کدام نوع سئو مهم تر است؟

عملا گزینههای شما برای لینکسازی خارجی و ساخت شبکهای عظیم، بسیار زیاد خواهد بود. در کل لینک هایی که از سایت ما

توسط HONARMANDKHABAR در 29 دی 1399

عملا گزینههای شما برای لینکسازی خارجی و ساخت شبکهای عظیم، بسیار زیاد خواهد بود. در کل لینک هایی که از سایت ما به سایت دیگری و یا از سایت دیگری به سایت ما داده شد اند لینک خارجی هستد . به همین دلیل نمی توان گفت لینک های نوفالو کاملا بی ارزش هستند ، فقط از لحاظ اعتباری ، ارزشی را به سایت شما منتقل نخواهند کرد ولی در کل لازم هستند . برای مثال اگر ما برای یک صفحه خاصی از سایت که مربوط به صفحه کلمه کلیدی است ، از وب سایت های مرتبط با اعتبار مناسب لینک های فالو در یافت می کنیم ، مقداری از اعتبار وب سایت مدنظر به سایت ما منتقل می شود اما از اعتبار خود سایت کم نمی شود . پس در موضوع لینک های متنی ، هرذاندازه که متن لینک ، به کلمات هدف سایت نزدیک باشد ارزش لینک از لحاظ متن بیشتر است و ما در این کلمه کم کم اعتبار دریافت خواهیم کرد .

ارزش لینک های فالو بسیار بیشتر از لینک های نوفالو هستند . این نوع لینک ها را ممکن است بیشتر در سایت ها تبلیغاتی هم دیده باشید . تمامی لینک ها در حال پیشفرض فالو هستند ، یعنی زمانی که شما یک لینک می سازید به شکل فالو هستند ، مگر اینکه در سایت دیگری لینکی ساخته باشید و این لینک ها به شکل نوفالو باشد . لینک های فالو ، نوفالو ، تصویری ، آدرسی و .. از همین جهت اگر ما تمامی لینک هایی که برای سایت خود می سازیم یا میگریم به شکل فالو باشند ، در اینصورت لینک سازی ما کاملا برای موتور های جستجو تابلو شده و صدرصد شک برانگیز خواهد شد به همین دلیل داشتن لینک های نوفالو هم تاثیر بسزایی در بهینه سازی سایت خواهد داشت . همان گونه که گفته شد ارزش لینک ها متفاوت هستند . از آنجا که لینک سازی یک پروسه طبیعی باید باشد و بالاتر هم گفتیم که در کشور ما این روند مقداری تغییر یافته است ، پس اگر ما خودمان لینک نساخته باشیم ممکن است هر نوع لینکی به سایت ما داده شود .

سایتهای رقیب فعالیتهای ما را رصد میکنند و هرکجا که باشیم حضور پیدا میکنند. بنابراین باید تا میتوانید محتوای سایت خودتان را افزایش دهید و در داخل این مطالب هم به همدیگر لینک دهید و ساختار لینک سازیتان را تکمیل نمایید. اگر چه دانستن الگوریتم دقیقی که گوگل و سایر موتور های جستجو به واسطه­ی آنیک محتوارا متناسب با اهداف سئو می دانند غیر ممکن است اما روش هایی وجود دارند که صاحبان و مدیران سایت های رده های برتر برای افزایش رتبه­ ی سئو و ایجاد لینک های اصلی از آن ها استفاده می نمایند. ابزار disavow به شما اجازه میده تا به گوگل بفهمونین که نسبت به کدوم یک از لینکها برای اهداف رتبه بندی بیتوجه باشه. بر اساس کپی بلاگر (Copyblogger) بیش از ۲۳ درصد الگوریتم رتبه بندی گوگل بر پایهی اعتبار دامنه است. مثلا سایتی که لینک میدهد خودش باید اعتبار و رتبه خوبی در گوگل داشته باشد.

به ویژه سایت های جدید با اعتبار کم در مقابل گوگل نشانه دار میشوند که اثرات مخربی در پی خواهد داشت. اما کم کم این موضوع به یک مسئله و مشکل تبدیل شد و نهایتا موضوع تعداد لینک از بین رفت و موضوع اعتبار مطرح شد . اما آب خود تانکر هم کم نمی شود . به همین دلیل بسیاری از سایتها آدرس خود را به شکل انگلیسی قرار می دهند تا هنگام لینک دادن سایر سایت ها به شکل URL ، شکل نامناسبی به خود نگیرد . اما فراموش نکنید افزایش گرفتن تعداد زیادی بک لینک به سایت شما کمکی نمی کند و هر چه کیفیت را در ایجاد و دریافت بک لینک الویت قرار دهید ، موفق تر خواهید بود. با دانستن این نکات شما خواهید فهمید دومین آتوریتی چی هست و شما برای افزایش یا بهبود آن به چه سمتی باید حرکت کنید. مزایای روش اول: شما صاحب یک PBN شخصی هستید پس هر کاری بخواهید می توانید انجام دهید مالک اصلی ۱۰۰% این شبکه خودتان هستید و هیچ محدودیتی در لینک گرفتن و یا امور دیگر ندارید. آیا این باعث می شود آنها به نظر خنده دار ، هوشمند ، مهربان ، خونسرد یا ثروتمند شوند؟

آخرین مطالب