1,400-bedded Covid مرکز مراقبت از operationalised در چنای

"بیماران در حال حاضر در حال بستری و مرکز شده است operationalised" یک مقام گفت. (بازنمودی تصویر: یعنی عکس)یک 1,

توسط HONARMANDKHABAR در 10 خرداد 1399
Covid Care Centre,  Covid Care Centre in chennai, covid 19 cases in tamil nadu, coronavirus positive cases in tamil nadu,.latest news on  coronavirus outbreak"بیماران در حال حاضر در حال بستری و مرکز شده است operationalised" یک مقام گفت. (بازنمودی تصویر: یعنی عکس)

یک 1,400-bedded Covid مراقبت مرکز برای درمان coronavirus بیماران با علائم خفیف sans co-morbidities شد operationalised در اینجا در روز شنبه یک مقام ارشد گفت. CCC جدید علاوه بر این به یک رشته از جمله امکانات اینجا برای درمان coronavirus بیماران دارای تمام امکانات لازم وزیر بهداشت C Vijayabaskar گفت: پس از بازرسی محل در Pulianthope در شمال چنای همراه با مقامات ارشد دولت.

"تسهیلات برای coronavirus مثبت مردم با علائم خفیف. آنها باید افراد سالم بدون همکاری morbidities و این امکانات جدید در نظر گرفته شده است به ارائه یک ساده احساس برای سرنشینان," او گفت.

جدید CCC دارای یک دوربین مدار بسته, دوربین مدار بسته, شبکه ایستگاه پرستاران و پزشکان اتاق در هر طبقه وجود دارد و در حال جدا سازی امکانات برای اکسیژن, دنده محافظ علاوه بر یک مرکز داده, او گفت:. همچنین وجود امکانات برای انجام x-ray روش ها و آمبولانس ها در دسترس هستند در محل.

همچنین به عنوان خوانده شده| بررسی Coronavirus آخرین به روز رسانی در اینجا:

هر یک از چهار دولت کالج پزشکی بیمارستان در شهرستان اختصاص داده شده است که یک بلوک جداگانه در ساختمان پیچیده به مراجعه مناسب بیماران Vijayabaskar گفت. "بیماران در حال حاضر در حال بستری و مرکز شده است operationalised" یک مقام گفت.

این CCCs در اینجا شامل آلاینده مرکز تجارت در Nandambakkam موسسات آموزشی مانند لویولا دانشگاه و خوابگاه بلوک در بمبی-مدرس دانشگاه. در مجموع همه امکانات از جمله یک "آماده برای استفاده از" تخت ظرفیت حدود 14 ، 000 عنوان در تاریخ و حدود 1500 نفر تحت درمان در این مراکز گفت: با توجه به P I. T

مراقبت مرکز operationalised امروز چند طبقه مجتمع مسکونی طراحی و توسعه توسط تامیل نادو دولت زاغه ترخیص کالا از هیئت مدیره. چنای در ادامه به بالا لیست ویروس آلوده مردم در دولت با 13,980 موارد مثبت که 7,321 بودند مرخص پس از بازیابی و 6,539 فعال هستند.

زنده قیمت سهام از BSE NSE آمریکا بازار و آخرین NAV پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری مشترک, محاسبه مالیات خود را با ماشین حساب مالیات بر درآمد می دانم که بازار را بالا برندگان بالا بازنده & بهترین صندوق های سهام. Like us on Facebook و دنبال ما را در توییتر.

مالی اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما و اقامت به روز شده با آخرین Biz اخبار و به روز رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب