"یکی از بهترین معاملات صرفه جویی مالیاتی تا کنون" و 3 راه دیگر برای کسب درآمد معاف از مالیات

[ad_1] هنوز راه هایی برای کسب درآمد معاف از مالیات وجود دارد. این اولین سری دو قسمتی به روز شده ما در مورد ب

توسط HONARMANDKHABAR در 2 دی 1400
[ad_1]

هنوز راه هایی برای کسب درآمد معاف از مالیات وجود دارد. این اولین سری دو قسمتی به روز شده ما در مورد بهترین فرصت های معافیت درآمد فدرال برای مالیات دهندگان فردی است. ایناهاش.

برخلاف برداشت از IRA های سنتی، برداشت های واجد شرایط Roth IRA از مالیات بر درآمد فدرال معاف هستند (و معمولاً از مالیات بر درآمد ایالتی نیز معاف هستند). قرعه کشی واجد شرایط چیست؟ این موردی است که پس از انجام هر دو شرایط زیر گرفته می شود:

1. شما حداقل یک Roth IRA باز برای بیش از پنج سال داشته اید.

2. شما 59 ساله، معلول یا مرده هستید.

هنگامی که این گوی بی‌رحمانه را ترک کردید، وارثان شما می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب، برداشت واجد شرایط Roth IRA را بدون مالیات فدرال انجام دهند.

استثنا از حداقل قوانین توزیع مورد نیاز

برخلاف IRA سنتی، صاحب اصلی یک حساب Roth (شخصی که حساب در ابتدا برای او ایجاد شده است) تعهدی برای شروع پذیرش حداقل تخصیص های لازم (RMD) پس از سن 72 سالگی یا مواجهه با 50٪ سخت ندارد. پنالتی بنابراین، تا زمانی که زنده هستید، می توانید حساب Roth خود را دست نخورده بگذارید. این امتیاز مهم، همراه با امتیاز معافیت مالیاتی فوق برای وراث، Roth IRA را به دارایی بزرگی برای ایجاد، نگهداری و در نهایت ترک وارثان خود تبدیل می کند - تا جایی که برای تامین هزینه های زندگی خود به پول Roth IRA نیاز ندارید. در سن بازنشستگی

ترفند این است که در Roth IRA پول بگیرید. دو راه برای انجام این کار وجود دارد.

کمک های سالانه به راث

پرداخت سالانه به Roth IRA برای افرادی که معتقدند در دوران بازنشستگی نرخ های مالیاتی یکسان یا بالاتر را پرداخت خواهند کرد بسیار منطقی است. از مالیات‌های بالاتر در آینده می‌توان از سود حاصل از حساب راث اجتناب کرد، زیرا برداشت‌های واجد شرایط راث از مالیات بر درآمد فدرال معاف هستند (و معمولاً از مالیات بر درآمد ایالتی نیز معاف هستند).

نکته منفی این است که شما برای مشارکت های Roth کسر دریافت نمی کنید.

بنابراین، اگر انتظار دارید در دوران بازنشستگی نرخ‌های مالیاتی کمتری بپردازید (موفق باشید)، ممکن است بهتر باشد کمک‌های سنتی قابل کسر به IRA (با فرض اینکه درآمد شما به اندازه‌ای کم است که کسورات را بدهد) اقساط بپردازید، زیرا کسورات فعلی ممکن است بعداً برای شما هزینه بیشتری نسبت به برداشت بدون مالیات دارد.

حداکثر مطلق مبلغی که می توانید برای هر سال مالیاتی به Roth IRA کمک کنید کمتر از (1) درآمد کسب شده شما در آن سال یا (2) حد سهم سالانه برای آن سال است.

در اصل، درآمد کسب شده به معنای درآمد حاصل از حقوق و دستمزد (شامل پاداش)، درآمد حاصل از خوداشتغالی و نگهداری است که قبل از سال 2019 از طریق طلاق دریافت می شود.

برای هر دو سال مالیاتی 2021 و 2022، محدودیت سهم Roth 6000 دلار یا 7000 دلار است اگر تا پایان سال 50 سال یا بیشتر داشته باشید. این نشان می‌دهد که شما تحت تأثیر خط‌مشی حذف تدریجی مبتنی بر AGI نیستید که بلافاصله در زیر توضیح داده شده است.

* برای سال 2021، واجد شرایط بودن کمک‌های سالانه راث بین درآمد ناخالص تعدیل‌شده (MAGI) 125000 دلار و 140000 دلار برای افراد مجرد حذف خواهد شد. برای مشترکین متاهل، محدوده حذف تدریجی در سال 2021 بین MAGI مشترک 198000 دلار تا 208000 دلار است.

* برای سال 2022، محدوده های حذف تدریجی به ترتیب 129000-144000 دلار و 204000-214000 دلار است.

نقطه کلیدی: توانایی شما برای مشارکت سالانه راث تحت تأثیر سن شما قرار نمی گیرد. تا زمانی که: (1) درآمد کسب شده کافی برای حمایت از آنها دارید، و (2) امتیاز مشارکت شما از قانون حذف تدریجی حذف نشده است، می توانید به پرداخت سالانه ادامه دهید.

تبدیل راث انجام دهید

چند سال پیش، یک محدودیت درآمد، افراد دارای MAGI بیش از 100000 دلار را مجبور کرد که برای تبدیل Roth واجد شرایط نباشند. محدودیت از بین رفته است. اکنون حتی میلیاردرها نیز شرایط دگرگونی راث را دارند. این یک وقفه مهم است زیرا هزینه های تبدیل تنها راه برای دریافت سریع مبالغ هنگفت پول به Roth IRA است. با این حال، مهم است که در نظر داشته باشید که این تبدیل درآمد مشمول مالیات ایجاد می کند. بنابراین باید مالیات بر درآمد فدرال را که با تبدیل همراه است در نظر بگیرید. همچنین ممکن است ضربه ای به مالیات بر درآمد ایالتی وارد شود. قبل از کشیدن ماشه با مشاور مالیاتی خود مشورت کنید.

تامین اجتماعی معاف از مالیات

در حالی که بیشتر افراد بین 50 تا 85 درصد از مزایای تامین اجتماعی خود مشمول مالیات هستند، افرادی که درآمد متوسطی دارند می توانند درصد معافیت مالیاتی بیشتری دریافت کنند. به طور بالقوه تا 100٪.

* اگر ازدواج نکرده اید درآمد موقت زیر 25000 دلار، 100٪ از مزایای شما معاف از مالیات است. با درآمد موقت بین 25000 تا 34000 دلار، تا 50 درصد از مزایای خود مشمول مالیات می شوید. بیش از 34000 دلار تا 85 درصد مشمول مالیات است.

* اگر متقاضی مشترک خانواده با درآمد موقت کمتر از 32000 دلار هستید، 100٪ مزایای شما از مالیات معاف است. با درآمد موقت بین 32000 تا 44000 دلار، تا 50 درصد از مزایای خود مشمول مالیات می شوید. بیش از 44000 دلار تا 85 درصد مشمول مالیات است.

درآمد موقت به معنای درآمد ناخالص تعدیل شده (AGI) شما در صفحه 1 فرم 1040، به اضافه نیمی از مزایای تامین اجتماعی شما، به علاوه تمام درآمدهای بهره غیر مشمول مالیات (معمولاً اوراق قرضه شهرداری) است.

AGI برابر است با مقدار درآمد مشمول مالیات شما منهای مقدار به اصطلاح کسرهای شما در بالای خط برای مواردی مانند کمک های قابل کسر به یک IRA سنتی. تا 300 دلار کمک نقدی به موسسات خیریه مورد تایید IRS در صورتی که مشخص نکنید (600 دلار اگر از خانواده ارسال کننده اسناد مشترک هستید). سهم طرح بازنشستگی برای افراد خوداشتغال؛ حق بیمه سلامت برای افراد خوداشتغال؛ بخش کسر مالیات خوداشتغالی؛ پرداخت های نفقه تحت قرارداد طلاق قبل از سال 2019؛ و حداکثر 250 دلار از هزینه های واجد شرایط معلم، به علاوه تا 250 دلار دیگر اگر همسر شما نیز یک معلم واجد شرایط باشد و شما با هم ارسال کنید.

نکته این است که بسته به درآمد موقت شما حداقل 15 درصد از مزایای تأمین اجتماعی شما معاف از مالیات و شاید بیشتر، به طور بالقوه تا 100 درصد خواهد بود. به عنوان یک جایزه، برخی از ایالت ها تمام یا بخشی از مزایای تامین اجتماعی شما را از مالیات بر درآمد ایالتی معاف می کنند. به عنوان مثال، کلرادو 24000 دلار اول را از مالیات بر درآمد ایالتی معاف می کند.

برداشت معاف از مالیات IRA علاوه بر تامین اجتماعی غیر مشمول مالیات

همانطور که قبلاً توضیح دادم، بین 50 تا 100 درصد مزایای تأمین اجتماعی را می توان از مالیات برای افرادی با درآمد متوسط ​​معاف کرد. اگر جزو این دسته هستید، ممکن است برداشت های مالیاتی دیگری از IRA سنتی خود داشته باشید. خبر خوب: شما می توانید از تمام یا بخشی از این کسر مالیات بر درآمد فدرال با کسر استاندارد خود محافظت کنید.

* برای سال 2021، کسر استاندارد پایه برای مجردها 12550 دلار، برای سرپرستان خانواده 18800 دلار و برای اسناد مشترک متاهل 25100 دلار است.

* برای سال 2022، کسر استاندارد اولیه به ترتیب 12950 دلار، 19400 دلار و 25900 دلار است.

* اگر در پایان سال 65 سال یا بیشتر دارید، مبالغ کسر استاندارد کمی بالاتر است.

نکته این است که ممکن است بخش بزرگی یا شاید تمام مزایای تامین اجتماعی شما معاف از مالیات باشد و برای کسورات غیر قابل مالیات از IRA سنتی شما یکسان است. خوب!

سود حاصل از فروش مسکن معاف از مالیات: یکی از بهترین معاملات پس انداز مالیاتی تا به امروز

در یکی از بهترین معاملات صرفه جویی مالیاتی تا به حال، یک فروشنده خانه مجرد می تواند تا 250000 دلار سود را حذف کند (عدم پرداخت مالیات بر درآمد فدرال) و یک زوج متاهل که یک پرونده مشترک تشکیل دهند می توانند تا 500000 دلار سود را حذف کنند. در بازار رو به رشد املاک مسکونی امروز، این تعطیلات می تواند ارزشمندتر از همیشه باشد. البته محدودیت هایی هم وجود دارد. برای واجد شرایط بودن باید آزمون های زیر را پشت سر بگذارید.

1. آزمون مالکیت: شما باید حداقل به مدت دو سال در طول دوره پنج ساله منقضی شده در تاریخ فروش دارایی بوده باشید.

2. از آزمون استفاده کنید: شما باید حداقل دو سال در همان دوره پنج ساله از ملک به عنوان اقامتگاه اصلی خود استفاده کرده باشید (دوره های مالکیت و استفاده نیازی به تداخل ندارند).

3. تست مفاصل: برای واجد شرایط بودن برای محرومیت بیشتر از پرونده مشترک 500000 دلاری، حداقل یکی از همسران باید آزمون اموال را پشت سر بگذارد، و هر دو همسر باید آزمون استفاده را بگذرانند.

4. تست پیش فروش: اگر سود حاصل از فروش قبلی یک خانه اصلی را حذف کرده اید، معمولاً باید حداقل دو سال قبل از بازپس گیری قرارداد محرومیت صبر کنید. اگر شما یک درخواست کننده مشترک خانواده هستید، 500,000 دلار استثنا بیشتر تنها در صورتی در دسترس است که نه شما و نه همسرتان در مدت دو سال پس از فروش بعدی، امتیاز محرومیت را برای فروش قبلی ادعا نکرده باشید.

محرومیت متناسب

اگر به دلیل عدم موفقیت در تست های قبلی واجد شرایط محرومیت حداکثر سود 250000 دلاری / 500000 دلاری نیستید، اگر مجبور به فروش خانه خود به دلایل شغلی یا سلامتی یا به دلایل دیگر هستید، همچنان ممکن است واجد شرایط محرومیت نسبی (کاهش) باشید. دلایل تایید شده توسط IRS به عنوان مثال، فرض کنید شما دارای اسناد مشترک متاهل هستید. شما و همسرتان تنها یک سال قبل از اینکه مجبور به نقل مکان به دلایل کاری شوید، از یک خانه به عنوان محل سکونت اصلی خود استفاده کرده اید. شما واجد شرایط یک محرومیت متناسب 250000 دلاری هستید (نصف حداکثر 500000 دلار برای زوجی که با هم بر اساس مالکیت و آزمایش استفاده می کنند به جای دو سال فقط در یک سال).

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد

ستون بعدی من فرصت های درآمد معاف از مالیات بیشتری را پوشش می دهد. پس لطفا بقیه داستان را دنبال کنید.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب