هارد اکسترنال Archives مرکز کامپیوتر پارسیان PCC CENTER

چنانچه آب وارد پیروزی هارد شود ممکن هست به موفقیت جراحت برساند، و دسترسی شما به اطلاعات هارد دیسک قطع شود. خبر

توسط HONARMANDKHABAR در 1 مهر 1401
چنانچه آب وارد پیروزی هارد شود ممکن هست به موفقیت جراحت برساند، و دسترسی شما به اطلاعات هارد دیسک قطع شود. خبر خوش این می باشد که به طور معمول آب خوردگی به دیسک زخم فراوانی نمی زند و فقط پیروزی الکترونیکی زخم می بیند که غالبا قابل تعمیر است. بعضا از هارد های اکسترنال حیاتی بدنه هایی دارای طراحی مختص روانه بازار شده اند که بضاعت و توان تحمل و مهار ضربه های شدید و زیاد را دارند. میتوانید همین محصولات را از طریق تارنما فیوچرکالا (فروشگاه آنلاین هارد) که یکی از از بهترین وارد کننده هارد در کشور‌ایران است، اقدام کنید. این کالا با گارانتی اهمیت فیوچر به مدت 18ماهه، 20ماهه و 24 ماهه می‌باشد که وقار مشتریان عزیز را سرلوحه عمل خود قرار دیتا و کلیه همت خویش را در جهت همین رسالت به انجام خواهد رساند. این هارد می‌تواند به یک کلکسیون به جهت عکس ها و فیلم های شما تبدیل شود و شما میتوانید اساسی فرضی آسوده اطلاعات را باطن هارد اکسترنال رومیزی آرشیو کنید. عمومی شرکت سیلیکون پاور در راستا ایجاد هارد اکسترنال اساسی طراحی خاص و تکنولوژی های دوچندان از قبیل ضد ضربه و شوک بودن و ضد آب و گرد و غبار بودن (ip68 - ip67) اهمیت دست مالامال به میدان آمده هست . هارد های اکسترنال تولیدی سیلیکون پاور تمامی حالت استاندارد های سخت گیرانه نظامی MIL-STD-810G را حیاتی برد پشت سر گذاشته است و همچنین بعضا محصولات همین کمپانی تحمل مقاومت در برابر آب تا 30 دقیقه و تا عمق یک متری را دارا میباشند . امکان رمز گذاری و پشتیبان گیری داده ها نیز بعنوان یک ویژگی در بعضی از سری هارد های سیلیکون پاور وجود داراست . از رقبای جدی شرکت سیلیکون پاور در راستا تولید هارد اکسترنال می توان از شرکت ای دیتا (A-Data) ، وسترن دیجیتال و سیگیت اسم پیروزی . وسترن دیجیتال یکی از ایجاد کننده های برتر و قدیمی در راستا ی تولید اشکال هارد داخلی و هارد اکسترنال ، حافظه اس اس دی کامپیوتر می باشد که عمل خویش را از سال 1970 در کالیفرنیا شروع نموده هست . کمپانی وسترن دیجیتال بیشترین تمرکز خود را بر بر روی حفاظت از اطلاعات کاربران قرار داده هست . مثلا‌ً هارد اکسترنال توشیبا جور canvio advance گنجایش 1 ترابایت نزدیک به 1 میلیون تومان بها دارد. اما پیشنهاد می کنیم به جای خرید‌ هارد اکسترنال دست دوم کمی اکثر هزینه کنید و یک حافظه خارجی عالی از برندهای اعتبار خریداری کنید. فراموش نکنید خرید کردن از برندهای ناشناخته می‌تواند شما را مشغول دردسرهای بیشتر کند.

هارددیسک اکسترنال ADATA HV620S

ممکن میباشد شرایطی پیش آید که شما باید بعضا دیتاها گزینه نیازتان را مدام به ملازم داشته باشید و گنجایش مکان نما هم نتواند پاسخگوی همین نیاز شما باشد. یکی از از بهترین ابزارهایی که می تواند در این موقعیت به شما کمک کند، هارد اکسترنال وایرلس است. هاردها یکی از از ابزارهای ذخیره دیتاها به شمار می‌آیند که دسته اکسترنال به استدلال کارایی‌های متعدد از فروش بالایی برخوردار است. هاردهای اکسترنال در برندهای متفاوت اساسی گنجایش های متعدد ایجاد می‌شوند. به طور معمول انواع‌ هارد اکسترنال adata به داشتن بدنه مقاوم معروف شده‌اند. ولی اگر می‌خواهید از برند دیگری خرید کردن کنید می‌توانید به سراغ استاندارهای بین‌المللی آن بروید. بخش اعظمی از مارک‌ها‌ هارد اکسترنال ضد ضربه ضد آب تولید می‌کنند که از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند. باز‌نگری همین خصوصیت می‌تواند تضمینی به جهت مراقبت دقیق‌تر از اطلاعات شما باشد تا ضربه به‌ هارد اکسترنال حساس پشیمانی‌های تبارک همپا نشود. توصیه‌ی کلی این می باشد که به ویژه هنگامی که اطلاعات شما بها زیادی دارند، از تعدادی دیسک به تیتر پشتیبان استفاده کنید و به یک دیسک لبریز حجم اکتفا نکنید. تهیه‌ی نسخه‌های پشتیبان متعدد در محل‌های گوناگون و همچنین استفاده از نرم‌افزارهایی دیتاها شما را حیاتی قابلیت تصحیح غلط ذخیره می‌کنند، گزینه‌هایی میباشد که می‌توانید آیتم به کارگیری قرار دهید. تلاش نمایید مدام از کابل ارائه شده همراه دیسک طاقت فرسا استعمال نمایید و از جایگزین نمودن آن حیاتی کابل‌های طولانی خودداری نمایید. بدین ترتیب در زمان خرید کردن احتمال دارد بهترین گزینه، انتخاب از در بین این سه برند باشد. همگی حقوق مادی و معنوی این سایت وابسته به فروشگاه اینترنتی تک رایان میباشد. استعمال از مطالب فروشگاه اینترنتی تاپ رایان فقط به جهت مقاصد غیر تجاری و مهم ذکر منشا بلامانع است.
  • برخی کاربران در هنگام به کارگیری از درگاه USB 3.0 شاهد حدود 110 مگابیت در ثانیه قدرت مصرفی خواهند بود.
  • برای اطلاع از شتاب هارد دیسک به همین نکته فراوان اعتنا داشته باشید که راهنمای خرید هارد اکسترنال را اصلی اعتنا بالایی مطالعه نمایید و به جهت دیدن قیمت‌های روز هارد اکسترنال از وب وبسایت فیوچر کالا به تیتر مرجع هارد دیسک در جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.
  • تنوع حافظه‌های همین شرکت مضاعف بالا بوده و اهمیت کنسول‌های بازی، رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌ها سازگار است.
  • با همین حال، HD830 فراوان مقاوم‌تر در برابر شکستگی بوده و برای تحمل وزن بیش از ۳ بدن طراحی شده است.
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی وب کالااین متاع در انبار دکان اینترنتی وب محصول موجود و فراهم پردازش می باشد و توسط پیک مغازه اینترنتی وب فرآورده پس از تصویب توصیه ارسال خواهد شد.
بالاخره شما قرار میباشد هارد اکسترنال را به به دفعات دوچندان جا به جا کنید و احتمال هر چیزی می‌رود. در مطلب بهترین هاردهای اکسترنال ضد شوک، بهترین هاردهای ضد ضربه موجود در بازار را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید مشاهده نمایید. احتمالا قبل از این که به بررسی خرید و فروش هارد اکسترنال بپردازیم خوب تر هست به خود چیستی هارد اکسترنال بپردازیم و این مورد قضیه را بررسی کنیم که هارد اکسترنال چیست و چه کاربردی دارد. هارد اکسترنال یا این که هارد خارجی یک شی دشوار افزاری می باشد که به جهت ذخیره سازی دیتاها گزینه استفاده قرار می گیرد. هارد اکسترنال از شیوه یک کابل USB به سیستم شما وصل می شود و می تواند داده ها را اخذ کند. در هم اکنون حاضر هارد اکسترنال های بازار حافظه های متنوعی دارا‌هستند که بر پایه مقدار حافظه، قیمت آن‌ها متعدد است.

قیمت هارد اکسترنال ایسوس

ایران هارد به پشتوانه جمعی از مهندسان تدریس چشم خود مهیا بازیابی هرگونه دیتاها از هارد اینرتال یا این که هارد اکسترنال خراب و آسیب چشم می‌باشد. صرفا به اندازه هست دارای جمهوری اسلامی ایران هارد تماس بگیرد تا آیتم شما به شکل بدون‌پول ارزیابی شود. اصلی‎ترین تفاوت بین هارد ‎اکسترنال و اینترنال در محل قرار گیری آن‎هاست. هارد‎ اکسترنال در خارج از سیستم قرار می‎گیرد و به وسیله‎ی یک کابل رابط USB به سیستم متصل می‎شود که قابل‎حمل است. این هارد تقریبا وزن بالایی داراست ولی درعین‌حال، ظاهری خوشگل اصلی مقاومت بالا در برابر ضربات یا این که شکافت آب و گردوغبار دارد. درصورتیکه صرفاً نیاز به آرشیو کردن دیتاها دارید، سیگیت بکاپ پلاس دسکتاپ آیتم مهربانی به جهت خرید است. قبل‌ترها، هاردهای اکسترنال آداپتوری بر نسخه دیگر برتری داشتند البته هم اکنون و مهم جایگزین شدن USB 3.0، دیگر نگرانی بابت قطع‌ و وصلی جریان الکتریسیته در این گونه وجود ندارد. به همین خاطر، خرید هاردهای اکسترنال پورت USB Type-C تصمیمی آینده‌نگرانه است.

هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال دسته My Book Desktop ظرفیت ۶ ترابایت

هر قدر که عدد روبروی اصطلاح ابلاغ شده بالاتر رود، سرعت جابجایی دیتا ها هم بالاتر می رود. در حال حاضر، HDDهای رایج بازار با شتاب های 5400rpm و 7200rpm به فروش می رسند. پورت های هارد اکسترنال همین موضوع که تکنولوژی ذخیره سازی حافظه نوین و اصلی شتاب بالا باشد، بدون شک همین معنا را نمی دهد که سرعت بالایی را برای جابجایی دیتا خواهید داشت. برخورداری از شیارهای نوین و اصلی سرعت بالا، فاکتوری تکمیلی برای ضمانت نمودن جابجایی پرسرعت داده ها است. در درحال حاضر حاضر، از اکثر هاردهای اکسترنال کلیدی شیار USB به جهت جابجایی دیتا ها بهره می برند. رایج ترین شیارهای درحال حاضر حاضر را می قدرت USB 3.1، USB 3.0، USB 2.0 و شیار تاندربولت دانست.

هارد اکسترنال ای داده ADATA HD330 1TB

از طرف دیگر هر چه ظرفیت‌ هارد عمده می‌شود ممکن است بر روی کمتر سرعت کلی آن نیز تاثیر داشته باشد. به این دلیل خوب تر است به نسبت نیازی که دارید، خرید کنید.‌ هارد اکسترنال صد گیگ به جهت کسی فایده ندارد و‌ هارد اکسترنال ظرفیت بالا هم ممکن می باشد هدر دادن پول باشد. هارد اکسترنال بی سیم یا این که قابل حمل اشکال دیگری از حافظه‌های خارجی میباشند که سوای نیاز به مبداء برق می‌توانند فعالیت کنند. انواع‌ هارد اکسترنال قابل حمل را معمولا مهم یک پورت USB به دستگاه‌های متعدد متصل می‌کنند. نسل چهارم هارددیسک اکسترنال‌‌‌های My Passport، اهمیت طراحی قشنگ از سال 2019 به بازار عرضه شده است. سرعت انتقال داده‌ها اساسی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال ۵ گیگابایت بر ثانیه است. گفتنی است همین هارد اکسترنال وسترن دیجیتال به خاطر وزن سبکی که دارااست به راحتی قابل حمل است. اپیسر کار خویش را از سال 1997 در تایوان شروع کرده هست و ساخت ماژول های حافظه را در فرمان کار خویش قرار داد . پس از مدتی همین کمپانی تولید حافظه های DRAM ، اشاره گر مموری ، هارد اکسترنال و حافظه اس اس دی را به لیست محصولات خویش طولانی تر کرد . اپیسر مثل دیگر کمپانی های اعتبار در همین راستا استفاده از تکنولوژی های نو بر روی محصولات خویش را در امر فعالیت قرار داده می باشد . اما اگر میخواهید بدانید چگونه‌ هارد اکسترنال را پارتیشن بندی کنیم بایستی از Disk Management ویندوز استعمال کنید. البته آن‌گاه از پارتیشن بندی نمی توانید دسته‌بندی‌ها را به آسانی تغییر‌و تحول دهید. پس چنانچه می‌پرسید آیا‌ هارد اکسترنال را می بایست پارتیشن بندی کرد؟ بایستی بگوییم خیر. هارد اکسترنال بی آلایش از نظر میزان ابعاد فیزیکی کوچک هست و به طور معمول درایو آنها، 5/2 اینچی است. همین جور از هاردها به‌راحتی جابه‌جا میشوند و به مرجع برق جدا از هم یا خارجی نیازی ندارند. فروشگاه آرین رایان (رایان نگار) اهمیت 26 سال سابقه در بازار کامپیوتر دارای تولید دکان اینترنتی هگزیمال و فروش محصولات خویش به رخ غیرحضوری سعی دارد اساسی رقابت بها و فروش کالای با جوابگوی مشتریان عزیز باشد. هارد های اکسترنال گونه های متمایز دارا هستند و به جهت این که بتوانید یک مورد مناسب را خریداری کنید می بایست با آن ها آشنا شوید. هنگامی که یک هارد اکسترنال خریداری می‌کنید، غالبا یک کابل مهم طول زیاد کوتاه( معمولا ۲۰ یا این که ۳۰ سانتی‌متری ) در کنار آن موجود است. علت اینکه کابل ارائه شده اساسی این ابزارها همین میزان کوتاه است، کاهش احتمال ساخت نویز و زخم در اطلاعات شما است. به طور نمونه مقدار حافظه آنها از 250 گیگ تا یکسری ترابایت متغیر است. هارد اکسترنال 500 گیگ ارزان توشیبا Canvio Basics کمپانی توشیبا ، یک عدد از کمپانی های مطرح در راستا ساخت تجهیزات ذخیره سازی دیتاها می باشد. هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics در گنجایش های 1 ترابایت ، 2 ترابایت و 4...

هارددیسک اکسترنال ADATA دسته HV620S ظرفیت 1 ترابایت

را دارید، حتمی هست بدانید، شتاب و عملکرد و امکانات هر کدام از این محصولات، به نسبت مدل و برند، با یکدیگر تفاوت دارند. در هر چه جایی می توانید خوش ارزش ترین و جدیدترین موبایل ها و تبلت ها را در پویش محصول خریداری نمایید . این اختلاف حجم نوشته شده بر روی هارد دیسک و نشان دیتا شده در ویندوز، به استدلال مبنای گوناگون شمارش تعداد بایت‌ها است و در تمام هارد دیسک‌ها وجود دارد. هارد 1 ترابایت توشیبا دسته Canvio Ready کمپانی توشیبا ، یک عدد از کمپانی های مطرح در راستا ساخت تجهیزات ذخیره سازی دیتاها می باشد. هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready در گنجایش های 500 گیگابایت ، 1 ترابایت ، 2 ترابایت ، 3 ترابایت و 4 ترابایت روانه بازار شده است. به جهت خرید گونه های هارد اکسترنال از برندهای وسترن دیجیتال ، سیگیت ، ای دیتا ، سیلیکون پاور و ... هارد درایو ها در دو مدل اینترنال و اکسترنال در بازار موجود می باشند که ما در همین مقاله حساس معرفی بهترین هارد اکسترنال قابلیت تعیین و خرید کردن هارد همین گونه از حافظه ها را دارای توجه به روش کاری که اساسی سیستم خود انجام می بدهید مهیا کرده ایم. ظرفیت معمول هاردهای اکسترنال از یک ترابایت آغاز شده و فراتر می‌رود، که اساسی ارتقاء ظرفیت، ارزش هم فراتر می‌رود. سفارش ما همین می باشد که هارد دیسک انتخابی شما دست‌کم حساس گنجایش 1 ترابایت باشد و در صورتی که میزان دارایی اجازه می دهد خوبتر هست به فکر مدل‌های 2 یا 4 ترابایتی باشید. ما در اینجا یکسری مثال از بهترین برند‎های مطرح و مالامال طرفدار در راستا تولید هارد ‎اکسترنال را به شما معرفی می‎کنیم. سرعت انتقال داده ها یا این که به عبارتی سرعت چرخش دیسک یکی از عواملی است که در زمان خرید هارد اکسترنال باید به آن اعتنا کنید. بها هارد اکسترنال مهم شتاب آن ارتباط مستقیمی دارد، به صورتی که هرچه سرعت انتقال دیتاها بالا رود قیمت آن هم بیشتر می شود. یکی از رایج‌ترین راه‌ها به جهت استعمال از هارد اکسترنال، ذخیره‌سازی برای پشتیبان‌گیری از دیتاها و فایل‌ها است. چنانچه واقعاً به فضای ذخیره‌سازی ابری اعتماد ندارید و ترجیح می‌دهید یک دستگاه فیزیکی به جهت حفظ فایل‌هایتان داشته باشید، هارد اکسترنال ایده مضاعف لطف است. از گزاره محصولات این شرکت می قدرت به ایجاد هارد اکسترنال ، اشاره گر مموری ، کارت حافظه ، رم کامپیوتر ، حافظه اس اس دی ، پاور خزانه ، کابل موبایل اشاره کرد . همگی موارد به گنجایش حافظه ختم نمی شود و شتاب جابجایی هم خیلی اهمیت است. به جهت اینکه داده-هایتان را سریع دربین External HDD و دستگاه هایتان انتقال دهید، می بایست حافظه ای را مد لحاظ داشته باشید که مهم سرعت متعددی باشد. دو مؤلفه اساسی برای شناسایی سرعت حافظه، دسته شیارها و تکنولوژی ذخیره سازی است. تکنولوژی ذخیره سازی در صورتی که تا قبل از این حافظه های ذخیره سازی را باز‌نگری کرده باشید، احتمالا کلیدی کلماتی مثل حافظه SSD و HDD مواجه شده باشید. در حقیقت، همین دو کلمه و واژه نشان دهنده تکنولوژی ذخیره سازی دیتاها در حافظه هستند. از جمله استاندارد های معتبر در همین زمینه استاندارد MIL-STD-810 می باشد . این استاندارد بر اساس ملاحظات مهندسی و تست های آزمایشگاهی در استاندارد نظامی آمریکا می باشد . همین استاندارد در صورتی که چه گزینه به کارگیری نظامی دارد ولی در محصولات تجاری نیز از همین آزمایشات به کارگیری کرده و شرکت های تبارک محصولات خویش را بر اساس این استاندارد روانه بازار می نمایند .

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال نوع Elements ظرفیت 1 ترابایت

در دنیای فناوری، وسترن دیجیتال بزرگترین تولیدکننده در زمینه‌ی هارددیسک به حساب می‌آید. مابین گفت‌وگوهای روزمزه‌ی اعضا وقتی سخن از درایوهای ‌ذخیره‌سازی می شود کمتر کسی پیدا میگردد که از کیفیت هارد دیسک‌های وسترن دیجیتال بی‌خبر باشد. از مهمترین برندهای ایجاد کننده به نقل از در بازار کشور ایران می اقتدار به مارک هارد اکسترنال اپیسر و پرفروش ترین برند اکسترنال به این معنی که هارد اکسترنال ای دیتا اشاره کرد. هنگامی که تصمیم به گزینش هارد اکسترنال دارید باید در حیث داشته باشید که قصدتان از خرید کردن هارد اکسترنال چیست و به چه سرعتی به جهت انتقال داده‌ها و به چه میزان حافظه‌ای نیاز دارید. برخلاف هارد دیسکی که در درون کامپیوتر شما کارگزاشتن شده است، هارد اکسترنال قابل حمل و خارجی است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن