۵ مودم TD-LTE برتر بازار ایران - شبکهچی

بیشترین سرعت ایرانسل برای شبکه 4G در حدود 60 مگابیت میباشد. از کلیدهای روشن/خاموش دستگاه و وایفای سود میبرد و

توسط HONARMANDKHABAR در 24 آذر 1399

بیشترین سرعت ایرانسل برای شبکه 4G در حدود 60 مگابیت میباشد. از کلیدهای روشن/خاموش دستگاه و وایفای سود میبرد و مجهز به وایفای یک بانده با سرعت ۳۰۰ مگابیت است. این مودم با داشتن انواع پورتها و امکان اتصال همزمان بیش از 30 نفر به وایفای میتواند انتظارت شما را از یک مودم TD-LTE کاملا برآورده سازد. موردی که پیش از خرید باید به آن توجه داشته باشید وضعیت پوشش TD-LTE در محل زندگی شما است. توجه داشته باشید سیمکارتی که به همراه مودم میآید را نمیتوانید در گوشی خود بگذارید و از آن استفاده کنید چون به احتمال زیاد گوشی شما از فرکانس TD-LTE پشتیبانی نمیکند. این راهنمای خرید مودم 4G یا راهنمای خرید مودم همراه به شما در انتخاب مودم سیمکارتی مناسب کمک میکند. به این نکته توجه داشته باشید که در این مقاله، صرفا توضیحات مورد نیاز داده میشود و انتخاب نهایی با خود کاربر است تا با بررسی شرایط و جمعبندی، سرویس وایمکس مد نظر را انتخاب نماید. علاوه بر این باید توجه داشته باشید که مودم DT-350 هم در حال حاضر با بیشتر از 50 درصد تخفیف به قیمت حدود 150 هزار تومان توسط ایرانسل به فروش می رسد و باید هزینه ی آن را هم روی بسته های اینترنت سرشکن کنید تا مقایسه ی منصفانه تری داشته باشیم.

با این وجود، استفاده از اینترنت ثابت و خانگی هم جایگاه خاص خود را در بین کاربران دارد. منتظر بمانید تا چراغ اینترنت، که به شکل کره زمین است، روشن شود و از حالت چمشک زن به حالت ثابت در بیاید. ساخت شرکت هواوی است و بیشتر برای کاربردهای ثابت کارایی دارد. خب در ابتدا باید اشاره کرد که فعلا تنها اپراتور برخوردار از پوشش گسترده نسل چهارم اینترنت همراه در کشور شرکت ایرانسل است و در واقع در نسل سوم اینترنت همراه نیز همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، پوشش بیشتر و کیفیت بهتری را فراهم کرده است. از جمله نقاط قوت قابل توجه این مودم میتوان به پشتیبانی آن از یک بسته نرمافزاری اشاره کرد. در دستهبندی مودمهای همراه ایرانسل میتوان آنها را به 2 دسته اصلی؛ با پشتیبانی از 3G و با پشتیبانی از 3G و 4G و دو دسته فرعی با وایفای و بدون وایفای میتوان تقسیمبندی کرد. با توجه به این مسئله که ایرانسل یکی از بزرگترین پشتیبانی کنندگان اینترنت در کشور است افراد زیادی به علت کیفیت و سرعت بالایی که این اپراتور در اختیار کاربران قرار می دهد تمایل به خرید مودم ایرانسل و استفاده از امکانات نظیر آن را دارند. از آنجا که مودم DT-350 امکان اتصال بیش از 30 نفر به وایفای را فراهم میکند استفاده از آن برای شرکتهای کوچک گزینه مناسبی خواهد بود.

اگر شرکت خدماتی شما سرعت بالایی از اینترنت را برای شما فراهم کند ولی شما از مودم مناسبی استفاده نکنید، باز هم سرعت اینترنت شما کند خواهد بود. باید بدانید سرعت اینترنت TD-LTE رابطه مستقیمی با میزان آنتندهی و کیفیت شبکه در موقعیت شما دارد به همین خاطر نباید انتظار داشت در همه نقاط شهر بتوانید به بالاترین سرعت ممکن دست پیدا کنید. در همه بستههای فعلی بخشی از ترافیک کل به صورت شبانه در اختیارتان قرار میگیرد که نمیتواند رضایت همه کاربران را جلب کند. با اینکه ایرانسل تخفیف خیلی خوبی برای خرید مودمهای TD-LTE میدهد، هنوز قیمت بستههای اینترنت آن برای بسیاری از کاربران مقرون به صرفه نیست. قیمت مودم همراه اول USB 3G چهارصد و پنجاه هزار تومان است. برای استفاده از اینترنت 4G ایرانسل باید از سیم کارت 4جی ایرانسل و برای استفاده از اینترنت 4.5G همراه اول باید از سیم کارت USIM همراه اول استفاده نمایید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن