نوسانات Omicron؟ چگونه ETF ها رکورد سال 2020 را می شکنند و تا کنون 800 میلیارد دلار پول جدید در سال 2021 جمع آوری کرده اند.

[ad_1] سلام. ما برگشتیم! و همچنین نوسانات بازار. در میان این همه قتل عام، کجا می توانید در وجوه قابل معامله

توسط HONARMANDKHABAR در 11 آذر 1400
[ad_1]

سلام. ما برگشتیم! و همچنین نوسانات بازار. در میان این همه قتل عام، کجا می توانید در وجوه قابل معامله در بورس پنهان شوید؟ سال برای ETF ها چگونه پیش رفته است؟ همه این موارد و موارد دیگر را در اولین شماره خود پس از روز شکرگزاری و آغاز آخرین ماه سال 2021 مورد بحث قرار خواهیم داد.

شما تمرین را می دانید: مشاوره یا بازخورد بفرستید و من را در توییتر پیدا کنید @mdecambre یا لینکدین، همانطور که برخی از شما دوست دارید انجام دهید، تا به من بگویید که باید به چه چیزی بپریم.

خوبی…
5 برنده برتر هفته گذشته ٪ بهره وری
پیشتاز خزانه داری ETF با مدت زمان طولانی EDV، -0.35٪ 6.4
ETF iShares با اوراق قرضه خزانه 20+ ساله TLT، -0.28٪ 4.9
ETF گنجینه بلند مدت نمونه کارها SPDR SPTL، -0.28٪ 4.6
ETF خزانه داری بلند مدت پیشتاز VGLT، -0.32٪ 4.6
ETF iShares با اوراق خزانه 10 تا 20 ساله TLH، -0.35٪ 3.8
منبع: FactSet، تا چهارشنبه، 1 دسامبر، به استثنای ETN و محصولات اهرمی. شامل 500 میلیون دلار یا بیشتر معامله شده در NYSE، نزدک و Cboe استr
... و بد
5 کاهش برتر در هفته گذشته ٪ بهره وری
صندوق نفت ایالات متحده LP استفاده کنید + 1.42٪ -14.8
صندوق گاز طبیعی ایالات متحده LP نابود، -4.31٪ -9.9
iShares GSCI Commodity Roll Strategy ETF COMT، + 0.89٪ -9.5
iShares MSCI Chile ETF ECH، + 0.36٪ -9.3
صندوق ردیابی شاخص کالای Invesco DB DBC، + 0.41٪ -8.9
منبع: فکت ست
سال عالی برای ETF ها

تاد روزنبلات از CFRA به ما می‌گوید که تقاضا برای ETF در بحبوحه افزایش نوسانات اخیر که بازار را فراگرفته است، کاهش نیافته است، حتی قبل از اینکه نگرانی‌های omicron اقدامات نوسان بازار را به سطح جدیدی برساند.

Rosenblut خاطرنشان می کند که ETF ها تا کنون در سال 2021، تا پایان نوامبر، حدود 800 میلیارد دلار پول جدید جذب کرده اند. این رقم خیره کننده ای است که رکورد قدیمی 504 میلیارد دلاری را که سال گذشته ثبت شده بود، شکست - و هنوز تقریباً یک ماه فرصت داریم. رقم فعلی به این معنی است که خالص ورودی به ETF حدود 72 میلیارد دلار در ماه است.

روزن‌بلات، رئیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک و ETF می‌گوید: ETFهای سهام 79 درصد از بازار ETF را تشکیل می‌دهند و در سال 2021 بسیار محبوب بودند، اما ETF‌های با درآمد ثابت سهم قوی 23 درصد از جریان خالص ورودی را در 11 ماه اول به خود اختصاص دادند. . پژوهش.

این تحلیلگر خاطرنشان می کند که تامین کننده صندوق Vanguard بیشترین تعداد وجوه را در بین 10 تامین کننده برتر ارائه کرده است، BLK به BlackRock، + 2.15٪ iShares بیشترین پول را جذب کرد.

روزن‌بلات نوشت: «در حالی که Vanguard شش مورد از 10 ETF محبوب را برای خرید در سال 2021 داشت که توسط Vanguard S&P 500 ETF و Vanguard Total Stock Market ETF هدایت می‌شد، iShares بیشترین سهم بازار را با 1 میلیارد دلار داشت.

CFRA

مارک نولز، کارشناس ETF، مدیر Alpha FMC، یک شرکت مشاوره مدیریت دارایی که با 90 درصد از 20 مدیر برتر مدیریت دارایی جهانی کار می کند، می گوید که به چنین مدیرانی توصیه می کند که یک استراتژی ETF را اتخاذ کنند.

بیشتر رشد صنعت ETF در بحبوحه رونق ETFهای مدیریت شده فعال، ظهور وسایل نقلیه غیر شفاف و تعدادی از تبدیل مستقیم صندوق های سرمایه گذاری مشترک به ETF صورت گرفته است.

ETF در یخچال

کشاورزی دقیق، نوآوری گوشت و تولیدات غیر گوشتی برخی از عناصر کلیدی چیزی است که برخی به عنوان آینده غذا توصیف می کنند. این روند چیزی است که احتمالا توماس مالتوس را بسیار هیجان زده می کند، و ما اکنون به دنبال یک ETF جدید هستیم که بر زیر بخش تمرکز دارد.

افراد VanEck ETF آینده غذای VanEck را با نماد YUMY در بورس بین قاره ای راه اندازی کردند - ICE، + 1.88٪ مالک پلتفرم Arca در بورس نیویورک است.

صندوق مدیریت فعالانه نیز دارای نسبت هزینه 0.65٪ است که به معنای قیمت سالانه 6.50 دلار برای هر 1000 دلار سرمایه گذاری است. برخی از بزرگترین دارایی های آن شامل تامین کننده جایگزین شیر Oatly Group AB OTLY است. -3.45٪، و همچنین Corteva Inc. CTVA، + 3.67٪، یک شرکت نوآوری کشاورزی جدا از DowDuPont و Givaudan GVDNY، + 1.80٪، سازنده عطر و عطر مستقر در سوئیس مستقر در Westchester، Illinois Ingredion Inc INGR، + 1.15٪. ، که نشاسته اصلاح شده را در میان قندها ایجاد می کند.

ETF برای NFT؟ اوفک

ETF های زیادی وجود دارد که به رمزارز و بلاک چین مرتبط هستند، اما ETF های Defiance بخش بسیار محدودتری از دارایی های دیجیتال را هدف قرار می دهند: توکن های غیر قابل تعویض یا NFT. سیلویا جابلونسکی، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد سرمایه گذاری Defiance، گفت NFT "می تواند بزرگتر از اینترنت باشد".

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که علاقه به NFT - کلکسیون های دیجیتالی که می توانند برای احراز هویت دارایی با استفاده از فناوری بلاک چین مورد استفاده قرار گیرند - در بحبوحه رشد 10.67 میلیارد دلاری حجم معاملات در سه ماهه سوم امسال افزایش یافته است که 704 درصد بیشتر است. نسبت به سه ماهه دوم، با استناد به داده های شرکت تحلیل دیجیتال DappRadar.

با این حال، این مد است یا چیزی که به اهمیت اینترنت نزدیک می شود، باید دید.

انقلاب دیجیتال Defiance ETF NFTZ، در NYSE Arca معامله می کند و BITA NFT و Blockchain Select Index را دنبال می کند. نسبت هزینه آن 0.65 درصد است.

مشخص نیست که آیا این صندوق به طور مشهودی با بسیاری دیگر از ETFهای همسایه ارزهای دیجیتال موجود متفاوت است یا خیر، اما Defiance استراتژی صندوق را به شرح زیر توصیف می کند:

انتظار می‌رود که ایندکس و صندوق سرمایه‌گذاری خود را (یعنی بیش از 25 درصد از کل دارایی‌های خود را در اختیار داشته باشند) روی اوراق بهادار شرکت‌های ارز دیجیتال و بلاک چین متمرکز کنند. در نتیجه، ارزش سهام صندوق ممکن است بیش از ارزش سهام صندوق که در اوراق بهادار شرکت‌هایی در طیف وسیع‌تری از صنایع سرمایه‌گذاری می‌کند، افزایش و کاهش یابد.
چی بخرم؟

Rosenbluth of CFRA Values ​​iShares Broad USD با بازده شرکتی بالا ETF USHY، + 0.44٪ یک رتبه بندی پنج ستاره، با استناد به عملکرد آن (که تضمینی برای نتایج آینده نیست) و مقرون به صرفه بودن. روزنبلات می‌گوید که ETF در مقایسه با برخی از رقبای گران‌تر خود مانند iShares iBoxx $ بازده شرکتی بالا ETF HYG ارزش نگاه کردن دارد. + 0.54٪ و SPDR بلومبرگ اوراق قرضه با بازده بالا ETF JNK، + 0.48٪.

همه وجوه در طول سال تا کنون در سطح قابل مقایسه ای در حال کاهش هستند و USHY عملکرد کمی بهتر از رقبای خود ارائه می دهد.

iShares USHY نسبت هزینه 0.15% دارد در مقایسه با هزینه SPDR 0.40% و iBoxx که دارای نسبت هزینه 0.48% است.

در این هفته، ETFهای با درآمد ثابت (به جدول پیوست مراجعه کنید) با نوسانات و نگرانی در مورد گزینه omicron، در میان بهترین عملکردها قرار گرفتند، که سرمایه گذاران را مجبور کرد تا در پرتفوی خود تعدیل کنند یا حداقل به دنبال محافظت باشند.

در یک نام چیست؟

تعدادی از شرکت ها می خواهند از تغییر نام منتفع شوند، از جمله Square SQ، -2.92٪، که اخیراً اعلام کرد که به عنوان بلاک شناخته می شود، زیرا به نظر می رسد مدیر عامل شرکت جک دورسی آماده دو برابر کردن دارایی های دیجیتال و بلاک چین در پردازشگر پرداخت پس از اعلام بازنشستگی توسعه دهنده از پلت فرم رسانه های اجتماعی Twitter Inc TWTR است. -1.90٪.

اما هرکسی که به اثربخشی تغییر نام در تجارت خود شک دارد (حتی اگر شرکتی که سود می برد نام خود را تغییر ندهد) باید فقط به Roundhill Ball Metaverse ETF META نگاه کند. + 0.13٪، به گزارش بیزینس اینسایدر، که پس از تغییر نام فیسبوک به Metaverse، ظاهراً جریان ورودی 548 درصد افزایش یافت.

در میان هرج و مرج Omicron چه باید کرد

با وجود نوسانات بازار الهام گرفته از Omicron، این شرکت به SPY، SPDR S&P 500 ETF Trust SPY می‌پیوندد. + 1.41٪ قوی بودند، همانطور که برای ETFهای سهام مشابه مانند Vanguard S&P 500 ETF VOO، قوی بودند، + 1.37٪. سرمایه گذاران همچنین به ProShares UltraPro QQQ TQQQ پریدند، + 1.23٪، معاملات آتی کوتاه مدت ProShares Ultra VIX ETF UVXY، -4.61٪ و Global X Nasdaq-100 Covered Call ETF QYLD، + 0.56٪، CNBC گزارش داد.

در همین حال، جت های جهانی ETF JETS ایالات متحده، + 5.16٪، که دارای 50 سهم در خطوط هوایی بزرگ است، در مرکز تجارت از سرگیری کووید قرار گرفت و ضربه بزرگی دریافت کرد زیرا نوع omicron شامل محدودیت‌های جدید یا گسترش‌یافته سفر بود. ETFMG Travel Tech ETF AWAY، + 1.34٪، که سرمایه گذاری در صنایع مرتبط با سفر و گردشگری مورد توجه قرار گرفت.

جت جهانی ایالات متحده در این هفته 0.7 درصد سقوط کرد، در حالی که ETF فناوری سفر تا این هفته 1.3 درصد کاهش یافت.

تامی کیلگور از MarketWatch می نویسد که Nasdaq 100 ETF کوتاه سه گانه، ProShares UltraPro Short QQQ ETF SQQQ، -1.58٪، یکی از فعال ترین صندوق های سرمایه گذاری در بورس های آمریکا در روز پنجشنبه بود.

خواندن ETF خوب

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن