینده شاهد آن خواهیم بود - فدرال رزرو موفق شد قبل از محو شدن بازار سهام صعودی چندین برابر افزایش یابد. پولسن می‌گوید در مقابل، وقتی اقتصاد با رشد حدود 2.5 درصدی به «نرخ فروپاشی» نزدیک می‌شود، برای از بین بردن اقتصاد و در نتیجه بازار صعودی نیازی به سخت‌تر شدن فدرال رزرو نیست.

"تاریخ نشان می دهد که وقتی رشد به اندازه فعلی قوی باشد، بازارهای صعودی می توانند چندین بار افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را تحمل کنند و همچنان رشد کنند.

اگر سرمایه‌گذار درآمد هستید، باید از این بینش‌ها استفاده کنید و سهام‌هایی را ترجیح دهید که بازده مناسبی داشته باشند و همچنین پتانسیل افزایش سرمایه را ارائه می‌دهند. نیل هنسی از مشاوران هنسی گفت: «شما می توانید با سهامی که سود سهام پرداخت می کنند، درآمد بیشتری نسبت به اوراق قرضه خزانه 10 ساله به دست آورید.

فروشگاه او به شرکت بیمه عمر Manulife Financial MFC اشاره می کند. -1.47٪، که 4.7٪ بازده و WEC Energy WEC را ارائه می دهد، -2.10٪، ابزاری که بازدهی 3 درصدی را پرداخت می کند. در نامه در دسترس بودن خود (لینک در بیوگرافی زیر) به American Assets Trust AAT اشاره کردم، + 0.76٪. 7/3 درصد بازدهی می‌پردازد و در معرض رشد اقتصادی قرار می‌گیرد، زیرا در فروشگاه‌های خرده‌فروشی، دفاتر، هتل‌ها و املاک مسکونی چندخانواره در بازارهای با رشد بالا در کالیفرنیا، واشنگتن و تگزاس واقع شده است. خودی ها با دستاوردهای خوب مبالغ هنگفتی را می خرند، سیگنال صعودی.

مایکل براش ستون نویس MarketWatch است. در زمان انتشار، او صاحب یک AAT بود. Brush AAT را در خبرنامه سهام خود، Brush Up on Stocks، پیشنهاد کرد. او را در توییتر @mbrushstocks دنبال کنید


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن